[Info] Haar/haarverf deel 6

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charlotte446

Berichten: 646
Geregistreerd: 01-04-16
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 15:27

Heel gaaf al die kleuren! Heb altijd het idee dat dat bij mij voor geen meter zal staan :+ Iets met een groot blokhoofd :P

Ik ben vorige week voor het eerst sinds RUUIIIMMM een jaar weer naar de kapper geweest. Ik verf het al jaren niet meer maar wilde eens iets anders. Dus heel saai alleen de puntjes eraf en een balayage erin. Het is was vlotter geworden, maar een balayage is het zeker niet geworden :P

Ik ben echt nooit met haar en make-up bezig maar gisteren zag ik een hele leuke krultang voorbij komen op social media, ik moest hem hebben!

Gelijk uitgeprobeerd en ben er blij mee :D
Krullen na de kapper en bij het paard voor de kapper.

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 15:46

Wauw! prachtige krullen. Dacht even dat je natuurlijke krullen had en het juist gestijld had haha, leek me zo zonde!

Mondy

Berichten: 11877
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 18:52

Mooie krullen !!!

Anoniem

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 18:55

Waar heb je die krullen mee gemaakt? :D

Charlotte446

Berichten: 646
Geregistreerd: 01-04-16
Woonplaats: Randstad

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 19:02

Was het maar zo’n feest brokjes :+

Shanna, met de Carmen Chopstick Curler, de paarse (CT4610).

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 19:27

Ik heb zullen krullen en heb ze er mooi afgehaald vorige maand, lekker kort koppie nu, t is prachtig om te zien maar drama en duur in onderhoud, speciale shampoos, speciale kappers, gootsteen ontstopper voor je douche putje en geirriteerde colleges omdat je DNA overal ligt _O-

Mondy

Berichten: 11877
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 19:31

Wil mn weg van blond naar rood naar weer blond graag showen :o

Van blond naar rood. Mijn bedoeling was cherry rood... de kapper (waar ik meer van had verwacht) maakte t deze kleur rood. Gaaf kleurtje maar niet wat ik bedoelde. 2e keer dat dat daar is gebeurd en dus niet meer terug... zeker gezien de hoge kosten
Afbeelding

Toen zelf naar een professionele kapperswinkel gegaan en uitgelegd wat ik wilde.
Blijf het een gave kleur vinden <3
Afbeelding

Ivm een bruiloft deze zomer toch naar blond gegaan weer maar dan in stappen van bruin en blonde highlights.
Afbeelding
Afbeelding

Gisteren een asblonde kleur er overheen laten zetten zodat het meer 1 geheel is met de uitgroei

Afbeelding


_friemel hahahaha ik voel je :')
Hoe heb je t nu of heb ik dat gemist ?

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 00:26

Hoi! Ik kom hier even binnen vallen. Hopelijk heeft iemand een antwoord op mijn vraag.
Ik verf mijn haar al een tijd zelf (blond). En eerder ook highlights maar nu niet meer omdat mijn punten de goede kleur hebben. Nu blijft het alleen bij mijn haar aanzet/uitgroei / bij de hoofdhuid of hoe je het noemt :+. Wat gelig/donkerder.
Ik was het regelmatig met goede zilver shampoo alleen pakt die de bovenkant niet mee...

Wie heeft de tip om het ook bovenop mooi licht te krijgen?

Iris82

Berichten: 39858
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 00:45

Hoe verloopt een verfsessie? Wat doe je precies en hoe lang?

Patty14
Berichten: 6631
Geregistreerd: 08-05-05

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-19 09:39

Ik doe altijd alleen de uitgroei. Met verf van Goldwell en 9% waterstofperoxide. Verhouding 1:1.

Laat het 45min zitten en dan spoel ik het uit.

Quir

Berichten: 17374
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 16:40

Kan iemand mij vertellen hoe deze kleur heet?
Afbeelding

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 16:41

Vind het een beetje assig blond

Anoniem

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 23:00

Hoii allemaal,

Ik kom even brutaal binnen vallen met een vraagje.
Morgen ga ik naar de kapper, behoorlijk nodig want m'n haar is behoorlijk dood.
Nu wil ik er best wel een stukje vanaf, net onder schouderlengte denk ik.
Maar ik zit gewoon te denken of ik niet eens weer wat anders wil, misschien een pony of weet ik het.
Verven word hem in ieder geval niet dus het is puur het model.
Een pony vind ik ook wel weer eng en weet niet of het me staat, ook kom ik er niet helemaal uit wat voor vorm mijn gezicht is waar ik eigenlijk op zoek naar was op google maar daar kom ik ook niet uit.
Is hier iemand die misschien mee wil denken met mij, misschien nog leuke inspiratie heeft of me kan adviseren over die pony?
Uiteraard kan ik het ook aan de kapper vragen morgen maar hier ook even vragen kon geen kwaad dacht ik :D

Even wat recente foto's om jullie een goed beeld te geven van m'n haar nu en m'n gezicht natuurlijk :)
Bril draag ik regelmatig maar lang niet zo vaak als zou moeten.

