[Info] Tattoo's 13

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charisma

Berichten: 2084
Geregistreerd: 07-07-08
Woonplaats: Limburg, België

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 11:59

Ik heb ook beslist wat ik in mijn laatste dagsessie ga laten zetten aangezien ik die "over" ga hebben.
Ik ga op mijn ene schouder vooraan een vlinder laten zetten (monarch) en op de andere schouder een doodshoofdmot. Beetje de strijd tussen het licht en het donker...die we allemaal wel eens moeten voeren.

Air

Berichten: 19801
Geregistreerd: 15-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 15:51

Hoe bepalen jullie de plaatsing van je tattoo's? Ik heb eindelijk een beetje idee wat voor 2e tatoo ik wil, en heb wel het gevoel dat ik dat ook weer op mijn linkerbeen wil. Ik heb daar al aan de binnenkant boven mijn enkel een kleine mandala(foto van toen hij net gezet was in 2017): Afbeelding

Ik wil nu zoiets: https://www.instagram.com/p/BySEW5pCVQk ... wlrxcpa8hi
Er is geloof ik niet echt een naam voor, iig een paar symbolen in een lijntje :P

Denk zelf dat het tof zal zijn op mijn achillespees, maar vind het lastig om in te schatten of dat staat zo bij mijn mandala.
Dus, hoe bepalen jullie dat? Of overleggen jullie met de tattoeëerder?

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 15:55

Ik kijk altijd op Pinterest en Instagram bij anderen wat die hebben en wat ik daar mooi van vindt. De artist waar ik altijd heen ga weet ook wat ik uiteindelijk graag wil, dus hij houdt rekening met de plaatsing van elke tattoo zodat het bij elkaar past, qua stijl en qua ruimte/plaatsing.

Corellaa

Berichten: 6380
Geregistreerd: 18-06-05

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 16:49

De plaats voor die tattoo is idd erg mooi air.. op je andere been is geen optie ? Dat zou ik persoonlijk eerder doen dan vlakbij de andere tattoo

Captain

Berichten: 21395
Geregistreerd: 15-10-08

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 21:18

Ik kijk voor plaatsing ook altijd voor inspiratie bij anderen. :+ Al is het meer van 'waar voelt het goed'?

Mijn vriend wil graag maori-achtige tattoo, gaat zijn eerste worden. Iemand goeie suggesties? Mag door heel Nederland zijn. Wel graag een shop waar ze redelijk Engels kunnen.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-19 21:51

Captain schreef:
Ik kijk voor plaatsing ook altijd voor inspiratie bij anderen. :+ Al is het meer van 'waar voelt het goed'?

Mijn vriend wil graag maori-achtige tattoo, gaat zijn eerste worden. Iemand goeie suggesties? Mag door heel Nederland zijn. Wel graag een shop waar ze redelijk Engels kunnen.


Coen Mitchell, zit momenteel nog in Nederland. Hij komt zelf uit Nieuw Zeeland en is echt een geweldige artist. Zou zeker even op zn insta kijken!

November108

Berichten: 1311
Geregistreerd: 09-05-14
Woonplaats: Midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 12:41

Charisma schreef:
Ik heb ook beslist wat ik in mijn laatste dagsessie ga laten zetten aangezien ik die "over" ga hebben.
Ik ga op mijn ene schouder vooraan een vlinder laten zetten (monarch) en op de andere schouder een doodshoofdmot. Beetje de strijd tussen het licht en het donker...die we allemaal wel eens moeten voeren.


Ik vind dit idee zo gaaf klinken! Fijn dat je nog een dagsessie over hebt zeg!

Willl65
Berichten: 2197
Geregistreerd: 27-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 13:15

Air schreef:
Hoe bepalen jullie de plaatsing van je tattoo's? Ik heb eindelijk een beetje idee wat voor 2e tatoo ik wil, en heb wel het gevoel dat ik dat ook weer op mijn linkerbeen wil. Ik heb daar al aan de binnenkant boven mijn enkel een kleine mandala(foto van toen hij net gezet was in 2017): [ [url=m/bSMRYd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik wil nu zoiets: https://www.instagram.com/p/BySEW5pCVQk ... wlrxcpa8hi
Er is geloof ik niet echt een naam voor, iig een paar symbolen in een lijntje :P

Denk zelf dat het tof zal zijn op mijn achillespees, maar vind het lastig om in te schatten of dat staat zo bij mijn mandala.
Dus, hoe bepalen jullie dat? Of overleggen jullie met de tattoeëerder?

