paardrijden en overgewicht.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ylvy

Berichten: 5210
Geregistreerd: 02-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 21:32

Wauw Toppertje femek!.dat is nou goed!

Hier voor het eerst eens niks gekocht in de pauze. Mijn eigen dingetje opgegeten :D

_KellyAV

Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 22:00

Goed bezig allemaal met dat water drinken, ik ga morgen in de herkansing :')

Net alles ingevuld op MFP, ik zou nog dik 400 kcal meer moeten eten. Ik vind dat vrij lastig, heb het idee dat ik dan zoveel eet. Zal vast nog een beetje wennen zijn. Het is ook niet dat ik nu die 400 nog naar binnen ga werken.. Bovendien heb ik net een bakje skyr op met zelfgemaakte granola :D
Morgen even anders aanpakken dus :)

Monster_tos

Berichten: 3823
Geregistreerd: 20-04-09
Woonplaats: Heerenveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 22:00

Eloya schreef:
ik veel te weinig :P dus ga straks een fles water pakken en naast mij zetten


Femek2902 schreef:
*Staat op en loopt beschaamd naar de kraan*

Ik heb nog helemaal geen water gehad vandaag.. Oeps.. Alleen twee koppen koffie en een glas melk.


Jeeeh de reminders werken _/-\o_ :')
Dan blijf ik ze posten! En als een ander zich geroepen voelt ook doen natuurlijk!! Zo leuk dat we elkaar zo kunnen helpen :)

Ik zou vanavond te schaatsen, alleen vriendin belde op het laatste moment af omdat ze was opgeroepen om te werken. Normaal zou ik dan genieten van mn 'vrije' avond en niet meer van de bank afkomen. Maar nu besloten dan maar een stuk te gaan wandelen. Dus lekker in de mist en de kou een uurtje te lopen geweest.
En nu lekker met een kop thee op de bank, zit zo veel lekkerder op de bank als je je eerst ingespannen hebt!

Reusje0504

Berichten: 1682
Geregistreerd: 30-10-12
Woonplaats: Deventer

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 22:23

Ohh ik zag iemand met een vraag over de fitnessbal! Ik zit er zelf ook regelmatig op en ben inderdaad benieuwd of het qua verbranding nog wat doet :)

Jester_

Berichten: 12276
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 22:40

Ik heb een weegschaal gekocht die oook vet en spiernassa berekent haha. Ik had 35% spiermassa ofzo, 30% vet en hij noemde me obese :')

JesdaJinn

Berichten: 10456
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 23:03

3 liter. Jeetje! Ben al blij met 1.5 liter!

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 23:15

Hier totaal geen moeite met water drinken. Heb standaard een 750ml flesje bij me en die gaat minimaal 3 tot 4 keer per dag leeg. Hebben nooit anders drinken in huis. Op eens in de 2 maanden wat cola na. Ik doe de boodschappen en ik vind het echt zonde om geld uit te geven aan drinken :)) Nu scheelt het ook dat ik pakken drinken etc hier toch nog nooit geprobeerd heb, wil ik graag zo houden haha

Butterfly
Berichten: 2861
Geregistreerd: 14-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 23:15

@ Jester: aardige weegschaal :')

Hier gaat water drinken ook wel aardig, ben een beetje de tel kwijt qua flesjes, maar ik heb wel 2 liter denk ik, misschien wordt dit flesje nr 2,5 haha.
Ik zit aan van die vetarme ovenzoutjes van Lays, zo'n portie is super veel! Wel lekker *D

listiglistje

Berichten: 14409
Geregistreerd: 03-02-05
Woonplaats: Ittervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 23:28

Jester_ schreef:
Ik drink met 2 tellen een glad van 250 ml weg. Maar drink met gemak 4 liter weg hoor :D

Pas maar op....Als je 5 liter in een x drinkt ga je dood :+

Jester_

Berichten: 12276
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 23:33

Hahah ik bedoelde het wel gespreid over de dag :')

*neemt laatste glas water*

Patt
Berichten: 1058
Geregistreerd: 04-03-14

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 23:43

......dan zit ik heel de dag op het toilet... _O-

Jester_

Berichten: 12276
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 23:49

Blaas training :D ik moest in het ziekenhuis een keer een week op een po plassen. Toen plaste ik gewoon 1 liter per keer :')

fohadie
Berichten: 4304
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 00:25

Femek2902 schreef:
*Staat op en loopt beschaamd naar de kraan*

Ik heb nog helemaal geen water gehad vandaag.. Oeps.. Alleen twee koppen koffie en een glas melk.

Maar maar, wel een overwinningsmoment vandaag in de winkel :) Geen koekjes gekocht terwijl ik eigenlijk al gezwicht was, ik had ze al in mn handen, maar ze liggen nog in de winkel *\o/*
En dat terwijl ik deze week weer mijn maandelijkse feestje mag gaan vieren :o


Wat goed van je!!

