[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
TheNovelist

Berichten: 1518
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 19:19

TheNovelist schreef:
Mijne werd ook gelijk met een ringetje gezet. Ik heb hem nu al een jaar of 8! Genezing ging eigenlijk heel makkelijk en heb er daarna nooit meer last van gehad :)


Oh even terug op dit, ik dacht dat het over een smiley piercing ging haha! Neus werd bij mij wel met een staafje gepierced

Sterre98

Berichten: 6339
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 19:19

Jaa wat leuk! Staat je goed!

lisanne87

Berichten: 1046
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 20:58

Dreamy schreef:
Spoiler:
[ [url=m/ZxFcgK.jpg]Afbeelding[/url] ]


Een straat van m’n huis zit sinds kort blijkbaar een shop die het ook doet, dus dankzij jullie zit ie :D thanks!

Heel tof!

Mondy

Berichten: 11883
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 20:59

Staat goed bij beide <3

MuSLi

Berichten: 5275
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-24 22:37

Gaaf @Dreamy! :j

Nog een update van mijn flat piercing die ik heb laten vervangen voor solid gold. Still going strong! Sinds vervanging 0 last meer van. Zelfs niet in opmaat naar/tijdens mijn ongesteldheid _/-\o_

meisje_

Berichten: 2533
Geregistreerd: 23-11-10
Woonplaats: Op de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-24 22:18

MuSLi schreef:
Gaaf @Dreamy! :j

Nog een update van mijn flat piercing die ik heb laten vervangen voor solid gold. Still going strong! Sinds vervanging 0 last meer van. Zelfs niet in opmaat naar/tijdens mijn ongesteldheid _/-\o_



Ohhh wellicht het eens proberen voor de tepels. Elke x rondom ovulatie en menstruatie gesukkel ermee..

MuSLi

Berichten: 5275
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-24 22:22

meisje_ schreef:
MuSLi schreef:
Gaaf @Dreamy! :j

Nog een update van mijn flat piercing die ik heb laten vervangen voor solid gold. Still going strong! Sinds vervanging 0 last meer van. Zelfs niet in opmaat naar/tijdens mijn ongesteldheid _/-\o_



Ohhh wellicht het eens proberen voor de tepels. Elke x rondom ovulatie en menstruatie gesukkel ermee..

Niet geschoten is altijd mis. Hier heeft het echt 180 graden verschil gemaakt. Hij is nu volledig chill en was dat echt niet...

prugelpiet

Berichten: 12594
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 00:26

Was ik zomaar dit topic kwijt :oo

Ik heb ondertussen een mooi smal ringetje gevonden die ik graag in mijn conch wil. Alleen gaat het telkens als ik een ringetje probeer, na 2 dagen ontsteken. Ik ga er op liggen in mijn slaap, en ik heb het idee dat ik het echt voel dat ik een krom iets door een recht gat heb gedrukt :+ Verder heb ik echt nooit gedoe met die piercing, dus het ligt echt aan het ringetje. Ik heb al andere materialen en diktes geprobeerd, maar bij alles hetzelfde verhaal.

Kan dit beter worden door even door te zetten? Dat het gat zich moet ‘aanpassen’? Ik heb voor nu elke keer maar weer teruggewisseld en neig er nu maar naar dat ik op normale dagen gewoon een staafje erin doe, en dan met gelegenheden maar een ringetje. Maar ik zou zo graag het ringetje erin willen :')

Farjen

Berichten: 8026
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oost-Vlaanderen, België

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 05:53

En een grotere maat ringetje al geprobeerd? Dus qua omtrek, niet qua dikte :)

Dreamy

Berichten: 24072
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 08:40

Dreamy schreef:
Estribo schreef:

Bij mij ook!
Alleen een ringetje gaat ie niet zo lekker op. Met een staafje nergens last van!


Same! Na +/- 10 jaar gewisseld van staafje naar ringetje en toen was ie wel even een tijdje aan’t klieren, dat was een half jaar geleden?, maar nu weer rustig mét ringetje.



Heb ff teruggezocht maar bij mijn conch was het echt even wennen eraan, prugelpriet!

Sterre98

Berichten: 6339
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 09:40

Ringetje is bij mij ook een dingetje :+

Heb 12mm erin en dat gaat over t algemeen goed

prugelpiet

Berichten: 12594
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 11:12

Farjen schreef:
En een grotere maat ringetje al geprobeerd? Dus qua omtrek, niet qua dikte :)


Ja ook al. Groter lijkt meer zeer te doen dan klein. Maar klein heeft dan weer geen ruimte op het moment dat het wat dikker word :Y)

Dreamy schreef:
Heb ff teruggezocht maar bij mijn conch was het echt even wennen eraan, prugelpriet!

Dank!
Ik zal eens kijken of wat langer volhouden gaat werken. En anders maar wisselen, is ook geen ramp. Ik heb nu een mooi sieraad gekocht die op een staafje kan, dus ik ben in ieder geval van het saaie bolletje af waar die ooit mee gezet is.

