Kayla Itsines Bikini Body Guide

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
GWR
Berichten: 801
Geregistreerd: 09-04-09
Woonplaats: Achterhoek

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 17:12

Ik wil ook weer een poging doen, dus doe met jullie mee! Ben al 2 keer begonnen en nooit echt afgemaakt/doorgezet :o
Nog beetje last van een val 2 weken terug maar denk dat het volgende week wel weer redelijk kan!

Meliaforever

Berichten: 12038
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 18:14

Ik heb het volgens mij zo'n 5 weken volgehouden. Ben er toen mee opgehouden omdat ik elke dag spierpijn had en dat was ik zo zat. :')

MerleSimone

Berichten: 5727
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-17 13:59

Oh die spierpijn, ik weet precies waar je t over hebt :') Al vind ik het niet zo erg. Hoewel mm benen soms wel érg zeer doen, maar ik weet nu welke oefeningen ik iets minder intensief moet doen. En LISS trainingen helpen erg!

Ben vandaag naar de sportschool geweest, inderdaad ook zelf maar wat gedaan. 2,5 week geleden dikke blessure aan mn bovenbeen door squatten met de stang en hoopte dat de weg was, maar is nog niet helemaal zo.. Nog even rust tot maandag en dan knallen met Kayla.

Ook voor de twijfelaars; doen! Je gaat heel snel verschil zien en dat motiveert!

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-17 23:50

Ik ben nu aan het einde van week 4. Helaas heb ik naast mijn fulltime baan, sociaal leven, huishoudelijke taken etc etc geen tijd om het hele programma precies te volgen, maar ik doe in ieder geval 2 van haar workouts per week en ik loop 2 keer per week hard en dat bevalt me echt heel goed.

Moet wel eerlijk zeggen dat ik nooit echt zin heb ik de workouts, terwijl ik wel altijd erg zin heb in hardlopen, maar achteraf ben ik toch altijd wel blij dat ik het gedaan heb. :)

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 00:02

Ik heb ook op mijn ''Goede Voornemens'' lijstje gezet dat ik BBG wil afmaken. Ik ben alleen een beetje nerveus om te beginnen, de vorige keer kon ik na de eerste workout 5 dagen niet normaal lopen :')

Meliaforever

Berichten: 12038
Geregistreerd: 12-12-05
Woonplaats: Oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 00:09

MarJon schreef:
Ik heb ook op mijn ''Goede Voornemens'' lijstje gezet dat ik BBG wil afmaken. Ik ben alleen een beetje nerveus om te beginnen, de vorige keer kon ik na de eerste workout 5 dagen niet normaal lopen :')


Dat blijft.. de hele periode kan je niet meer lopen. :')

MerleSimone

Berichten: 5727
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 11:52

Daarom doe ik de leg workouts heel rustig en op mn eigen niveau :') Er waren dagen dat ik mn vriend moest roepen om me van de wc te helpen _O-

future_vet
Berichten: 2618
Geregistreerd: 01-05-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 20:15

Aangezien Kayla aanstaande maandag weer gaat beginnen bij Week1, heb ik ook weer de motivatie gevonden. Meteen in mijn enthousiasme een nieuwe legging + bh gescoord bij de bijenkorf... nu nog volhouden

Ja de spierpijn is erg heftig. Maar dan heb ik tenminste wel het gevoel dat ik iets heb gedaan :')

Ik wil vooral meer spiermassa krijgen en van mn lovehandle(tjes) af. Bikini body in Bali in juli is mijn doel.

Trouwens nu actie: $1 voor 12 weken de app.
Als ik bbg 1.0 af heb gemaakt (en ik denk dan wel OK body) dan ga ik naar de sportschool om t bij te houden met zumba
Oh en mn hitt is uiteraard paardrijden :) en liss is het dagelijks fietsen naar Mn studie (heb mijn scooter de deur uit gedaan)

ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 20:24

Ik zal het niet geheel volledig gaan volgen, ik ga ook nog naar de sportschool, fysio en zware zwemtrainingen. Dus ik ga het gewon zo aanpassen dat het in mijn schema past. Als ik niet de sportschool zou (kunnen) gaan, doe ik de BBG gewoon op de dag dat het 'moet' zeg maar. Dus ik doe er misschien wat langer over om hem helemaal te voltooien :D Ik wil toch blijven sporten, niet na die 12 weken stoppen of minderen eigenlijk :o

Ik heb de app niet, heb het boek als e-book, dus die houd ik aan.

