[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pluisje1998
Berichten: 1235
Geregistreerd: 06-08-11
Woonplaats: Omgeving Dordrecht/Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-20 13:05

Pffff, een tijdje terug postte ik dat ik na mijn vakantie mijn uitgehaalde tepelpiercing opnieuw wilde zetten. Ik denk alleen dat ik dat maar even uitstel. Ik ben nu oo vakantie en nu heeft ineens de rechter piercing, waar nooit wat mee aan de hand is geweest een bultje en komt er wat vocht uit. Ik kan oprecht wel janken. Ik ben zo bang dat er nu hetzelfde gaat gebeuren als er met de linker is gebeurd.

Ik heb gelukkig een busje saline spray meegenomen, maar meer dan sprayen en er verder afblijven kan ik niet doen. Als ik maandag thuis beb maar gelijk een piercer laten kijken.

WithinYuuri
Berichten: 964
Geregistreerd: 02-01-13

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-20 21:58

Hai allemaal :D

Ik zou graag een tweede gaatje willen, en better safe than sorry dus ik ben van plan deze te laten piercen ipv schieten. Maarr waar moet ik heen? Wat is nou een goede, betrouwbare, niet al te dure ( :o ) piercing winkel in Amsterdam?

Cardy

Berichten: 6680
Geregistreerd: 08-04-05
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-20 08:34

WithinYuuri schreef:
Hai allemaal :D

Ik zou graag een tweede gaatje willen, en better safe than sorry dus ik ben van plan deze te laten piercen ipv schieten. Maarr waar moet ik heen? Wat is nou een goede, betrouwbare, niet al te dure ( :o ) piercing winkel in Amsterdam?


Ik ga normaal altijd naar Rings of pleasure in Haarlem, maar dankzij dit topic laatst bij Dare 2 Wear in Amsterdam geweest en dat was zo'n fijne ervaring dat ik daar zeker vaker heen zal gaan. Ook echt mooie piercings waar je uit kan kiezen.

DonDon

Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-20 19:33

nereids schreef:
Het voelt ook vaker geïrriteerd aan, niet ontstoken maar wel actief. Ik doe niks met zout oplossing nu want voorheen werd het vaak erger dan beter. Of het dan toch komt dat ik er ‘s nachts onbewust op ga liggen dat het zo actief blijft.. zou het anders niet weten. Zit er niet met mijn handen aan en spoel het wel geregeld met water schoon.


Mijn helix heeft drie jaar geduurd. Bleef maar irriteren. Me nichtje heeft ze ook en zei dat ik die dingen eruit moet halen die ze bij het zetten gebruiken. Dat was voor mij de oplossing.

xbelieveitx

Berichten: 620
Geregistreerd: 19-04-13
Woonplaats: Veenendaal

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 12:31

Ik meld me hier ook!

Wilde al een langere tijd een tragus en nu eindelijk afgelopen week gezet.

Van het zetten voelde ik eigenlijk niets en hij is tot nu toe ook niet moeilijk aan het doen, hopen dat dit zo blijft hahaAfbeelding

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 12:33

Mooi steentje erin! Tragus valt echt heel erg mee he :j

xbelieveitx

Berichten: 620
Geregistreerd: 19-04-13
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-20 08:38

Pepperrr schreef:
Mooi steentje erin! Tragus valt echt heel erg mee he :j


Klopt ja!

Hij begint nu alleen wat onrustig en gevoelig te worden? Is dat normaal?

TheNovelist

Berichten: 1500
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 14:52

Mijn tepel piercings zijn de laatste tijd ook niet de liefste meer. Veel vocht/pus wat eruit komt af en toe en ze zijn ook heel droog :\ moet ze bijna elke dag echt wel schoon maken qua korstjes op de piercing zelf. weet iemand wat ik daar tegen kan doen?

xjanabananax

Berichten: 103
Geregistreerd: 06-12-13

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 16:44

Ik zie hier altijd vaak de site BodyArtForms voorbij komen, ik zou hier ook graag een keer willen bestellen, maar deze site zit in amerika. Zijn er hier mensen die weten hoe het bij hun dan zit met belastingen/invoerkosten? Niet zo veel zin om voor 40 euro te bestellen en vervolgens nog de helft aan extra kosten te moeten betalen -O-

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 16:56

TheNovelist schreef:
Mijn tepel piercings zijn de laatste tijd ook niet de liefste meer. Veel vocht/pus wat eruit komt af en toe en ze zijn ook heel droog : moet ze bijna elke dag echt wel schoon maken qua korstjes op de piercing zelf. weet iemand wat ik daar tegen kan doen?

Ff op vakantie gaan en elke dag in dr zee zwemmen. Nee grapje, al werkt dat bij mijne echt top. Dus misschien toch even een tijdje dagelijs weken in zoutoplossing?

TheNovelist

Berichten: 1500
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 19:38

Ja klopt ga ik ook doen, maar ben bang dat het dan nog droger word! Is er iets wat ik erop kan smeren dat helpt zonder dat het de piercing irriteert?

