paardrijden en overgewicht.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 14:23

Jester_ schreef:
Welkom allemaaal!

Ik heb me vannacht iets misdragen, een reep chocolade gegeten.. vanmorgen gewoon plus 2 kilo :') hoe krijgt me lichaam het voor elkaar


Haha heftig!

Butterfly
Berichten: 2859
Geregistreerd: 14-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 14:27

Welkom alle nieuwe mensen! Gezellig dat jullie erbij zijn!

Goed bezig ook allemaal, en mooie tips weer voor tussendoortjes enzo.

Ik ben laatst uit eten geweest en heb het gehouden bij vis met sla en een paar patatjes. Plus één cola light en geen toetje. Was naast goedkoop nog eens goed ook :') daarna wezen bowlen.
Verder érg veel spanning om solliciteren/financieel/nieuw huisje zoeken en daardoor veel hoofdpijn en duizelig. Ik dacht dat duizeligheid misschien kwam van te weinig eten, dus heb een paar keer wat meer gehad. Mijn doel om te blijven bewegen en een poosje niet te wegen gaat een béétje de mist in haha, mijn wasmachine heeft problemen en mijn crosstrainer moest even aan de kant. Ik ga het nu gewoon weer opruimen :') kan ik weer lekker bezig.

@Jester: vannacht? :')

Jester_

Berichten: 12270
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 14:28

Ja ik had nachtdienst :+

_MelisS

Berichten: 2979
Geregistreerd: 05-08-05
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 14:57

Gister broertje jarig dus wel wat lekkers genomen!
En had appeltaart gebakken klein mini stukje genomen maar daar maar de helft van op gegeten toen had ik genoeg :')
Vandaag lekker met mn vriendinnen uiteten, aan de tapas!
Morgen weer aan de gezonde hap! :D

mystery1980
Berichten: 4239
Geregistreerd: 02-11-05
Woonplaats: thuis

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 15:15

@jester mijn lichaam flikt ook dat soort dingen, zet dat lichaam maar lekker aan het werk met wat sport ofzo dan laat hij het hopelijk voorlopig achterwege dat soort grappen. Wat een aansteller!

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 15:19

Ohh Jester! Das best knap ook trouwens. 2kg

Monster_tos

Berichten: 3823
Geregistreerd: 20-04-09
Woonplaats: Heerenveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 16:52

Welkom nieuwe mensen! Leuk dat jullie mee gaan doen :)

Hier vanochtend er weer wat bij, maar weekend gedate en heerijk uit eten geweest, daarnaast slaap ik al de hele week veel te weining wat ook invloed heeft, komt ook door mn date :P

Voor de mensen die het nog volgen, de date was zaterdag onwijs leuk!! Voor het eerst gezoend, om 7 uur 's avond begonnen met daten, pas de volgende ochtend om 8 uur was het afgelopen.. (en dat zonder slapen/seks) En ik kreeg gisteren een berichtje van de sportschool eigenaar, dat hij het heel leuk voor ons vindt. Is de baas van mijn date (hij is trainer in mijn sportschool) en 1 van zijn beste vrienden. Was dus wel blij dat hij er achterstaat! Heb vrijdag weer een meting met de eigenaar, maar heb nu een goed excuus als het niet zo denderd is :+ :D

Butterfly
Berichten: 2859
Geregistreerd: 14-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 17:12

Monster_tos schreef:
Welkom nieuwe mensen! Leuk dat jullie mee gaan doen :)

Hier vanochtend er weer wat bij, maar weekend gedate en heerijk uit eten geweest, daarnaast slaap ik al de hele week veel te weining wat ook invloed heeft, komt ook door mn date :P

