Nagellaktopic deel 9

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 08:59

Nog van harte Murthul!

Leuk PS, ik hou van oranje nagels <3

Leuk gedaan Tazzey, maar niet mijn smaak, ik hou niet zo van een French mani, in wat voor vorm dan ook.

Strand nagels

Tazzey
Berichten: 9520
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 09:56

Die zijn leuk Anc!

Murthul van harte nog.

Ik ga vandaag even de neons van OPI swatchen denk ik. Het is toch poedersuiker weer. Wat dat betreft wel het fijnste weer om te fotograferen. Hoef ik geen rolgordijnen dicht te doen.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 10:02

Wat een prut weer! Zo maar wat popsticks maken...

Tazzey
Berichten: 9520
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 10:05

Het onweert hier ook al vanaf gisteren avond.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 10:26

Waarom bedenken mensen niet eerder dat ze hun nagels willen laten doen? Krijg nu voor de derde x in een week de vraag if ik morgen tijd heb omdat ze overmorgen op vakantie gaan, en moet dus voor de 3e keer iemand teleur stellen...

Tazzey
Berichten: 9520
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 10:43

Fijn van die last minute ideeën... Heb je nog niet meegemaakt dat ze dan beledigd zijn als je aangeeft geen tijd meer te hebben? Ik heb dat met fotografie opdrachten meegemaakt. "Wij willen graag productfoto's maar de deadline is vanmiddag dat redt je toch wel?" 8)7

Anoniem

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 10:44

Tja, ik snap dat dat vervelend is Stef, maar daar kun jij toch niks aan doen?
Je hebt gewoon een bedrijf en je maakt daar een planning voor.

In geval van nood kun je altijd kijken wat je kunt doen, maar dit is gewoon onnadenkendheid van hun zelf en dan is het inderdaad gewoon helaas pindakaas!

Yv_
Berichten: 19122
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 10:54

Idd, dat is hun probleem. Snap dat je opstartend bent en geen klanten wilt kwijtraken en daardoor zo soepel mogelijk bent, maar als je straks meer klanten heb, dan KUN je deze dingen nieteens doen en hebben ze ook gewoon pech.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 11:01

Is ook zo. Ik zit me nu in allerlei bochten te wringen om te kijken of ik ergens een gaatje kan maken...
Stel gewoon niet graag mensen teleur

Jolienn

Berichten: 2021
Geregistreerd: 18-01-07

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 11:10

Kunnen ze wel bij je komen met dit weer dan? Mijn vriends auto is kapot gegaan door teveel water in de straat, die van een vriend van ons ook en die van een vriendin bijna. Ik durf de weg niet meer op in ieder geval. Kan helemaal niets hier, kan mn tanden nog niet poetsen want in alle wasbakken is water naar boven gekomen, kan het toilet niet doortrekken, helemaal niets. Het bejaardenhuis is zelfs ontruimt.. Hopelijk wordt het gauw beter.

Ik ga zo mn nagels ook maar weer eens lakken, van de week een nieuwe laag gellak er op gedaan, maar geen tijd meer gehad om nog te lakken. Is zo kaal nu!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 11:14

Ik heb vandaag 1 klant die om 10 uur zou komen. Die is nu als t goed is onderweg. Maar ik heb naast de salon ook nog een leven hè ;) moet vanmiddag weer weg, etc ;)

Yv_
Berichten: 19122
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 11:24

Sja, ik ben zakelijk wat dat betreft gewoon hard. Nee is nee, afspraak is afspraak.
Als ik niet op kom dagen bij een of andere afspraak, moet ik ook gewoon betalen of ben in mijn aanbetaling kwijt, dus zo andersom ook :j.

Maar ik snap je wel hoor, heel goed zelfs: juist omdat je opstartend bent in je klanten, wil je het zo goed mogelijk doen en mensen geen nee verkopen. Maar door deze houding kom je straks in de problemen wanneer je klantenbestand is uitgebreid. Dan zijn juist de mensen die in het verleden zo "verwend" zijn de grootste mopperkonten als het even niet in hun straatje past...