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-17 10:43

Is de app het echt waard om aan te schaffen?

Domi_94

Berichten: 2049
Geregistreerd: 11-01-08
Woonplaats: Twente

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 22:09

Zijn jullie inmiddels begonnen?
Ik heb dag 1 vandaag afgerond, aan het einde iets rustiger aan gedaan i.v.m. misselijkheid

future_vet
Berichten: 2618
Geregistreerd: 01-05-10

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 22:23

Ik heb vandaag ook de workout gedaan.
Vond circuit 2 beter te doen dan 1. Maar ik ben gewoon een slappeling :')

MerleSimone

Berichten: 5727
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 23:13

Ik ben net thuis van hele dag school en werk en ga het nu nog doen!

Sanne ik heb het ebook en de app. Vind het heel fijn dat de app de tijd zelf bijhoudt en je ziet filmpjes. En hij is motiverend want hij streept af.
Heb t ebook ook maar die heb ik deels uitgeprint en dan zelf een timer er bij. Werkte ook wel maar vind de app fijner.

Liss is voor mij hardlopen en tel paardrijden half half mee. Al valt hardlopen eerder onder HIIT denk ik met mn slechte conditie :') Paardrijden vond ik persoonlijk LISS, is niet echt een high tensity waarbij je hartslag snel omhoog gaat imo. Maar dat is natuurlijk persoonlijk!

MerleSimone

Berichten: 5727
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 18:14

Hoe is het hier vandaag met de spierpijn?

En zijn er al foto's genomen? Wel doen hoor, want het meest kleine verschil zie je echt!

Ik heb gisteren 2x 7 minuten gedaan, voelde mn bovenbeenblessure nog net iets te veel. Nu wel lichte spierpijn dus prima :D Straks nog even stukje hardlopen waarschijnlijk.

future_vet
Berichten: 2618
Geregistreerd: 01-05-10

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 21:34

Jap spierpijn is present Haha. Maar voelt op een of andere manier ook wel weer lekker?

lemonyellie
Berichten: 313
Geregistreerd: 22-12-09
Woonplaats: Haps

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-17 14:50

Ik heb getwijfeld om met Kayla zelf mee te doen vanaf 9 januari, maar ik zit al in week 11 en vond het eigenlijk zonde om weer opnieuw te beginnen. Ik heb ook echt na elke workout spierpijn en het lukt vaak ook niet om alle oefeningen af te krijgen binnen 7 minuten, maar het blijft leuk om te doen en ik begin nu echt wel vooruitgang te zien! *\o/*

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 09:14

Ik raak de motivatie kwijt tijdens de workout. Klinkt heel stom maar echt. :') Ik kan dan zo goed bezig zijn maar terwijl ik bezig ben denk ik alleen maar aan hoe erg ik er allemaal geen zin in heb en soms denk ik halverwege 'fiets it.' en hou ik er gewoon mee op. Iemand tips om de motivatie erin te kunnen houden?

Toen ik nog workout videos deed, dus echt iemand volgen op de tv, had ik hier nooit last van. Denk dat het deels komt omdat ik mijzelf slecht kan motiveren tijdens workouts. (Tijdens hardlopen heb ik hier geen last van)

future_vet
Berichten: 2618
Geregistreerd: 01-05-10

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 13:07

Gebruik je de app of boek? Ik vind dit bij de app wel fijn dat hij gewoon door gaat.