Voor de mensen die het nog volgen, de date was zaterdag onwijs leuk!! Voor het eerst gezoend, om 7 uur 's avond begonnen met daten, pas de volgende ochtend om 8 uur was het afgelopen.. (en dat zonder slapen/seks) En ik kreeg gisteren een berichtje van de sportschool eigenaar, dat hij het heel leuk voor ons vindt. Is de baas van mijn date (hij is trainer in mijn sportschool) en 1 van zijn beste vrienden. Was dus wel blij dat hij er achterstaat! Heb vrijdag weer een meting met de eigenaar, maar heb nu een goed excuus als het niet zo denderd is :+ :D

:') :')
Sorry, ik moest even om je lachen haha. Maar superleuk dat het zo goed gaat met daten! Wel het perfecte vriendje voor een beetje gezond eten en bewegen :D

Ik heb net een rijstwafel met chocola en kokos geprobeerd, van de Lidl. Is best lekker! Ik moet vrij veel eten op een dag en dit is natuurlijk wel leuk. Ook bijna ongesteld, hopelijk hou ik hiermee ook direct mijn chocoladebuien binnen de perken. Serieus, ik eet zelden chocola. Maar als ik ongesteld ben... :')

bontejames

Berichten: 542
Geregistreerd: 17-02-16
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 17:25

Jester_ schreef:
Welkom allemaaal!

Ik heb me vannacht iets misdragen, een reep chocolade gegeten.. vanmorgen gewoon plus 2 kilo :') hoe krijgt me lichaam het voor elkaar


Dan is er morgen vast 4 kilo af :+

Monster_tos

Berichten: 3823
Geregistreerd: 20-04-09
Woonplaats: Heerenveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 18:40

Butterfly schreef:
Monster_tos schreef:
Welkom nieuwe mensen! Leuk dat jullie mee gaan doen :)

Hier vanochtend er weer wat bij, maar weekend gedate en heerijk uit eten geweest, daarnaast slaap ik al de hele week veel te weining wat ook invloed heeft, komt ook door mn date :P

Voor de mensen die het nog volgen, de date was zaterdag onwijs leuk!! Voor het eerst gezoend, om 7 uur 's avond begonnen met daten, pas de volgende ochtend om 8 uur was het afgelopen.. (en dat zonder slapen/seks) En ik kreeg gisteren een berichtje van de sportschool eigenaar, dat hij het heel leuk voor ons vindt. Is de baas van mijn date (hij is trainer in mijn sportschool) en 1 van zijn beste vrienden. Was dus wel blij dat hij er achterstaat! Heb vrijdag weer een meting met de eigenaar, maar heb nu een goed excuus als het niet zo denderd is :+ :D

:') :')
Sorry, ik moest even om je lachen haha. Maar superleuk dat het zo goed gaat met daten! Wel het perfecte vriendje voor een beetje gezond eten en bewegen :D



Haha tjah moest even duidelijk maken dat we gewoon 13 uur gekletst hebben (en een beetje gezoend :D ) Als ik had gezegd dat ik de volgende ochtend pas naar huis ben gegaan heeft iedereen gelijk andere associaties :Y) :')

Echt heel motiverend werkt het overigens niet hoor, je wil niet weten wat hij allemaal naar binnen schoof tijdens het eten :') Maar ja dat wordt allemaal gelijk weer verbrand met alle spieren die hij net iets beter ontwikkeld heeft dan ik :') Vrijdag met trainen wel allemaal records voor mezelf omdat hij er boven op stond, deed net wat beter mn best O:)

JesdaJinn

Berichten: 10455
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-17 20:15

Ik moet even blij zijn *\o/*

Al een jaar ben ik opzoek naar Salomons schoenen. Deze ga ik voor hardlopen gebruiken en voor de behendigheid met de honden.
Elke keer al internet afgekeken maar nooit echt eentje kunnen vinden die me aanstond.
Wilde geen nieuwe want die dingen lopen 2e hands nog prima en ik had geen haast.
Vanavond dan eindelijk een paar gevonden en gepast en gekocht.
Wel is waar bij mijn tante. 5 km verder op maar dat mag de pret niet drukken. Haha xD

Jester_

Berichten: 12270
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 09:26

Zo de 2 kilo is er weer vanaf :')

little_birdy
Berichten: 12230
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 09:37

Vanochtend ineens 76,8 *\o/*

_KellyAV

Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 09:54

Hahaha Jester je werd meteen afgestraft :') want kan een lichaam dan ook raar doen.

