[Info] Tattoo's 13

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 14:09

Thanks lieve iedereen! <3

Supervixen schreef:
Prachtig Drunksheep. Bij welke shop ben je ook alweer geweest?


De insecten zijn gezet door Izzy bij Tattoo Blitzz, de zeemeermin door Gianluca bij Classic Ink & Mods.

WinSel

Berichten: 20574
Geregistreerd: 28-09-04

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 15:35

Prachtig weer allemaal <3 en wauw die zeemeermin :oo

Ik blijf op internet snuffelen naar tattoos en kom allerlei mooie dingen tegen. Zo iets op bovenbeen vind ik ook prachtig. Zijn er bokkers die zoiets hebben?
Afbeelding

Charisma

Berichten: 2084
Geregistreerd: 07-07-08
Woonplaats: Limburg, België

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 16:04

Boyd: mooi hoor!

ZoeyDercks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 17:24

WinSel schreef:
Prachtig weer allemaal <3 en wauw die zeemeermin :oo

Ik blijf op internet snuffelen naar tattoos en kom allerlei mooie dingen tegen. Zo iets op bovenbeen vind ik ook prachtig. Zijn er bokkers die zoiets hebben?
[ [url=m/9gF8hM.jpg]Afbeelding[/url] ]


Niet helemaal hetzelfde, maar

Afbeelding

MissBmx
Berichten: 4401
Geregistreerd: 20-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 17:30

Wauw!! Zo'n tattoo stimuleert wel om naar de sportschool te gaan en mooie benen te kweken zodat je zo'n tattoo kan hebben

WinSel

Berichten: 20574
Geregistreerd: 28-09-04

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 17:54

Heel mooi!

En idd Gillbo haha! Ik ben op dit moment druk bezig met sporten dus zo iets lijkt me super

ZoeyDercks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 19:11

Thanks dames!
Ik heb ook nog aan de andere kant, maar dat is wel een andere stijl

Afbeelding

WinSel

Berichten: 20574
Geregistreerd: 28-09-04

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 19:24

Mooi !
Deed het pijn bij je?

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 19:27

Ohhh die laatste vind ik gaaf! :oo <3

ZoeyDercks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 23-09-09
Woonplaats: Knegsel

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 19:36

Die mandala deed de eerste 4 uur geen zeer. Het laatste uur was afzien, richting mijn bil deed echt ontzettend zeer en het dotwork in de bloem ook.

Tweede sessie daarvan was alleen maar inkleuren 3.5 uur lang en geen pijn gehad.

Ijsberg ook amper pijn gehad, die sneeuwvlok eronder daarentegen. Godmiljaar wat deed dat pijn!

Dus er was echt geen pijl op te trekken qua pijn. De mandala was m'n eerste grote (heb nog een kleine op m'n pols) dus wist ook niet wat ik kon verwachten.

Maar in januari mag ik weer voor een grote plaat! Ik heb een dagsessie bij Joey Boon voor 3 rozen op mijn schouderblad :D

melanie0906

Berichten: 1141
Geregistreerd: 03-07-11
Woonplaats: Brabant

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 21:11

Heyhey, ik heb een vraagje.

Ik wil een nieuwe tattoo laten zetten en zit te denken aan een realistische uil met rozen. Ik heb nu 1 offerte aangevraagd en die zegt dat ik uit zal komen rond de 800 euro. Nu ben ik benieuwd waar jullie goede ervaringen hebben en hoeveel jullie ervoor kwijt waren. Hij zal op mn bovenarm komen ongeveer 20x15 cm.

Afbeelding

Sannens
Berichten: 1413
Geregistreerd: 20-08-13
Woonplaats: Arnhem

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 21:22

Ten eerste wil ik zeggen dat dat echt een prachtig ontwerp is en dat ik 800 euro voor de maten die jij noemt en dit ontwerp niet heel raar vind...

melanie0906

Berichten: 1141
Geregistreerd: 03-07-11
Woonplaats: Brabant

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 21:24

Nee zeker niet, ik ben voornamelijk benieuwd welke artiesten jullie aanraden voor deze style, ik zie door de bomen het bos niet meer...

Killyenn
Berichten: 4608
Geregistreerd: 16-03-09
Woonplaats: Glasgow, Scotland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 21:43

Is een voorbeeldfoto toch, niet een ontwerp wat voor jou gemaakt is?

Mijn bovenarm kostte 400, m'n schouder 250. Vind 800 zelf behoorlijk aan de prijs, maar het is het natuurlijk wel waard als je echt graag bij die artiest wil!

melanie0906

Berichten: 1141
Geregistreerd: 03-07-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 21:45

Killyenn schreef:
Is een voorbeeldfoto toch, niet een ontwerp wat voor jou gemaakt is?

Mijn bovenarm kostte 400, m'n schouder 250. Vind 800 zelf behoorlijk aan de prijs, maar het is het natuurlijk wel waard als je echt graag bij die artiest wil!


Nee dit is gewoon een plaatje van pintrest. Ter inspiratie. Ik heb een aantal offertes aangevraagd en tot nu toe alleen van tattoo bob een offerte gekregen.

Frummels

Berichten: 7030
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 22:20

melanie0906 schreef:
Heyhey, ik heb een vraagje.

Ik wil een nieuwe tattoo laten zetten en zit te denken aan een realistische uil met rozen. Ik heb nu 1 offerte aangevraagd en die zegt dat ik uit zal komen rond de 800 euro. Nu ben ik benieuwd waar jullie goede ervaringen hebben en hoeveel jullie ervoor kwijt waren. Hij zal op mn bovenarm komen ongeveer 20x15 cm.

