[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Valerie93

Berichten: 3138
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 19:42

@earth dat is ook al snel!

ik heb net gebeld voor mijn afspraak en kan volgende week zaterdag al terecht. super spannend!!

Iemand nog een tip wat voor bh te dragen na het zetten??

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33850
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 20:23

Ik zou zeggen een los hemdje en geen bh? :P

Ik overweeg ze ook maar nadat ik vannacht heb liggen ijlen van de koorts door mijn ontstoken helix denk ik nog wel even 3x na. :=

x_Jeanine_x

Berichten: 9095
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 20:29

Hier rade ze juist wel een bh aan. Want dan schud het niet en schuurt het niet.
Ik heb ze nu een maand of 3 en ben er kei blij mee.
Snachts slaap ik in een sporttop van de action die 2,67 dingen. :)

Valerie93

Berichten: 3138
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 20:54

x_Jeanine_x schreef:
Hier rade ze juist wel een bh aan. Want dan schud het niet en schuurt het niet.
Ik heb ze nu een maand of 3 en ben er kei blij mee.
Snachts slaap ik in een sporttop van de action die 2,67 dingen. :)


Goeie tip! Ga ik morgen gelijk even voor kijken

BritHittepit

Berichten: 2593
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 21:07

Gewoon een bh met vulling, kant blijft namelijk haken… ik heb gewoon zonder geslapen en de mijne zijn goed genezen! Ben er heel blij mee!

Jester_

Berichten: 12279
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 21:07

Ik heb de eerste 3 dagen met een sportbh geslapen, daarna gewoon weer zonder, ook geen shirt

x_Jeanine_x

Berichten: 9095
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 21:11

Ik heb na het zetten gewoon nog een dienst van 9 uur gereden op de bus. Dat was een minder succes. Maar ook geen tijd om na te denken.
Had er wel eerder korte staafjes in laten zetten want ze staken te ver uit. Kwam er met m'n arm soms langs.

Earth

Berichten: 7949
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 21:38

Kay_Kim schreef:
Gewoon een bh met vulling, kant blijft namelijk haken… ik heb gewoon zonder geslapen en de mijne zijn goed genezen! Ben er heel blij mee!

Auw, dat klinkt echt naar :')
Het enige waar ik nu mee zit, is dat ik een vrij grote bril heb. De piercer is bang dat dat me nog wel eens zou kunnen irriteren. Dus ik ben benieuwd.

Earth

Berichten: 7949
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 22:09

Nog even een vraag. De piercer kon natuurlijk een piercing voor mij bestellen, maar ik wil een specifiek beeldje erop, dus ik zou zelf nog even kijken of ik die kon vinden. Maar nu weet ik dus niet wat voor soort piercing ik moet zoeken. Moet ik een stud zoeken? := Ik heb haar ook gemaild hoor, maar ik ben nu aan het zoeken dus wellicht weet iemand hier waarmee je begint met een neuspiercing.

Peelie

Berichten: 13433
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 22:27

Valerie93 schreef:
MyChoice schreef:
De pijn is maar 1 seconde :D


Dat zal best wel! Heb opzich wel redelijk hoge pijngrens. Maar toch al paar jaar naar uit gekeken maar nooit gedurft en nu is het dan zover haha na wat aandringen...

Ik heb echt precies het zelfde. Ik wil het al jaren maar ik durf niet.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33850
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 23:44

Ik wil het dan wel in de winter doen maar heb nu even geen geld _O-

Mars

Berichten: 33284
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 23:47

Ik durf nooit meer := Gemeenste piercing ooit en dan ben ik super makkelijk met naalden.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33850
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-21 23:55

Oh ja het zetten boeit me dan weer niks, maar het herstel... %)

Earth

Berichten: 7949
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-21 00:02

MarlindeRooz schreef:
Oh ja het zetten boeit me dan weer niks, maar het herstel... %)

Lijkt me best heftig dat ja :')

Ik was helemaal enthousiast over deze piercing, niet voor direct natuurlijk maar voor later. Maar nu staat er in de advertentie dat het chirurgisch staal is, maar in de reviews zegt ieman dat het niet zo is. Dat vind ik dan wel lastig.
Afbeelding

Sterre98

Berichten: 6339
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-21 00:21

Ohh die is cute!

Ik wil stiekem ook heel graag m'n neusvleugel piercen.

Zal over een paar weken wel vragen op werk hoe ze met gezichtspiercings zijn.
Verwacht niet heel lastig, maar vraag het toch liever _O-

x_Jeanine_x

Berichten: 9095
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-21 07:08

MarlindeRooz schreef:
Oh ja het zetten boeit me dan weer niks, maar het herstel... %)


Als dit nog steeds over de tepel gaat. Vond ik indd de eerste 2 tellen auw en bij de 2de erachteraan dacht ik 4 tellen ggrr aauw.
Ik ben rechtshandig en heeft ze rechts als eerste gezet daarna links want dat schijnt minder pijn te doen....

https://m.youtube.com/watch?v=rtU2XDbO5ic
Ik heb dit filmpje een paar dagen van te voren bekeken. Of het slim was weet ik niet. Maar toen had ik wel met haar gelijk een gesprek om de spanning te breken.

