Lush-verslaafden?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pikkepor

Berichten: 3704
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Toedeloe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 14:46

Fem schreef:
Maar Lush kennende lossen ze het altijd wel netjes op, dus contact opnemen met de klantenservice.
Maar dat zul je vast al wel gedaan hebben.


Nou dit dus! Ik heb ook een keer een bestelling gedaan die dus kwijt geraakt was in de pakketpost. Hoogzomer met smeltgevoelige dingen... dat hebben ze toen heel netjes opgelost.
Uiteindelijk kwam mijn pakket na 6 weken toch ineens bovenwater }:0

imaudy
Berichten: 5074
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 16:42

Staat er op de doos geen sticker wie het ingepakt heeft? Bij mij wel namelijk

imaudy
Berichten: 5074
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 17:22

Kinke schreef:
Lush Duitsland heeft een 'technisch' probleem, geen idee wat. Maar m'n bestelling staat nog steeds op 'wordt verwerkt'.


Duitse post doet er lang over. Hier pakketjes uit duitsland (geen lush), hebben er ook 2 1/2 week over gedaan.

Kinke

Berichten: 20547
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 19:24

ze zijn nog niet eens verstuurd voor zover ik weet

Palmboom95

Berichten: 426
Geregistreerd: 02-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 19:27

Ik hoorde van iemand dat het te maken had met DHL. Zij hebben problemen met het juist verzenden naar NL waardoor er bij de pakketten die al verstuurd zijn niets klopte van de track en trace. Lush heeft nu besloten om de Nederlandse pakketten niet te versturen tot DHL de zaken weer op orde heeft. Ik heb nog 2 bestellingen openstaan nu :\

xSCWx
Berichten: 7062
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-21 19:33

imaudy schreef:
Staat er op de doos geen sticker wie het ingepakt heeft? Bij mij wel namelijk

Ja. Linda!!! -:(- :') Ik moest werken dus heb ze een mail gestuurd maar ja dat zal waarschijnlijk pas maandag beantwoord worden...

Palmboom95

Berichten: 426
Geregistreerd: 02-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 13:30

Lush DL verzendt nog even niet naar NL. Net iemand gesproken op de chat en het ligt idd aan DHL en die hebben hun issue nog niet opgelost, en pas als dat weer in orde is gaan ze verder met verzenden :(

SincereQ
Berichten: 907
Geregistreerd: 22-02-11

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 13:41

Mijn bestelling was net voor dat issue denk ik, morgen wordt het bezorgd :D

Palmboom95

Berichten: 426
Geregistreerd: 02-07-11

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 13:43

Ik had vorige week idd ook een pakje gekregen waar het nog redelijk goed ging (wel een verkeerde T&T, maar uiteindelijk goed aangekomen). Ik hoop dat ze het snel weer kunnen oppakken want ik heb nog twee orders van samen bijna 200 euro openstaan nu :')

xSCWx
Berichten: 7062
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 13:52

Ik baal ;(
Ik had een verkeerde bestelling binnen gekregen. Maar nu weten ze niet waar mijn pakket is (met 3L snowfairy). Ik mag de bestelling houden die ik nu heb gekregen en krijg geld terug Y;(

Palmboom95

Berichten: 426
Geregistreerd: 02-07-11

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 14:14

Oh neee :( is het wel een beetje een leuk pakket?
Duitsland heeft wel nog het e.e.a aan snow fairy, dan zit je wel met een tientje verzendkosten maar als je het heel graag wil misschien een optie? Ze hebben nog bodyconditioner in 2 maten, de shampoo en de flesjes van 250ml.
Marktplaats staat misschien ook wat maar daar heb je nu ook mensen die spullen in de sale kopen en dan voor de volle prijs doorverkopen..

xSCWx
Berichten: 7062
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 14:25

Ik krijg net een mailtje dat de andere persoon mijn bestelling heeft en ze die terug stuurt *\o/* dus waarschijnlijk krijg ik alsnog mijn bestelling (ze zijn natuurlijk afhankelijk van die persoon dat ze echt opgestuurd worden...)
In de verkeerde bestelling die ik heb gekregen zat voornamelijk bad spul en wij hebben geen bad dus dat zou naar mijn ouders zijn gegaan.
Maar die andere persoon heeft dus gewoon geen contact opgenomen uit haarzelf met lush, die dacht ook: 3 liter snowfairy kan ik wel gebruiken :D

