Lush-verslaafden?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pikkepor

Berichten: 3704
Geregistreerd: 03-11-11
Woonplaats: Toedeloe

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 14:44

Ach, te weinig winkels... Dan heeft het nog iets exclusiefs. Voor mij altijd een feestje als ik er toevallig in de buurt kom. Ik baal nu vooral dat ik 60km bij een winkel vandaan woon, dus niet aan zo'n pakket kan komen. Maar wel beter voor mijn portomonnee.
Heeft niemand even een adresje te leen voor me? :')

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 15:05

Pikkepor schreef:
Ach, te weinig winkels... Dan heeft het nog iets exclusiefs. Voor mij altijd een feestje als ik er toevallig in de buurt kom. Ik baal nu vooral dat ik 60km bij een winkel vandaan woon, dus niet aan zo'n pakket kan komen. Maar wel beter voor mijn portomonnee.
Heeft niemand even een adresje te leen voor me? :')


Jawel hoor, ben vanaf morgen weer thuis en woon om de hoek zo'n beetje :') laat maar weten of je serieus geïnteresseerd bent.

Ik woonde hiervoor meer dan 2 uur reizen vanaf een Lush. Dan was bestellen of een keer de winkel bezoeken een feestje :D

Fem

Berichten: 12514
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 15:10

Het enige wat ik jammer vind is dat ik dus zo dicht bij een winkel woon, maar mijn winkel niet meedoet :')

Jolien87

Berichten: 17476
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 15:40

Maar het mag dan toch evengoed jammer gevonden worden? Mensen die dit uiten onder het bericht krijgen er direct van langs. Ik geloof dat niemand het idee heeft gegeven dat dit het eind van de wereld is of dat er plannen zijn om Lush te boycotten. En dan nog is dat toch geen reden om te gaan schelden.

Er zijn veel Lush fans die het jammer vinden dat de winkels enkel in het Westen zijn gevestigd en dit bevestigt denk ik des te meer die teleurstelling. Daar mag best even van gebaald worden, als je het mij vraagt.

Pabie
Berichten: 772
Geregistreerd: 08-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 15:40

Ik woon dan wel in de buurt maar gewoon net niet in de buurt genoeg. Ik laat het bij een vriendin van mij bezorgen, wacht op de betaallink. Vind ik ook wel zenuwslopend want vraag me nu dus af of er wel genoeg pakketen gaan zijn



Ik denk dat die opmerking niet ging over mensen die balen dat mag zeker. Er waren ook veel berichten van mensen die het echt niet vonden kunnen zeiden dat het voor iedereen of voor niemand moest zijn en dat de lush het anders maar had moeten doneren:'). Tuurlijk is het balen, maar er zaten ook wel berichten bij die ietsjee te ver gingen...

imaudy
Berichten: 5073
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 15:57

Jolien87 schreef:
Maar het mag dan toch evengoed jammer gevonden worden? Mensen die dit uiten onder het bericht krijgen er direct van langs. Ik geloof dat niemand het idee heeft gegeven dat dit het eind van de wereld is of dat er plannen zijn om Lush te boycotten. En dan nog is dat toch geen reden om te gaan schelden.

Er zijn veel Lush fans die het jammer vinden dat de winkels enkel in het Westen zijn gevestigd en dit bevestigt denk ik des te meer die teleurstelling. Daar mag best even van gebaald worden, als je het mij vraagt.


Ja vind ik ook hoor! Ben benieuwd of het afgelopen tijd nog druk in de winkels is geweest?

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 15:59

Nou, de commentaren die ik overal lees zijn niet mis, mensen doen echt alsof Lush moedwillig mensen benadeeld en alsof de wereld vergaat. Dat vind ik nogal anders dan het 'gewoon jammer' vinden.

Het is en blijft een luxeproduct en ik vind het echt triest om te zien hoe iedereen weer zit te zaniken omdat ze niet hun koopjes kunnen scoren.

Pabie
Berichten: 772
Geregistreerd: 08-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 16:12

Drunksheep schreef:
Nou, de commentaren die ik overal lees zijn niet mis, mensen doen echt alsof Lush moedwillig mensen benadeeld en alsof de wereld vergaat. Dat vind ik nogal anders dan het 'gewoon jammer' vinden.

Het is en blijft een luxeproduct en ik vind het echt triest om te zien hoe iedereen weer zit te zaniken omdat ze niet hun koopjes kunnen scoren.


