Kayla Itsines Bikini Body Guide

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Danique07

Berichten: 2492
Geregistreerd: 23-07-07
Woonplaats: Deventer

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 17:52

Ik ben nu bij week 7 maar ik vind het ook steeds zwaarder worden. Als ik hem te zwaar vind, doe ik ipv 2 x hem 1x en dan goed ipv 2x half puffend enz. Ik pak ze vaak in de week toch nog een keer!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 19:46

Urosa welke versie doe jij dan? Ik heb geen jumping jacks in mijn versies van bbg.

urosa

Berichten: 2454
Geregistreerd: 23-05-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 09:01

Ik heb een upgrade versie. Heb in totaal 4 gidsen. De eerste versies van 1 tot 12 en 12 tot 24 en dan de upgrades.

Hoooo wacht even, ik bedoel jumping lunges :') in de war met Insanity haha

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 11:20

Ah oké ik dacht al

roxiie

Berichten: 7832
Geregistreerd: 22-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 15:49

Bah, ik had via marktplaats de BBG gekocht, maar helaas nooit ontvangen. -O- Altijd jammer dat er zulke mensen bij zijn...

Had gehoopt deze week te kunnen starten ( al hoewel met dit weer :') )

MerleSimone

Berichten: 5733
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 16:11

Wat jammer! Ik heb het tot op heden niet voor elkaar gekregen hem te kunnen mailen naar iemand..

Ik wilde me een tijdje geleden weer melden hier, ben weer fanatiek aan de slag! :D heb zelfs wel een progress foto die ik met jullie wil delen.

Heb nu eindelijk de pre-training erop zitten en écht begonnen aan de bbg. Heb wel nog altjd veel spierpijn dus daar baal ik van, maar het verschil is te merken!
Dit is een verschil van 1 week. Ging die week echt bizar hard, alle keren gesport en gezond gegeten. Ik vind het een best verschil :oo

Afbeelding


Afbeelding


Heb een instagramaccount aangemaakt, als jullie me willen volgen, ben er best actief op. @thefitway.bbg

F_Orumster

Berichten: 15337
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-16 17:36

Je ziet er al strakker uit volgens mij!

Ik kan wel wat voor je doen roxile. Pb je mail maar even.

hynderfrou

Berichten: 138
Geregistreerd: 18-04-14
Woonplaats: gemeente de friese meren

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-16 16:30

Knap hoor merlesimone! Ik ben net weer begonnen met de eerste les pre training, heb maanden niet gesport dus begin weer van voren af aan met kayla en hardlopen.

MerleSimone

Berichten: 5733
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-16 18:22

Schopje maar weer, nog mensen bezig? Ik wel, week 4 inmiddels wat betekend dat ik al 8 weken bezig ben! Red het nog steeds niet om 6 dagen wat te doen maar wil elke keer wel, hopelijk komt het er nu van.
Merk het het meest in mn taille en benen, stuk gespierder! En ik kan nu bijna 4 km hardlopen aan 1 stuk ipv 2.5 met interval!

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 10:47

Ik ben het schema kwijt dus helaas verzin ik nu zelf maar wat dingen die ik nog van de eerste weken weet :')

Fijn dat je al verschil ziet :)

lemonyellie
Berichten: 313
Geregistreerd: 22-12-09
Woonplaats: Haps

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 20:41

Ik was na m'n knie blessure weer rustig gaan opbouwen en ben tot week 8 gekomen. Helaas nu sinds een paar weken ziekte van Pfeiffer... -O- ik probeer wel wat te sporten nog, maar 3 keer per week resistance is echt teveel nu, ik hoop gauw weer verder te kunnen want ik kan duidelijk achteruitgang zien en merken

Biscuitje

Berichten: 1235
Geregistreerd: 04-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 23:35

Ik heb een tijdje meegelezen in dit topic en ik kwam Kayla vandaag tegen op Instagram, ik heb een paar vragen:

- Sporten jullie elke dag? Hoeveel uur in de week ben jij aan sporten kwijt?
- Houden jullie je aan het schema of wijken jullie er vanaf (bijv. 1 week uitsmeren over 2 weken).
- (Puur uit interesse) Vinden jullie het boek de prijs waard?

