Borstvergroting

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rebel_Jits

Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 13:17

Ik controleer zelf.
Maar je kan gewoon een echo laten maken in het ziekenhuis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 13:35

Rebel_Jits schreef:
Ik controleer zelf.
Maar je kan gewoon een echo laten maken in het ziekenhuis.

Moet ik dan aan de huisarts een doorverwijzing vragen voor het ziekenhuis voor een check? Dacht namelijk dat dit niet zomaar kon.
Anders na de corona toch maar eens langs.

loez

Berichten: 11075
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 14:56

Ik heb ze ondertussen 8 jaar, maar niet laten controleren. Wel check ik zelf idd af en toe of ik niks geks voel.

Rebel_Jits

Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 18:11

Ik woon in Belgie, hier is dat anders :)

Anoniem

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 09:51

De eerste 10 jaar is het mooi (als je mazzel hebt) Daarna wordt het lelijk. Ken geen 1 wat ouder persoon met mooie nepborsten, je ziet dan van die lelijke hangranden (heel onnatuurlijk)

Daarbij doet een zwangerschap enorm veel met je borsten, ook als ze al geopereerd zijn. Dan kan je juist balen van wat er met je lichaam gebeurt is.

Sommige mensen hebben ineens heel grote gekregen na de zwangerschap, andere mensen weer veel kleinere.

Ondanks de operatie heb je geen zekerheid op mooie borsten. Wel een hoop gedoe aan een gezond lijf met alle risico 's van dien.

Gewoon afblijven en blij zijn met wat je wel hebt. Het zijn maar borsten hoor. Een leuker koppie en karakter is toch veel belangrijker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 09:58

Talietjuh schreef:
De eerste 10 jaar is het mooi (als je mazzel hebt) Daarna wordt het lelijk. Ken geen 1 wat ouder persoon met mooie nepborsten, je ziet dan van die lelijke hangranden (heel onnatuurlijk)

Daarbij doet een zwangerschap enorm veel met je borsten, ook als ze al geopereerd zijn. Dan kan je juist balen van wat er met je lichaam gebeurt is.

Sommige mensen hebben ineens heel grote gekregen na de zwangerschap, andere mensen weer veel kleinere.

Ondanks de operatie heb je geen zekerheid op mooie borsten. Wel een hoop gedoe aan een gezond lijf met alle risico 's van dien.

Gewoon afblijven en blij zijn met wat je wel hebt. Het zijn maar borsten hoor. Een leuker koppie en karakter is toch veel belangrijker.


En als je nou een echte lillekert bent met een poedersuiker karakter? Mogen we dan wel grote borsten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 10:02

Anthea schreef:
Talietjuh schreef:
De eerste 10 jaar is het mooi (als je mazzel hebt) Daarna wordt het lelijk. Ken geen 1 wat ouder persoon met mooie nepborsten, je ziet dan van die lelijke hangranden (heel onnatuurlijk)

Daarbij doet een zwangerschap enorm veel met je borsten, ook als ze al geopereerd zijn. Dan kan je juist balen van wat er met je lichaam gebeurt is.

Sommige mensen hebben ineens heel grote gekregen na de zwangerschap, andere mensen weer veel kleinere.

Ondanks de operatie heb je geen zekerheid op mooie borsten. Wel een hoop gedoe aan een gezond lijf met alle risico 's van dien.

Gewoon afblijven en blij zijn met wat je wel hebt. Het zijn maar borsten hoor. Een leuker koppie en karakter is toch veel belangrijker.


En als je nou een echte lillekert bent met een poedersuiker karakter? Mogen we dan wel grote borsten?


_O- hahahaha, nou vooruit dan maar! :P

loez

Berichten: 11075
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 11:41

Talietjuh schreef:
De eerste 10 jaar is het mooi (als je mazzel hebt) Daarna wordt het lelijk. Ken geen 1 wat ouder persoon met mooie nepborsten, je ziet dan van die lelijke hangranden (heel onnatuurlijk)

Daarbij doet een zwangerschap enorm veel met je borsten, ook als ze al geopereerd zijn. Dan kan je juist balen van wat er met je lichaam gebeurt is.

Sommige mensen hebben ineens heel grote gekregen na de zwangerschap, andere mensen weer veel kleinere.

Ondanks de operatie heb je geen zekerheid op mooie borsten. Wel een hoop gedoe aan een gezond lijf met alle risico 's van dien.