Letten jullie er wel op dat teveel water drinken nog slechter voor je is dan te weinig? Zoals hierboven al door iemand werd vermeld: je kan er zelfs dood aan gaan. Ik heb mezelf ooit een watervergiftiging gedronken en wil dat nooit meer meemaken!!

ik mag nu nog maar 2ltr per dag, tenzij ik heel veel sport en transpireer maar op een dagelijkse dag max. 2ltr. Nu heb ik een hartafwijking die dat verlangt, niet iedereen zit zo in elkaar natuulijk.

Maar ik lees hier 3 of zelfs 4 liter per dag, dat lijkt me behoorlijk veel! Het is niet bazig bedoelt, iedereen moet voor zich weten wat hij/zij doet, maar pas ajb op...

Jester_

Berichten: 12276
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 00:32

Maar als ik minder drink heb ik ook dorst. Ik ben wel de hele dag bezig, ik merk bijv als ik in de ochtend 3 glazen a 750 ml drink, dan ga rijden stallen doen etc ik helemaal niet zoveel plas.

TurboTinkerJarig

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 08:07

Goedemorgen!

Voordeel van niet eten us in 1 dag -1.7

Zet de teller op -8.5 sinds 2 of 3 januari. Ben gewoon verbaasd :o

bontejames

Berichten: 542
Geregistreerd: 17-02-16
Woonplaats: Apeldoorn

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 09:51

Ben jarig vandaag dus denk dat ik toch maar een lekker gebakje eet. Eet vanavond tomatensoep dus best gezond :o

EmptyWords

Berichten: 10577
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-17 09:58

Zeker doen bontejames.

_KellyAV

Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 10:03

Gefeliciteerd Bontejames! Met je verjaardag mag het, ik vind niet dat je jezelf alles moet ontzeggen :)

Haha leuk is dat het Turbotinker. Houdt er alleen wel rekening mee dat er wel weer wat bij kan komen ;)

Ik ga zo lekkere banaan ei pannekoekjes maken :9
Maar eerst nog even lekker in bed liggen :o

Renee1991

Berichten: 5984
Geregistreerd: 10-07-13
Woonplaats: Brabant

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 10:33

Zucht, ik zie allemaal dingen langskomen die ik ook wil maken :+ Ware het niet dat ik even geen keuken heb :')

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 11:08

Jester_ schreef:
Maar als ik minder drink heb ik ook dorst. Ik ben wel de hele dag bezig, ik merk bijv als ik in de ochtend 3 glazen a 750 ml drink, dan ga rijden stallen doen etc ik helemaal niet zoveel plas.

Ik had dat overmatige plassen alleen aan het begin. Ik dronk eigenlijk nooit zo veel water en toen ik daar net weer mee begon zat ik voor m'n gevoel de halve dag op de wc, maar na een paar dagen was dat over en leek het wel alsof m'n lichaam eraan gewend was. Als ik minder dan 2 liter water op een dag drink heb ik ook echt dorst.

Monster_tos

Berichten: 3823
Geregistreerd: 20-04-09
Woonplaats: Heerenveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 11:55

WATER DRINK REMINDERTJE *\o/* *\o/* *\o/*

Wel met een psje, te veel water is niet goed, zoals hier ook al eerder vermeld. Niet alleen water vergiftiging maar je kan ook je nieren overbelasten. -O-

Josien_

Berichten: 9027
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Geldrop

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 12:08

Je kunt veel water drinken en daardoor veel naar de WC moeten ook als positief zien.
Zo blijf je tijdens een kantoorbaan veel beter in beweging :D !

_KellyAV

Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 12:31

Heel goed, ik ga meteen een fles water pakken!

soesita

Berichten: 5174
Geregistreerd: 09-10-04
Woonplaats: Herzogenrath (Duitsland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 12:47

Na een stevige workout zit ik hier ook weer aan een glas water. Na het sporten smaakt dat nog het best van al!

De dag begon wel wat minder, met een stevige vreetbui. Drie boterhammen, twee tassen koffie en een groot stuk chocolade na. -O-
Voor straf vanmorgen van mezelf een uur stevig moeten sporten. :+ Dat heb ik gelukkig wel goed volgehouden. Nu het vervolg van de dag maar gedisciplineerd blijven, dan is de schade hopelijk niet al te groot...

Amandavd
Berichten: 12107
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 12:51

Zijn er nog meer mensen die net als ik de hele hele hele slechte gewoonte hebben om met rotzooi te ontbijten? Koekjes, chocola, chips? Vanaf het moment dat ik wakker word heb ik daar wel zo'n zin in. Ik vind het zo moeilijk die gewoonte te laten.