Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Urona447
Berichten: 2802
Geregistreerd: 13-05-07

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 08:54

Die rituals genie geeft alleen parfum af of toch en is niet zoals Maison berger een zuiverende lamp?

Matheno

Berichten: 7942
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 09:57

Urona447 schreef:
Die rituals genie geeft alleen parfum af of toch en is niet zoals Maison berger een zuiverende lamp?


Klopt. Tijdens het koken gebruik ik mijn Lampe Berger, maar s'avonds gebruik ik een kaars of de Genie.

SharonIndezz
Berichten: 4693
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 13:42

Heb net een kaars aangeschaft , ben er super benieuwd naar, voor ons mam heb ik de stokjes van Karma, ook zon heerlijke geur <3

_MG

Berichten: 2875
Geregistreerd: 31-10-03

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 14:09

Ik was onlangs jarig en kreeg een mini parfum cadeau, nuit a Marrakeh! Een nieuwe geur voor mij, vind hem erg lekker. Voor m’n verjaardag twee cadeaubonnen gekregen, karma deo en de kleine hammam giftset :D

Ik vind de karma deo echt super fijn. Heb tot nu toe verschillende dry rollers gehad en dit is mijn eerste spray.

Komende vrijdag ga ik naar Eindhoven, zal meteen kijken of ik de cadeaubonnen kan uitgeven :+

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 21:52

SharonIndezz schreef:
Heb net een kaars aangeschaft , ben er super benieuwd naar, voor ons mam heb ik de stokjes van Karma, ook zon heerlijke geur <3


Doe jezelf een lol en laat hem lang genoeg branden voor een goede pool voor je hem uitblaast. T zijn niet de makkelijkste kaarsen en 1 maal een tunnel blijft dat de rest van je kaars zo. -O-

DideH
Berichten: 7001
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 23:20

Alwiene schreef:
SharonIndezz schreef:
Heb net een kaars aangeschaft , ben er super benieuwd naar, voor ons mam heb ik de stokjes van Karma, ook zon heerlijke geur <3


Doe jezelf een lol en laat hem lang genoeg branden voor een goede pool voor je hem uitblaast. T zijn niet de makkelijkste kaarsen en 1 maal een tunnel blijft dat de rest van je kaars zo. -O-


Ik heb een tunnel ooit eens platgeduwd/de vloeibare wax ingeduwd toen ie nog een beetje warm was, werkte wel :') :=

SharonIndezz
Berichten: 4693
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 06:51

Alwiene schreef:
SharonIndezz schreef:
Heb net een kaars aangeschaft , ben er super benieuwd naar, voor ons mam heb ik de stokjes van Karma, ook zon heerlijke geur <3


Doe jezelf een lol en laat hem lang genoeg branden voor een goede pool voor je hem uitblaast. T zijn niet de makkelijkste kaarsen en 1 maal een tunnel blijft dat de rest van je kaars zo. -O-


Heb hem 2 uur aaneengesloten aangehad, hopelijk is dat voldoende :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 10:01

Alwiene schreef:
SharonIndezz schreef:
Heb net een kaars aangeschaft , ben er super benieuwd naar, voor ons mam heb ik de stokjes van Karma, ook zon heerlijke geur <3


Doe jezelf een lol en laat hem lang genoeg branden voor een goede pool voor je hem uitblaast. T zijn niet de makkelijkste kaarsen en 1 maal een tunnel blijft dat de rest van je kaars zo. -O-

Als er bij mij een tunnel in komt draai ik hem om. Op de een of andere manier brand er bij mij vaak 1 kant op. :') Draai hem dus gewoon af en toe om. :+

Jolien87

Berichten: 17425
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 10:03

Ik druk bij tunnelende kaarsen de randjes voorzichtig naar binnen zodra deze warm zijn, dan smelten ze alsnog.
Maar ik snijd de randjes ook weleens weg en gebruik die dan weer voor in de geurbrander.

Leo

Berichten: 50134
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 10:29

Ik heb pech met mijn verjaardagscode. :+
Ik wilde hem een poosje terug verzilveren bij een pot nightcream, maar de code werkte niet (was nog ruim binnen de 2 weken). Klantenservice gemaild en afgewacht. Na 5 dagen had ik nog niets gehoord maar ik moest toch naar de stad dus de winkel in gelopen. Eerst navraag gedaan, en ik kon de code daar verzilveren. Dus de pot nachtcrème en nog een pot bodyscrub van HB gehaald. Helaas zei de andere medewerkster bij de kassa dat de parfum op was, dus verzilveren ging niet... Maar als ik de bon bewaarde kon ik hem via de klantenservice alsnog krijgen.
Dus heb ik de klantenservice gebeld, maar dat kan dus niet. :+ Dus ik kreeg een nieuwe code toegezonden die wel moest werken, heel fijn. Die zou ik gewoon na langere tijd nog kunnen gebruiken. Top oplossing dus. :j

Wil ik hem net verzilveren, is het een mannen parfum _O- dus nog maar een keer richting klantenservice :+

Wel heel blij met de nightcream van Glow. :j heerlijk spul.

