[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 19:48

Mars, en dan heb ik er 2 gezet haha.

Mars

Berichten: 33267
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 19:56

Ik ga mijne er uit halen dus heb er binnenkort geen meer denk ik :P

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 19:56

Hoe dat zo?

Mars

Berichten: 33267
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 20:01

Ik heb mijne gezet vanwege een ingetrokken tepel aan een kant. Was me aangeraden om die te piercen, komt t wat meer omhoog en zou wat corrigeren. Ik vind een tepelpiercing eigenlijk helemaal niet zo mooi, maar deed het dus vooral omdat ik hoopte op dat corrigerende effect.

Dat is helaas maar minimaal en de piercing begint ook uit te groeien en dat is erg pijnlijk. Hij is nu erg scheef gaan zitten dus ik ga er daarom afscheid van nemen. Het was een leuke poging, maar helaas... :P Heb m sinds juni 2015

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 20:10

Wat balen zeg dat het niet heeft geholpen!

Mars

Berichten: 33267
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 20:23

Ja ik vind t ook heel jammer! Maar toch blij dat ik t in ieder geval geprobeerd heb :j

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 20:33

Mee eens. Je hebt het tenminste geprobeerd. Hoef je je dat niet af te vragen.

Blacky94

Berichten: 3483
Geregistreerd: 07-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 20:34

Zonde Mars!

En idd, vch vind ik persoonlijk een van de makkelijkste die ik heb laten zetten. Klein scherp prikje maar dat was het, tepel was echt 100x erger alhoewel ze kwa genezing allebei wel heel makkelijk zijn.. :)

Mars

Berichten: 33267
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 21:59

Okee meteen daad bij het woord gevoegd, bye bye tepelpiercing :P
T is wel kaal zo ineens, was er toch wel aan gewend geraakt.

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 22:08

Gelijk heb je mars. Als je er alleen maar last van hebt schiet het ook niet op.

its_daantjee
Berichten: 1914
Geregistreerd: 17-03-13

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 22:09

idd.. ik had het ook met mijn navelpiercing.. vind het litteken vreselijk maar hij deed ook gewoon zeer en t zag er niet mooi uit. was helemaal uitgegroeid al en t gat was zo groot dat ik er doorheen kon kijken van boven af.. dus dat was ook geen doen meer :(

zou hij weer uitgroeien als ik hem opnieuw laat zetten?

Mars

Berichten: 33267
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 22:11

Als je navelpiercing nu helemaal dicht is gegroeit dan kun je vragen of ze hem net achter het littekenweefsel piercen. De kans op uitgroeien is dan vaak wat kleiner omdat littekenweefsel stugger is.

its_daantjee
Berichten: 1914
Geregistreerd: 17-03-13

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 22:13

ohh dat is een goed idee! het is best een grote plek.. mn navel piercing is nooit genezen en heeft er van maart tot augustus in gezeten.. elke keer pussen en rood zijn.. vochtbultjes en bloed en dergelijke.. weet niethoe groot de kans is dat het weer gebeurd?

Mars

Berichten: 33267
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 22:24

Navelpiercings kunnen heeeel lang zeuren :j Deed de mijne ook, dat duurde echt wel een maand of 9 voordat hij helemaal rustig was. Het wisselt per persoon natuurlijk, maar hoor wel dat in ieder geval het uitgroeien minder is al je achter littekenweefsel door pierct.

Suliko

Berichten: 4323
Geregistreerd: 06-12-14
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 22:29

BiBiQ schreef:
Was het te handelen. Ja op zich wel, maar het doet uiteraard pijn haha. Wel echt gelijk 2 gedaan. Dus dan kan je je wel indenken dat ik niet bijna out ging ofzo.

Klem erop is al gevoelig. Voel je flink.
Dan de prik. Diep inademen en als ze prikt uitademen. Toen kwam er wel een "fiets!" uit bij me. Naald het 1e deel gaat nog, maar dat 2e deel is zo scherpe prik. Maar wat wil je, tepels zijn zulk stug weefsel.
Dan het sieraad erin voelt ook naar. Maar lang niet zo erg.
Zodra de tang eraf gaat verlicht het al een hoop.

We zijn er op de motor heen gegaan. En kon makkelijk achterop terug zonder me naar te voelen. Daar heb ik echt totaal geen last van gehad.

En nu.... tja ik voel ze duidelijk zitten. Brand een beetje qua gevoel.


Heldere uitleg dit, thanks!

Ik heb altijd dat ik van te voren 'm echt duizend kleuren zit te schijten, maar wanneer ik er eenmaal ben laat ik het ook maar gewoon over me heen komen. In feite is het toch zo gedaan.

Dat van het 1ste deel en 2e deel vond ik heel herkenbaar bij mijn wenkbrauw. Dan moet er ook echt een flink stuk gepierced worden, het begin viel mee maar daarna werd het een stuk stroever en dat voelde echt poedersuiker.