Freya101
Berichten: 134
Geregistreerd: 02-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 18:48

Hey,

Ik meld mij hier ook maar eens.
Sinds woensdag heb ik een flat piercing. Ik heb in beide oren al 2 gaatjes dus piercen was mij niet vreemd.
Het plaatsen viel mij zeer goed mee.
Ik lees hier veel over zoutwater, mijn piercer zei 2x reinigen met gewoon stromend water.
Nu, als deze goed blijft gaan zou ik nog overwegen om een conch te nemen. Lees hier verschillende verhalen over het genezen dus dat schrikt mij een beetje af.
Afbeelding

Sterre98

Berichten: 6339
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 21:21

Staat goed, leuk!

Gewoon een conch nemen hoor!

Goner
Berichten: 297
Geregistreerd: 12-06-16

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 22:22

Welke verhalen bedoel je dan? Heb er zelf 3 (en er staan er nog minstens 2 op de planning) en heb er echt amper problemen mee gehad

prugelpiet

Berichten: 12594
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-24 22:47

Ik heb 2 jaar tegen mijn conch aangehikt. Nergens voor nodig, zetten en genezen was een eitje. Gewoon doen!

Mijne doet nu alleen moeilijk omdat ik probeer te wisselen naar een ringetje, terwijl er al 2 jaar een staafje in zit. Na het zetten heeft die echt nooit lastig gedaan.

Freya101
Berichten: 134
Geregistreerd: 02-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 07:15

Dank voor de reacties.
Ik heb altijd gezegd nooit een kraakbeen piercing omdat de genezen lang kan duren. Woensdag dan toch voor de flat gegaan wegens mooie korting :) .De flat gaat goed , geen pijn enkel als mijn haar achter het staafje zit voel ik dat wel . Waarom ik nog twijfel over de conch, ik draag graag mijn oortjes voor muziek en af en toe heb ik oordopjes nodig om te slapen, zou dat nog mogelijk zijn na genezing van een conch of blijft dat moeilijk? Wat raden jullie aan , ik heb bij de flat gekozen voor een 18k gouden juweeltje, neem ik ook beter goud of chirurgische staal voor de conch?

Solleke_Noah

Berichten: 11091
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: België

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 08:49

Ik heb ook een conch en daar tot nu toe het minste last van gehad van al mijn kraakbeenpiercings! (daith, helix, tragus). Met oordopjes of iets ook echt nooit last, komt normaal niet in de buurt van je conch.

Jester_

Berichten: 12279
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 09:36

Mijn conch was echt een regelrechte hell

Peelie

Berichten: 13435
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 12:31

Ik blijf twijfelen over tepelpiercings... ik zit vanavond bij de shop voor het wisselen van mn neuspiercing. Maar nu krijg ik de kolder in mn kop.

Ik ben vooral bang voor het genezingsproces. Ik heb jaren allang een navelpiercing gehad maar die groeide op een gegeven moment uit door fixe ontstekingen iedere keer. Ik ben bang dat het zelfde gebeurd met de tepels.

Wat is jullie ervaring?

Jester_

Berichten: 12279
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 12:39

Mijn tepelpiercing was veel makkelijker dan die verrekte kraakbeen piercings. Bij de makkelijkste geweest

Sterre98

Berichten: 6339
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 15:22

Hier juist een tepelpiercing die uitgroeide. Baalde als een stekker, maar ik weiger ze opnieuw te zetten.

Zeker nadat mijn smiley herpiercen al een ding was :+

jasz

Berichten: 2237
Geregistreerd: 11-11-10
Woonplaats: Bij Alkmaar

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 18:59

Tepelpiercings gingen hier allebei super makkelijk. M'n tragus ook vrij makkelijk, daith blijft nog het langste zeuren. Die is na een jaar nog steeds niet helemaal genezen.

Ik wil als eerstvolgende piercing graag een rook, maar die schijnt ook wel iets meer last te geven. Maar die wil ik wel met goud laten piercing, zodat dat hopelijk makkelijker gaat

Peelie

Berichten: 13435
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 20:06

Ik ga woensdag terug naar de shop en dan gaan we eens even kijken.

Nu heb ik iig een ringetje in mn neus.

Afbeelding

1.0 dikte. 6mm ringetje.

Het is even wenne qua gevoel.

Lous

Berichten: 24254
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-24 20:50

jasz schreef:
Tepelpiercings gingen hier allebei super makkelijk. M'n tragus ook vrij makkelijk, daith blijft nog het langste zeuren. Die is na een jaar nog steeds niet helemaal genezen.

Ik wil als eerstvolgende piercing graag een rook, maar die schijnt ook wel iets meer last te geven. Maar die wil ik wel met goud laten piercing, zodat dat hopelijk makkelijker gaat


Heb met mijn Rook helemaal totaal nergens last van gehad.