Korfballende bokkers

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-22 20:04

Ik start wel in de basis gelukkig. 1 dame is afwezig, 1 dame komt zaterdag wel, maar is te laat voor de voorbereiding, dus de reserve dame start in de basis en de dame die laat is start op de bank. Bij de heren is het een drama. van de 4 die nu in het 1e zitten is er 1 geblesseerd geraakt afgelopen zaterdag. de vaste reserve heer is ook geblesseerd geraakt zaterdag. dus een heer die op het veld wel in de selectie zat, maar in de zaal niet meer, doet nu mee. en als reserve hebben we een heer uit het 2e, maar die is nog zo onervaren, dat het niet te hopen is dat hij erin moet.
We gaan het zien zaterdag.

Wow, dat is balen! na 3 corona zaalseizoenen nu dit

DideH
Berichten: 7021
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-22 20:10

arjaaaaa schreef:
Ik start wel in de basis gelukkig. 1 dame is afwezig, 1 dame komt zaterdag wel, maar is te laat voor de voorbereiding, dus de reserve dame start in de basis en de dame die laat is start op de bank. Bij de heren is het een drama. van de 4 die nu in het 1e zitten is er 1 geblesseerd geraakt afgelopen zaterdag. de vaste reserve heer is ook geblesseerd geraakt zaterdag. dus een heer die op het veld wel in de selectie zat, maar in de zaal niet meer, doet nu mee. en als reserve hebben we een heer uit het 2e, maar die is nog zo onervaren, dat het niet te hopen is dat hij erin moet.
We gaan het zien zaterdag.

Wow, dat is balen! na 3 corona zaalseizoenen nu dit


Aii ook lekkere blessure gevallen dus! Zware blessures? Of zijn ze zo weer terug?

Ja echt heel erg balen. Die oefenwedstrijd ging het ook echt na 8 minuten al mis, dus mijn zaalseizoen is tot nu toe heel erg kort -O-
Door alle blessures in de selectie bij ons bij de dames hebben ze de eerste 2 wedstrijden van 2 verplaatst naar 14 en 22 december, maar die kan ik er dus ook nog steeds er niet bij zijn. We hadden ergens hoop dat dat wel zo zou zijn, maar helaas.

DideH
Berichten: 7021
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-22 22:25

Hoe is het gegaan Arja? Nog lekker gespeeld? Moest die ene heer nog spelen?

Flying_Angel

Berichten: 15738
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 21:40

Hoe is het met jullie?

Hier steeds wel druk met nieuwe baan! Maar aanstaande zaterdag speel ik weer mee, maar ongetraind :+

Flying_Angel

Berichten: 15738
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 17:51

Wedstrijd gehad! Tegenstander was nogal wat jonger ook. Staan ongeslagen bovenaan. Ruststand 8-2, eindstand 19-9. Zelf nog twee doelpunten gescoord! Verder leuke wedstrijd, zij waren gewoon beter.

DideH
Berichten: 7021
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-22 19:11

Flying_Angel schreef:
Wedstrijd gehad! Tegenstander was nogal wat jonger ook. Staan ongeslagen bovenaan. Ruststand 8-2, eindstand 19-9. Zelf nog twee doelpunten gescoord! Verder leuke wedstrijd, zij waren gewoon beter.


Lekker bezig met de doelpuntjes! Heb je nu een beetje een vast team waarbij je mee doet? Of beetje AR'en?

Hier niet zoveel te melden, kijk nog steeds toe vanaf de kant. Nu maar beetje het tweede coachen -O-

Flying_Angel

Berichten: 15738
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-22 21:54

Pff, ruk zeg! Hoe is het met je?

Ja, AR bij een vast team :)) haha!

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 11:19

Balen van je vinger Dide! hopelijk kan je in het nieuwe jaar weer meedoen.
Lekker gescoord Angel! fijn ook om bij een vast team AR te kunnen zijn.

