Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 17:03

Douche olie is 8,50 dus best een nette korting als je hem toch zou gaan bestellen.

Urbanus

Berichten: 44957
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 17:12

Oh de code is geen 5 euro waard :)*

Ik ben zo'n licht soms.

Ashleytjuhh

Berichten: 6693
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 18:53

net vond ik ineens een pot banyu scrub tussen mijn gala spullen :') wist niet eens dat ik die had.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 19:31

Waarom vinden mensen hier altijd ineens limited editions tussen hun spullen, dat gebeurt mij nou nooit :')

Haha MB volgens mij kennen we allemaal wel van die momentjes :=

Celestial
Berichten: 721
Geregistreerd: 11-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 00:09

Alwiene schreef:
Douche olie is 8,50 dus best een nette korting als je hem toch zou gaan bestellen.

Hier doelde ik op, ja! Het is voor mij inderdaad een gratis code, maar ik gaf inderdaad al aan dat ik het geld beter kan gebruiken nu. Zou een win-win zijn dan... :)

Blue_flower
Berichten: 1938
Geregistreerd: 26-01-15

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 00:12

Maar die is toch gekoppeld aan jou account en dus niet overdraagbaar?

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 14:55

Blue_flower schreef:
Maar die is toch gekoppeld aan jou account en dus niet overdraagbaar?


Daar zeg je wat, vroeger niet, maar ik weet dat bij My Rituals ze nu wel ook je account code scannen dus dat zou zo maar eens kunnen!

zigranta
Berichten: 3256
Geregistreerd: 22-02-05

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 17:49

Heb nog niet zo lang geleden zelf de code gebruikt voor de doucheolie, ze scande alleen de code, verder niet.

Memories

Berichten: 2635
Geregistreerd: 05-05-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 18:27

zigranta schreef:
Heb nog niet zo lang geleden zelf de code gebruikt voor de doucheolie, ze scande alleen de code, verder niet.


Hier een week geleden de verjaardagscode gebruikt en ze wilde toen echt eerst mijn membercode scannen, zei ook dat de doucheolie code niet zou werken als ze dat niet deed en dat het was om ‘fraude’ te voorkomen. Mijn partner heeft die van zijn account onlangs ook gebruikt bij een ander filiaal en daar precies hetzelfde verhaal. Misschien dat het per filiaal verschilt hoe streng ze ermee zijn?

Weet niet meer wie het laatst aanbood voor mij om Chado te halen, superlief maar Mn ontbrekende bestelling is nagestuurd en heb in de fysieke winkel tijdens sale ook nog mooi wat kunnen scoren! Ik weer helemaal blij.
Ook nog meer geprobeerd online te bestellen maar Mn hele order geannuleerd omdat niks meer leverbaar was, oeps :')

Roosch

Berichten: 36702
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-20 19:48

Is er iemand die ervaring heeft met de droogshampoo? Die wat je nu als gift krijgt? En dan bedoel ik voornamelijk in vergelijking met andere merken. Ik sport nu best veel maar was mijn haar niet al te vaak. Daarom gebruik ik regelmatig droogshampoo, en ben benieuwd naar die van Rituals.

Urbanus

Berichten: 44957
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 20:20

Volgens mij niks vernieuwends als ik naar de ingrediënten kijk. Heb zelf van Nourished besteld maar dat is nog in productie.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132220
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 20:27

Geen ervaring mee. Wel met een paar andere merken en ik vind het eigenlijk maar rommel, 't is aan mij niet besteed.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 20:39

Oscar schreef:
Geen ervaring mee. Wel met een paar andere merken en ik vind het eigenlijk maar rommel, 't is aan mij niet besteed.