Grappig ook om te lezen dat veel mensen hunkeren naar chocola in de maandelijkse periode. Ik ben er zelf ook zo 1 en nu met die paaseitjes...

Ik heb mezelf weer kunnen herpakken gelukkig! Vanavond lekker bodypumpen :D net 92.5 en dit weekend ging ik nog over de 93 heen. Doel om eind deze week de 91 te zien!

Renee1991

Berichten: 5984
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 10:05

Zo, iedereen is echt onwijs goed bezig!! Lekker!

Ik heb een deal gesloten met mijn vriend :+ Ik heb met mezelf afgesproken dat ik maandag, woensdag en vrijdag ga sporten in de sportschool, bij mooi weer verruil ik 1 of 2 x voor de racefiets buiten. Houd ik mij hier niet aan, dan moet ik op het logeerbed slapen (super kansloos, maar het werkt wel :') )

_KellyAV

Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 10:08

Renee1991 schreef:
Zo, iedereen is echt onwijs goed bezig!! Lekker!

Ik heb een deal gesloten met mijn vriend :+ Ik heb met mezelf afgesproken dat ik maandag, woensdag en vrijdag ga sporten in de sportschool, bij mooi weer verruil ik 1 of 2 x voor de racefiets buiten. Houd ik mij hier niet aan, dan moet ik op het logeerbed slapen (super kansloos, maar het werkt wel :') )


Hahahaha geniaal :') bij mij zou dat ook kunnen werken, ik wil namelijk helemaal niet op het logeerbed slapen :')

Renee1991

Berichten: 5984
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 10:08

Nee daarom juist! Dus ik maak wel dat ik ga sporten :P

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 10:14

Hihi goeie motivatie!

Jester_

Berichten: 12270
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 10:28

Hahaha das een goeie! Nu nog eraan houden haha

Renee1991

Berichten: 5984
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 10:41

Tot nog toe lukt het.. :+
Ik heb me een spierpijn :n

Butterfly
Berichten: 2859
Geregistreerd: 14-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 10:58

Renee1991 schreef:
Zo, iedereen is echt onwijs goed bezig!! Lekker!

Ik heb een deal gesloten met mijn vriend :+ Ik heb met mezelf afgesproken dat ik maandag, woensdag en vrijdag ga sporten in de sportschool, bij mooi weer verruil ik 1 of 2 x voor de racefiets buiten. Houd ik mij hier niet aan, dan moet ik op het logeerbed slapen (super kansloos, maar het werkt wel :') )

Hahaha! Fantastisch! :')

Ik zie allemaal goeie resultaten voorbijkomen! Supergoed bezig allemaal!

Nadat ik gisteravond mijn enkels bekeek, heb ik definitief besloten dat ik níét ga wegen :')

Eloya

Berichten: 5195
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 11:27

Ik was dit topic kwijt :') maar heb jullie terug gevonden! Haha

Wat een goede resultaten allemaal zeg!

Hier staat de stand nu op -7
En met ups en downs sleep ik mij er door heen al word het steeds makkelijker

Nu weer bijlezen

Kingeping

Berichten: 343
Geregistreerd: 24-03-09
Woonplaats: Havelte

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 15:42

Wat een stilte hier!!

WATER DRINKEN ALLEMAAL! *\o/* *\o/* *\o/* [/quote]

LilChar

Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-06-14
Woonplaats: apeldoorn

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-17 16:09

Ik zit in de trein een uur zonder eten en drinken. Uitgehongeeeeeerd!
Gelukkig dan thuis en even een beetje muslie.

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-17 09:03

Whoeeeehoe!!

99.8. Uit de 3 cijfers! 2 januari gestart op 112.6 . Dus nu 12.8kg kwijt!