Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 13:08

Ashleytjuhh schreef:
Yalda yalda yala *\o/* *\o/*

Of om het versturen wat beter te maken :')

Zit nog steeds op een pakketje van 3 weken geleden te wachten, niet dat er haast bij zit maar er zit een dao spray in voor oscar :j

De yalda is geloof ik nu (weer) op, maar er staat echt veel sale spul die hier gretig aftrek zou vinden. Veel fragrance sticks, home perfume sprays en kaarsen, veel Happy Buddha, en... Tiny Rituals!

Toch niet die bestelling uit de sale, van de Dao home spray?! Jeetje dat is echt weken geleden!

Ashleytjuhh

Berichten: 6660
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 13:11

Ja die samen met een oudh spray.

Oeh Tiny is wel leuk om kado te geven :j
het is eigenlijk wel jammer dat je niet internationaal kan laten verzenden zo makkelijk :o

Zit even op de usa site te kijke maar volgens mij is alles daar iets van 5 dollar duurder als dat wij hier betalen.
Voor een S set is daar nu in de sale voor $20,00 en wij betalen €20,00 normale prijs.

nu staat de dollar wel lager als de euro maar dan nog

Marocje
Berichten: 5606
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 13:48

Afbeelding
:D :+ *\o/* *\%/*

Rambogirl

Berichten: 3588
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Etten Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 15:17

Het ligt er heel erg aan wat je zou bestellen uit de US inderdaad met of het veel zou schelen.
Voornamelijk de limited editions en de lijnen die er eruit gaan zijn wel echt goedkoper. Je moet alleen uit de buurt blijven van de pakketten inderdaad.

Ik vroeg gisteren mn vriend te kiezen waarmee ik moest douchen en daarna mezelf mee moest insmeren.
Heeft tie alle body cremes 1 voor 1 geroken. Keuze uit Dao, Happy Buddha, Yalda, Tsuru, Chado, Anahata, Karma bergamot, Express your soul, Banyu en Ayurveda.
Vond t geweldig dat tie juist de Yalda en Anahata het lekkerste vond en dat ik daar zelf dan maar uit mocht kiezen _/-\o_ :')

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 15:37

Marocje schreef:
[ [url=m/fEczfA.png]Afbeelding[/url] ]
:D :+ *\o/* *\%/*


Ben benieuwd wat je er van vind :-)

Marocje
Berichten: 5606
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 16:47

Ik ook! Rib uit mijn lijf en mag voorlopig écht geen Rituals meer kopen :Y)

Rambogirl

Berichten: 3588
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Etten Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 17:50

Leuke deal zo Marocje!
Laat je weten hoe tie bevalt?
Ik zit er ook aan te denken om m te bestellen.
Mn vriend vind de Dao interieurspray die ik heb echt vreselijk :( En ik heb er nog 5 flessen van staan -O- :7

Neroo
Berichten: 10272
Geregistreerd: 16-03-04
Woonplaats: Zuid-oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 18:38

Rambogirl schreef:
Leuke deal zo Marocje!
Laat je weten hoe tie bevalt?
Ik zit er ook aan te denken om m te bestellen.
Mn vriend vind de Dao interieurspray die ik heb echt vreselijk :( En ik heb er nog 5 flessen van staan -O- :7

Gebruik hem als toiletspray, Dao is altijd beter dan kaklucht toch :D

Marocje
Berichten: 5606
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 19:38

Afbeelding

Afbeelding
:wow: :wow: Zó snel! Was helemaal verbaasd dat de bel ging.. achteraf heel logisch natuurlijk, winkel zit hier op een km afstand *\o/*

Maar echt! Ze hebben veel meer meegegeven! <3 heb er die grote geurstokjes bij, maar ook een handcreme set? En 2 testers.. Ben superblij, hahaha

Edit: superzonde Rambogirl ;( , vind Dao heerlijk, dus ook de spray. Echt geen toilet lucht (wil het daar niet mee associëren hahaha)

Ashleytjuhh

Berichten: 6660
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 19:54

wat is dat wat op de doos ligt?