Voor mijn verjaardag nog wat spulletjes van Aryuveda gehad, dat is ook zo'n heerlijke geur <3

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 14:05

Leo schreef:
Ik heb pech met mijn verjaardagscode. :+
Ik wilde hem een poosje terug verzilveren bij een pot nightcream, maar de code werkte niet (was nog ruim binnen de 2 weken). Klantenservice gemaild en afgewacht. Na 5 dagen had ik nog niets gehoord maar ik moest toch naar de stad dus de winkel in gelopen. Eerst navraag gedaan, en ik kon de code daar verzilveren. Dus de pot nachtcrème en nog een pot bodyscrub van HB gehaald. Helaas zei de andere medewerkster bij de kassa dat de parfum op was, dus verzilveren ging niet... Maar als ik de bon bewaarde kon ik hem via de klantenservice alsnog krijgen.
Dus heb ik de klantenservice gebeld, maar dat kan dus niet. :+ Dus ik kreeg een nieuwe code toegezonden die wel moest werken, heel fijn. Die zou ik gewoon na langere tijd nog kunnen gebruiken. Top oplossing dus. :j

Wil ik hem net verzilveren, is het een mannen parfum _O- dus nog maar een keer richting klantenservice :+

Wel heel blij met de nightcream van Glow. :j heerlijk spul.

Voor mijn verjaardag nog wat spulletjes van Aryuveda gehad, dat is ook zo'n heerlijke geur <3


Hier in de winkel geven ze je dan een keuze tot een andere mini parfum. :)

Zo kon ik toen de Poeme d'Azaar krijgen.

Leo

Berichten: 50134
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 14:06

Dat had ik ook nog gevraagd maar was volgens de medewerkster niet mogelijk -O-
Nouja uiteindelijk zal ik vast wel een parfum krijgen. :))

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 16:51

Pffff, lekker meewerkend :))
Ik had een tijdje geleden een code van de nieuwsbrief voor ikbenvergetenwathetwasmaarikdachteenhandcremeofzo. Had voor 150 euro spullen in m'n mandje liggen, allemaal van Dao. Krijg ik er een Sakura handcreme (of zoiets) bij. Ikke nog zo naief om te vragen of dat misschien ook een Dao mocht zijn, maar nee, dat kon echt niet. Goed, dan niet :+

Arethe
Berichten: 2561
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 17:59

Vandaag nog even langs geweest, had een heerlijke broek en shirt van de home-wear collectie, net alles in de winkel ook 50% eraf (online hadden ze mijn maten niet meer) dus 2e set gekocht. En een douche schuim plus gezichtsreiniging en de scrub. Heerlijk!

Moet me altijd inhouden in de winkel

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 01:08

Oscar schreef:
Pffff, lekker meewerkend :))
Ik had een tijdje geleden een code van de nieuwsbrief voor ikbenvergetenwathetwasmaarikdachteenhandcremeofzo. Had voor 150 euro spullen in m'n mandje liggen, allemaal van Dao. Krijg ik er een Sakura handcreme (of zoiets) bij. Ikke nog zo naief om te vragen of dat misschien ook een Dao mocht zijn, maar nee, dat kon echt niet. Goed, dan niet :+


Online is het sakura. In de winkel mag je zelf kiezen :)

Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 12:18

Ik moest een cadeautje hebben gisteren...

Kreeg een paar samples mee, de velvet cleansing foam die ik al kende. En de hydrate 24h nog wat, met als uitleg dat het zorgt voor de vochtbalans en niet onnodig vet maakt. Had steeds wat problemen door vermoedelijk de cleansing oil. En binnen een dag is het ineens veel rustiger!!!

Ga het ff aankijken, maar dit lijkt heel erg positief!

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70543
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 13:23

Ik ben benieuwd hoe je die gaat vinden, ben nieuwsgierig naar de gezichtverzorgingslijn van rituals.

Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 13:25

C_arola schreef:
Ik ben benieuwd hoe je die gaat vinden, ben nieuwsgierig naar de gezichtverzorgingslijn van rituals.


Welke? Ik heb diverse producten van namaste, purify en glow... :D

Namaste zowel gewoon als sensitive.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70543
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 13:28

Janine1990 schreef:
C_arola schreef:
Ik ben benieuwd hoe je die gaat vinden, ben nieuwsgierig naar de gezichtverzorgingslijn van rituals.


Welke? Ik heb diverse producten van namaste, purify en glow... :D

Namaste zowel gewoon als sensitive.

Hydrate 24h :)
Mijn gezicht is snel vettig, ik moet het elke dag schoonmaken, nu gebruik ik Hema maar ik merk dat mijn huid nog erg onrustig is, ik wil daarom verder kijken. Omdat ik de douchefoam erg fijn en lekker vind overweeg ik rituals.

Leo

Berichten: 50134
Geregistreerd: 06-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 13:46

Ik gebruik de gel-to-oil facewash en de velvety smooth, deze wissel ik een beetje af. Vooral de laatste vind ik heel erg fijn!!
En dan nu sinds een paar weken de Glow nightcream, bevalt ook erg goed. In combinatie met deze producten gebruik ik miscellair water en gezichtsdoekjes voor het eerste reinigen en make-up verwijderen. Mijn huid doet het daar goed op tot zoverre. De 24h heb ik ook geprobeerd maar vond ik te heftig op mijn gezicht. :)

Ashleytjuhh

Berichten: 6660
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 17:28

Ik heb net een mail gehad met het verjaarsdag kado
Het is de Fleurs de l'Himalaya parfum iemand een idee hoe die is?

Marocje
Berichten: 5606
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 17:47

Ik ook! Ik heb daar al 1 van, die vind ik een beetje fris naar bloemen (lelie?) ruiken.

_MG

Berichten: 2875
Geregistreerd: 31-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 18:12

Ashleytjuhh schreef:
Ik heb net een mail gehad met het verjaarsdag kado
Het is de Fleurs de l'Himalaya parfum iemand een idee hoe die is?


Die zou ik ook krijgen, maar was uiteindelijk niet op voorraad in de winkel. Ik vind het een prettige, lichte geur.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 19:22

Ik heb de mail ook! Heb hem zelf al eerder kado gehad bij een bestelling, vind hem niet top maar ben ook erg verwend qua parfums hihi.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 22:04

Iedereen tegelijk jarig, dat ik tot februari moet wachten? :D