MerleSimone

Berichten: 5727
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-17 13:35

En ik denk altijd, het is een half uurtje en wel intensief, dus je doet het echt ergens voor.
Vandaag een toffe LISS gedaan, uur gewandeld met paard! Zweten joh :') Zou dat echt vaker willen doen maar kan helaas (nog) niet alleen met m weg..
Maandelijkse gedoe ook weer begonnen vandaag dus komende week kalm aan qua workouts ben ik bang. Dat vind ik wel altijd k*t, ben dan niks waard :=

Margoooo

Berichten: 2804
Geregistreerd: 19-06-06
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 20:39

Hoi ik meld me hier ook! Heb BBG in 2016 ook geprobeerd, toen rond week 6 gestopt omdat ik vier maanden ging reizen hihi. Wil het nu weer oppakken, zit nu in week 2. De vorige keer had ik er echt moeite mee, nu ga ik al een tijdje naar de sportschool en gaat het een stuk gemakkelijker! Ik heb nog niet eens spierpijn *\o/*

Ik vroeg me wel af, de meesten doen het thuis zeker ? Ik heb dus een sportschool abbo, dus ik vind het ergens wel prettig om het daar te doen. Alleen ik voel me dus een beetje een noob.. Bij ons heb je een soort 'buikspier gedeelte' met gewichten, matjes en steps. Daar doe ik nu steeds mijn workout, maar ik ben de enige die steeds loopt te springen en ik voel me een beetje bekeken daardoor, alsof ik dat niet hoor te doen daar ghehe. Iemand tips? Ik denk dat ik maar gewoon even een medewerker aan z'n mouw moet trekken hihi .

Verder vroeg ik me af of je langzaam fietsen (~16 km/h) ook als LISS kunt zien? Ik fiets elke dag 11 km naar stage dus heb ook niet mega veel tijd om nog vaak een extra LISS erbij te doen, helemaal niet als straks de HIIT ook weer begint...

MerleSimone

Berichten: 5727
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-17 21:37

Leuk, nog meer bbg girls *\o/*

Ik heb ook een sportschool abbo en ga eigenlijk nooit meer.. Voornamelijk omdat ik het thuis veel sneller 'even' doe dan helemaal naar de sportschool moeten.. En dan nog deed ik vaak alleen mn legday daar én zonder burpees of die kruissprongen want t ziet er niet uit :')
Met LISS bedoeld Kayla in de guide volgens mij wel echt training die je naast je dagelijkse activiteit doet, dus dan nog naast het fietsen. Maar eerlijk is eerlijk, ik rekende het fietsen er soms gewoon bij. Ivm tijd inderdaad. Gewoon doen waar jij je fijn bij voelt :j

Hoe gaat t vandaag met de dames hier? Ik heb mn workout eindelijk helemaal af kunnen maken zonder pijn en ook herstel meteen gedaan! Heb de foamroller van Kayla en mn voornemen is om meer te stretchen en rollen :j

MerleSimone

Berichten: 5727
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 22:43

Jammer, zo stil hier!

Domi_94

Berichten: 2049
Geregistreerd: 11-01-08
Woonplaats: Twente

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 12:07

Hmm ja, ik was een paar dagen niet fit. Maar ik ga er vanavond weer tegen aan (de eerste kg is er ook weer af en dat geeft wel motivatie)

Margoooo

Berichten: 2804
Geregistreerd: 19-06-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: Kayla Itsines Bikini Body Guide

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 23:49

Ik ben ook een beetje ziekjes geweest. Vandaag weer naar de sportschool geweest, maar stiekem een lesje body power gedaan ipv BBG... Ik vind het zo moeilijk om vol te houden omdat ik me echt zo'n idioot voel en aangestaart. En ik sport liever 3x per week een uur dan een half uurtje, dat voelt zo kort.. Tips anyone?

SdaphneS

Berichten: 11422
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 17:00

Zijn er hier nog mensen die het programma volgen?
Ik heb van de week weer een routine gedaan en nu nog spierpijn.
Komende week wil ik het pre programma week één gaan doen. Dat ziet er als volgt uit:

Maandag - pre work out 1
Dinsdag - 35 minuten wandelen
Woensdag - pre work out 2
Donderdag - 35 minuten wandelen
Vrijdag - pre work out 3
Zaterdag en zondag - stretchen

Ik heb al een aardige tijd niet zo intensief en vaak gesport dus als ik zondag nog leef dan ben ik tevreden. Haha.

Meer mensen die bezig zijn? :)