[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BloemBloem

Berichten: 16610
Geregistreerd: 21-05-03

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 15:11

Ik vind direct piercen met een ringetje ( click ring ) zoveel fijner
dan een staafje :) Is denk ik ook heel persoonlijk :) Als jij een ring mooier vindt dan zou ik
direct een ring laten zetten.

Dakotha_
Berichten: 122
Geregistreerd: 11-05-11

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-23 15:42

Goedemiddag! 30 september staat er een wissel van mijn twee helixen gepland, van staafjes naar ringetjes.. Ook zal ik een conch laten piercen. Nu is het zo dat ik een mep van mijn 3 jarige zoontje op de helixen heb gekregen en er een bultje opzit. Probeer met fysiologische als een gek het bultje weg te krijgen, iemand nog andere tips? :')

Wat een hysterische piercings zijn de kraakbeen piercings trouwens..

fotolijstje

Berichten: 2734
Geregistreerd: 17-09-21

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 10:28

Jaa die kraakbeen piercings zijn zo dramatisch :roll:
Ik heb mijn Rook al sinds juni? erin zitten nu maar hij blijft pijnlijk. Voor de rest helemaal geen last van maar het blijft gewoon pijn doen. Heel irritant.

Gewoon 2x blijven schoonmaken en er niet aan zitten, voor de rest kan je niet zoveel doen eigenlijk.

Peelie

Berichten: 13434
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-23 12:51

Bij mij helpt een drupje olie nog wel eens. Soms is het allemaal gewoon te droog van binnen.

Dakotha_
Berichten: 122
Geregistreerd: 11-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 14:30

Hij zit, alleen de helixen waren nog niet genoeg hersteld voor de ringen helaas |(
Afbeelding

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33859
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-23 14:47

Staat heel mooi hoor!

Djoopie

Berichten: 2691
Geregistreerd: 12-06-12
Woonplaats: Ergens op aarde

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 13:54

Ja staat zeker mooi!!

Ik heb inmiddels een paar weken mijn neuspiercing en ben er erg blij mee!!!

Het gekke is dat niemand er dus iets van zegt of over opmerkt. Behalve mijn familie maar die wisten het al… vind ik ook niet echt leuk haha. Dan heb ik nog liever negatief commentaar. Maar goed ben er zelf erg blij mee en daar gaat het om natuurlijk!!

MyChoice

Berichten: 2202
Geregistreerd: 08-11-17

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 14:34

Had ik ook toen ik hem net had. Kennelijk past het dan bij je :D ik kreeg als ik vroeg wat ze ervan vonden vaak de opmerking dat ik die toch allang had!?

Peelie

Berichten: 13434
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 18:42

Blijkbaar past het bij je! Ik zou het als een compliment zien.

Djoopie

Berichten: 2691
Geregistreerd: 12-06-12
Woonplaats: Ergens op aarde

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 22:09

Dat doe ik dan maar, haha. Lijkt inderdaad of het mensen niet opvalt. :)

debsoleino

Berichten: 2941
Geregistreerd: 16-08-04
Woonplaats: thuis

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 21:15

Ik wil voor het eerst een piercing in mijn oor laten zetten. Hebben jullie tips voor een goede in Noord-Holland? :D

MuSLi

Berichten: 5275
Geregistreerd: 22-10-03
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-23 21:20

debsoleino schreef:
Ik wil voor het eerst een piercing in mijn oor laten zetten. Hebben jullie tips voor een goede in Noord-Holland? :D

Ik ben onlangs bij Nikki (Arsenic Piercing) geweest. Ze piercet bij Kingdom Tattoos in Alkmaar. En ze gaan of hebben onlangs een shop geopend in Purmerend ook geloof ik, gericht op piercen en sieraden :)

Nikki is een hele fijne piercer, veel rust en alles in een heel relaxte sfeer, waarin goed overleg is en ze goed uitlegt hoe en wat...

Jolien87

Berichten: 17508
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 14:24

Hai! Ik lees hier al een tijdje mee.
Heel vroeger heb ik oorbellen gehad alleen na de zoveelste ontsteking en niet wetende waar ik precies allergisch voor was, heb ik ze laten dichtgroeien.

Deze zomer heb ik mijn gaatjes opnieuw laten schieten en inmiddels heb ik daar ook tweede gaatjes bij gekregen.
Hoera voor stainless steel!