Gewoon afblijven en blij zijn met wat je wel hebt. Het zijn maar borsten hoor. Een leuker koppie en karakter is toch veel belangrijker.



Het onderste stukje tekst is toch echt makkelijker gezegd als gedaan.. ik was 15 ofzo toen ik al wist ooit ga ik geopereerd worden. Het zat in de familie ook maar ik heb nooit met vrienden durven gaan zwemmen, in de zomer nooit hempjes of shirtjes aan enz. Dit doet psychisch meer met een mens als je denkt. Niet iedereen, maar sommige wel. Toen ik op mijn 21e geopereerd werd was ik direct een ander persoon. Ik was compleet en psychisch durfde ik uiteindelijk weer te gaan zwemmen, shirtjes of hempjes aan in de zomer enz.

Daarbij is mijn kleine meisje nu net 10 maanden oud en zijn bij mij mijn borsten niet veranderd. Ik heb geen borstvoeding Gegeven trouwens, dat kan natuurlijk meer risico’s geven op grotere veranderingen misschien?

Ook mijn moeder wordt 60, heeft op haar 30e een operatie gehad en het ziet er nog steeds heel netjes uit en kun je niet zien dat ze geopereerd is.

Ook mijn oma van ondertussen bijna 85 heeft ze ik denk 6 jaar geleden laten verwijderen, na ze ruim 40 jaar gehad te hebben. En ook op dat moment voor het verwijderen was niet te zeggen dat ze geopereerd was. Zelfs de chirurg gaf aan dat ook de protheses er nog heel netjes uit zagen.

Voor mij is het nog steeds na ruim 8 jaar, de beste keus ooit geweest. En zou het zo weer doen.

Binoche
Berichten: 532
Geregistreerd: 15-08-08
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 11:53

sharoontje schreef:
Ik lees en reageer ook mee *\o/*
Heb a.s woensdag een consult bij Faceland voor een borstvergroting. Vindt het heel spannend allemaal, maar wil het zó graag en al zo lang!



Spannend idd! Ik heb vrijdag een consult, in België. Als het doorgaat tenminste met de corona situatie...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 13:08

loez schreef:
Talietjuh schreef:
De eerste 10 jaar is het mooi (als je mazzel hebt) Daarna wordt het lelijk. Ken geen 1 wat ouder persoon met mooie nepborsten, je ziet dan van die lelijke hangranden (heel onnatuurlijk)

Daarbij doet een zwangerschap enorm veel met je borsten, ook als ze al geopereerd zijn. Dan kan je juist balen van wat er met je lichaam gebeurt is.

Sommige mensen hebben ineens heel grote gekregen na de zwangerschap, andere mensen weer veel kleinere.

Ondanks de operatie heb je geen zekerheid op mooie borsten. Wel een hoop gedoe aan een gezond lijf met alle risico 's van dien.

Gewoon afblijven en blij zijn met wat je wel hebt. Het zijn maar borsten hoor. Een leuker koppie en karakter is toch veel belangrijker.



Het onderste stukje tekst is toch echt makkelijker gezegd als gedaan.. ik was 15 ofzo toen ik al wist ooit ga ik geopereerd worden. Het zat in de familie ook maar ik heb nooit met vrienden durven gaan zwemmen, in de zomer nooit hempjes of shirtjes aan enz. Dit doet psychisch meer met een mens als je denkt. Niet iedereen, maar sommige wel. Toen ik op mijn 21e geopereerd werd was ik direct een ander persoon. Ik was compleet en psychisch durfde ik uiteindelijk weer te gaan zwemmen, shirtjes of hempjes aan in de zomer enz.

Daarbij is mijn kleine meisje nu net 10 maanden oud en zijn bij mij mijn borsten niet veranderd. Ik heb geen borstvoeding Gegeven trouwens, dat kan natuurlijk meer risico’s geven op grotere veranderingen misschien?

Ook mijn moeder wordt 60, heeft op haar 30e een operatie gehad en het ziet er nog steeds heel netjes uit en kun je niet zien dat ze geopereerd is.

Ook mijn oma van ondertussen bijna 85 heeft ze ik denk 6 jaar geleden laten verwijderen, na ze ruim 40 jaar gehad te hebben. En ook op dat moment voor het verwijderen was niet te zeggen dat ze geopereerd was. Zelfs de chirurg gaf aan dat ook de protheses er nog heel netjes uit zagen.

