Borstvergroting

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BertBaley

Berichten: 6824
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: 's-Gravenzande , Zuid-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-13 16:26

Dankjewel allemaal!

__SavannaH__ schreef:
Ik heb toevallig a.s. Zaterdag een consult in de berghman kliniek ;"


Wil jij laten weten hoe het was/ging?!

Rintah

Berichten: 2927
Geregistreerd: 28-05-07
Woonplaats: Twente

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 16:35

TS, heb je al een idee naar welke maat je wil? en ook een goed beeld van hoe groot dit werkelijk is?

BertBaley

Berichten: 6824
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: 's-Gravenzande , Zuid-Holland.

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-13 16:41

Denk een goede C? Ik wil het wel bij mijn lichaam laten passen (weeg net geen 60 kilo en ben 1.70 lang).
Ik moet dat even bekijken tussen het consult. Ik wil niet een of andere sloerie met cup H ofzo worden hoor _O-

Het is gewoon voor mijn zelfbeeld.. Ik zit er gewoon heel erg mee en dit zal een stuk beter worden na een operatie.

peggyloos
Berichten: 35
Geregistreerd: 02-03-06
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 16:48

Ik heb 10 jaar terug een borstvergroting laten doen in de Jan van Goyen kliniek. Ik ben bij verschillende klinieken op consult geweest en deze beviel mij het beste. 2 jaar later na de vergroting ben ik moeder geworden en heb gewoon borstvoeding gegeven. Het ligt aan de ruimte die je hebt of de protheses onder of boven je borstspier geplaatst wordt. Het enigste wat ik wil zeggen kijk/zoek goed om je heen naar informatie. Iedereen zet wat anders, ook ken ik meiden die in België geweest zijn die het getroffen hebben daar, maar ook waar het niet goed bij gegaan is. (toevallig 2 zussen) En let op je eigen gevoel, ik ben ook opgestapt tijdens een consult. Mocht je meer willen weten pb me maar.

Jinthe1

Berichten: 1918
Geregistreerd: 31-03-06

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 18:34

Ik heb van beide goede ervaringen gehoord. Wellicht bij beide een consult aanvragen en kijken waar je het beste gevoel bij hebt?
En mocht je toch ooit borstvoeding willen geven, dat kan prima met een borstvergroting!
Bespreek het dan met de chirurg.

Succes!

dennisje

Berichten: 4613
Geregistreerd: 18-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 18:37

BertBaley schreef:
Denk een goede C? Ik wil het wel bij mijn lichaam laten passen (weeg net geen 60 kilo en ben 1.70 lang).
Ik moet dat even bekijken tussen het consult. Ik wil niet een of andere sloerie met cup H ofzo worden hoor _O-

Het is gewoon voor mijn zelfbeeld.. Ik zit er gewoon heel erg mee en dit zal een stuk beter worden na een operatie.


dus je bent een sloerie als je cup h hebt :+
ik heb maat f ben ik dan ook een sloerie :D ? haha

gelukkog hoef ik niet zo`n operatie, ik weet van een kennis dat die er veel pijn van heeft gehad,
en ook vrij grote littekens.

ik hoop voor jou dat je eruit komt en dat het mee valt allemaal.

Rintah

Berichten: 2927
Geregistreerd: 28-05-07
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 08:39

dennisje schreef:
BertBaley schreef:
Denk een goede C? Ik wil het wel bij mijn lichaam laten passen (weeg net geen 60 kilo en ben 1.70 lang).
Ik moet dat even bekijken tussen het consult. Ik wil niet een of andere sloerie met cup H ofzo worden hoor _O-

Het is gewoon voor mijn zelfbeeld.. Ik zit er gewoon heel erg mee en dit zal een stuk beter worden na een operatie.


dus je bent een sloerie als je cup h hebt :+
ik heb maat f ben ik dan ook een sloerie :D ? haha

gelukkig hoef ik niet zo`n operatie, ik weet van een kennis dat die er veel pijn van heeft gehad,
en ook vrij grote littekens.

ik hoop voor jou dat je eruit komt en dat het mee valt allemaal.

Ik paste laatst perfect in een 70H :+ ook sloerimateriaal? _O-
Grapje hoor ;) C-cup is een mooie maat TS :j
Moet zeggen dat ik je naar aanleiding van foto op je profiel je had ingeschat op B/C cup ;) vind je niet enorm plat in ieder geval.

Ik heb f/g, (en zelfs in lingeriespeciaalzaak schatten schatten ze me op D :') ) En dat is een behoorlijk rottige maat, nekklachten, lastig goed zittende en ook nog beetje leuke bh's te vinden en moet blousjes altijd 2 maten groter hebben.. Over een tijdje laat ik ze wss verkleinen, ook hoop ik naar C (maar afhankelijk van wat bij lichaam past in overleg met chirurg)

BertBaley

Berichten: 6824
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: 's-Gravenzande , Zuid-Holland.