Voor mij was de plaatsing simpel. 1 tattoo is mijn volledige rug en 1 mijn volledige arm. In het najaar mijn andere volledige arm. Twee dichte sleeves dus.

Femjo
Berichten: 224
Geregistreerd: 14-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 15:52

Voor een vriend ben ik op zoek naar een artiest of shop die goed is in het zetten van realistic tiger tattoo’s in black and grey. Weten jullie misschien iets? Regio maakt niet uit. Via zowel zoekfunctie, Google als ista kan ik niet echt iets vinden.

Air

Berichten: 19801
Geregistreerd: 15-11-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 16:55

Willl65 schreef:
Air schreef:
Hoe bepalen jullie de plaatsing van je tattoo's? Ik heb eindelijk een beetje idee wat voor 2e tatoo ik wil, en heb wel het gevoel dat ik dat ook weer op mijn linkerbeen wil. Ik heb daar al aan de binnenkant boven mijn enkel een kleine mandala(foto van toen hij net gezet was in 2017): [ [url=m/bSMRYd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik wil nu zoiets: https://www.instagram.com/p/BySEW5pCVQk ... wlrxcpa8hi
Er is geloof ik niet echt een naam voor, iig een paar symbolen in een lijntje :P

Denk zelf dat het tof zal zijn op mijn achillespees, maar vind het lastig om in te schatten of dat staat zo bij mijn mandala.
Dus, hoe bepalen jullie dat? Of overleggen jullie met de tattoeëerder?

Voor mij was de plaatsing simpel. 1 tattoo is mijn volledige rug en 1 mijn volledige arm. In het najaar mijn andere volledige arm. Twee dichte sleeves dus.


Haha ja daar stellen kleine tattootjes niets bij voor :P

Ik had het gevoel dat mijn linkerbeen meer mijn tattoobeen is, maar opzich brengt rechts dan ook wat evenwicht erin. Bedankt voor de hulp allemaal!

Wendy_Komen

Berichten: 6309
Geregistreerd: 10-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 17:37

Femjo schreef:
Voor een vriend ben ik op zoek naar een artiest of shop die goed is in het zetten van realistic tiger tattoo’s in black and grey. Weten jullie misschien iets? Regio maakt niet uit. Via zowel zoekfunctie, Google als ista kan ik niet echt iets vinden.

Thomas van Kynst in Deventer!


Afbeelding

Danielleeee_
Berichten: 3175
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 17:53

Femjo schreef:
Voor een vriend ben ik op zoek naar een artiest of shop die goed is in het zetten van realistic tiger tattoo’s in black and grey. Weten jullie misschien iets? Regio maakt niet uit. Via zowel zoekfunctie, Google als ista kan ik niet echt iets vinden.

Ik volg de pagina van Nito_ink op Facebook, die zit in Rotterdam geloof ik. Ik zie daar regelmatig leeuwen en andere dieren voorbijkomen, en pas ook een tijger :) Ik vind het er zelf heel tof uit zien!

https://www.facebook.com/Nitoink/photos ... =3&theater

https://www.facebook.com/Nitoink/photos ... =3&theater

https://www.facebook.com/Nitoink/photos ... =3&theater

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 17:55

Femjo schreef:
Voor een vriend ben ik op zoek naar een artiest of shop die goed is in het zetten van realistic tiger tattoo’s in black and grey. Weten jullie misschien iets? Regio maakt niet uit. Via zowel zoekfunctie, Google als ista kan ik niet echt iets vinden.


Ook weer Coen Mitchell, zijn realisme is geweldig en hij zit momenteel in Nederland.

karin30
Berichten: 162
Geregistreerd: 21-05-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 18:09

Ik heb er vandaag ook weer 1 laten zetten.
Afbeelding
De onderkant is een s geschreven door mn omaAfbeelding
Deze is gezet door een leerling.

