Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Banyu
Berichten: 12472
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 15:08

Dallista schreef:
Vanochtend gebeld met Rituals, ze hebben het uitgezocht en... ja hoor, bestelling geannuleerd. Konden de kalender niet leveren.

Beetje raar vind ik het wel, wat nou als ik gewoon voor volgende-dag-levering had gekozen, hadden ze hem dan nog wel op voorraad gehad? ;-)
Zal me leren een sale levering 48 uur uit te stellen.

En ben uiteraard ook niet onder de indruk dat ik er zelf achteraan heb moeten bellen, anders had ik nog steeds niets gehoord.


Al had je het de volgende dag laten leveren, had net zo goed gekunt dAt het dan ook geannuleerd is. Als ineens vele tegelijk die kalender bestellen, en dan net iemand ietsje eerder is dan jou...

Dallista

Berichten: 4419
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 15:13

Banyu schreef:
Al had je het de volgende dag laten leveren, had net zo goed gekunt dAt het dan ook geannuleerd is. Als ineens vele tegelijk die kalender bestellen, en dan net iemand ietsje eerder is dan jou...

Snap ik, maar denk dat ik die gok toch maar niet meer neem volgende keer. :+

Stoor me meer aan het feit dat er niet over gecommuniceerd is (is ook echt pas na vanochtend geannuleerd, er stond niets in hun systeem dat er problemen waren), dus niet echt netjes zoiets.

Ah, c’est la vie! Er komen vast weer andere leuke goodies tzt!

Banyu
Berichten: 12472
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 14:02

Hahaha voor €315 euro even in de sale vam belgie besteld! Wel voor andere, niks voor mezelf dus dat scheelt hahaha! :+

DideH
Berichten: 7010
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 19:50

Hahaha ik dacht al, dan kun je écht je winkel beginnen :+

Banyu
Berichten: 12472
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 19:55

DideH schreef:
Hahaha ik dacht al, dan kun je écht je winkel beginnen :+


Oh nouja, als je mijn voorraad al ziet. :+

En die is dan zonder shampoo, conditioner en geuren! :)

DideH
Berichten: 7010
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-19 20:03

Banyu schreef:
DideH schreef:
Hahaha ik dacht al, dan kun je écht je winkel beginnen :+


Oh nouja, als je mijn voorraad al ziet. :+

En die is dan zonder shampoo, conditioner en geuren! :)


Ja dat bedoelde ik ook :)) Nog eens 350 euro erbij en dan ben je helemaal compleet :+

Banyu
Berichten: 12472
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 01:15

Nee nee, kan je garanderen dat die echt niet van mij is!
Ik ka bestellen in belgie als inwoner van Nederland. En als ik zo andere kan helpen, waarom niet, hihi! :)

zonnebloem18

Berichten: 24845
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 21:25

Vandaag mijn pluim van het werk uitgegeven bij de Rituals winkel. Meteen wat kleine verpakkingen ingeslagen voor de vakantie. Ook de body en hair spray meegekregen als cadeautje, maar door de drukte vanmiddag vergeten even te proberen.

DideH
Berichten: 7010
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 21:30

zonnebloem18 schreef:
Vandaag mijn pluim van het werk uitgegeven bij de Rituals winkel. Meteen wat kleine verpakkingen ingeslagen voor de vakantie. Ook de body en hair spray meegekregen als cadeautje, maar door de drukte vanmiddag vergeten even te proberen.


Oooh jaloers! Wat heb je allemaal gehaald?

Deden wij op werk maar aan zoiets. Ze hebben bij ons bedacht dat ons kerstcadeau e.d. rechtstreeks naar het goede doel gaat. Leuk bedacht, maar was nog fijner geweest als we dat zelf per persoon hadden mogen beslissen :roll:

zonnebloem18

Berichten: 24845
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 22:01

Kleine deo en showerfoam van Samurai voor mijn man, mini shampoo van Sakura, mini showerfoam van Ayurveda, deo stick van Sakura en de bodycream van Ayurveda.

Wij krijgen eigenlijk elk jaar wel een pluim. Hoogte afhankelijk van hoe lang je in dienst bent. Die van vorig jaar heb ik ook bij Rituals uitgegeven.

