[Centraal] Tattoo's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Doubtless

Berichten: 8512
Geregistreerd: 29-12-10

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 23:00

Heeeu nieuw topic :D

MaartJ

Berichten: 1478
Geregistreerd: 24-07-06
Woonplaats: Middelburg

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 23:03

Ik kom ook meelezen! 11 november mijn eerste tattoo.. duurt nog lang maar heb het wachten over voor mijn tattoo van die artiest :)

Poess91

Berichten: 2651
Geregistreerd: 13-11-12

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 23:06

Ik heb een schop onder m'n kont nodig om een foto op te sturen van de tattoo die ik wil laten coveren...
Al moet ik eerst een duidelijke foto zien te maken, hij zit op m'n rug, niet de makkelijkste plek om zelf te fotograferen haha

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 23:26

Ik kom weer meelezen! Zo tof alles wat jullie voor eeuwig gezet hebben , ooit wil ik een portret met poes en ik op mijn lijf maar dat wordt sparen en sparen :=

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 23:32

hey wat leuk ik zie ineens het tattoo topic voorbij schuiven :D

ik laat aankomende maandag nummer 9 zetten *\o/*

evaac

Berichten: 1062
Geregistreerd: 01-07-11
Woonplaats: amersfoort

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 23:45

Ik heb een hartje, ong een duimlengte onder mn linker sleutelbeen. Nou wil ik over n poos, als ik uit huis ben en zelfredzaam, een vlindertje op mn voet of achterkant kuit.. maar ik twijfel in kleur of alleen de lijntjes zegmaar. Hoe vaak moet kleur bijgewerktt wordeb? En is dat per kleur verschillend, bijv lila of rood?

Tutti_Frutti

Berichten: 4024
Geregistreerd: 29-03-06
Woonplaats: Den Haag

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 00:35

Ik plaats ook weer even een berichtje zodat ik mee kan lezen, komen altijd mooie dingen voorbij!
Heb vorig jaar m'n eerste laten zetten in Thailand, als aandenken aan een prachtige reis!
Er komt er zeker nog eentje bij, op mijn zij, maar dat duurt nog wel een paar jaar.

Silkaay

Berichten: 2460
Geregistreerd: 25-07-10
Woonplaats: West-Vlaanderen (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 00:37

evaac schreef:
Ik heb een hartje, ong een duimlengte onder mn linker sleutelbeen. Nou wil ik over n poos, als ik uit huis ben en zelfredzaam, een vlindertje op mn voet of achterkant kuit.. maar ik twijfel in kleur of alleen de lijntjes zegmaar. Hoe vaak moet kleur bijgewerktt wordeb? En is dat per kleur verschillend, bijv lila of rood?

Mij werd verteld om de 2/3 jaar (geen idee of dat zo is)

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 02:02

Is er iemand die een goede tattooshop kent in/omgeving Tilburg? :) Ik ben me slechts aan het oriënteren maar wie weet weet iemand hier iets. Het zou zijn om een waarheidsgetrouwe tatoeage van een bepaalde bloem op mijn voet (ja, pijn, ik weet het haha). Weet het nog niet 100% zeker omdat ik het een beetje eng vind, maar wil het al best lang. Vandaar dat ik dacht, laat ik het eens vragen.

meisje2000
Berichten: 2613
Geregistreerd: 30-10-05
Woonplaats: ergens in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 06:06

Silkaay schreef:
evaac schreef:
Ik heb een hartje, ong een duimlengte onder mn linker sleutelbeen. Nou wil ik over n poos, als ik uit huis ben en zelfredzaam, een vlindertje op mn voet of achterkant kuit.. maar ik twijfel in kleur of alleen de lijntjes zegmaar. Hoe vaak moet kleur bijgewerktt wordeb? En is dat per kleur verschillend, bijv lila of rood?

Mij werd verteld om de 2/3 jaar (geen idee of dat zo is)



mijn eerste tattoo heb ik nu 20 jaar en is een hartje met de kleur rood.
In al die 20 jaar nog nooit bij laten kleuren en ziet er nog goed uit.
Al mijn tattoos zijn nooit bij gekleurt hooguit even bij laten werken een paar weken na het zetten omdat het niet helemaal dekte of er witte spikjes in zaten maar voor de rest niets anders.

BarryPlopper

Berichten: 1093
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: Zwartsluis

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 06:27


Silkaay

Berichten: 2460
Geregistreerd: 25-07-10
Woonplaats: West-Vlaanderen (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 06:36

meisje2000 schreef:
Silkaay schreef:

Mij werd verteld om de 2/3 jaar (geen idee of dat zo is)



mijn eerste tattoo heb ik nu 20 jaar en is een hartje met de kleur rood.
In al die 20 jaar nog nooit bij laten kleuren en ziet er nog goed uit.
Al mijn tattoos zijn nooit bij gekleurt hooguit even bij laten werken een paar weken na het zetten omdat het niet helemaal dekte of er witte spikjes in zaten maar voor de rest niets anders.

Ik zeg ook niet dat het zo, alleen dat ik het zo gehoord had.
Hangt ook af van huidtype en kleur denk ik?
Nouja, zolang mijne niet verkleurt ga ik ook niets laten bijwerken :)

Rianne11_42

Berichten: 1510
Geregistreerd: 10-12-07
Woonplaats: Malden (Nijmegen)

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 09:42


Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 10:01

Zie vorig topic ;)

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 10:13

Mooie tattoo's komen er weer voorbij, en lees iets interessants over triskele. :) Mooie betekenis! Hier nog steeds aan het dubben wat mijn tattoo moet gaan worden, vooral ook door wie en waar gezet. :) Maar even laten zinken nog.