Palmboom95

Berichten: 426
Geregistreerd: 02-07-11

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 14:30

Die hoopte misschien dat haar andere pakje alsnog ook zou komen. Raar joh! Nu hopen dat je hem inderdaad krijgt :D

imaudy
Berichten: 5074
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 21:12

xSCWx schreef:
Ik krijg net een mailtje dat de andere persoon mijn bestelling heeft en ze die terug stuurt *\o/* dus waarschijnlijk krijg ik alsnog mijn bestelling (ze zijn natuurlijk afhankelijk van die persoon dat ze echt opgestuurd worden...)
In de verkeerde bestelling die ik heb gekregen zat voornamelijk bad spul en wij hebben geen bad dus dat zou naar mijn ouders zijn gegaan.
Maar die andere persoon heeft dus gewoon geen contact opgenomen uit haarzelf met lush, die dacht ook: 3 liter snowfairy kan ik wel gebruiken :D


Ik vind het toch wat slordig van Lush. Heb het ook nog niet eerder gehoord. Dozen stonden ws naast elkaar.. :+

Kinke

Berichten: 20547
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 22:24

Palmboom95 schreef:
Lush DL verzendt nog even niet naar NL. Net iemand gesproken op de chat en het ligt idd aan DHL en die hebben hun issue nog niet opgelost, en pas als dat weer in orde is gaan ze verder met verzenden :(


nou lekker dan...hopelijk duurt dat niet lang meer.

Palmboom95

Berichten: 426
Geregistreerd: 02-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 10:59

Kinke schreef:
Palmboom95 schreef:
Lush DL verzendt nog even niet naar NL. Net iemand gesproken op de chat en het ligt idd aan DHL en die hebben hun issue nog niet opgelost, en pas als dat weer in orde is gaan ze verder met verzenden :(


nou lekker dan...hopelijk duurt dat niet lang meer.


Ja niet heel fijn als je vooruit betaald hebt. Maar ik ben wel allang blij dat het niet is zoals in UK/US. Daar was ook een storing waardoor hele delen van bestellingen niet meer voorradig waren en je die dus ook gewoon niet meer kreeg :\

xSCWx
Berichten: 7062
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 17:53

Yes! Mijn 3 liter Snowfairy is vandaag verstuurd en ik mag het bad pakket houden *\%/* Dus daarmee kan ik mijn ouders blij maken. Erg lief van Lush maar ik had het ook heel begrijpelijk gevonden als ze het terug hadden gewild.

Fem

Berichten: 12514
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 18:28

Wat superfijn opgelost! Ik had al zo'n vermoeden dat ze het netjes zouden oplossen waar mogelijk.

Ik heb me vannacht tijdens een nachtdienst tegoed gedaan aan een bestelling bij sale DE.
Ik mag echt niet meer, blijf maar doen. Gelukkig onder het kopje 'Ik had een zorgbonus, die mag ik aan mezelf besteden' ... haha

Kinke

Berichten: 20547
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 18:58

als de info klopt dan is mijn pakketje uit Duitsland ook eindelijk onderweg :)

Fem

Berichten: 12514
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 18:59

Ja, ik hoorde dat het in Duitsland weer op gang komt de pakketbezorging van DHL naar NL.
Dus dat is positief!

Fem

Berichten: 12514
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 19:17

Oh gut... ik was met iemand aan het chatten voor een ruil voor lush, toen ik haar vertelde dat er weer vanalles is toegevoegd in Duitsland.
Dus ze ging bestellen, nu heb ik weer mee besteld omdat er iets op stond wat ik graag wilde.

Daarom is een winkel sale voor mij 100x beter. Dan geef ik 1x veel geld uit, nu 5x en door de verzendkosten nog meer.

[Edit] Nu is het echt klaar, ik ga niet meer op de site kijken gewoon. :')

imaudy
Berichten: 5074
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 19:39

xSCWx schreef:
Yes! Mijn 3 liter Snowfairy is vandaag verstuurd en ik mag het bad pakket houden *\%/* Dus daarmee kan ik mijn ouders blij maken. Erg lief van Lush maar ik had het ook heel begrijpelijk gevonden als ze het terug hadden gewild.


Dat is wel netjes. Maar ja badballen steeds en heen en weer met de post is ook niet zo goed voor de ballen. Ik had het ook eigenlijk wel verwacht dat je ze mocht houden :D

Palmboom95

Berichten: 426
Geregistreerd: 02-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 21:12

Dat is netjes opgelost ja, fijn!

Ik blijf ook maar bezig :') wel echt zonde van de verzendkosten elke keer. UK had vandaag ook zo'n geweldige restock, echt zuur dat we daar door brexit niet meer fatsoenlijk kunnen bestellen.
Ik mag nu echt niets meer bestellen, behalve als er candy rain komt want die wil ik heel graag voor 50% :+

Fem

Berichten: 12514
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 21:27

Ik weet echt precies wat je bedoeld. :o

Dat heb ik met luxury lush pud bath bombs.
Maar heb goede hoop dat die echt uitverkocht is. Anders is de verleiding echt te groot

Kinke

Berichten: 20547
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 21:33

negeert bericht van Fem
:D