Voor mij is het nog steeds na ruim 8 jaar, de beste keus ooit geweest. En zou het zo weer doen.


Heldere uitleg, en ook leuk om een keer de andere kant van het verhaal te horen.

misschien kan jij een goede arts aanbevelen voor de topicstarter?

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 13:49

Waar ik veel hoor dat van meiden de borsten al mega gegroeid zijn in de zwangerschap, heb ik nog geen verandering gemerkt.
Ben nu 25 weken zwanger en m'n bh's passen nog hetzelfde. Dus dat is ook apart.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 13:56

BiBiQ schreef:
Waar ik veel hoor dat van meiden de borsten al mega gegroeid zijn in de zwangerschap, heb ik nog geen verandering gemerkt.
Ben nu 25 weken zwanger en m'n bh's passen nog hetzelfde. Dus dat is ook apart.


Leuk! Ik ben 28 weken en heel wat maten gegroeid :o Daar kan geen borstvergroting tegenop :')

Gefeliciteerd met je zwangerschap! *\o/*

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 14:22

Mijne groeide in de zwangerschappen ook, maar door het inkrimpen erna kwam er een borstvergroting... 2 lege enveloppen had ik over die ik ongeveer kon oprollen om een bv te vullen en dan was ik boven alsnog plat

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 15:09

Ik heb al wel een borstvergroting gehad trouwens. Januari 2017.
Had toch wel verandering verwacht, maar valt me nog mee.

loez

Berichten: 11075
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 16:18

Bij mij werden ze alleen mega in de eerste paar dagen na dat Jade geboren was. Omdat we wel geprobeerd hebben om borstvoeding te geven (protheses zitten achter de spier maar melkklieren zijn in tact gehouden.) kon wel borstvoeding geven maar kwam te weinig op gang. En aangezien Jade te licht was zijn we gauw genoeg over gegaan op fles. Dus 2 dagen mega memmen gehad :') rest van de zwangerschap waren ze ietsje groter maar nog geen cupmaat.

Booooo
Berichten: 6509
Geregistreerd: 26-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 16:37

Hier een baby van 5,5 maand, en ook geen verschil in voor of na de zwangerschap. Heb heel de zwangerschap dezelfde cupmaat gehad :+

Als ik alles van te voren had geweten had ik de operaties in ieder geval nooit gedaan.

loez

Berichten: 11075
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 17:56

Booooo schreef:
Hier een baby van 5,5 maand, en ook geen verschil in voor of na de zwangerschap. Heb heel de zwangerschap dezelfde cupmaat gehad :+

Als ik alles van te voren had geweten had ik de operaties in ieder geval nooit gedaan.


Niet booo? Waarom niet als ik vragen mag? :) of heb ik er overheen gelezen! Onthoud niet alles sorry haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 18:53

loez schreef:
Bij mij werden ze alleen mega in de eerste paar dagen na dat Jade geboren was. Omdat we wel geprobeerd hebben om borstvoeding te geven (protheses zitten achter de spier maar melkklieren zijn in tact gehouden.) kon wel borstvoeding geven maar kwam te weinig op gang. En aangezien Jade te licht was zijn we gauw genoeg over gegaan op fles. Dus 2 dagen mega memmen gehad :') rest van de zwangerschap waren ze ietsje groter maar nog geen cupmaat.

Hier hetzelfde, jammer genoeg!

BertBaley

Berichten: 6824
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: 's-Gravenzande , Zuid-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-20 20:03

Talietjuh schreef:
misschien kan jij een goede arts aanbevelen voor de topicstarter?


De ‘topicstarter’ ik dus :') heeft ze inmiddels alweer een jaar of 7 _O-

Booooo
Berichten: 6509
Geregistreerd: 26-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 20:40

loez schreef:
Booooo schreef:
Hier een baby van 5,5 maand, en ook geen verschil in voor of na de zwangerschap. Heb heel de zwangerschap dezelfde cupmaat gehad :+

Als ik alles van te voren had geweten had ik de operaties in ieder geval nooit gedaan.


Niet booo? Waarom niet als ik vragen mag? :) of heb ik er overheen gelezen! Onthoud niet alles sorry haha


Mijn allereerste operatie in België laten doen. Resultaat was echt mislukt, terug gegaan.. en voor een paar honderd euro kon hij nog wel een poging doen om het te fixen maar wel maar aan 1 borst :+
Na veel rond zoeken en info op doen kwam dokter Nio uit Rotterdam als goede arts naar boven. Hier de correctie laten uitvoeren. Tijdens de operatie heeft hij bedacht iets anders te doen dan van te voren afgesproken. Hij heeft de protheses voor de spier laten zitten, terwijl afgesproken was ze er achter te zetten.
Nu 2,5 jaar verder. Anker littekens zijn nog steeds aardig zichtbaar, en resultaat is mwah.

