[Info] Haar/haarverf deel 6

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MuffinX
Berichten: 284
Geregistreerd: 19-05-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 17:08

Shanna schreef:
Ik vind de hoe het eigenlijk is foto het mooiste, er zit een tintverschil tussen het matje en je eigen haar waardoor het mij wel opvalt dat het nep is.



Ja dat klopt nu je het zegt. Dankjewel! Een andere blik helpt ook.

Anoniem

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 17:09

En het kapsel hoe het eigenlijk is staat je ook onwijs mooi, krijg je een krachtige vrouwelijke uitstraling van, ik vind het mooi! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 15:00

melanie0906 schreef:
Hoihoi, ik kom even binnen vallen. Ik heb nu rood haar maar wil het paars verven. Moet ik t echter helemaal uitbleken of zou het er gewoon overheen gezet kunnen worden?

[ [url=m/yu16oI.jpg]Afbeelding[/url] ]

En ik heb deze kleur besteld

[ [url=m/9bRV4a.jpg]Afbeelding[/url] ]



Hoe bevalt die haarkleur en dat merk kleuring? Ik twijfel tussen directions en arctic fox namelijk haha!

Pluisje1998
Berichten: 1235
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-19 18:32

@Shanna Ik ben niet degene aan wie je het vroeg, maar ik ben wel net geswitcht van Directions naar Arctic Fox. Toevallig ook de paarse variant. Voor nu is mijn ervaring met AF een stuk fijner dan met Directions. Directions bleef bij mij heel erg afgeven. Gevolg blauwpaarse kussenslopen, en vooral constant paarse vingertoppen als ik door mijn haar ging met mijn handen. Ook kwam er bij elke douchebeurt donkerroze water van mijn haar af. Met de AF heb ik veel minder last van afgeven. Wel op handdoekken als mijn haar nat is geweest maar veel minder dan met Directions. Bijna geen kleur te zien in mijn douchewater en geen paarse vingers/kussens/etc meer. De kleur heeft bij mij ook mooi gepakt. Ik heb alleen maar highlights dus je ziet het niet supergoed. Tot nu toe lijkt hij beter te houden dan de Directions die bij mij met 1 wasbeurt al heel erg uitgewassen was. Ook gaan de vlekken van de AF makkelijker van mijn huid af, dat is ook wel fijn :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 15:05

Bedankt voor je reactie!
Ik vond directions inderdaad ook erg afgeven, het zou wel fijn zijn als AF dat inderdaad minder doet.

Inmiddels mocht ik toch terug komen bij de kapper voor wat ik eigenlijk wilde, een kleur die zou vervagen ipv uitwassen. Daarna was het wel afgelopen met de garantie. Prima, het is beter dan niks en als het is wat ik wilde ben ik blij! Top opgelost, jammer dat dat niet gelijk de eerste keer gedaan is..

De kleur werd ingezet door de filiaal-leidster. En enkel uitgespoeld (niet nog nabehandeld of antiklit er in ofzo..). Vond ik voor een kleur met waterstofperoxide best wel opvallend, maar hey, ik heb er dan ook niet voor geleerd.
Bij de kapper gaf ik al aan dat het net leek of ze plukjes vergeten waren, maar dat was niet zo kwam door het licht verzekerden ze me. Ze waren het wel met me eens dat het in de spiegel inderdaad wel zo leek..
De kleur was niet echt mooi, maar zou snel vervagen naar wel mooi/ wat ik wilde, dus prima. Trots aan anderen laten zien en het eerste wat ze zeiden was “het is net alsof ze stukjes vergeten zijn”.. Dus toch.. -O-

Ik ben er klaar mee, ik ga niet meer terug naar die kapper, en denk dat ik er maar weer paars overheen gooi.. dat heb ik nog in huis, en die oranje plukjes tussen de rest ziet er echt niet uit.. -O-
Maar hey, het vervaagt inderdaad wel in de kleur die ik wilde! :Y)

Pluisje1998
Berichten: 1235
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 16:19

Ik had bij de kapper precies hetzelfde met een spoeling. Had in overleg met de kapper besloten om ipv direct een semipermanente kleur eroverheen te zetten een spoeling te doen. Eenmaal een uur verder, na het uitspoelen, had de spoeling zo goed als niet gepakt. Nog steeds lelijke blonde plukken zichtbaar, en daar was ik echt niet blij mee gezien dat ik de rest van mijn haar heel donker heb, t zag ee niet uit. Toen hebben ze het wel kosteloos overgedaan met Directions, maar baalde er flink van, aangezien ik dat ook zelf had kunnen doen.

Wat ik vaak voorbij hoor komen voor semi-permanente verf om het vervagen/uitwassen minder snel te laten gaan is om een beetje verf door je conditioner heen te mengen. Heb het zelf nog niet geprobeerd maar wil dat wel gaan doen binnenkort.

Kan nu wel vermelden dat bij mij de AF zich beter houd na een wasbeurt. De Directions was bij mij na 1 wasbeurt al heel zichtbaar minder en met de AF lijkt dat wat minder te zijn.

melanie0906

Berichten: 1136
Geregistreerd: 03-07-11
Woonplaats: Brabant

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-19 18:45

Bij mij ging de blauw van directions er bijna niet uit! Ik ga het dinsdag paars maken met die van AF dus ben heel benieuwd hoe deze pakt!