MyChoice

Berichten: 2201
Geregistreerd: 08-11-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-21 07:12

x_Jeanine_x schreef:
MarlindeRooz schreef:
Oh ja het zetten boeit me dan weer niks, maar het herstel... %)


Als dit nog steeds over de tepel gaat. Vond ik indd de eerste 2 tellen auw en bij de 2de erachteraan dacht ik 4 tellen ggrr aauw.
Ik ben rechtshandig en heeft ze rechts als eerste gezet daarna links want dat schijnt minder pijn te doen....

https://m.youtube.com/watch?v=rtU2XDbO5ic
Ik heb dit filmpje een paar dagen van te voren bekeken. Of het slim was weet ik niet. Maar toen had ik wel met haar gelijk een gesprek om de spanning te breken.


Dat is mijn vaste piercer in dat filmpje :-)

x_Jeanine_x

Berichten: 9095
Geregistreerd: 09-04-08
Woonplaats: ----

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-21 07:15

Ik ben toen bij haar eerst geweest voor iets anders en dat kon niet. Toen maakte ze de opmerking waarom geen tepel piercing. En toen dacht ik uhm waarom niet. Thuis overlegd en een aantal weken later haar een berichtje gestuurd dat ik het wilde. En toevallig had ze ook net besteld welke kleur steentjes in wilde hebben.

Wil zodra ik weer geld heb en gespaard heb nog een piercing in m'n oor erbij. En die mag zij ook zetten!!

Heb ook heel veel collega's die met tatoeages bij hun zijn geweest.

Valerie93

Berichten: 3138
Geregistreerd: 10-12-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-21 08:22

@peelie, ja dat is het ergste ik moet nu wel haha toch wel fijn dat iemand aandringt. Extra stok achter de deur om het toch te doen.

@marlinde, ja het is idd vrij prijzig, ik hoef gelukkig niet zelf te betalen anders had ik ook nog even gewacht

@earth die is zeker mooi! Kan je niet doorsturen naar de piercer dat die misschien vanaf plaatje kan zien wat het materiaal is?

@jeanine ik weet niet of ik het filmpje ga kijken. Ik ga wel bij een voor mij vertrouwde piercer waarvan ik gelukkig weet dat hij gerust stelt of een grapje tussendoor maakt. Ik ga naar rings of pleasure, Rob is super gast alleen voor mij is het 8 jaar geleden dat ik mijn laatste piercing(vch) heb laten zetten..

xtessax83

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-21 22:22

Vandaag mijn forward helix gezet *\o/*
Mijn 2e piercing en tot nu toe totaal geen last heel bizar, de vorige deed toch wel wat meer zeer. Nu hopen op een goede genezing.

xx_Irisje

Berichten: 12347
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 07:24

Mijn forward helix genas zo lekker makkelijk, makkelijke en niet pijnlijke piercing vind ik!

xtessax83

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 08:36

Ik heb goede hoop. Heb er zelfs op kunnen slapen :P ik voel niet eens dat hij er is en aanraken is nauwelijks gevoelig. Ik ben happy.

Goldwynn

Berichten: 1428
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Helaas weer in Nederland

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 10:53

Ik wil nog steeds heel graag een dubbele helix laten zetten, maar denk eerst een afspraak bij Mastillo in Ede (n.a.v. aanraden in dit topic) maken voor 3e gaatje en vragen om extra tijd om helix te bespreken. Zo weet ik niet of het handig is om ze tegelijkertijd te laten zetten, of apart van elkaar, en hoe zit het met het dragen van een cap en eventueel stof en viezigheid na t paardrijden.

Wilde ook altijd graag een conch, maar weet niet of dat handig is met de mn draadloze oordopjes van Samsung (buds pro). Lijkt me niet heel prettig zitten.

Sterre98

Berichten: 6339
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 11:11

Goldwynn schreef:
Ik wil nog steeds heel graag een dubbele helix laten zetten, maar denk eerst een afspraak bij Mastillo in Ede (n.a.v. aanraden in dit topic) maken voor 3e gaatje en vragen om extra tijd om helix te bespreken. Zo weet ik niet of het handig is om ze tegelijkertijd te laten zetten, of apart van elkaar, en hoe zit het met het dragen van een cap en eventueel stof en viezigheid na t paardrijden.

Wilde ook altijd graag een conch, maar weet niet of dat handig is met de mn draadloze oordopjes van Samsung (buds pro). Lijkt me niet heel prettig zitten.


Ik heb de buds van Samsung en een conch.

Nergens last van :)

Goldwynn

Berichten: 1428
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Helaas weer in Nederland

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-21 13:55

Dat is goed om te weten! Ik heb Mastilo zojuist een mail gestuurd :D

In ieder geval voor 3e gaatjes en info over dubbele helix, conch en neuspiercing! Spannend. Ik vind het echt heel spannend, maar tegelijkertijd roep ik het ook al heel lang haha. Maar eerst beginnen met de oorlellen, dat moet goed komen :D