Ik zit in mijn examenjaar, probeer 3x p. week hard te lopen (het wordt meestal 2x, ik kan 45 min. lang, maar ik ga ook wel eens een kwartier en dan ren ik wel harder). Ik fiets bijna iedere dag 40 minuten.
Ik heb een drukke wekelijkse planning, ik zou graag willen weten of het haalbaar zou zijn om Kayla's schema te volgen.

haasje20
Berichten: 500
Geregistreerd: 29-05-08

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 14:39

Ik heb eigenlijk een vergelijkbare vraag, kan iemand misschien een paar dagen training op papier laten zien? Dan weet ik of het er allemaal bij past.

MerleSimone

Berichten: 5733
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 18:48

Ik ben de afgelopen 3 weken helaas geveld door een blessure aan mn rug, wel wat afgevallen maar qua spieren een flinke aanslag.. Hiervoor probeerde ik wel echt 3x in de week krachttraining te doen en zeker 1x LISS. Maar LISS werd vaak een soort HIIT, hardlopen.
Als ik druk was ging ik voor ma kracht, di lopen, woe krachr en do hardlopen. Aangezien vrijdag full body is en ik dan alles al 1x gehad heb.
Heb nu ook de foamroller dus na mn workout lekker rollen. Ben vaak een uurtje bezig met kracht, 35 minuten met LISS. Het fijne vind ik dat het thuis kan en ik doe het regelmatig om 10 uur savonds nog haha.


Afbeelding
Afbeelding

Was erg trots op deze foto, eindelijk abs zichtbaar en een nieuwe broek. Alleen jammer dat ik de 3 weken erna niet meer gesport heb :')
Afbeelding

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 04:19

Ik schop deze weer even omhoog. Zijn er hier nog mensen actief bezig?

Ik wil er zelf graag aan beginnen maar tegelijkertijd wil ik ook beginnen met hardlopen. Ik heb al een hardloopschema gevonden waar ik ooit mee begonnen ben maar nooit af heb kunnen maken. Maar het is een mooi schema om in +-8 weken een half uur te kunnen hardlopen. (vanaf 0)

Nu zat ik te denken, valt dit te combineren met de BBG? Zou ik hardlopen kunnen doen in plaats van LISS? Want 3 tot 5 keer per week 45 minuten wandelen word ik denk ik snel zat van..

En dan een klein probleempje, ik heb geen gewichten. En momenteel ook geen geld om gewichten aan te schaffen. Ik heb ook geen opstapje, die gebruikt wordt bij sommige onderdelen. Zijn er hier meer mensen met dat probleem? Hoe lossen jullie dit op?

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 09:07

Sanne ik denk inderdaad dat dat echt te veel is. Je zult na de eerste keer bbg merken dat je 3 dagen niet kunt lopen, laat staan het rennen opbouwen.
Qua gewichten kun je een fles drinken gebruiken. Of een pak rijst bv. Qua opstap je salontafel of gewoon een stoel.

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 12:49

__Sannne schreef:
Ik schop deze weer even omhoog. Zijn er hier nog mensen actief bezig?

Ik wil er zelf graag aan beginnen maar tegelijkertijd wil ik ook beginnen met hardlopen. Ik heb al een hardloopschema gevonden waar ik ooit mee begonnen ben maar nooit af heb kunnen maken. Maar het is een mooi schema om in +-8 weken een half uur te kunnen hardlopen. (vanaf 0)

Nu zat ik te denken, valt dit te combineren met de BBG? Zou ik hardlopen kunnen doen in plaats van LISS? Want 3 tot 5 keer per week 45 minuten wandelen word ik denk ik snel zat van..

En dan een klein probleempje, ik heb geen gewichten. En momenteel ook geen geld om gewichten aan te schaffen. Ik heb ook geen opstapje, die gebruikt wordt bij sommige onderdelen. Zijn er hier meer mensen met dat probleem? Hoe lossen jullie dit op?