CupCakes_

Berichten: 3338
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 22:50

Hi! Ik lees al een tijdje mee en reageer of stel soms een vraag. Nu is het morgen eindelijk tijd voor mijn eerste tattoo!

Wat is wenselijk voor de naverzorging? Kan dat gewoon met bepanthen of is het toch beter om speciaal spul daarvoor aan te schaffen? Dit vraag ik natuurlijk ook aan mijn artiest :)
Maar soms is het fijn om meerdere meningen te horen. :D

@ die van hierboven is mooi!

Wendy_Komen

Berichten: 6309
Geregistreerd: 10-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 23:01

CupCakes_ schreef:
Hi! Ik lees al een tijdje mee en reageer of stel soms een vraag. Nu is het morgen eindelijk tijd voor mijn eerste tattoo!

Wat is wenselijk voor de naverzorging? Kan dat gewoon met bepanthen of is het toch beter om speciaal spul daarvoor aan te schaffen? Dit vraag ik natuurlijk ook aan mijn artiest :)
Maar soms is het fijn om meerdere meningen te horen. :D

@ die van hierboven is mooi!


Succes morgen!
Elke artiest heeft zijn eigen voorkeuren. Als wij die hier allemaal gaan posten ben je een fortuin kwijt als je alles aan wil schaffen, en kan je niet meer lopen als je het allemaal zou smeren.
Dus voor de volgende keer het van te voren aan de artiest vragen, en voor nu tot morgen wachten.

Lau

Berichten: 16676
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-19 23:43

CupCakes_ schreef:
Hi! Ik lees al een tijdje mee en reageer of stel soms een vraag. Nu is het morgen eindelijk tijd voor mijn eerste tattoo!

Wat is wenselijk voor de naverzorging? Kan dat gewoon met bepanthen of is het toch beter om speciaal spul daarvoor aan te schaffen? Dit vraag ik natuurlijk ook aan mijn artiest :)
Maar soms is het fijn om meerdere meningen te horen. :D

@ die van hierboven is mooi!


Ik doe het altijd met bepanthen en nooit problemen gehad.

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 06:27

Ik ook, door verschillende artiesten aangeraden.
Vaak krijg je wel wat mee en heb je dus de tijd het aanbevolen product te halen :)
Succes!

cinniz123

Berichten: 4399
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Rotterdam

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 08:02

Hier ook bepanthen.
Mn man had laatst zalf van de artiest gehad en zag zwaar onder de uitslag terwijl hij bijna nooit ergens op reageert.

Charisma

Berichten: 2084
Geregistreerd: 07-07-08
Woonplaats: Limburg, België

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 08:19

November: thx! Ik maak prive momenteel een moeilijkere periode door dus ik vond dit idee wel op zen plaats. En ik ben ook wel een vlinder/motten fan :D
Karin: leuk hoor! Zeker die met het handschrift van je oma!

Ik denk als je een goede realistische artiest zoekt dat zo'n tijger wel goed moet komen :)

Voor verzorging gewoon Bepanthol/Bepanthen babybillenzalf, topspul! 5dagen smeren en dan gerust laten.

melanie0906

Berichten: 1141
Geregistreerd: 03-07-11
Woonplaats: Brabant

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 10:27

Ik heb ala verzorging een combinatie van babyolie en vaseline gebruikt! Vooral de babyolie werkte heel fijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 12:54

mnka schreef:
WinSel schreef:
Zijn er hier mensen met een tattoo van een flamingo?


Een tattoo artiest die ik een al een tijdje volg, plaatst net deze tattoo.

Vond ‘m heel erg leuk


[ [url=m/FUiuWa.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wow, ik ben helemaal niet van de kleuren maar ik vind dit echt super leuk. Gaat op het lijstje. Misschien op mn andere arm toch wat kleur :=

CupCakes_

Berichten: 3338
Geregistreerd: 20-12-08
Woonplaats: Ouddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 15:21

*\o/*

Afbeelding
Afbeelding

Sterre98

Berichten: 6325
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 15:22

Ooohh veeettt!

_karin_

Berichten: 3921
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Utrecht

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-19 16:03

Heeeeeel gaaf <3