Eerder wilde ik er graag een daith piercing bij maar uiteindelijk heb ik er toch voor gekozen om aan beide kanten een derde gaatje bij te willen.
Alleen nu twijfel ik of ik de gaatjes wil laten schieten of piercen.
Tot nu toe is het schieten beiden keren goed gegaan en ook mooi genezen.

De twijfel zit hem er echter in dat de gaatjes nog net onder het begin van het kraakbeen komen, en dus misschien toch wat meer risico's met zich meebrengt dan de gaatjes die lager in de oorlel zitten.

Maar ik lees ook dat piercen langer duurt qua genezing en meer nazorg met zich meebrengt.
Zo las ik bijvoorbeeld ook dat je zeker 1,5 maand niet in zwembadwater of bad mag.
En aangezien ik toch wat gevoelig blijf voor ontstekingen, vind ik dat best spannend.

Wat denken jullie? Wat is wijsheid?

Dit was net na het schieten van de tweede gaatjes maar geeft een beeld van hoe het er nu uitziet.
Als ik dezelfde afstand als tussen de eerste twee gaatjes aanhoud, dan komen de volgende nog in het dikke gedeelte. Gevoelsmatig zit daar geen kraakbeen.
Afbeelding

Valerie93

Berichten: 3138
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-23 22:13

debsoleino schreef:
Ik wil voor het eerst een piercing in mijn oor laten zetten. Hebben jullie tips voor een goede in Noord-Holland? :D



Rings of pleasure in Haarlem! Rob heeft al mijn piercings gezet echt een topper!

deksel

Berichten: 3799
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 09:50

Jolien87 schreef:
Hai! Ik lees hier al een tijdje mee.
Heel vroeger heb ik oorbellen gehad alleen na de zoveelste ontsteking en niet wetende waar ik precies allergisch voor was, heb ik ze laten dichtgroeien.

Deze zomer heb ik mijn gaatjes opnieuw laten schieten en inmiddels heb ik daar ook tweede gaatjes bij gekregen.
Hoera voor stainless steel!

Eerder wilde ik er graag een daith piercing bij maar uiteindelijk heb ik er toch voor gekozen om aan beide kanten een derde gaatje bij te willen.
Alleen nu twijfel ik of ik de gaatjes wil laten schieten of piercen.
Tot nu toe is het schieten beiden keren goed gegaan en ook mooi genezen.

De twijfel zit hem er echter in dat de gaatjes nog net onder het begin van het kraakbeen komen, en dus misschien toch wat meer risico's met zich meebrengt dan de gaatjes die lager in de oorlel zitten.

Maar ik lees ook dat piercen langer duurt qua genezing en meer nazorg met zich meebrengt.
Zo las ik bijvoorbeeld ook dat je zeker 1,5 maand niet in zwembadwater of bad mag.
En aangezien ik toch wat gevoelig blijf voor ontstekingen, vind ik dat best spannend.

Wat denken jullie? Wat is wijsheid?

Dit was net na het schieten van de tweede gaatjes maar geeft een beeld van hoe het er nu uitziet.
Als ik dezelfde afstand als tussen de eerste twee gaatjes aanhoud, dan komen de volgende nog in het dikke gedeelte. Gevoelsmatig zit daar geen kraakbeen.
[ [url=m/HSsk40.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zou het laten piercen. De verzorging valt eigenlijk wel mee hoor. Gewoon schoonhouden met zoutwater en er verder vanaf blijven.
Als je bang bent voor ontstekingen zou ik het juist laten piercen en niet laten schieten, omdat piercen beter voor je weefsel is (ookal zit er geen kraakbeen).

ManonGrr

Berichten: 1450
Geregistreerd: 20-07-10
Woonplaats: Zuid holland

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-23 10:17

Weten jullie een goede zaak in schiedam/rotterdam/zoetermeer/denhaag waar je nieuwe sierraden kan uitkiezen en meteen laten vervangen? mijn oren zijn toe aan vernieuwing _O- Maar ik zoek dus wel een zaak waar ze echt op letten dat je de juiste lengte staafjes krijgt etc.

mirtedl

Berichten: 830
Geregistreerd: 09-06-12
Woonplaats: Nieuwkoop

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-23 16:03

Queen of rings in Rotterdam heeft wel redelijk ruim aanbod om uit te kiezen en vervangen het dan ook voor je :)

Lous

Berichten: 24253
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-23 17:34

Queen of rings idd. Heel veel keuze in sieraden en ze doen daar ook alles er meteen voor je inzetten.