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-13 08:47

Oh jongens zo bedoel ik het niet hoor hihi :))

Maar jullie snappen wel wat ik bedoel, jullie cup is waars. puur natuur :+ Als ik dat zou nemen dat zijn het net 2 opgeplakte ballonnen op een niet zo groot lichaam hihi!

marleen_88

Berichten: 14102
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 18:39

Mijn tante heeft borstvergroting laten doen bij de Schumacher kliniek in Scheveningen.
Ze heeft er aantal weken voor in een korset geleefd, maar ze heeft echt prachtige, volle borsten nu.

Zamora
Berichten: 8255
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Kampen

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 14:35

Wie zegt dat je met een vergroting geen borstvoeding kan geven? Dat kan namelijk wel, uitzonderingen daar gelaten natuurlijk.

Lotte_Wessel

Berichten: 3587
Geregistreerd: 12-05-08
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 14:46

ik heb zelf het omgekeerde gehad, borstverkleining. Nu alsnog een 75F aan overgehouden maar toch heel verschil met wat het was!
Ik ben geopereerd bij een Veldhuis kliniek en echt waar, niets meer dan lof! Echt super behandeld en hele aardige mensen! Zou het zo nog eens doen
bij wijze van spreken. Echt geweldig! Een kliniek wat ik zeker aanraad! Veel tijd voor je, heel vriendelijk, kundig. Super!

Ze doen dus ook borstvergroting ;) Vandaar dat ik deze kliniek aangeef :)

yindey

Berichten: 1270
Geregistreerd: 07-07-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-13 11:24

Ik heb anderhalf jaar geleden een borstvergroting gehad. Ik heb het in België laten doen, kreeg vanuit mijn omgeving en internet veel positieve ervaringen dus dan is de keus snel gemaakt. :)

BertBaley

Berichten: 6824
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: 's-Gravenzande , Zuid-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-13 13:45

Inmiddels ben ik al bijna aan de beurt!
19 juni gaat het gebeuren bij Velthuis, ik heb er helemaal zin in!

Ik krijg het achter de borstspier en dan de anatomische vorm :) Dat was trouwens ook wel gelijk de duurste _O- maargoed ik wil het zo natuurlijk mogelijk!

Oh en mijn PC heeft trouwens een erg toepasselijke naam, ik word namelijk geopereerd door jawel... meneer van Tits _O- _O-

Juliettex

Berichten: 783
Geregistreerd: 07-03-10
Woonplaats: Arnhem

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 13:56

Succes Ts!

Kaspar

Berichten: 4018
Geregistreerd: 16-10-08
Woonplaats: Op een plek onder de zon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 20:25

TS ik ben heel benieuwd hoe je ingreep is verlopen en hoe je de napijn ervaart.

Duuk2011
Berichten: 697
Geregistreerd: 03-07-11

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 20:29

Ik ook!

BertBaley

Berichten: 6824
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: 's-Gravenzande , Zuid-Holland.

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-13 20:44

:wave:

Alles is heel goed gegaan en de na pijn valt me heel erg mee!
Zal het morgen uitgebreid vertellen :)

MarisdB
Berichten: 390
Geregistreerd: 03-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 10:59

StalNollie schreef:
als je nog even wacht kun je later je kinderen het beste meegeven door b voeding te geven. ik zou dat persoonlijk belangrijker vinden als me eigen uiterlijk
en overigens doet zwangerschap ook veel met je borsten dus zou dat ook afwachten.


Ik vind dit eigenlijk een hele vreemde en best wel misplaatste reactie.
TS heeft het nergens over een eventueel moederschap. Misschien is ze wel ongewenst onvruchtbaar, weet jij veel? Door de opmerking "je kinderen het beste meegeven" impliceer je nu dat TS niet het beste voor heeft met haar mogelijk ooit toekomstige kinderen (er vanuit gaande dat ze die wil en dat ze haar dan ook nog gegeven zijn) dat vind ik echt een nare opmerking, sorry.

Mag je als vrouw dan alleen maar in dienst staan van het moederschap? En moet je als jonge vrouw maar een flink aantal jaar rondlopen met een lichaam waar je je niet prettig in voelt vanwege dat moederschap?

TS, sorry als ik je topic vervuil, maar ik viel hier echt over.
Ik ben heel benieuwd hoe het gisteren gegaan is. (En ik wens je vooral hele mooie "tits" :+ toe! )

Kaspar

Berichten: 4018
Geregistreerd: 16-10-08
Woonplaats: Op een plek onder de zon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 14:06

BertBaley schreef:
:wave:

Alles is heel goed gegaan en de na pijn valt me heel erg mee!
Zal het morgen uitgebreid vertellen :)


Fijn om te horen. Ik ben benieuwd naar je verhaal en evt foto's.

BertBaley

Berichten: 6824
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: 's-Gravenzande , Zuid-Holland.