Natuurlijk, waarom zou je het niet kunnen combineren? :P Ik ga ook liever hardlopen dan dat ik liss zou doen.
Je kunt de oefeningen ook zonder gewicht/opstapje doen. Soms is een bank/tafel ook goed om bepaalde oefeningen te kunnen doen.

En als je denk dit wordt niks doe je gewoon een andere oefening :')
Ik doe bbg en kracht door elkaar, gaat prima hoor.

3 dagen niet kunnen lopen van de spierpijn dan gaat er waarschijnlijk toch iets mis :Y) En spierpijn is een heerlijk gevoel.

Gewoon doen en zien hoe ver je komt :)

MerleSimone

Berichten: 5733
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 17:20

Nou, ik heb de eerste paar weken ook zó ontzettend spierpijn gehad in benen dat ik amper op de wc kon gaan zitten hoor. Nu kan ik beter doseren en mn spieren zijn meer gewend.

Ik doe hardlopen wel ipv LISS. Zit met een scheenbeenblessure dus 1x in de week is de max, maar ik vind het heerlijk bij bbg. Even zelf aanvoelen wat je aankan.

Ik doe bbg nu weer sinds eind augustus en heb eindelijk mijn doel gehaald; 10kg afvallen. Wel in een periode van bijna 2 jaar en tijdje stilgestaan maar de laatste maanden ging het hard!

Heb week 5 trouwens 3x overgedaan :') tussen poging 1 en 2 zaten 3 weken ivm rugblessure en poging 2 stelde niets voor. Deze week nog 1 keer en dan ga ik verder! Merk wel dat ik echt geen tijd heb om 6x te sporten maar 3 of 4 keer red ik vaak wel.

Hoe is jullie progress? Zien jullie veel verschil? :)

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 22:50

Bedankt voor jullie antwoorden! Ik ga wel proberen het te combineren met hardlopen eerst, aangezien het hardlopen de eerste weken toch relatief makkelijk is. En mocht het wel te veel zijn kan ik het hardlopen altijd nog minderen/uitrekken.

Gefeliciteerd met je 10kg MerleSimone! Hier zou 20kg eraf in mijn hoofd momenteel ideaal zijn (ben nu 1.70 bij 80 kilo ongeveer), maar het gaat mij meer om het plaatje dan om het getal. Dus ik wil in principe door totdat ik tevreden ben. :)

MerleSimone

Berichten: 5733
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-16 23:47

Dankje :o ben nu op een gezond gewicht, voor t plaatje mag het allemaal wat strakker en daar doel ik nu t meest op. Niet meer het afvallen. Hardlopen icm bbg werkte bij mij wel heel goed dus wie weet wat het voor jou doet! Succes, ben benieuwd naar je ervaringen! :D

MerleSimone

Berichten: 5733
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 12:47

Hier nog goede voornemens?
Kayla begint op 9 januari weer met week 1 van de 12 weken en daagt iedereen uit. Ik ga dat ook doen! Ivm blessures die ik toch wel veel gehad heb lijkt het me beter om opnieuw te beginnen en m in 1 keer proberen af te maken.

Meer mensen die meedoen of willen doen? :D

ontherun
Berichten: 4968
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 12:50

I'm in! Ik wil er nu echt voor gaan, was in december begonnen maar toen werd ik flink ziek en heb ik een week plat gelegen. Conditie is nu weer terug aan het komen dus ik ga ervoor. :D

Fantabulouss

Berichten: 3355
Geregistreerd: 10-01-03
Woonplaats: Wieringerwerf

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-17 12:52

Ik ben alweer bezig, ben nu in week 2 :) doe zoieso elke week twee keer omdat ik mijn lichaam anders overbelast en het te snel opbouwt :)

MerleSimone

Berichten: 5733
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 15:50

Leuk! Proberen t topic beetje levendig te houden? Succes, let's do it! +:)+

Domi_94

Berichten: 2058
Geregistreerd: 11-01-08
Woonplaats: Twente

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 16:57

Als ze 9 januari begint bij week 1, zal ik ook meedoen. Ik gebruik haar methode nog steeds, alleen de laatste weken er te weinig aan gedaan.
Deze week doe ik een paar losse trainingen en dan volgende week knallen :)