[Info] Haar/haarverf deel 6

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 15:13

Staat je heel mooi! :j Je haar lijkt ook veel voller zo vind ik.
Maar amper een staartje is wel een beetje overdreven toch? Mijn haar is minimaal 20 cm korter en ik kan echt makkelijk een staart en knot in :))

Mondy

Berichten: 11877
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 15:13

Staat je mooi <3

Noahh_h
Berichten: 256
Geregistreerd: 28-06-17

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 10:30

Heeft iemand ervaring met deze?
Afbeelding

Ik zoek een haarkleuring die geen gele of oranje gloed geeft. Normaal ga ik baar de kapper. Maar ik vind het altijd zo ontzettend duur. 1x in de twee maanden 120 euro

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 10:33

Maar hoezo laat je 1x in de twee maanden je haar verven?

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 11:56

Noahh_h schreef:
Heeft iemand ervaring met deze?
[ [url=m/ZkWntm.png]Afbeelding[/url] ]

Ik zoek een haarkleuring die geen gele of oranje gloed geeft. Normaal ga ik baar de kapper. Maar ik vind het altijd zo ontzettend duur. 1x in de twee maanden 120 euro

Deze heb ik vaker gebruikt en gaf bij mij ook gewoon gele gloed. Ik zou gewoon naar de kapper gaan, dan weet je zeker dat het goed gaat :)

NNikki
Berichten: 243
Geregistreerd: 09-07-18

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 12:08

Eerst blonderen en dan de blonde kleur er over.
Heb af en toe ook nog wat last van een geel of oranje gloed bovenop, maar het valt meestal mee.

melanie0906

Berichten: 1144
Geregistreerd: 03-07-11
Woonplaats: Brabant

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 12:15

Als je gaat blonderen us er een hele grote kans dat je haar ook gek uitslaat. Gewoon lekker bij een kapper laten doen!

Noahh_h
Berichten: 256
Geregistreerd: 28-06-17

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 13:05

Zo gek. Vroeger kon ik het altijd zelf. Zonder gekkigheid. Nou was vroeger de gelige gloed in en minder alle assige tinten.

Ik laat 1x in de twee maanden mijn uitgroei bijwerken en wat extra low lights. Omdat mijn haar best broos is. Doen ze door de kleuring speciaal spul en krijg ik na het kleuren nog een masker.

Hannanas
Berichten: 13030
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 13:11

Mooie lengte!

Heeft iemand ervaring met een 6% toner, licht dat je eigen haarkleur een beetje op?

Mondy

Berichten: 11877
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 16:49

Blonderen zou ik ook niet zelf durven en echt een kapper aanraden

NNikki
Berichten: 243
Geregistreerd: 09-07-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-19 18:12

melanie0906 schreef:
Als je gaat blonderen us er een hele grote kans dat je haar ook gek uitslaat. Gewoon lekker bij een kapper laten doen!

Heb ik gelukkig geen last van.

Artimes

Berichten: 498
Geregistreerd: 21-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 21:32

Noahh_h schreef:
Heeft iemand ervaring met deze?
[ [url=m/ZkWntm.png]Afbeelding[/url] ]

Ik zoek een haarkleuring die geen gele of oranje gloed geeft. Normaal ga ik baar de kapper. Maar ik vind het altijd zo ontzettend duur. 1x in de twee maanden 120 euro


Wat is de kleur van je uitgroei en hoe licht moet het worden?
Ik blondeer zelf, maar dan met poeder en 9% (fanola) en nog een toner erover.
Met zulke pakken krijg ik het zelf nooit blond genoeg

Artimes

Berichten: 498
Geregistreerd: 21-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 21:33

Hannanas schreef:
Mooie lengte!

Heeft iemand ervaring met een 6% toner, licht dat je eigen haarkleur een beetje op?


6% licht wel op, welke toner?

Noahh_h
Berichten: 256
Geregistreerd: 28-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 22:00

Artimes schreef:
Noahh_h schreef:
Heeft iemand ervaring met deze?
[ [url=m/ZkWntm.png]Afbeelding[/url] ]

Ik zoek een haarkleuring die geen gele of oranje gloed geeft. Normaal ga ik baar de kapper. Maar ik vind het altijd zo ontzettend duur. 1x in de twee maanden 120 euro


Wat is de kleur van je uitgroei en hoe licht moet het worden?
Ik blondeer zelf, maar dan met poeder en 9% (fanola) en nog een toner erover.
Met zulke pakken krijg ik het zelf nooit blond genoeg


Mijn uitgroei is donker bruin. Ik heb een beetje peper en zout kleurig haar. Nu heb ik heel veel lichte plukjes door mijn haar.
Afbeelding

Afbeelding
Dit vind ik erg mooi <3
Hoe werkt dat met poeder? Waar haal je dat en hoe weet je wat je moet hebben en doen. Is het zoiets als scheikunde..... daar ben ik dusniet goed in Haha

Artimes

Berichten: 498
Geregistreerd: 21-02-15

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 22:26


Hannanas
Berichten: 13030
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-19 22:37

Artimes schreef:
Hannanas schreef:
Mooie lengte!