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-13 10:18

MarisdB ->haha nee hoor ben het helemaal met je eens :)

Voor de rest,

tsja waar moet ik beginnen.. ik ben zelf heel bang voor infuus, naalden etc. maar ze doen het harstikke keurig en lief!
Alles is eigenlijk perfect gegaan en om 8 uur ging ik onder narcose en om half 10 was ik weer wakker.
1e dag ging natuurlijk top haha dan ben je nog helemaal 'verdoofd' en de opvolgende dagen zijn eigenlijk ook goed gegaan.. Nu precies een week geleden.

En ja natuurlijk heb je pijn, natuurlijk is het rot en ja ik heb ook momenten gehad dat ik er door heen zat en het allemaal zat was dat ik zelf niet veel kon etc. maar kijk even wat je ervoor terug krijgt!

Ook de 1e keer dat ik ging douchen, wat ik trouwens 2 dagen heb uitgesteld ivm angst.. angst om te kijken.. wat als het er helemaal niet mooi uitziet? En ja de 1e keer dat ik het zag heb ik gehuild.. Puur om het feit dat het ineens zo anders is.. 20 jaar lang heb ik een ander beeld gezien als ik in de spiegel keek en nu zaten er ineens 2 bobbels :P haha! Om jullie gerust te stellen de 2e keer en de daarop volgende keren gaat het al veel beter en denk ik hehe eindelijk zit er wat!

Ik heb nu zelf een sport BH 75D aan en dat lijkt heel wat maar het past goed bij mijn lichaam eventueel iets groter had zelfs ook nog wel mooi gestaan.. Maar dan ga ik misschien weer te ver.. (Hoe bedoel je nooit tevreden...)

Het enige rare is dat als je aan de onderkant van de borst zit of aanraakt je daar geen gevoel hebt.. + tepels daarin ook niet. Het is niet alsof je aan iemand anders borst zit, daar moet ik nog wel even aanwennen..

Ik heb diversen PB's gehad ook met de vraag om foto's, die ga ik alleen niet versturen of openbaar maken dat vind ik iets prive. Voor voorbeelden kun je ook op diverse sites kijken zoals Velthuis.

Prijs wil ik wel via PB vertellen.

Als er verder nog vragen zijn, stel ze gerust..
Ik zou het in ieder geval zo opnieuw doen als het zou moeten en ik kan niet wachten tot over 5 weken als ik weer gewoon ondergoed aan mag!

Ellentjuh12
Berichten: 248
Geregistreerd: 21-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 10:42

Lees het topic nu pas!
Ik heb er ook erg over zitten twijfelen aangezien ik een kleine A heb of misschien zelfs wel AA van nature haha. :Y) Nu ben ik zwanger en wil dus misschien na de zwangerschap ( als ik het eindresultaat gezien heb ) ook voor een borstvergroting gaan.

TS zou je mij een pbtje kunnen sturen met de prijs? :D

Edit: Achter het borstspier? Lijkt me vervelend zitten. Hoe voelt dat? :+

BertBaley

Berichten: 6824
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: 's-Gravenzande , Zuid-Holland.

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-13 10:55

Mensen op de Velthuis kliniek site kunnen jullie gewoon de prijs berekenen!

Reken op ligt eraan wat je krijgt tussen de 4000 en max 5000 euro!
Ik was wel de duurste patiënt _O-

Achter de borstspier.. Ja ik weet niet beter haha, dus ik weet niet of het rot is?!
Ik ben vrij 'mager en slank' dus ik heb maar een heel klein dun huidje waardoor het echt achter de spier moest voor een meest natuurlijke manier!

Ellentjuh12
Berichten: 248
Geregistreerd: 21-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 10:58

BertBaley schreef:
Mensen op de Velthuis kliniek site kunnen jullie gewoon de prijs berekenen!

Reken op ligt eraan wat je krijgt tussen de 4000 en max 5000 euro!
Ik was wel de duurste patiënt _O-

Achter de borstspier.. Ja ik weet niet beter haha, dus ik weet niet of het rot is?!
Ik ben vrij 'mager en slank' dus ik heb maar een heel klein dun huidje waardoor het echt achter de spier moest voor een meest natuurlijke manier!


Ik zag het al! Ik ben bang dat ik hem dan ook achter de spier moet als er keuze in is. :Y) Haha ik stel namelijk ook maar niets voor normaal buiten mijn zwangerschap ben ik 58 kilo en 1,78 groot.

Alleen nu even 82 kilo en misschien met een beetje geluk een cup A.

BertBaley

Berichten: 6824
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: 's-Gravenzande , Zuid-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-13 11:08

Dan zal het idd achter de borstspier worden, veel natuurlijker!
En ook druppelvormig.. Ja het is weer even een paar honderd duurder maar veel natuurlijker en dat is wat ik het belangrijkste vind!

Duuk2011
Berichten: 697
Geregistreerd: 03-07-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 11:18

Hoelang kun je nu niet naar school of werken? Kun je wel gewoon in huis van alles doen ? zoals aankleden, je eigen eten maken etc? Of lig je echt een week plat?