Heb jij wel weer genoeg haar dan om iets aan droogshampoo te hebben? := Die van Rituals ken ik niet, ik heb Nioxin die ik super fijn vindt. Maar heb ook wel eens Aussi gehad dat was niks (terwijl ik zweer bij hun 3 minute miracle hair mask) Vond Nioxin alleen heel prijzig maar heb net ontdekt dat hij gelukkig niet overal zo duur is, scheelt weer :D

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132220
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 20:49

Ja joh, ik heb een hele bos met krullen tegenwoordig, ben net Shaun the Sheep :D

Roosch

Berichten: 36702
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-20 20:51

Dat herken ik van dichtbij. Steil haar hebben en na de chemotherapie een bos schapenkrullen. Ongelooflijk gek is dat he?

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 20:53

Oscar schreef:
Ja joh, ik heb een hele bos met krullen tegenwoordig, ben net Shaun the Sheep :D


Dat vraagt eigenlijk wel om een foto :=

Jij hield niet zo van Hammam he? (De blauwe) anders had ik nog wat leuks voor je voor in die camper van je :D

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132220
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 20:56

Ja, dat is apart. Nu had ik nooit echt steil haar hoor, maar doordat het zo lang was zag je daar weinig van. Wel een beetje jammer dat ze hier thuis de hele dag alleen nog maar 'beh beehhhhhhhh' tegen me roepen :D

De hammam vond ik eerst heel vies. Die heb ik vorig jaar voor het eerst geprobeerd maar toen was alles vies. Nu vind ik 'm wel lekker.

Roosch

Berichten: 36702
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-20 20:58

Heb je gedreigd ze te slachten?

Hammam vind ik met vlagen echt heerlijk. Daar moet mijn hoofd echt naar staan.. de mist vind ik echt lekker maar voor de foam grijp ik liever naar de buddha.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132220
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 21:02

Uiteraard. Shoama it is!

Bij mij wisselt het heel vaak. Vorig jaar vond ik bijna niks te pruimen, nu wisselt het vaak. Ik heb tegenwoordig ook 3 soorten in de badkamer staan, dan kan ik pakken wat ik op dat moment wil. De rest staat nog steeds veilig opgeborgen op mijn tafeltje :Y)

DideH
Berichten: 7018
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 21:06

Roosch schreef:
Dat herken ik van dichtbij. Steil haar hebben en na de chemotherapie een bos schapenkrullen. Ongelooflijk gek is dat he?


Een vriendin van mij had dat ook! Had altijd stijl haar, net na de chemo inderdaad echt schapenkrulletjes, maar nu meer ergens tussen echt krul en slag in.
Die had toen ze kaal was ook altijd van die acties om na het sporten/douchen (teamsport) om een borstel of cremespoeling te vragen omdat ze die klitten maar niet uit haar haar kreeg :')

Maar denk dat ze je wel een heel lief schaapje vinden Oscar of niet? :)

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132220
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 21:13

Mwah, zo braaf ben ik niet hoor :))
Ik deed dat trouwens ook weleens voor de gein. Iets van 'ik kom er zo aan, nog even mijn haar doen!'. En dan 2 seconden later: 'ik kom eraan!!!'
Moet kunnen :D

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 22:11

Oscar schreef:
Ja, dat is apart. Nu had ik nooit echt steil haar hoor, maar doordat het zo lang was zag je daar weinig van. Wel een beetje jammer dat ze hier thuis de hele dag alleen nog maar 'beh beehhhhhhhh' tegen me roepen :D

De hammam vond ik eerst heel vies. Die heb ik vorig jaar voor het eerst geprobeerd maar toen was alles vies. Nu vind ik 'm wel lekker.


In dat geval houd je brievenbus maar in de gaten van de week :D

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132220
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 22:19

Oh jee..... niet te gek doen he?

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 22:20

Oscar schreef:
Oh jee..... niet te gek doen he?


Nee hoor het past door de brievenbus en kost me afgezien van de verzendkosten geen cent haha. En meer zeg ik lekker niet :+

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132220
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 22:21

Oh wat spannend! En lief van je :*