Remembrance

Berichten: 523
Geregistreerd: 02-04-17
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-19 09:08

Ik ben inmiddels trouwens nog steeds roze! :D Af en toe is het tussendoor wel zodanig veel uitgewassen dat het eigenlijk meer blond is, maar sinds zaterdag ben ik weer echt roze (en is mijn uitgroei pas eindelijk bijgewerkt :o). Ik zal vanmiddag kijken of ik een foto kan maken van hoe het er nu uitziet :)

Sannert

Berichten: 6088
Geregistreerd: 05-06-05

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-19 22:18

Ik heb een vraagje. Ik heb mijn haren nu as blond. Ik wou de uitgroei bijwerken. Maar ik heb niet goed gekeken en de syoss oleo intense lightener 12.00 gepakt. Dit is dus meer een ontkleuring dan een verf. Iemand ervaring met deze verf ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-19 20:21

Ik ben benieuwd naar de foto Remembrance!

Ik ben inmiddels weer paars, had er nog geen foto van gedeeld zie ik nu.. :D

Afbeelding
Afbeelding

MightyJoe

Berichten: 4962
Geregistreerd: 12-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 00:06

Na lang twijfelen ben ik ook eindelijk bij de kapper geweest! Ik was zo zat van mijn haar met een lelijke ondertoon. :=

Af en toe zit er nog een warm plukje, maar dit was voor nu echt de max wat betreft blonderen.

Lang gezeten, maar blij met het resultaat!
Afbeelding

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 09:53

Oh wauw, dat is mooi geworden zeg! :D

Anoniem

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 10:13

Wauw dat is inderdaad mooi geworden! Ik ben benieuwd hoelang het zo blijft, moet je het ook nog onderhouden (anders dan met zilvershampoo)?

MightyJoe

Berichten: 4962
Geregistreerd: 12-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 14:48

Thanks! Idd wassen met zilvershampoo. Over ongeveer 3-4 maanden ga ik terug voor highlights. Dan is mijn uitgroei namelijk een stuk langer. De kleur bovenop(uitgroei) is gewoon mijn eigen haarkleur, daar is geen verf in gekomen. :D Ik vind het zo wel een mooie overgang.

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 14:52

MightyJoe schreef:
Na lang twijfelen ben ik ook eindelijk bij de kapper geweest! Ik was zo zat van mijn haar met een lelijke ondertoon. :=

Af en toe zit er nog een warm plukje, maar dit was voor nu echt de max wat betreft blonderen.

Lang gezeten, maar blij met het resultaat!
[ [url=m/4hAerh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Prachtig!!!

Caresse07

Berichten: 9405
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: Bij Flipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 15:09

Echt prachtig zeg! Heel mooi zo die overgang van je eigen haar naar het gekleurde <3

melanie0906

Berichten: 1136
Geregistreerd: 03-07-11
Woonplaats: Brabant

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 16:40

Ik heb van de qeek mn haar paars geverfd. Im in love with it!!

Afbeelding

amandananana

Berichten: 4111
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Spijkenisse

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 16:47

Ik had laatst deze foto geplaatst met twijfels om het nog wat meer op te laten lichten:
Afbeelding

Vorige week toch maar de stoute schoenen aangetrokken en nog een keer terug gegaan, het is nu zo:
Afbeelding

Ben er heeell blij mee :D merk dat mn haar nu wel wat droog is, dus druk in de weer met maskertjes en olie :D

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 11:31

Heel mooi! Ik ga zaterdag weer verven. Weet alleen nog niet zo goed wat.

Net geverfd eind maart:
Afbeelding

Hoe het nu is:
Afbeelding

Het is een stuk lichter geworden. Alleen de aanzet is nog flink donker.

Caresse07

Berichten: 9405
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: Bij Flipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 11:42

Heel mooi ook Amandananana :)

Hannanas
Berichten: 13016
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 15:41

Ik zie weer genoeg mooi gelukte kapsels! Van heftig paars naar mooie highlights.

Hier echter een mislukte kappers beurt gehad :7
Ze gaan het morgen fixen. Echt, wat vinden jullie hier nu van. Ik heb al velen jaren highlights maar zo lelijk is me nog nooit overkomen. Dit was een nieuwe kapsalon. Mijn inziens echt te dikke groffe highlights gezet. Volgens mij maakt de hoeveelheid folies niet eens heel veel uit (80, 100 of 120 stuks), als ze maar heel fijntjes de plukjes weven per folie. Zijn jullie het daar mee eens? Beetje voorbereid terug is wel zo fijn.. daarnaast zitten er vlekken (echt hallo, nog erger!), dus dat oplossen betekend toch ook weer een stuk lichter worden, of er moeten ook lowlights gezet worden, of dan maar nog een tikkie lichter.

Dus.. wat gaat nu de beste tactiek zijn om dit op te lossen.. mijn vertrouwen zit op het 0-punt natuurlijk dus ik wil me zo goed mogelijk voorbereiden. Sowieso gehele hoofd want als alleen 1/2e (de bovenkant en een paar in de nek gezet worden) wordt dat veel lichter dan de rest.

De ellende:


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sica
Moderator Kantine

Berichten: 5014
Geregistreerd: 03-01-05
Woonplaats: Een klein durp

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 17:11

Ik kan je foto's niet zien hannanas?

Hannanas
Berichten: 13016
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 17:20

He wat gek ik zie het. Nog een keertje:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 21:10

Zoals ik het zie ben ik het helemaal met je eens dat dit écht niet kan. Vlekkerig, sommige stukken gewoon te laag ingezet. Vind het heel vreemd gedaan.

Hannanas
Berichten: 13016
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Re: [Info] Haar/haarverf deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-19 21:15

Echt he ik kon wel gillen. En dan wel vermelden dat de vlekken inderdaad niet netjes zijn maar verder kwa hoeveelheid highlights en de dikte dat het er prima uitziet en ze nooit klachten krijgt.
:= geeft een gesprek an zich wel een vervelend smaakje, terwijl het wel gelukkig gefixt gaat worden morgen (goed in de zin van, geen probleem).