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Lau

Berichten: 16681
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 23:13

Ik zou voor een lob gaan met jou gezichtsvorm. Beetje dit idee:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 23:18

Lau schreef:
Ik zou voor een lob gaan met jou gezichtsvorm. Beetje dit idee:
[ [url=m/RVXYG7.png]Afbeelding[/url] ]


Toevallig dat je die noemt :D ik kende het begrip Lob nog niet eens maar kwam hem net online ook tegen met deze foto, dacht inderdaad aan zoiets kwa lengte maar dan nog met twijfel pony erbij yes or no :x

Afbeelding

Lau

Berichten: 16681
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-19 23:27

Annet_Dottie schreef:
Lau schreef:
Ik zou voor een lob gaan met jou gezichtsvorm. Beetje dit idee:
[ [url=m/RVXYG7.png]Afbeelding[/url] ]


Toevallig dat je die noemt :D ik kende het begrip Lob nog niet eens maar kwam hem net online ook tegen met deze foto, dacht inderdaad aan zoiets kwa lengte maar dan nog met twijfel pony erbij yes or no :x

[ [url=m/b1BqBi.jpg]Afbeelding[/url] ]



Zou er geen strakke rechte pony inzetten eerder een fringe pony


Afbeelding

Anoniem

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 07:53

Houd er wel rekening mee dat een pony veel onderhoud vergt, als je hem niet bijhoudt (c.a. elke 2 weken) dan komt hij op een vervelende lengte waarbij hij in je ogen prikt en dan kan je er niks meer mee/ ziet het er niet uit. Ik heb al vanaf mijn 16e een pony, en knip hem inmiddels zelf bij, er steeds voor naar de kapper gaan is me teveel moeite.
Ook een nadeel van een pony is het uitgroeien als hij toch niet bevalt. Dat duurt een eeuwigheid en meer dan de helft van de tijd ziet het er niet uit en kan je er niks mee.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 08:20


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 10:01

Shanna schreef:
Houd er wel rekening mee dat een pony veel onderhoud vergt, als je hem niet bijhoudt (c.a. elke 2 weken) dan komt hij op een vervelende lengte waarbij hij in je ogen prikt en dan kan je er niks meer mee/ ziet het er niet uit. Ik heb al vanaf mijn 16e een pony, en knip hem inmiddels zelf bij, er steeds voor naar de kapper gaan is me teveel moeite.
Ook een nadeel van een pony is het uitgroeien als hij toch niet bevalt. Dat duurt een eeuwigheid en meer dan de helft van de tijd ziet het er niet uit en kan je er niks mee.


Nee ik ken het inderdaad heb vroeger wel een aantal keren een pony gehad, en inderdaad vooral als je er weer klaar mee bent duurt het zo lang voor het een beetje bij gegroeid is. Het is voor mij nu meer dat ik iets heb van ik wil weer eens wat anders, maar misschien moet ik maar eens beginnen met een stuk van de lengte af en daar eerst aan wennen :P pony knippen kan altijd nog..
Thanks voor je reactie in ieder geval en je uitleg!


Shaggy09 schreef:
Misschien kun je eerst een 'pony extension' in zetten, en eventueel later als je het echt heel leuk vind er een laten knippen. :)

Zoiets zegmaar: https://luxuryforprincess.com/clip-in-h ... -bang.html


Goede tip, thanks!

Anoniem

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 12:59

denk dat je een pony zoals op de foto van Lau heel goed kan hebben! de lob lengte is ook gaaf.
over je gezichtsvorm: zie ik gewoon een ovale vorm, dus dat is een voordeel voor kapsels.
ik ben benieuwd hoe het gaat worden, post je nog een foto als je terug bent?

Anoniem

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 21:34

De pony heb ik achterwege gelaten voor nu, wel heb ik een 7 euro pruikje besteld op AliExpress met een pony, gewoon voor de lol.
We hebben het wel gehad over permanent iets wat ik eigenlijk al heel lang wil dus wie weet word dat hem wel ipv pony.
Foto maak ik later even lengte is ongeveer de lob geworden :D

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 21:42

Ben benieuwd! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 09:57

Niet echt de beste foto, al paar dagen verkouden en net onder de hete douche weg dus lang leve Snapchat :P

Afbeelding

Edit ; m'n haar was heel mooi gemaakt met krullen enzo maar scooter + helm werkt daar niet echt bevorderlijk voor :+ dus op de foto zit het een beetje in de war

Jildau

Berichten: 9426
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 10:57

Jaaa leuk! Mooie lengte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 11:04

Jildau schreef:
Jaaa leuk! Mooie lengte!


Dankje! Ik moet nog heel erg wennen merk ik, voor m'n gevoel is er helemaal niet zo veel af maar kan er amper nog een staartje in doen nu :+ en als ik m'n hand door m'n haar haal dan voelt het toch wel kort, maar ook veel gezonder weer dus ik ben er blij mee :D