Badeendje

Berichten: 3940
Geregistreerd: 25-11-11
Woonplaats: Baarlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 12:11

LadyMadonna schreef:
Als je geboren wordt zijn je nagels poreus. Dit sluit naar mate je ouder wordt. Dit kan als gevolg hebben dat het product door/in de nagel gaat ipv erop blijft liggen. Het kan de nagel serieus beschadigen. Dit geld voor alle kunst producten.
Klanten zijn bij mij welkom vanaf 16 jaar, mét schriftelijke toestemming van de ouders/verzorgers, vanaf 18 vrij.
Dat doe ik nieto dat ik jonge meiden niet leuk vind. Ik loop er best wat klanten door mis. Maar ik neem mijn vak serieus.

Aah oke, thanks voor de uitleg. Gaat het dan zegmaar op de huid onder de nagel liggen? Nooit geweten! Ben zelf 16 en gebruik niet heel vaak gellak, maar ben toch al wel sinds m'n 11e heel fanatiek met gewone nagellak. Gelukkig heb ik erg sterke nagels en geen problemen, nooit geweten dat het gevaarlijk was!

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-14 19:41

Onder de nagel zit geen huid, maar je nagelbed. De kans is aanwezig dat het daarop/in komt. Dit kan vieze ontstekingen geven, of bijv een allergie.
Bedenk je dat als je een acrylaat allergie ontwikkeld, je een probleem kan hebben als je bijv een kunstheup moet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 08:31


Vero

Berichten: 9778
Geregistreerd: 11-03-14

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 11:13

een beetje laat maar ik meld me weer!

Skessa_
Berichten: 10689
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 13:15

Ben dr ook weer :)

Heb nu IBD - Peony Bouquet op. Is gellak. Vind die gellakjes van IBD toch wel erg fijn hoor!! En zijn ook niet zo duur :D

Cchanny

Berichten: 8866
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 13:18

Tazzey schreef:
Fijn van die last minute ideeën... Heb je nog niet meegemaakt dat ze dan beledigd zijn als je aangeeft geen tijd meer te hebben? Ik heb dat met fotografie opdrachten meegemaakt. "Wij willen graag productfoto's maar de deadline is vanmiddag dat redt je toch wel?" 8)7

Zo frustrerend is dat..
Ken het -O-
Sta je een hele dag te fotograferen op wedstrijd, oh ehh ja we hebben vanavond wel de foto's nodig.


Ik heb Butlers Please van Essie op. Alleen na 3 uur zag ik al een chipje. Wel balen :(

eenitraM
Berichten: 10948
Geregistreerd: 24-08-06

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 13:45

Ik was jullie kwijt!

_SantOs_

Berichten: 1369
Geregistreerd: 21-10-05
Woonplaats: Rotterdam

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 13:51

Gelukkig heb je ons weer gevonden :D !

Tazzey
Berichten: 9520
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 14:27

We zijn niet weggelopen :D

Ben nu druk de OPI Neons aan het swatchen en bedenk net een tof idee voor m'n zondagse nailart artikelen.
Ik wil een water neon art gaan maken denk ik.

Yv_
Berichten: 19122
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 14:29

Vind het zo jammer dat er zo weinig aan te neonnen valt met die opi's :/
Ze hadden zó leuk kunnen zijn, maar vind het jammer genoeg een misser.
Heb je ze al opgehad Tazz? Wat vind je ervan?

Welke was dat San? Die knalrozE?

Skessa_
Berichten: 10689
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 14:32

Neuh niet knalroze, beetje purple panic achtig. Niet super bijzonder, maar wel tof!

Yv_
Berichten: 19122
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 14:33

Ja, die had ik ook in mn hoofd :D
Leuk kleurtje idd!

Ik heb Guilty Pleasure op maar er valt weinig te duo'en :(.
Eens proberen zonder zwart erop want hij is nu gewoon paars.

Dit is andere swatch
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 29-07-14 14:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Tazzey
Berichten: 9520
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-14 14:35

Ik heb nu de derde kleur erop zitten. Als je een gewone base gebruikt zijn ze inderdaad niet echt neon maar met een witte base eronder zijn ze wel gaaf. Ik heb nu de roze op en die is écht neon. De donkergroene niet, die doet me nog het meest denken aan een grasveld maar de lichte lime is wel weer vrij neon. De rest heb ik nog niet opgehad.