SharonIndezz
Berichten: 4695
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 20:42

Dat is jammer om te lezen bo!

Ik ben in september geopereerd en ben echt mega blij met het resultaat, had het veel eerder moeten doen achteraf gezien

Ladyson

Berichten: 3225
Geregistreerd: 03-01-10
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 21:04

loez schreef:
Talietjuh schreef:
De eerste 10 jaar is het mooi (als je mazzel hebt) Daarna wordt het lelijk. Ken geen 1 wat ouder persoon met mooie nepborsten, je ziet dan van die lelijke hangranden (heel onnatuurlijk)

Daarbij doet een zwangerschap enorm veel met je borsten, ook als ze al geopereerd zijn. Dan kan je juist balen van wat er met je lichaam gebeurt is.

Sommige mensen hebben ineens heel grote gekregen na de zwangerschap, andere mensen weer veel kleinere.

Ondanks de operatie heb je geen zekerheid op mooie borsten. Wel een hoop gedoe aan een gezond lijf met alle risico 's van dien.

Gewoon afblijven en blij zijn met wat je wel hebt. Het zijn maar borsten hoor. Een leuker koppie en karakter is toch veel belangrijker.



Het onderste stukje tekst is toch echt makkelijker gezegd als gedaan.. ik was 15 ofzo toen ik al wist ooit ga ik geopereerd worden. Het zat in de familie ook maar ik heb nooit met vrienden durven gaan zwemmen, in de zomer nooit hempjes of shirtjes aan enz. Dit doet psychisch meer met een mens als je denkt. Niet iedereen, maar sommige wel. Toen ik op mijn 21e geopereerd werd was ik direct een ander persoon. Ik was compleet en psychisch durfde ik uiteindelijk weer te gaan zwemmen, shirtjes of hempjes aan in de zomer enz.

Daarbij is mijn kleine meisje nu net 10 maanden oud en zijn bij mij mijn borsten niet veranderd. Ik heb geen borstvoeding Gegeven trouwens, dat kan natuurlijk meer risico’s geven op grotere veranderingen misschien?

Ook mijn moeder wordt 60, heeft op haar 30e een operatie gehad en het ziet er nog steeds heel netjes uit en kun je niet zien dat ze geopereerd is.

Ook mijn oma van ondertussen bijna 85 heeft ze ik denk 6 jaar geleden laten verwijderen, na ze ruim 40 jaar gehad te hebben. En ook op dat moment voor het verwijderen was niet te zeggen dat ze geopereerd was. Zelfs de chirurg gaf aan dat ook de protheses er nog heel netjes uit zagen.

Voor mij is het nog steeds na ruim 8 jaar, de beste keus ooit geweest. En zou het zo weer doen.


40 jaar.. Wow, ik wist niet dat het al zo lang mogelijk was joh! Ik heb idd t idee dat je ze elke 10 jaar ofzo wel moet laten vervangen. Hoe zit dat in de praktijk? Dat zou in mijn geval toch nog wel een operatie of 6 zijn (met bijbehorende kosten?)..

loez

Berichten: 11075
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 22:56

Volgens mijn chirurg destijds raadden ze meestal aan om ze tussen 10-15 jaar te vervangen, maar volgens hem konden ze vele malen langer blijven zitten. Maar vaak wordt dit aangeraden uit voorzorg... ik weet nog niet wat ik ga doen inderdaad.. heb ze nu ruim 8 jaar. dit jaar word ik 30, dus zou nog heel wat keren moeten vervangen dan :wow:

Puppetje
Berichten: 1013
Geregistreerd: 24-11-05

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-20 23:39

Mijn 1e paar heeft 22 jaar gezeten en ik heb ze toen laten vervangen, omdat ik ze niet mooi meer vond. Het 2e paar zit nu bijna 3 jaar. Hopelijk gaan ze weer net zo lang mee als het 1e paar.

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-20 09:17

Mij werd verteld dat ze levenslang mee kunnen. Ik heb polytech, ook Amerikaans goedgekeurd. Misschien dat het nog per merk scheelt?