Aight
Berichten: 3190
Geregistreerd: 01-11-08

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-23 17:46

yes 100% queen of rings, voor het eerst geweest laatst maar wow wat een keuze!

debsoleino

Berichten: 2941
Geregistreerd: 16-08-04
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 14:21

Afbeelding
Zaterdag mijn eerste piercing laten zetten na mijn gaatjes toen ik heel klein was. Het viel erg mee alleen vervelend dat ik nu niet op dat oor kan slapen :')
Maar heel erg blij! Kan niet wachten totdat er iets anders in mag! Maar wat duurt dat lang! :D

ManonGrr

Berichten: 1450
Geregistreerd: 20-07-10
Woonplaats: Zuid holland

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-23 15:15

Mooi hoor! Het duurt altijd even maar het is het wachten waard ;)

Dank voor de tips voor Queen of Rings, echt dom van mezelf want ik heb daar wat piercings laten zetten en mijn leukste sierraad komt ook van hun. Ga daar binnenkort dus even heen!

meisje_

Berichten: 2533
Geregistreerd: 23-11-10
Woonplaats: Op de wereld

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 21:58

Hi allemaal
Vraagje
Heb mijn tepelpiercings nu meer dN een jaar. Nooit geen last van gehad tot nu. Links doet zo’n pijn is ook dik en dus ontstoken.
Heb er vandaag een langer staafje in laten doen in de shop. Advies spoelen en 3xd schoonmaken en nacl gebruiken.
Liefste gooi k m er uit. Hoeveel kwaad kan dat in deze staat. Word gek vd pijn :(

Jolien87

Berichten: 17508
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-23 22:05

deksel schreef:
Jolien87 schreef:
Hai! Ik lees hier al een tijdje mee.
Heel vroeger heb ik oorbellen gehad alleen na de zoveelste ontsteking en niet wetende waar ik precies allergisch voor was, heb ik ze laten dichtgroeien.

Deze zomer heb ik mijn gaatjes opnieuw laten schieten en inmiddels heb ik daar ook tweede gaatjes bij gekregen.
Hoera voor stainless steel!

Eerder wilde ik er graag een daith piercing bij maar uiteindelijk heb ik er toch voor gekozen om aan beide kanten een derde gaatje bij te willen.
Alleen nu twijfel ik of ik de gaatjes wil laten schieten of piercen.
Tot nu toe is het schieten beiden keren goed gegaan en ook mooi genezen.

De twijfel zit hem er echter in dat de gaatjes nog net onder het begin van het kraakbeen komen, en dus misschien toch wat meer risico's met zich meebrengt dan de gaatjes die lager in de oorlel zitten.

Maar ik lees ook dat piercen langer duurt qua genezing en meer nazorg met zich meebrengt.
Zo las ik bijvoorbeeld ook dat je zeker 1,5 maand niet in zwembadwater of bad mag.
En aangezien ik toch wat gevoelig blijf voor ontstekingen, vind ik dat best spannend.

Wat denken jullie? Wat is wijsheid?

Dit was net na het schieten van de tweede gaatjes maar geeft een beeld van hoe het er nu uitziet.
Als ik dezelfde afstand als tussen de eerste twee gaatjes aanhoud, dan komen de volgende nog in het dikke gedeelte. Gevoelsmatig zit daar geen kraakbeen.
[ [url=m/HSsk40.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zou het laten piercen. De verzorging valt eigenlijk wel mee hoor. Gewoon schoonhouden met zoutwater en er verder vanaf blijven.
Als je bang bent voor ontstekingen zou ik het juist laten piercen en niet laten schieten, omdat piercen beter voor je weefsel is (ookal zit er geen kraakbeen).


Oeh helemaal niet meer gereageerd maar bedankt voor je reactie.
Hoe zit het dan met zwemmen?
Ik ga normaal namelijk wekelijks naar aquarobics dus dat wil ik dan wel meenemen in mijn overweging.
Bij oorbellen schieten mag je namelijk wel direct weer zwemmen en in bad en na beide keren schieten heb ik daar inderdaad geen last van ondervonden.

Skessa_
Berichten: 10698
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 08:15

De verzorging van schieten of piercen is precies hetzelfde hoor :? Het blijft een gat in je lichaam wat er niet hoort en dat wil jouw lichaam genezen. Het kan alleen dat ze andere adviezen geven. Ga maar eens zoeken of naar een paar verschillende zaken, je hoort overal wat anders.

Jolien87

Berichten: 17508
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-23 12:29

Dan is het toch gek dat ik op veel websites van shops lees dat piercings een andere behandeling behoeven en langer nodig hebben om te genezen.