[ [url=m/G8Bp9u.jpg]Afbeelding[/url] ]


Mooi inspiratie plaatje!
Vwb ervaring: Ik ga alleen nog maar naar Joe Sinner bij Acid Tattoo. Ben altijd zo tevreden over hem. :j
Ik was voor mijn bovenarm 350/400 kwijt geloof ik, voor mijn onderarm 250 en voor mijn underboob 450. Als je terug zoekt in mijn berichten dan staan er foto's.
Ik denk dat ik relatief goedkoop uit was omdat ik bij zowel mijn bovenarm als de underboob alleen maar outline en dotwork heb. Dat was allebei binnen 5 a 6 uur gedaan inclusief het voorwerk en de pauzes.

Noblesse_

Berichten: 1839
Geregistreerd: 24-01-12
Woonplaats: Belgie

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 18:54

Dit weekend kleintje laten zetten in afwachting van m’n bil in juli. En in november sleeve op m’n arm afwerken.
Het is verslavend :+ Afbeelding

Balou_k

Berichten: 14069
Geregistreerd: 02-01-08
Woonplaats: Westdorpe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-19 19:44

Hallo,

Ondanks dat mijn andere project nog niet klaar is wil ik dat even pauzeren en een nieuw projectje openen.

Ik wil een sleeve laten zetten, ik hou van geometrie en realistische rozen. Ook wil onderstaand teken erin.

Welke tattooshop raden jullie aan?
Liefst Oost Vlaanderen, Antwerpen, Zeeland, Zuid Holland en NL of BE Limburg.


Afbeelding

_karin_

Berichten: 3921
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Utrecht

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 08:47

Ik heb een aardig gedetailleerde tattoo op mijn bovenarm en daar was ik ook flink wat voor kwijt dus 800€ voor 20x15 is niet heel gek als je het mij vraagt, wel aan de prijs maar niet belachelijk veel ofzo.

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 13:29

Hoi! Ik kom even binnenvallen :)
Ik wil heel graag een tattoo van mijn hond laten zetten, en heb ook al een artstyle gevonden op Pinterest die ik heel leuk vind. Ik zou alleen niet weten waar ik moet beginnen met zoeken naar een tattoo artist. Dus ik hoopte dat jullie hier misschien aanraders hebben :D
Afbeelding

Welke tattooshop raden jullie aan om eens naar te kijken?

Unoo

Berichten: 1315
Geregistreerd: 22-12-08
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 14:24

E_J schreef:
Hoi! Ik kom even binnenvallen :)
Ik wil heel graag een tattoo van mijn hond laten zetten, en heb ook al een artstyle gevonden op Pinterest die ik heel leuk vind. Ik zou alleen niet weten waar ik moet beginnen met zoeken naar een tattoo artist. Dus ik hoopte dat jullie hier misschien aanraders hebben :D
[ [url=m/M5Pero.png]Afbeelding[/url] ]

Welke tattooshop raden jullie aan om eens naar te kijken?


Denk dat Daan van Needle Art daar wel wat mee kan. Staat op zijn instagram wel stukken tussen die totaal niet die stijl zijn, maar hij is erg kundig en luistert naar wat je wilt. De tattoo die ik bij hem heb laten zetten is ook niet geheel zijn stijl, maar omdat hij verschillende technieken goed beheerst en met je meedenkt ben ik uiteindelijk bij hem terecht gekomen.
https://www.instagram.com/dice_tattoos/

E_J
Berichten: 1180
Geregistreerd: 05-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 18:30

Unoo schreef:
Denk dat Daan van Needle Art daar wel wat mee kan. Staat op zijn instagram wel stukken tussen die totaal niet die stijl zijn, maar hij is erg kundig en luistert naar wat je wilt. De tattoo die ik bij hem heb laten zetten is ook niet geheel zijn stijl, maar omdat hij verschillende technieken goed beheerst en met je meedenkt ben ik uiteindelijk bij hem terecht gekomen.
https://www.instagram.com/dice_tattoos/

Oh ja! Zijn Instagram ziet er inderdaad goed uit. Bedankt voor de tip! :)

Supervixen

Berichten: 12857
Geregistreerd: 28-04-11

Re: [Info] Tattoo's 13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 22:24

Ik ben plannen aan het maken voor een nieuwe tattoo.
Ben al 20 jaar fan van Rammstein en wil een regel uit een nummer laten zetten op mijn arm. Ben hier al jaren over aan het twijfelen omdat ik altijd heb gezegd dat ik geen teksten wil, maar ik ga het toch doen. De zin komt uit het nummer Morgenstern, waarin heel kort gezegd is dat echte schoonheid van binnen zit.
De tekst wordt dan: Mit dem Herzen sehen.

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-19 22:49

Supervixen schreef:
Ik ben plannen aan het maken voor een nieuwe tattoo.
Ben al 20 jaar fan van Rammstein en wil een regel uit een nummer laten zetten op mijn arm. Ben hier al jaren over aan het twijfelen omdat ik altijd heb gezegd dat ik geen teksten wil, maar ik ga het toch doen. De zin komt uit het nummer Morgenstern, waarin heel kort gezegd is dat echte schoonheid van binnen zit.
De tekst wordt dan: Mit dem Herzen sehen.


Als mede-Rammstein fan zeg ik: Heel tof :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-19 07:02

Heel tof, doen! Ik ben druk met voorbeelden verzamelen voor op mijn kuiten. Dat moet ook een Rammstein tattoo worden :D