Wij hebben zaterdag verloren en de week ervoor ook.
Vorige week had ik nog erg veel last van Corona, maar ik wilde wel spelen. na 25 min kon ik echt niet meer. wel jammer, want ik zat prima in de wedstrijd.
Afgelopen zaterdag zat ik op de bank, omdat ik woensdag niet bij de training kon zijn vanwege werk. En starten op de bank en dan invallen vind ik niet zo fijn, heb dan minder focus ofzo. Ik heb ook maar 2x heel kort ingevallen, alleen in de aanval. de 1e keer dat ik erin kwam scoorde mijn vak gelijk 2x, dat was echt een lekker gevoel!
Maar dus wel verloren, de tegenstanders zijn over het algemeen gewoon beter en wij maken kans als zij een mindere dag hebben, muv de ene tegenstander waarvan we hebben gewonnen, die moeten we uit ook gewoon winnen. toch wel jammer dat de 4e klasse er niet meer is, want dat maakt wel dat we het nu zo moeilijk hebben.

nu even een paar weken vrij en dan weer knallen. ik merk dat mijn conditie echt minder is geworden, door corona, de kuitblessure die ik had en doordat mijn voedingspatroon dramatisch is. Dus vanaf gisteren ben ik weer gezond aan het eten, niet of nauwelijks snoepen(ok, met de feestdagen maak ik een uitzondering) en meer bewegen!

DideH
Berichten: 7021
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-22 17:47

Kan me goed voorstellen dat dat wel balen is Arja! Wel fijn dat het effect heeft als je erin komt lijkt me!
Ook dat van de koppeling 3e/4e klasse lijkt me inderdaad wel lastig voor 4e klasse ploegen, want het gat tussen 3e en 4e en dan vooral met top 3e is gewoon heel groot... Gat tussen bovenin 3e en bovenin 2e is ook altijd immens.
Ons eerste wint nu ook ineens alles dik i.p.v. op het veld met alleen 3e klassers alles bijna verliezen.

Zijn jullie aan het overwegen om dan breedtekorfbal te gaan spelen? of is er wel de verwachting dat jullie erin gaan groeien?

Hoop dat je conditie de komende weken weer beter wordt!

Ik ben gister weer in het ziekenhuis geweest. Ze vonden dat ik goed mn huiswerk had gedaan met oefeningen en dat er zeker al een boel verbetering te zien was met beweging. Als het zo doorgaat mag ik inderdaad in het nieuwe jaar weer proberen mee te doen. Wel helemaal ingetaped natuurlijk, maar het is iets! :D Zin in :)

Ze wilde dat ik wijsvinger en middelvinger aan elkaar zou tapen, maar toen zei ik al: kan dan net zo goed niet gaan korfballen, want dan wordt schieten niets. Dus gister helemaal gebrainstromd hoe ik dan zou kunnen tapen zonder hem vast te maken aan mijn middelvinger. Ben benieuwd hoe dat gaat werken. Moet ten alle tijden voorkomen dat hij achterover kan klappen want dan kan het alsnog helemaal klaar zijn en operatie 8)7

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 11:03

Dat overwegen we nu nog niet. op het veld is er nog wel 4e klasse, nog even afwachten hoe het gaat lopen.
Had trouwens afgelopen zaterdag ook nog de 2e helft gespeeld bij het 2e, die spelen breedtesport. was wel leuk om te doen, helaas niet kunnen winnen, de 1e helft was dermate slecht dat het niet meer in te halen viel, maar de 2e helft hebben we wel gewonnen!

Fijn dat het beter gaat met je vinger! misschien kun je hem intapen met een ijsstokje oid aan de zijkant van je vinger, dan kan je hem zonder andere vinger intapen, in de buiging waarmee je schiet.

DideH
Berichten: 7021
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-22 11:11

Gefeliciteerd! Y)(^)

Ja heb met handtherapeut bedacht om elastische tape over mn nagel, over mn topje en dan via mn hand naar mijn pols en dan daar vastzetten in gebogen stand. Hij mag in ieder geval niet achterover gaan, omdat ik letsel heb aan de volaire plaat zeg maar :)

Ja dat scheelt dat er nu op het veld nog wel 4e klasse is. Vaak gebruiken ze wel de zaal om dingen uit te proberen en daarna verder uit te rollen, dus ben bang voor jullie dat die dan nog volgt...
Fijn dat je wel een leuke wedstrijd hebt gespeeld bij 2e! :D

Flying_Angel

Berichten: 15738
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-22 22:21

Gefeliciteerd Arja’

En fijne feestdagen allebei! {:)

DideH
Berichten: 7021
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-22 23:51

Jij ook Angel!

