Endomondo Challenge: Fit te paard met bokt

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dayanara

Berichten: 2378
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-17 23:53

Jeetje ik heb spierpijn!

Maar ik stijg aardig naar boven dus een goede motivatie om door te gaan :j

Elmira

Berichten: 4896
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: ergens

Re: Endomondo Challenge: Fit te paard met bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 00:16

Hier een beetje kwakkelend, mijn doel was top 10 maar nu zelfs echt moeite om top 20 te behouden. Vanwege ziekte. Probeer wel stukjes te wandelen maar m'n conditie is echt terug naar 0. Gelukkig hebben we nog even..

goldenarrow

Berichten: 8663
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Re: Endomondo Challenge: Fit te paard met bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 01:49

Bij mij gaat het ook nog niet zo lekker. Had goede hoop om deze week weer het sporten op te kunnen pakken (was herstellende van een operatie aan mijn hand en dan gaat boksen niet zo goed :+ ), maar ik mag over 2 weken weer terug onder het mes, dus dan heeft dat niet zoveel zin. Vandaag wel een eindje gewandeld, dus ik sta niet meer op de laatste plaats :')

kvulden

Berichten: 3068
Geregistreerd: 17-02-08

Re: Endomondo Challenge: Fit te paard met bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 10:17

Goed bezig iedereen.

Anoniem

Re: Endomondo Challenge: Fit te paard met bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 10:49

Gaat inderdaad lekker! Deze challenge motiveert mij echt dus ik ben echt heeeeeel blij dat hij opgestart is, 1000 maal dank <3

Vanochtend weer een cardio dans routine gedaan en nu even douchen en naar stal en dan zoveel mogelijk lopen, weg met die vetjes :o inmiddels al 10 plekken omhoog geklommen jujjj :D

Elmira

Berichten: 4896
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 12:02

goldenarrow schreef:
Bij mij gaat het ook nog niet zo lekker. Had goede hoop om deze week weer het sporten op te kunnen pakken (was herstellende van een operatie aan mijn hand en dan gaat boksen niet zo goed :+ ), maar ik mag over 2 weken weer terug onder het mes, dus dan heeft dat niet zoveel zin. Vandaag wel een eindje gewandeld, dus ik sta niet meer op de laatste plaats :')

Ah beterschap! Dat schiet inderdaad niet zo op.

goldenarrow

Berichten: 8663
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Re: Endomondo Challenge: Fit te paard met bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 12:09

Dankjulliewel :) Ik haal jullie in de loop van het jaar wel weer in :')

Anoniem

Re: Endomondo Challenge: Fit te paard met bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 12:10

Oh sjips Goldenarrow dat is wel heel zuur, had er even overheen gelezen sorry, heel veel beterschap :(:)

Jaan81

Berichten: 7609
Geregistreerd: 07-10-05
Woonplaats: Goedereede

Re: Endomondo Challenge: Fit te paard met bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-17 13:05

Beterschap.

Ik hoop vanmiddag m'n wekelijkse rondje te kunnen hollen.

Jaan81

Berichten: 7609
Geregistreerd: 07-10-05
Woonplaats: Goedereede

Re: Endomondo Challenge: Fit te paard met bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 10:15

Gister niet gelukt, dus vanochtend m'n wekelijkse rondje gehold. Niet met hond, die had beetje te gek en te veel gedaan op strand gister. :(:)
Endomondo heeft alleen wat kuren, want als ik in m'n geschiedenis kijk, staat ie op 0.00km in 00:00min :') Hopelijk vanmiddag wel de juiste.

Dayanara

Berichten: 2378
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 11:49

Ik heb zo' n smart tv dus doe thuis (sinds deze week) sporten via YouTube. Nu heb ik een superleuke Pilatus challenge (17 min) gevonden en een pump it up (1u17) workout. Die ga ik om de dag doen en op dag 4 rust.

https://m.youtube.com/watch?v=ZsVp7wRWG7I

Maar jeetje de pump it up is echt heftig Haha. Ik heb het volgehouden tot 50 minuten :')

Het liefst ga ik naar de sportschool maar dat kan ik niet betalen.

kvulden

Berichten: 3068
Geregistreerd: 17-02-08

Re: Endomondo Challenge: Fit te paard met bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 21:53

Ik doe ook veel met youtube. Ik vind het heerlijk en zo krijg je mooi veel afwisseling. Ik volg veel bodyrock. Die ik al jaren. Ik ga nou juist liever niet naar de sportschool. Dat is voor mij erg lastig te plannen.

Dayanara

Berichten: 2378
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-17 22:45

kvulden schreef:
Ik doe ook veel met youtube. Ik vind het heerlijk en zo krijg je mooi veel afwisseling. Ik volg veel bodyrock. Die ik al jaren. Ik ga nou juist liever niet naar de sportschool. Dat is voor mij erg lastig te plannen.


Bodyrock zal ik eens op zoeken. Vandaag buitenrit van 3.30. Mijn benen zijn echt kapot!