DideH
Berichten: 7010
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-19 22:58

Mooie score! :)

Creatas

Berichten: 2366
Geregistreerd: 13-01-10
Woonplaats: Parel van het zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 15:58

Ik had vandaag een echte ayurveda massage in Sri Lanka haha. Thuis nog eens opnieuw ruiken hoe die Rituals Ayurveda ruikt :')

Banyu
Berichten: 12472
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 17:20

Creatas schreef:
Ik had vandaag een echte ayurveda massage in Sri Lanka haha. Thuis nog eens opnieuw ruiken hoe die Rituals Ayurveda ruikt :')



Spannennddd!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 21:21

Meer mensen last van niet kunnen bestellen? Al de hele avond niet

Sassy4barrel
Berichten: 1921
Geregistreerd: 23-10-07
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 18:06

zonnebloem18 schreef:
Kleine deo en showerfoam van Samurai voor mijn man, mini shampoo van Sakura, mini showerfoam van Ayurveda, deo stick van Sakura en de bodycream van Ayurveda.

Wij krijgen eigenlijk elk jaar wel een pluim. Hoogte afhankelijk van hoe lang je in dienst bent. Die van vorig jaar heb ik ook bij Rituals uitgegeven.

Ohh <3 ik ben verslaafd aan die bodycream

SharonIndezz
Berichten: 4695
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 15:09

Ik ben helemaal gek op de geur van the ritual of a happy buddha, iemand een idee of er waxjes zijn in soortgelijke geur? En zo ja waar? Heb alles op internet al afgezocht maar kan niks vinden.

Heb de stokjes al staan in huis, bedoel dus echt van die waxjes om te branden, geen idee of het überhaupt bestaat

Marocje
Berichten: 5610
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 15:45

Nee, alleen homespray, kaars of stokjes

Roosch

Berichten: 36684
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-19 16:21

Ze bedoelt waarschijnlijk van een ander merk in soortgelijke geur, Rituals heeft geen waxjes..

Ik heb nooit de link gelegd met Happy Buddha met een waxmelt maar misschien kun je de geuren vergelijken met de inhoud via kadoshop de Duizendpoot?

SharonIndezz
Berichten: 4695
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 16:22

Marocje schreef:
Nee, alleen homespray, kaars of stokjes


Bedankt voor jou reactie, helaas dus geen waxjes! Mooi excuus om ook nog de kaars aan te schaffen haha

Jolien87

Berichten: 17476
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 16:33

Wat je kunt doen is de kaars in stukjes snijden en in de geurbrander doen.
Ik doe dat ook met restjes van de geurkaarsen. En het voordeel is dat het kaarsvet in de geurbrander niet oplost dus geen toestanden met droogbranden. Enkel de geur vervliegt op den duur, net als met originele waxmelts.

SharonIndezz
Berichten: 4695
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 16:46

Goede tip! Tnx

Creatas

Berichten: 2366
Geregistreerd: 13-01-10
Woonplaats: Parel van het zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 16:48

Terug van vakantie stond er gelukkig een "cadeautje" op me te wachten. Had mezelf als thuiskom-troost getrakteerd op gezichtsmasker en kastsachet en de mist mini's ^^

Marocje
Berichten: 5610
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 23:02

Ah, das ook een goede tip Jolien!

Ik wilde die mini sprays ook hebben, dus was naar de winkel gegaan en deo ingeslagen: hadden ze sprays niet meer maar kon ze me wel een andere gift aanbieden (die Samurai mini’s). Maar die wou ik niet: kom juist voor de mini sprays.. dus heb het gelaten en ben online gaan bestellen, daar hadden ze ze nog wel *\o/*

Thincla
Berichten: 525
Geregistreerd: 12-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 23:17

SharonIndezz schreef:
Ik ben helemaal gek op de geur van the ritual of a happy buddha, iemand een idee of er waxjes zijn in soortgelijke geur? En zo ja waar? Heb alles op internet al afgezocht maar kan niks vinden.

Heb de stokjes al staan in huis, bedoel dus echt van die waxjes om te branden, geen idee of het überhaupt bestaat



Of je kan de Rituals Genie aanschaffen! Een van mijn favoriete aankopen. Je kan hem op je mobiel aansluiten en dan aanzetten, ook op afstand. *\o/*

SharonIndezz
Berichten: 4695
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-19 04:50

Misschien ga ik dat wel doen ja :)