Iris82

Berichten: 39849
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-20 19:41

xjanabananax schreef:
Ik zie hier altijd vaak de site BodyArtForms voorbij komen, ik zou hier ook graag een keer willen bestellen, maar deze site zit in amerika. Zijn er hier mensen die weten hoe het bij hun dan zit met belastingen/invoerkosten? Niet zo veel zin om voor 40 euro te bestellen en vervolgens nog de helft aan extra kosten te moeten betalen -O-



Je zult onder de 23 euro moeten blijven om geen verrassingen te krijgen bij de douane. :+

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 00:34

TheNovelist schreef:
Ja klopt ga ik ook doen, maar ben bang dat het dan nog droger word! Is er iets wat ik erop kan smeren dat helpt zonder dat het de piercing irriteert?


Je hebt speciale tea trea olie? Maar meestal valt droog wel mee

_Friemel
Berichten: 3691
Geregistreerd: 05-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 05:47

TheNovelist schreef:
Ja klopt ga ik ook doen, maar ben bang dat het dan nog droger word! Is er iets wat ik erop kan smeren dat helpt zonder dat het de piercing irriteert?


Jojoba olie :j

Ayasha
Blogger

Berichten: 57938
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-20 00:32

Heb al gestuurd naar mijn piercer maar die moeten nu op afspraak werken dus geen ide wanneer ik kan gaan, net het korte stukje van mijn md er uit getrokken (blijven hangen met mijn ring. :x)

Echt ik baal zo! Krijg hem niet terug en ook niet er uit (lang stuk zit nog goed vast) dus nu maar af geplakt. :\ maar vrees dat hij er uit gaat moeten. Bah ik baal zo, heb zitten huilen, heb die dingen al bijna 12 jaar, heb inmiddels een sleeve en mijn rug getatoeëerd. Zonder issue, kreeg vorige week van mijn artiest de vraag of ik überhaupt wel pijn voel dus ben echt geen janker maar die MD zetten deed zó’n pijn... :\ :\
En hij gaat er terug in. :x

Er is geen kans dat ze hem ‘gewoon’ terug kunnen wippen zeker?

TheNovelist

Berichten: 1500
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-20 10:01

_Friemel schreef:
TheNovelist schreef:
Ja klopt ga ik ook doen, maar ben bang dat het dan nog droger word! Is er iets wat ik erop kan smeren dat helpt zonder dat het de piercing irriteert?


Jojoba olie :j


Thanks! Ga ik dat halen :)

Cardy

Berichten: 6680
Geregistreerd: 08-04-05
Woonplaats: Beverwijk

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-20 14:30

En weer wat piercing wijzigingen, heel blij met mijn nieuwe Helix!

Afbeelding

TheNovelist

Berichten: 1500
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 12:09

Wie o wie weet waar ik deze lip hoops in het goud kan vinden? Lijkt me heel gaaf om mijn septum in goud te hebben, maar dan wil ik gelijk ook mijn snake bites in die kleur hebben.
Afbeelding

Edit: ik zie ze zelf alleen maar op aliexpress staan

Loolotte

Berichten: 1859
Geregistreerd: 05-09-09

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 21:05

Misschien bij een shop laten anodiseren?

paddraigh
Berichten: 3694
Geregistreerd: 10-08-07

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-20 08:33

Ik heb gisteren mijn oor laten piercen
Heel blij mee.!
Gekozen voor deze kant opdat mijn andere oor al een helix heeft.

Afbeelding

Celestial
Berichten: 721
Geregistreerd: 11-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-20 17:45

Hoi allemaal, ik ga binnenkort wat piercings uit Amerika (o.a. via Poshmark en BodyArtForms) naar Nederland halen via een dropshipper. Mochten er mensen mee willen doen, stuur me even een pb. :j

DonDon

Berichten: 4531
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: In de Liemers

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 21:07

Cardy schreef:
En weer wat piercing wijzigingen, heel blij met mijn nieuwe Helix!

[ [url=m/4vgm2i.jpg]Afbeelding[/url]


Heel mooi!

lisanne87

Berichten: 1041
Geregistreerd: 25-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 07:54

paddraigh schreef:
Ik heb gisteren mijn oor laten piercen
Heel blij mee.!
Gekozen voor deze kant opdat mijn andere oor al een helix heeft.

[ [url=m/PFshdI.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ik vind m zo gaaf <3 denk dat deze er ook nog bij mij komt.. maar icm kleine kinderen die aan je haren trekken is dat nog even niet handig denk ik :+

TheNovelist

Berichten: 1500
Geregistreerd: 24-01-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-20 22:25

Loolotte schreef:
Misschien bij een shop laten anodiseren?


Meeste shops zijn wat verder weg en het is meer om het even te proberen en kijken of ik de kleur wel leuk vind! Dus heb ze toch maar op ali besteld :D maar thanks voor de tip!

Spelt

Berichten: 867
Geregistreerd: 09-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-20 16:32

Drunksheep schreef:
Spelt schreef:
Pff nu duidelijk is dat mijn vaste piercer niet meer terug komt in het vak, toch echt opzoek naar een nieuwe |(
Ik ben opzoek naar een piercer in Noord-Holland met veel ervaring en die weet waar hij/zij het over heeft. Iemand nog goede suggesties? Ben best bereid er een stuk voor te reizen :D


Classic Ink & Mods en Dare2Wear in Amsterdam.


Nog even terugkomend hier op, afspraak is gemaakt bij Classic Ink & Mods *\o/*