Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132214
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 16:42

Even nieuwsgierig: wat is echt oud? :)

En hoe lang blijft zoiets nou eigenlijk goed?

Roosch

Berichten: 36699
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-19 16:46

Ongeopend gaat dat wel jaaaaaren mee. :j

Zeg 2 jaar geleden en langer, die gaan als zoete broodjes. De Yalda van afgelopen jaar inmiddels ook al..

Heb jij zelf al Rituals producten gebruikt inmiddels, Oscar? Ik meen me te herinneren dat je de winkel steeds plunderende voor anderen en niet voor jezelf? :))

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132214
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 16:51

Klopt, ik kom er bijna elke week wel :))
In het ziekenhuis (waar ik dit jaar bijna 100 keer geweest ben, misschien gaan we dit jaar nog een mijlpaal bereiken :D ) zit onder de roltrap een Rituals-winkel. Voor mij ideaal want bijna iedereen vindt het wel leuk om er iets van te krijgen en voor mij is het handig want ik hoef de stad niet in, want dat gaat vaak allemaal niet zo makkelijk. Win-win dus!
Ik heb voor mezelf trouwens ook wel wat gekocht maar niet zoveel. Vind eigenlijk alleen de Dao echt lekker.

Roosch

Berichten: 36699
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-19 16:53

Als sponsor van Rituals toch ook wel handig om zelf er wat lekker van te vinden :))

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132214
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 16:55

Ja, op zich is dat inderdaad wel heel handig :))
Nu vind ik iets weggeven veel leuker dan krijgen hoor, dus wat dat betreft is het helemaal niet erg zo.
Ik vind het vooral heel erg mooi. Zijn mooie winkels en mooie verpakkingen enzo. Of zoals mijn zweverige ex-buurvrouw dan zei: het gaat om de beleeeeeeeeeeeeeving :D

Roosch

Berichten: 36699
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-19 16:57

Ben je een theeleut? Bij ons krijg je elke keer een bak thee. Er zitten lekkere bij!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132214
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 16:59

Daar ben ik ook een keer in getrapt. Oh jakkes.......

Roosch

Berichten: 36699
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-19 17:00

Niet lekker? :oo

Ik drink normaal mijn suiker met thee. Nouja. Thee met suiker. Dus ik drink weinig thee. Maar bij de rituals zeg ik nooit nee.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 17:20

Oh wat ik tot nu toe van Rituals thee geprobeerd heb vond ik echt bleghhhh. Prachtige verpakkingen maar verder, brrr.

Had bij kennisje even gevraagd voor die oudere Rituals die hier net genoemd werd maar zij had het al op Marktplaats zien staan en geeft aan dat de prijzen die je nu vraagt aardig rond de huidige waarde zijn. :)

Janine1990

Berichten: 43847
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 18:51

Ik gaf m'n moeder een voetverzorgingsset van Chado, maar daar zat dus een theezakje in die in het voetenbad moest...

Anyways... doe mij maar echt verse thee, werd ook niet wild van Rituals thee...
Afbeelding
Bovendien heb ik voor 2 euro zo'n potje vol en daar kan ik veel meer thee van drinken dan van een Rituals verpakking...

Dallista

Berichten: 4421
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 19:25

Man, ik ben zo blij met die advent kalenders. Ik ben altijd een dodo geweest met cadeautjes verzinnen voor mensen, nul inspiratie en niet creatief aangelegd. Maar al die kleine reis verpakkingen en proefjes zijn echt ideaal als kleine presentjes. Okay, ook niet bepaald origineel na een poosje, maar krijg nog steeds super happy reacties van alle ontvangers. Je kan toch nooit genoeg Rituals hebben. ;-)

Gebruik er zelf ook wel wat spul van, maar gok dat de helft als pressies weer het pand verlaten.

