Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dallista

Berichten: 4422
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 07:13

Kan iemand me in een paar woorden uitleggen hoe ik die douche olie kan gebruiken voor het scheren van mijn benen? Hoe moet ik dat zien, wat olie erop en dan scheren, en c'est tout?
Reden is dat ik wat olie onderweg heb ivm verjaardagscadeautje; wilde gebruik maken van de namaste actie om wat extra velvety smooth cleansing foam te kopen, en tja, als je dan toch zo'n code hebt voor de olie, waarom niet?

Dag voor de verjaardag kwam ik trouwens kamer binnen, en... hhhmm... waar kwamen al die bubbeltjes vandaan tussen de Rituals flessen op dat plankje? Hey, en het ruikt hier wel heel erg naar de Rituals...
Nou, ik heb dus ook een exploding douche foam gehad. Oeps. Nooit geweten wat een zooi dat oplevert, zeg. Gatsie, overal die gel.

To be fair, ik denk dat ie niet zomaar kaput gegaan is. Dat plastic dopje waar je op moet drukken? De eerste keer dat je hem gebruikt moet die gesealed zijn, dan zit ie vast met een heel klein puntje plastic dat je dan los maakt door erop te drukken. Dat was bij deze foam dus niet zo. Ik had hem al zo ontvangen in de post, maar er zijn nooit alarmbellen bij mij afgegaan dat dat wel eens tot problemen zou kunnen leiden.
Ik weet nu beter, hehehe. Mocht ik ooit nog een foam ontvangen die dat dus heeft, dan gaat 'ie recht de douchecel in. ;-)

Oh ja, voor mijn verjaardag nog een Ayurveda gift set gekregen, en zelf ook wat mensen in mijn directe kring getrakteerd op lekkere Rituals goodies. Ik gebruik niet alles en dan maak ik anderen er graag happy mee. :-)

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132220
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 08:17

Wat lief van je. Ik heb ook een tafeltje met Rituals waarvan ik regelmatig wat weggeef. Vind ik eigenlijk nog leuker dan zelf gebruiken.

Ik gebruik de doucheolie inderdaad zoals jij het beschrijft. Wat druppels op je huid, beetje uitwrijven en dan met het mes er overheen. Het enige nadeel is dat je mes wat vettig blijft (ik gebruik van die 'meerlaags' mesjes) doordat er wat olie tussen blijft zitten, maar dat neem ik graag voor lief.

Dallista

Berichten: 4422
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 09:09

:') Ik koop vaak bijvoorbeeld wat van die adventskalenders in de sale, die kleine verpakkingen zijn heel fijn als kleine cadeautjes voor van alles en nog wat. Iemand had net een diploma gehaald, wist ik niet, hoorde ik ter plekke, nou, gelukkig had ik nog wat lekker dingetjes in huis. ;-)
Zelfde met dat Sakura setje dat we van de Rituals kregen voor de vertragingen. Hartstikke goed gebaar, maar daar doe ik iemand anders die erg van de Sakura houdt gewoon meer een plezier mee. *\o/*

(Speaking of kalenders, iemand enig idee waarom die dingen dit jaar helemaal niet in de NL sales zijn geweest? Bij de winter sale volgens mij ook niet? En zeker niet in de zomer sale. Maar bijv. op de US site heb ik ze recent nog in de outlet gezien en ze stonden daarna ook in de zomer sale. Heel jammer!)

Zal een dezer dagen mijn benen eens een goede treat geven met de olie. Ik gebruik altijd wegwerpmesjes, dus we gaan het meemaken.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132220
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 09:42

Dat is eigenlijk wel een goed idee om zo'n kalender zo op te delen. Volgens mij (maar ik heb er geen verstand van hoor :D ) waren de kalenders dit jaar al heel vroeg uitverkocht. Zouden ze niet gewoon op zijn geweest? Of zeg ik dan iets heel stoms :D

Urona447
Berichten: 2814
Geregistreerd: 13-05-07

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 10:16

Ik heb geen adventkalender gezien dit jaar helaas. Komt er in het najaar nog een limited uit of komt er dit jaar helemaal niks meer uit?

Dallista

Berichten: 4422
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 11:54

Oscar schreef:
Volgens mij (maar ik heb er geen verstand van hoor :D ) waren de kalenders dit jaar al heel vroeg uitverkocht. Zouden ze niet gewoon op zijn geweest? Of zeg ik dan iets heel stoms :D

Ik denk ook dat dat de reden is, maar in de webshop van de US site raakten ze ze kennelijk maar heel moeilijk kwijt. Kunnen ze volgende keer toch beter wat meer van die kalenders hier houden... ;-)

nardxash

Berichten: 4032
Geregistreerd: 11-11-11
Woonplaats: zoetermeer

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 12:17

Hier een paar weken geleden nog de foam van de tsuru lijn gekocht.
Weet iemand wanneer er een nieuwe limited edition komt

upendo

Berichten: 22303
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-20 12:34

Als het goed is in oktober. Maar pin me er niet op vast, weet niet hoe het loopt qua corona enzo.