Maar deze herfst, ja absoluut, dan laat ik er echt 2 zetten. Ik wil het te graag. :')
Wel tegelijk ook, ik zou er daarna echt geen zin meer in hebben om het nog een keer mee te maken.

kimberlyve

Berichten: 599
Geregistreerd: 15-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 22:46

its_daantjee schreef:
idd.. ik had het ook met mijn navelpiercing.. vind het litteken vreselijk maar hij deed ook gewoon zeer en t zag er niet mooi uit. was helemaal uitgegroeid al en t gat was zo groot dat ik er doorheen kon kijken van boven af.. dus dat was ook geen doen meer :(

zou hij weer uitgroeien als ik hem opnieuw laat zetten?



Zelfde probleem ook bij mij is hij er de 2e keer uitgegroeid

its_daantjee
Berichten: 1914
Geregistreerd: 17-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-16 22:56

kimberlyve schreef:
its_daantjee schreef:
idd.. ik had het ook met mijn navelpiercing.. vind het litteken vreselijk maar hij deed ook gewoon zeer en t zag er niet mooi uit. was helemaal uitgegroeid al en t gat was zo groot dat ik er doorheen kon kijken van boven af.. dus dat was ook geen doen meer :(

zou hij weer uitgroeien als ik hem opnieuw laat zetten?



Zelfde probleem ook bij mij is hij er de 2e keer uitgegroeid


ohhh balen joh! is het litteken veel erger geworden na de 2e keer? want ik vind het zonde als het nig lelijker word.. ben namelijk nu echt niet blij met het litteken..

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 09:06

Balen van de navelpiercings die uitgroeide zeg! Wel een goede tip van onder het littekenweefsel piercen.

Ik heb vannacht met een kussentje tegen m'n borst aan geslapen en op m'n zij. En met tanktop aan. Gevoelig dat het is joh -O-

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 16:01

Hier helaas echt te ziek voor het laten piercen van mijn septum. En we wachten nog even met het wisselen van mijn staafje tot mijn roségouden end er is. Gaat ze ook even foto's maken voor in haar portfolio :)

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 22:41

Balen zeg drunksheep! Maar wel verstandig om dan nog even te wachten.

Ik was net braaf m'n piercings aan het weken in water met zeezout. Korstjes los proberen te weken. Maar wat een klote gevoel die korstjes. Met een nat watje erlangs om bloed weg te halen. Maar brrrr wat een onderbuik gevoel.
Moet ze ook onder de douche proberen heen en weer proberen te bewegen zei de piercster. Maar ik word al misselijk bij het idee nu omdat alles nog zo verschrikkelijk gevoelig en pijnlijk is.
Zonder bh en gewoon tanktop erover is al naar.

Hoe deden jullie je tepelpiercing verzorgen?

Dreamy

Berichten: 24066
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 22:45

kimberlyve schreef:
Ik zit al heel lang over een conch te twijfelen het lijkt me alleen zo pijnlijk....


Doen! Ik vond 'm echt heel prima te doen en heb er echt geen complicaties mee gehad. Is echt een van mijn fijnste piercings :j

Mars

Berichten: 33267
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 23:13

BiBiQ schreef:
Balen zeg drunksheep! Maar wel verstandig om dan nog even te wachten.

Ik was net braaf m'n piercings aan het weken in water met zeezout. Korstjes los proberen te weken. Maar wat een klote gevoel die korstjes. Met een nat watje erlangs om bloed weg te halen. Maar brrrr wat een onderbuik gevoel.
Moet ze ook onder de douche proberen heen en weer proberen te bewegen zei de piercster. Maar ik word al misselijk bij het idee nu omdat alles nog zo verschrikkelijk gevoelig en pijnlijk is.
Zonder bh en gewoon tanktop erover is al naar.

Hoe deden jullie je tepelpiercing verzorgen?


Niet. :=
Mocht er juist niet aan zitten, afspoelen onder de douche, droogdeppen met een schone tissue oid. En gewoon met rust laten.
Korstjes zitten er niet voor niets, zei mn piercter. Vind t altijd wel bijzonder dat de adviezen van piercers zo verschillen. Soms vind ik t best lastig waar je nu goed aan doet omdat iedereen iets anders zegt.

DWensink
Berichten: 500
Geregistreerd: 08-01-14
Woonplaats: Groenlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 23:20

Ik heb ook niks bijzonders gedaan aan de verzorging van mn tepelpiercing. Alleen onder de douche goed water langs laten lopen om rotzooi weg te spoelen, vooral na gebruik van shampoo etc.

Na het douchen droogmaken met een schoon zakdoekje.

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 23:28

Meest gehoorde advies is gewoon de piercings lekker laten zitten zoals ze zitten en dus niet draaien, en eventueel na het zeezouten de losse korstjes weghalen met een wattenstaafje. Niet te veel aan prutsen verder, want dat irriteert juist.

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: [Centraal] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-16 23:35

Nou mijn gevoel is dus hetzelfde als wat jullie zeggen.
Wel zeezout want dat kalmeert bij mij altijd wel.
Maar het gaat gewoon tegen m'n gevoel in om te moeten bewegen ofzo.
Zo ver ik weet kan titanium ook niet vast groeien.
Korsten eraf halen is naar mijn idee niet goed. Doe je verder op je lijf toch ook niet, dus waarom bij een piercing wel? Dat is toch ook een wond. Als het geneest gaat een korstje er vanzelf af.