Wat voor tattoo krijg jij BarryPlopper? Enne Annash, ook aan het kijken voor een tattoo? ;)

Renate! Jouw tattoo door Mirr blijft ook gaaf! :D

meisje2000
Berichten: 2613
Geregistreerd: 30-10-05
Woonplaats: ergens in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 10:14

mijn eerste tattoo heb ik nu 20 jaar en is een hartje met de kleur rood.
In al die 20 jaar nog nooit bij laten kleuren en ziet er nog goed uit.
Al mijn tattoos zijn nooit bij gekleurt hooguit even bij laten werken een paar weken na het zetten omdat het niet helemaal dekte of er witte spikjes in zaten maar voor de rest niets anders.[/quote]
Ik zeg ook niet dat het zo, alleen dat ik het zo gehoord had.
Hangt ook af van huidtype en kleur denk ik?
Nouja, zolang mijne niet verkleurt ga ik ook niets laten bijwerken :)[/quote]

bedoelde het ook niet negatief hoor :D

Jildau

Berichten: 9424
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 10:47

Ja een nieuw topic, ik lees weer mee!

Ik heb echt geen idee van wat een tattoo kost. Wil er direct bij zetten dat ik het niet zou laten om de prijs maar het is toch wel handig om te weten wat ik ongeveer moet gaan sparen. Laat het sowieso doen in Joure en ga dus niet op zoek naar een goedkope, het moet goed en dat mag wat kosten. Maar aan wat voor prijs moet ik ongeveer gaan denken?

Ik wil zoiets. Wel iets anders omdat ik hem zet voor mijn overleden vader en wil hem dus wat veranderen. Maar wel deze grote, deze plaats.

Afbeelding

Heeft iemand hier een idee aan wat voor bedrag ik ongeveer moet denken?

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 10:49

De tattoo op mijn pols zat (met kleur) voor €100,- maar dit verschilt per shop/ontwerp/kleur/enz. en is lastig aan te geven. Misschien kan je ze mailen/bellen voor een indicatie?

Jankeke
Berichten: 351
Geregistreerd: 16-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 10:49

Bizzybijtje schreef:
Is er iemand die een goede tattooshop kent in/omgeving Tilburg? :) Ik ben me slechts aan het oriënteren maar wie weet weet iemand hier iets. Het zou zijn om een waarheidsgetrouwe tatoeage van een bepaalde bloem op mijn voet (ja, pijn, ik weet het haha). Weet het nog niet 100% zeker omdat ik het een beetje eng vind, maar wil het al best lang. Vandaar dat ik dacht, laat ik het eens vragen.


Het is wel niet in de omgeving van Tilburg maar ik heb de mijne laten zetten in Eindhoven bij Dragontattoo. Een hele prettige en relaxte zaak. Op dinsdag hebben ze om 12.00 uur inloop en kun je zonder afspraak.

xMyrth

Berichten: 2808
Geregistreerd: 17-10-12
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 10:49

Bedrag verschilt enorm per artiest, dus daar kan niemand je echt mee helpen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 10:52

Jankeke schreef:
Bizzybijtje schreef:
Is er iemand die een goede tattooshop kent in/omgeving Tilburg? :) Ik ben me slechts aan het oriënteren maar wie weet weet iemand hier iets. Het zou zijn om een waarheidsgetrouwe tatoeage van een bepaalde bloem op mijn voet (ja, pijn, ik weet het haha). Weet het nog niet 100% zeker omdat ik het een beetje eng vind, maar wil het al best lang. Vandaar dat ik dacht, laat ik het eens vragen.


Het is wel niet in de omgeving van Tilburg maar ik heb de mijne laten zetten in Eindhoven bij Dragontattoo. Een hele prettige en relaxte zaak. Op dinsdag hebben ze om 12.00 uur inloop en kun je zonder afspraak.


Dankjewel! Ik wil er best een eindje voor reizen hoor, Eindhoven valt ook onder "in de buurt" haha. Tattoo's zien er iig wel heel mooi uit daar!

Jankeke
Berichten: 351
Geregistreerd: 16-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 10:54

De tatoeage op mijn rug kostte mij €120.00. Hij is rond en ongeveer 8 cm in doorsnee en is alleen met zwart gemaakt.

Palooh

Berichten: 1093
Geregistreerd: 13-10-11
Woonplaats: Leende

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 10:55

heyhey mag ik joinen hier? ik ben kelly en heb 3 tattoo's n ster op mn pols n ster met n L erin en n zwaluw op mn schouder

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 11:03

BarryPlopper schreef:
He een tattoo topic :) volgende week donderdag krijg ik mijn eerste

ik laat hem bij deze beste man zetten
http://dianthus-tattoo.nl/index-dutch.php


Mag ik vragen waarom je m door hem laat zetten? Just curious ;)

BarryPlopper

Berichten: 1093
Geregistreerd: 01-04-13
Woonplaats: Zwartsluis

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-14 11:14

Ik woon in kampen en die shop zit ook in kampen en aangezien het mijn eerste word vind ik het fijn dat hij dichtbij zit zodat ik altijd even langs kan gaan als ik later nog vragen heb. Verder heeft die shop wel goede reacties.


En ik laat een tekst tatoeëren in mijn zij