Ik zag iemand die beweerde dat lush dus geen eerlijke producten verkoopt met ook nog echt een knipoogje er bij :')

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 16:19

Pabie schreef:
Ik zag iemand die beweerde dat lush dus geen eerlijke producten verkoopt met ook nog echt een knipoogje er bij :')


Daar zakt toch je broek vanaf :')

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 16:22

Jolien87 schreef:
Maar het mag dan toch evengoed jammer gevonden worden? Mensen die dit uiten onder het bericht krijgen er direct van langs. Ik geloof dat niemand het idee heeft gegeven dat dit het eind van de wereld is of dat er plannen zijn om Lush te boycotten. En dan nog is dat toch geen reden om te gaan schelden.

Er zijn veel Lush fans die het jammer vinden dat de winkels enkel in het Westen zijn gevestigd en dit bevestigt denk ik des te meer die teleurstelling. Daar mag best even van gebaald worden, als je het mij vraagt.


Jammer vinden is 1 ding maar sommige reacties zijn tamelijk fanatiek, dat vind ik gewoon een beetje sneu.

Pabie
Berichten: 772
Geregistreerd: 08-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 16:29

Drunksheep schreef:
Pabie schreef:
Ik zag iemand die beweerde dat lush dus geen eerlijke producten verkoopt met ook nog echt een knipoogje er bij :')


Daar zakt toch je broek vanaf :')


Echt dan leg je gewoon kinder arbeid/ slavernij/ (Dieren)uitbuiting op dezelfde lijn met dat je geen lucky lush pakket kan bestellen :+

Pabie
Berichten: 772
Geregistreerd: 08-03-14

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 16:31

Ik heb net de betaallink betaald dus die komt misschien vanavond al, fiets koeriers gaan t ook wel druk hebben met al die pakketten

imaudy
Berichten: 5073
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 17:55

Drunksheep schreef:
Nou, de commentaren die ik overal lees zijn niet mis, mensen doen echt alsof Lush moedwillig mensen benadeeld en alsof de wereld vergaat. Dat vind ik nogal anders dan het 'gewoon jammer' vinden.

Het is en blijft een luxeproduct en ik vind het echt triest om te zien hoe iedereen weer zit te zaniken omdat ze niet hun koopjes kunnen scoren.


Dat is hier niet dan. Dan kun je het beter onder de reacties bij Facebook zetten.

Pabie
Berichten: 772
Geregistreerd: 08-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 18:22

imaudy schreef:
Drunksheep schreef:
Nou, de commentaren die ik overal lees zijn niet mis, mensen doen echt alsof Lush moedwillig mensen benadeeld en alsof de wereld vergaat. Dat vind ik nogal anders dan het 'gewoon jammer' vinden.

Het is en blijft een luxeproduct en ik vind het echt triest om te zien hoe iedereen weer zit te zaniken omdat ze niet hun koopjes kunnen scoren.


Dat is hier niet dan. Dan kun je het beter onder de reacties bij Facebook zetten.



denk dat het meer begon als een algemeen iets grapje maken over hoe mensen reageren. Althans vanuit mij, was in dit topic inderdaad niemand die raar of verongelijkt reageerde.

En zelf nog een reactie op facebook zetten is echt water naar de zee brengen

imaudy
Berichten: 5073
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 18:43

Ik snap de vervelende reacties in zoverre. Lush is altijd heel vaag geweest over de acties na de kerstdagen. Ze hebben vaak gedaan of ze van niks wisten en dan ineens toch de actie. Mensen denken jaa..die actie komt wel. Ze hadden denk ik beter eerder kunnen communiceren dat er geen actie kwam meteen na de kerstdagen. Het komt eerlijk gezegd bij mij wel wat over dat er genoeg besteld is en dat ze de actie ook niet hoeven te doen.

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 20:13

Ik snap dat dus niet. Mensen denken dat ze recht hebben op een aanbieding terwijl het aan Lush is of ze überhaupt een sale gaan geven en zo ja, op wat voor manier.

Als ze geen sale hadden gedaan (wat begrijpelijk is tijdens deze lockdown tijden) was het ook niet goed geweest.

imaudy schreef:
Dat is hier niet dan. Dan kun je het beter onder de reacties bij Facebook zetten.


Die reacties werden hier aangehaald dus waarom zou ik daar hier niet op kunnen reageren dan :')

imaudy
Berichten: 5073
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 20:51

Drunksheep schreef:
Ik snap dat dus niet. Mensen denken dat ze recht hebben op een aanbieding terwijl het aan Lush is of ze überhaupt een sale gaan geven en zo ja, op wat voor manier.