En ik geloof dat de Amsterdam lijn ook in de winkels komt te liggen.

dravergekkie

Berichten: 9268
Geregistreerd: 15-07-05
Woonplaats: Den-Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 08:31

Ik mag me hier vast ook wel melden O:)

Onlangs dankzij mijn vriend ook gek geworden op Rituals.
Inmiddels een kleine verzameling staan.

Afbeelding

En dan staat er in de badkamer uiteraard nog de HB douchefoam , nog wat gezichts-producten van Namaste en in huis zwerft nog de kamerparfum van Dao <3

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132220
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 10:54

Mooie collectie hoor!
Heel gezellig ook met al die kleurtjes :)

Ik zit er aan te denken om een deel van mijn Jing-producten de deur uit te doen.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 11:31

Oscar schreef:
Mooie collectie hoor!
Heel gezellig ook met al die kleurtjes :)

Ik zit er aan te denken om een deel van mijn Jing-producten de deur uit te doen.


Waarom dat dan? Je had je collectie toch nog maar pas aangelegd?

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132220
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 11:34

Ja klopt. Ik denk dat het aan mij ligt hoor. Door al die chemorommel is m'n geur en smaak helemaal anders geworden en het verschilt ook nog eens per dag. Maar deze vind ik al een tijdje niet zo lekker meer en het komt ook niet terug, zeg maar. Misschien nog even geduld hebben, maar ik denk niet dat we elkaar nog leuk gaan vinden. Vooral die met lavendel erin is niet echt mijn ding. Maar volgens mij heb ik daar ook niet zo heel veel meer van.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 11:37

Ja nee kijk de Jing Sleep (dat is met lavendel) dat snap ik, daar heeft een mens geen chemo voor nodig om te beseffen dat die gewoon echt heel vies is :') :+

De Jing relax vind ik wel lekker, helaas is het geld weer eens op LOL dus ik ga je er niet vanaf helpen hihi.

purny

Berichten: 27559
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 12:55

Ik moest gister wat bestellen bij bol. En omdat ik geen verzendkosten wilde betalen belandde er een tube handcreme happy buddha in mijn mandje

laura1987

Berichten: 7140
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 13:03

purny schreef:
Ik moest gister wat bestellen bij bol. En omdat ik geen verzendkosten wilde betalen belandde er een tube handcreme happy buddha in mijn mandje


Hahahaha herkenbaar. Ik ben ook altijd te gierig verzendkosten te betalen, dus koop dan altijd extra tenzij het echt teveel scheelt.

Urbanus

Berichten: 44957
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 13:07

Ik heb Select, dus voor een tientje per jaar geen verzendkosten. Steeds dingen erbij kopen is dan een beetje onnozel.

purny

Berichten: 27559
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 13:11

MarcoBorsato schreef:
Ik heb Select, dus voor een tientje per jaar geen verzendkosten. Steeds dingen erbij kopen is dan een beetje onnozel.

Zou ik idd ook eens naar kunnen kijken

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 13:23

Ja hier ook Select, en Prime, heerlijk, blijven alleen nog genoeg webshops over waar ik wél de verzendkosten vrije grens wil halen :')

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70690
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 13:43

Balen dat je de geur niet meer lekker vind Mo, hopelijk vind je een goede afnemer :)

purny schreef:
Ik moest gister wat bestellen bij bol. En omdat ik geen verzendkosten wilde betalen belandde er een tube handcreme happy buddha in mijn mandje

Dat is ook een idee! Kan ik boeken die onder de 20,- zit combineren met een ander leuke uitgave, helemaal niet aan gedacht :D

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132220
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 14:18

Haha, mooie reden om geen Select te nemen, zo heb je ook nog eens wat leuks voor jezelf :))

Ik heb trouwens wel Select en vind het echt een aanrader. Wij zitten hier in zo'n gat waar niks te koop is (zelfs geen supermarkt ofzo) en voor al je aankopen moet je een stuk rijden. Dan is zo'n Select-abonnement echt wel heel handig, ik maak er zeker wekelijks wel gebruik van.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 14:26

Ik moet zeggen dat ik Select een stuk minder gebruik sinds ik Prime ontdekt heb LOL. We hebben Duitse (nu niet meer af te sluiten) en Nederlandse Prime, en er is serieus een wereld voor me open gegaan wat je allemaal verzendkostenloos kan laten bezorgen daarmee.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132220
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 14:28

Prime is van Amazon, toch? Hmmmmm, dan zal ik ook eens kijken.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70690
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 14:30

Daar heb ik ook naar gekeken maar dan heb je een creditcard nodig, laat ik dat niet hebben. Anders is het zeker een leuke optie :j

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 14:33

Ah dat klopt ja, zijn volgens mij wel plannen voor om dat te veranderen, Amazon.nl is nog niet zo lang in de lucht natuurlijk, maar je hebt voor Prime inderdaad wel een creditcard nodig. Hebben wij wel, puur voor dit soort dingen eigenlijk.

@Oscar, ik zie mijn postbode lopen, nu de jouwe nog :P

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70690
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-20 14:34

Klopt inderdaad dat ze het anders willen gaan doen maar geen idee wanneer dat doorgevoerd gaat worden.