Dayanara

Berichten: 2378
Geregistreerd: 22-08-16

Re: Endomondo Challenge: Fit te paard met bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 17:49

Hoe gaat het dames? Heb afgelopen 2 dagen gewandeld (gisteren een uur) vandaag een halfuur. Mijn bovenbenen zijn gelukkig veel minder pijnlijk.

Morgen ga ik weer mijn pump video doen.

Ik stijg heel gestaag (nummer 27)

Elmira

Berichten: 4896
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: ergens

Re: Endomondo Challenge: Fit te paard met bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 17:53

Hier gaat het wel aardig. Had gehoopt op top 10 maar blijf een beetje kwakkelen met mijn gezondheid, waardoor ik het even bij wandelen moet houden. Alsnog wel netjes op de 14e plek. Hopelijk straks wat hoger.

Roosyes
Berichten: 759
Geregistreerd: 02-10-08

Re: Endomondo Challenge: Fit te paard met bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 17:57

Ik ben een heel eind gedaald naar nummer 17. Ben wel heel actief bezig, maar helaas kan ik dat niet registreren. Gelukkig kan ik deze week wel 2x gaan sporten!

lenaa_tje

Berichten: 10350
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Re: Endomondo Challenge: Fit te paard met bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 20:02

Ik hoop de top 10 vast te houden. Sta nu weer op 8. Vind het lastig Haha ik heb eigenlijk alleen de tijd in het weekend en op maandag. De kleine rondjes met de hond zet ik hem niet voor aan.

SCC

Berichten: 896
Geregistreerd: 04-12-12
Woonplaats: thuis

Re: Endomondo Challenge: Fit te paard met bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 21:12

kan ik nog meedoen met de challenge ? mijn goede voornemen dit jaar was om meer te bewegen en fitter te worden. dit lijkt mij een goede extra motivatie :)

Elmira

Berichten: 4896
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 21:15

lenaa_tje schreef:
Ik hoop de top 10 vast te houden. Sta nu weer op 8. Vind het lastig Haha ik heb eigenlijk alleen de tijd in het weekend en op maandag. De kleine rondjes met de hond zet ik hem niet voor aan.

Wat voor sport doe je?

Haha, ik moet het vooral van mijn rondjes hebben :')

lenaa_tje

Berichten: 10350
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-17 21:42

Elmira schreef:
lenaa_tje schreef:
Ik hoop de top 10 vast te houden. Sta nu weer op 8. Vind het lastig Haha ik heb eigenlijk alleen de tijd in het weekend en op maandag. De kleine rondjes met de hond zet ik hem niet voor aan.

Wat voor sport doe je?

Haha, ik moet het vooral van mijn rondjes hebben :')


Stijldansen. Verder probeer ik een touwtje spring challenge maar het lukt nog voor geen meter en de grotere wandelrondjes met de hond natuurlijk.

Jaan81

Berichten: 7609
Geregistreerd: 07-10-05
Woonplaats: Goedereede

Re: Endomondo Challenge: Fit te paard met bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 14:19

Hier mezelf stok achter de deur gegeven. M'n ouders komen morgen langs en gelijk gevraagd of zemelen op de terugweg mee willen nemen en dan ergens afzetten zodat ik terug kan hollen.
Dus het staat nu zwart op wit haha :)) Kan ik mooi stuk door het bos pakken, is voor mij nog te ver om vanaf thuis heen te hollen.

loveslimpie

Berichten: 1727
Geregistreerd: 06-04-10
Woonplaats: Eindhoven

Re: Endomondo Challenge: Fit te paard met bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 14:25

Lekker Jaan!

Komend weekend is mn laatste dagje snowboarden. Maar dankzij jullie heb ik een sportpas aangevraagd dus ik ga maandag voor t eerst een lesje crossfit doen :) en daarnaast ga ik mn hardlopen ook weer oppakken. Dus ik hoop in de top 5 te blijven :D

Paardenfan25
Berichten: 1274
Geregistreerd: 05-06-15

Re: Endomondo Challenge: Fit te paard met bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 17:27

Het motiveert wel :)) Ik probeer nu 2 keer te wandelen en 1 keer hard te lopen in de week. Ik sta nog in de top 10, maar het zit wel allemaal dicht bij elkaar. Kijk echt uit naar de tijd dat het langer licht is; kan ik in de avonden ook aan de slag

kvulden

Berichten: 3068
Geregistreerd: 17-02-08

Re: Endomondo Challenge: Fit te paard met bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 20:35

Kun je ook ergens de hele lijst zijn waar iedereen staat? Ik krijg alleen een lijstje van 3 of moet je dan met iedereen vrienden worden?

Elmira

Berichten: 4896
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: ergens

Re: Endomondo Challenge: Fit te paard met bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-17 20:44

Ik kan dat in de app inderdaad ook niet zien. Als ik op de desktopversie klik kan ik wel een lijstje zien.