Marocje
Berichten: 5606
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 19:55

Een geurtester

Marocje
Berichten: 5606
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 20:24

En dat was de tweede bestelling! Had op een ander account ook besteld zodat ik de nieuwjaarskorting kon meepakken. Komt die man een half uur later met het tweede pakket, of dit wel klopt :Y) :j

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 21:29

Marocje schreef:
[ [url=m/zsM6da.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/MpqQyT.jpg]Afbeelding[/url] ]
:wow: :wow: Zó snel! Was helemaal verbaasd dat de bel ging.. achteraf heel logisch natuurlijk, winkel zit hier op een km afstand *\o/*

Maar echt! Ze hebben veel meer meegegeven! <3 heb er die grote geurstokjes bij, maar ook een handcreme set? En 2 testers.. Ben superblij, hahaha

Edit: superzonde Rambogirl ;( , vind Dao heerlijk, dus ook de spray. Echt geen toilet lucht (wil het daar niet mee associëren hahaha)


Waaaaauw, wat snel! Ben benieuwd hoe die je bevalt. Voornamelijk ook de Jing hihi :)

Marocje
Berichten: 5606
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 21:34

Komt het ook nog uit een andere winkel zag ik net, uit de stad (ook maar 6km verderop ofzo)

Ja, twijfelde heel erg over welke geur? Dus heb ook de happy buddha..

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 21:40

Hammam en dao is heeeel lekker :oo

Marocje
Berichten: 5606
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 21:46

Hammam ben ik niet zo weg van.. hou niet van die eucalyptus geur..

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 00:32

Hoe bevalt de genie je Marocje? :-)

Marocje
Berichten: 5606
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 00:56

Vandaag heb ik hem geïnstalleerd, maar hij gaf aan geen cartridge te hebben. Die zat er wel in, dus toch ff gegoogled: bleek dat ik stickertje er níet af moest halen.. gelukkig had ik al zo’n vermoeden en die in het doosje gestopt: weer erop geplakt en hij doet het!

Er zit nu happy buddha in, heeft vanavond een half uurtje aan gestaan en ruikt heerlijk!

Wel daarna snel weer weg, maar dat kan ook gewenning zijn.. weet niet hoe lang je het subtiel blijft ruiken wanneer ie uit is.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 01:15

Marocje schreef:
Vandaag heb ik hem geïnstalleerd, maar hij gaf aan geen cartridge te hebben. Die zat er wel in, dus toch ff gegoogled: bleek dat ik stickertje er níet af moest halen.. gelukkig had ik al zo’n vermoeden en die in het doosje gestopt: weer erop geplakt en hij doet het!

Er zit nu happy buddha in, heeft vanavond een half uurtje aan gestaan en ruikt heerlijk!

Wel daarna snel weer weg, maar dat kan ook gewenning zijn.. weet niet hoe lang je het subtiel blijft ruiken wanneer ie uit is.


Uh, klopt, die er altijd op laten!
Waarom weet ik niet, misschien juist omdat ie dan de cartridge dan herkent ofzo, geen idee!
Ik dacht dat je de jing erbij genomen had, haha!
Via de app kan je schema's maken, de sterkte en de m2 zelf instellen, ik weet niet of je dat wist hoor, haha! :7

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 03:27

Wie heeft toevallig de hammam bodycreme open staan? En hoe is die steuctuur, als bijvoorbeeld van de light?

Marocje
Berichten: 5606
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 08:30

Ja, toen ik hem eraf merkte ik dat er een geprinte code onder stond, dus gelukkig bewaard! Ik heb er twee gehaald, moest nog een parfum voor ex bestellen en om aan het bedrag voor cadeau te komen heb ik er dus nog 1 besteld. Via ander account zodat ik die 5 euro korting ook weer meepakte :Y)

Creatas

Berichten: 2366
Geregistreerd: 13-01-10
Woonplaats: Parel van het zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 08:52

Banyu schreef:
Wie heeft toevallig de hammam bodycreme open staan? En hoe is die steuctuur, als bijvoorbeeld van de light?



Ik de tube. Geloof dat ik hem wat dikker vind (maar wel smeerbaar). Zal ik monstertje voor je maken?

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 10:38

Creatas schreef:
Banyu schreef:
Wie heeft toevallig de hammam bodycreme open staan? En hoe is die steuctuur, als bijvoorbeeld van de light?



Ik de tube. Geloof dat ik hem wat dikker vind (maar wel smeerbaar). Zal ik monstertje voor je maken?


Nee, heb een pot, maar vind 'm zo dik. Zal straks even fototje posten met de substantie die ik bedoel :)

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 10:45

Vind de hammam toch echt dikker hier lijken, toch?


Afbeelding

Ashleytjuhh

Berichten: 6660
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 11:07

Dat ziet er inderdaad uit als een soort kokosboter :') Die van mij is echt een creme