Hadden net inhaalwedstrijd met 2e. Was weer aan het coachen. We gingen van 8-1 achter naar 19-21 winnen. Man wat een wedstrijd _O-

DideH
Berichten: 7021
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-23 23:14

Woehoeee kapitein haak heeft eerste paar trainingsminuten gemaakt *\o/*
Moet wel weer ff een nieuwe manier van schieten aanleren omdat mn wijsvinger helemaal vastgezet staat, maar toch nog 2x gescoord tijdens partijen en heeeulll veel ballen die eruit draaide, hopen dat die nu ook weer gaan vallen _O-
Iedereen juichen toen de eerste eindelijk viel _O-

Afbeelding

Flying_Angel

Berichten: 15738
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 16:08

Wat fijn dat je weer wat getraind hebt!

Ik heb zo wedstrijd! In de basis! :)) zijn geen wissels :+

DideH
Berichten: 7021
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-23 20:10

Flying_Angel schreef:
Wat fijn dat je weer wat getraind hebt!

Ik heb zo wedstrijd! In de basis! :)) zijn geen wissels :+


En? Hoe is het gegaan? Was het een inhaalwedstrijd?;

Flying_Angel

Berichten: 15738
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-23 20:15

Geen inhaal, gewoon regulier programma :+

Gelukkig gewonnen, 15-13 en gescoord. Ging steeds heel gelijk op, leuke pot en gelijkwaardige tegenstander.

DideH
Berichten: 7021
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-23 20:35

Flying_Angel schreef:
Geen inhaal, gewoon regulier programma :+

Gelukkig gewonnen, 15-13 en gescoord. Ging steeds heel gelijk op, leuke pot en gelijkwaardige tegenstander.


Oh grappig, bij ons in de regio wordt alles pas 14e hervat!

Goed bezig! :D

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-23 13:27

Lekker Angel!

Fijn Dide, dat je weer kunt trainen. Ook al klaar voor een wedstrijd?

Wij hebben de 21e pas weer een wedstrijd en hebben in de vakantie niet getraind. Morgen weer, heb er zin in!

DideH
Berichten: 7021
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-23 13:35

arjaaaaa schreef:
Lekker Angel!

Fijn Dide, dat je weer kunt trainen. Ook al klaar voor een wedstrijd?

Wij hebben de 21e pas weer een wedstrijd en hebben in de vakantie niet getraind. Morgen weer, heb er zin in!


Morgen weer langs handtherapeut en dan hoop ik op groen licht voor wedstrijd de 14e :Y)

Veel plezier morgen! :)

DideH
Berichten: 7021
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-23 22:08

Ik mag zaterdag spelen :):)
Qua buiging was ik wel weer ietsje achteruit gegaan, maar geen bezwaren tegen korfbal *\o/*

Net weer getraind. Begin er een beetje handigheid in te krijgen met aangepast schieten gelukkig. Meerdere keren gescoord tijdens partijtje en met 1 minuut schieten op 4-5 meter had ik er 16 inliggen :+

Helemaal blij om na 2 maanden weer wat te mogen doen :D

Hoe was jouw eerste training weer Arja?

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 13:29

Wat fijn zeg! Geniet ervan morgen!

Wij hebben morgen geen wedstrijd, zitten in een poule van 7.
Ik heb wel lekker getraind, maar heb last van m'n heup. Ik word echt een beetje oud, met al die pijntjes steeds. Misschien ook iets te fanatiek gesport in de vakantie.

DideH
Berichten: 7021
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-23 21:29

arjaaaaa schreef:
Wat fijn zeg! Geniet ervan morgen!

Wij hebben morgen geen wedstrijd, zitten in een poule van 7.
Ik heb wel lekker getraind, maar heb last van m'n heup. Ik word echt een beetje oud, met al die pijntjes steeds. Misschien ook iets te fanatiek gesport in de vakantie.


Vervelend Arja! Overbelast?
Wat heb je allemaal uitgespookt in de vakantie dan?

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-23 22:39

Ik ging buiten hardlopen op oude schoenen. Te weinig demping denk ik.
En ben ook wat vaker naar de sportschool gegaan, wat op zich wel lekker was. Maar misschien toch te veel alles bij elkaar

DideH
Berichten: 7021
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-23 22:45

arjaaaaa schreef:
Ik ging buiten hardlopen op oude schoenen. Te weinig demping denk ik.
En ben ook wat vaker naar de sportschool gegaan, wat op zich wel lekker was. Maar misschien toch te veel alles bij elkaar


Dat klinkt wel als veel belasting van je heup idd, vooral met hardlopen met weinig demping. Hopelijk heb je snel minder last!

Jij wel wedstrijd angel?