Vriendin van me blijkt fan van de Yalda geuren te zijn. Zowel de yalda geur als de Poème d’Azar geur. Dan toch maar een kaars en een travel flesje parfum opofferen als kerstcadeaus. [&] Heb nog twee kaarsen over, tegen de tijd dat die op zijn hebben ze bij Rituals vast ingezien dat alleen de parfums in de vaste collectie opnemen niet genoeg is, en komt de yalda lijn gewoon standaard in de schappen. *\%/* <<)
Sweet dreams... :Z

_MG

Berichten: 2876
Geregistreerd: 31-10-03

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 19:49

Ik vind de thee’s juist wel heel fijn. Jaren geleden dronk ik van lipton (denk ik) steeds een bepaalde thee die niet meer te verkrijgen is. Daarna allerlei dingen uitgeprobeerd in de hoop ‘mijn’ smaak te vinden, zonder succes.. tot ik de nieuwe Sakura thee proefde! Précies mijn smaak thee <3

Druif_01

Berichten: 8844
Geregistreerd: 04-11-01

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 20:56

Ik val ook even binnen. Groot fan van Rituals hier. Momenteel elke dag een pakje openen van de advent-kerstboom. Top! Ook heb ik sinds van de week de conditioner ontdekt zonder parabenen, siliconen en SLS. Mijn haar is nog nooit zo zacht geweest!

Gelukkig is mijn man ook groot fan van Rituals :D dat maakt aankopen iets makkelijker ;)

Anoniem

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-19 22:15

Ik heb de yalda thee. Vind de smaak niet super geweldig net zoals de geur maar wel lekker. Vooral het roze kleurtje is leuk haha. :D

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-19 08:46

Ik ben zo jaloers op die mensen die zo'n advent kalender hebben hahaha

Justme_Lisaa

Berichten: 2177
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-19 08:26

Zijn er hier mensen die toevallig 4 lege cadeauboxen (roze, rood, oranje en groen) wil hebben? Hoogstwaarschijnlijk ga ik ze hier weggooien, kunnen opgehaald worden in de omgeving Rotterdam :).

Marocje
Berichten: 5623
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 23:00

Serieus: er is nu iemand die Fleurs d’Himalaya op Mp heeft staan als zijnde limited edition. Voor 12.50..


Die dozen bewaar ik maar woon wat te ver weg van jou Lisa ;)

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 23:35

Marocje schreef:
Serieus: er is nu iemand die Fleurs d’Himalaya op Mp heeft staan als zijnde limited edition. Voor 12.50..


Die dozen bewaar ik maar woon wat te ver weg van jou Lisa ;)


Als het de oude reisverpakking (wat is het? 10ml geloof ik?) is dat techisch natuurlijk juist. Immers die verpakking wordt niet meer gemaakt nu ze de grotere verpakkingen in het assortiment opgenomen hebben. Dus is ie limited. De geur niet, maar hey je kan het proberen :+

Marocje
Berichten: 5623
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 00:34

Klopt, daar gooit ze het ook op. Ik heb geschreven dat een inhoud niet limited is, die verschijnen bij Rituals 2 keer per jaar.

Ik vind het echt een verschil wanneer iets uit het assortiment gaat (of verandert in dit geval) dit niet meteen een Limited edition is?

pradadaan

Berichten: 4681
Geregistreerd: 13-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 11:36

Oeh net voor het eerst de Amsterdam collectie geroken, ik vind hem heerlijk <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 12:01

pradadaan schreef:
Oeh net voor het eerst de Amsterdam collectie geroken, ik vind hem heerlijk <3

Echt he!!! Is hij nog te koop?

pradadaan

Berichten: 4681
Geregistreerd: 13-05-13

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-19 12:12

Alleen online geloof ik :j

SharonIndezz
Berichten: 4699
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 23:30

Voor de Yalda liefhebbers, ik heb een adres gevonden die Yalda wax melts maakt, zo heeeerlijk heel Mn huis ruikt naar Yalda <3 en dat voor €0,60 en kan hem ongeveer 8 uur branden <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-19 23:56

SharonIndezz schreef:
Voor de Yalda liefhebbers, ik heb een adres gevonden die Yalda wax melts maakt, zo heeeerlijk heel Mn huis ruikt naar Yalda <3 en dat voor €0,60 en kan hem ongeveer 8 uur branden <3

Pb pb pb pb pb pb graag! :D <3

Matheno

Berichten: 7954
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-19 00:03

naomiiiii schreef:
SharonIndezz schreef:
Voor de Yalda liefhebbers, ik heb een adres gevonden die Yalda wax melts maakt, zo heeeerlijk heel Mn huis ruikt naar Yalda <3 en dat voor €0,60 en kan hem ongeveer 8 uur branden <3

Pb pb pb pb pb pb graag! :D <3


Ik ook!