Heeft iemand ervaring met een 6% toner, licht dat je eigen haarkleur een beetje op?


6% licht wel op, welke toner?


Blond me Ice toner van Schwarzkopf had ik in gedachte met 6% voor uitgroei en 2% voor de highlights?

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 02:14

Ik lees hier al heel lang mee en post eigenlijk bijna niet in dit topic, maar nu heb ik toch een vraag.
Ik heb met een vriendin een weddenschap afgesloten. Zij heeft heel lang haar en ze zegt al 3 jaar dat ze het kort wil. Niet kort-kort, maar op haar schouders kort. Nu zegt ze dit al 3 jaar, dus ik ging er niet vanuit dat ze het echt ging doen. Dus heb ik gezegd dat ik blond ga, als zij kort gaat. Nu is ze er echt serieus over en ik ga nu langzaamaan op zoek naar informatie.
Ik heb van mezelf rood haar en een jaar of 6 terug heb ik ooit highlights laten zetten. Die zijn er nu allemaal uit, dus mijn haar is helemaal natuurlijk.
Nu weet ik alleen niet hoe goed mijn haar te blonderen is. Ik lees namelijk vooral dat rood haar lastig is. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe lang duurt het ongeveer om helemaal blond te gaan? Mijn haar is op het moment ongeveer tot aan mijn bh.
Kleur is lastig uit te leggen, maar het zit een beetje tussen deze twee foto's in.
Afbeelding

Afbeelding

Heeft iemand hier ervaring mee?

MerleSimone

Berichten: 5733
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 04:06

Noo wat doodzonde ierusju! Wat een prachtige kleur heeft je haar! Ben er jaloers op :j sorry voor het inbreken, geen ervaring met rood haar blond maken dus haha

Anoniem

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 06:54

Ik zou de weddenschap niet nakomen en haar trakteren

Lau

Berichten: 16681
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 07:00

Nee wat zonde! Als je het al doet, wat ik dus niet zou doen. Laat je informeren door een goede kapper. Maar echt doe het niet! Betaal haar knipbeurt desnoods. Maar ik zou echt je prachtige haar niet verpesten voor een ander.

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 09:52

Hou er rekening mee dat blond echt een aanslag is op je haar. Als je het echt wilt zou ik het bij een hele goede kapper laten doen.

Artimes

Berichten: 498
Geregistreerd: 21-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 10:03

Hannanas schreef:
Artimes schreef:


6% licht wel op, welke toner?


Blond me Ice toner van Schwarzkopf had ik in gedachte met 6% voor uitgroei en 2% voor de highlights?


Hmm zou ik niet doen, je uitgroei word dan met pech oranje of toch warm, als je je haar meer cool wilt tonen zou ik voor een toner gaan zonder %

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 12:32

Hahaha, ik had die reacties wel een beetje verwacht eigenlijk. Maar ik kijk dus al 22 jaar tegen hetzelfde haar aan. Het wordt zo gewoontjes. En ik heb wel zin in iets anders eigenlijk.
En ik ben wel iemand van mijn woord. Het groeit wel weer terug denk ik dan :D

Jildau

Berichten: 9426
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 13:15

Ierusju gewoon doen! Als je graag zeker bent van een goed resultaat zou ik het wel bij de kapper doen. Maar snap het wel dat je eens wat anders wilt.

Houd er wel rekening mee dat als je terug wilt naar je eigen kleur je het waarschijnlijk eerst weer ongeveer naar die kleur moet verven. Denk dat uit laten groeien heel lelijk wordt.

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 17:26

Jildau schreef:
Ierusju gewoon doen! Als je graag zeker bent van een goed resultaat zou ik het wel bij de kapper doen. Maar snap het wel dat je eens wat anders wilt.

Houd er wel rekening mee dat als je terug wilt naar je eigen kleur je het waarschijnlijk eerst weer ongeveer naar die kleur moet verven. Denk dat uit laten groeien heel lelijk wordt.


Ik wil het ook absoluut niet zelf gaan doen hoor. Ik denk dat dat een regelrechte ramp zou worden _O-
Als ik terug wil, zat ik er aan te denken om eerst strawverry blond te gaan en dan met highlights langzaam uit te laten groeien. Mijn eigen haarkleur is denk ik bijna niet te evenaren met verven denk ik. Maar dat zou ik niet zeker weten eigenlijk :D