Als ze geen sale hadden gedaan (wat begrijpelijk is tijdens deze lockdown tijden) was het ook niet goed geweest.

imaudy schreef:
Dat is hier niet dan. Dan kun je het beter onder de reacties bij Facebook zetten.


Die reacties werden hier aangehaald dus waarom zou ik daar hier niet op kunnen reageren dan :')


Woon jij eigenlijk binnen 6 km??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 20:51

banketstaaf, de lush is hier 7/8 kilometer vandaan dus echt net te ver voor zo'n lucky bag. :') Al hoewel ik natuurlijk wel blij ben dat er eentje hier in de stad is. :D
Mijn voorraadje Lush is deels op, dus moet weer nieuwe bestellen! Ik wil sowieso nog nieuwe scrubbees als ze die nog hebben en verder is het nog even kijken, ik denk dat ik weer wat nieuwe dingen wil proberen.

Pabie
Berichten: 772
Geregistreerd: 08-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 20:56

Er wordt trouwens nog gehint naar een normale online sale dus we weten nog helemaal niets...

Vind juist wel wat hebben dat lush nooit sale doet op meestal met kerst na. Ik wacht er ook wel op maar als het dit jaar niet zou zijn dan is dat ook geen ramp het is niet een mensenrecht. Denk dat het vage ook komt doordat ze niet willen dat het ontploft (website die er uitlicht enzo) dus dan liever kort er op pas bekend maken. Ook zullen ze moeten weten hoeveel stock ze kwijt kunnen/moeten voordat ze een sale aankondigen.

Ik heb geluk gehad dat iemand voor mij een lucky bag in ontvangst wil nemen. Dus misschien heb ik op dat vlak geen recht van spreken. Maar toen ik nog niet dit had bedacht dacht ik ook gewoon jammer zonder me genaaid te voelen oid, het is jammer dat het zo beperkt is niet erg

Pabie
Berichten: 772
Geregistreerd: 08-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 20:57

MPR4 schreef:
banketstaaf, de lush is hier 7/8 kilometer vandaan dus echt net te ver voor zo'n lucky bag. :') Al hoewel ik natuurlijk wel blij ben dat er eentje hier in de stad is. :D
Mijn voorraadje Lush is deels op, dus moet weer nieuwe bestellen! Ik wil sowieso nog nieuwe scrubbees als ze die nog hebben en verder is het nog even kijken, ik denk dat ik weer wat nieuwe dingen wil proberen.

Ik had dus ongeveer het zelfde probleem en laat het bezorgen bij een vriendin die wel binnen die 6km valt. *\o/* Misschien voor jou ook een idee?

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 21:26

imaudy schreef:
Woon jij eigenlijk binnen 6 km??


Niet dat het relevant is voor deze discussie, maar zoals je een paar berichten terug hebt kunnen lezen woon ik dat inderdaad. Maar pas sinds een paar maanden, dus wees maar gerust, ik heb ook heel lang moeten lijden aan een gebrek aan Lush :7

En wat voelde ik me enorm benadeeld, zo oneerlijk!!!

imaudy
Berichten: 5073
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 21:37

Drunksheep schreef:
imaudy schreef:
Woon jij eigenlijk binnen 6 km??


Niet dat het relevant is voor deze discussie, maar zoals je een paar berichten terug hebt kunnen lezen woon ik dat inderdaad. Maar pas sinds een paar maanden, dus wees maar gerust, ik heb ook heel lang moeten lijden aan een gebrek aan Lush :7

En wat voelde ik me enorm benadeeld, zo oneerlijk!!!


Ik vind je maar raar reageren!
Laten we deze "discussie" maar stoppen en weer over gaan op de zeepjes zelf..

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 21:40

imaudy schreef:
Ik vind je maar raar reageren!
Laten we deze "discussie" maar stoppen en weer over gaan op de zeepjes zelf..


Zegt degene die naar m'n woonplek vraagt tijdens een discussie over een zeepjes sale :))

Urbanus

Berichten: 44952
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Lush-verslaafden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-21 23:55

Ik ben voor Drunksheep in deze discussie in ruil voor korting op piercings maar verder bemoei ik niet.

Jolien87

Berichten: 17476
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-21 00:06

Ik was al even afgehaakt want kan überhaupt niet peilen wat ieders punt nu eigenlijk is en wat de woonplaats van Drunksheep te maken heeft met haar berichten.

MB, laat je weten welke piercing je hebt uitgekozen?