Borstvergroting

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rebel_Jits

Berichten: 5631
Geregistreerd: 28-02-06
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 12:37

Tsja. Als je over straat wandelt, is er ook een kans dat je wordt platgereden door een idioot. Daarvoor blijf ik niet 24/7 in huis hoor :D
Artsen zijn verplicht risico's te vermelden. Dus ook zulke gevallen.

SharonIndezz
Berichten: 4695
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 15:51

Ik heb van mezelf ook zichtbare aders op mijn boobs, heb een hele lichte huid... maar bij mij zie je er niks van, tenminste niet meer dan voorheen, en het stond echt mega strak.... ik zou die gok dus wel durven nemen....

Hier gaat nog steeds goed, zie ze per dag veranderen... en heb nergens pijn of last van.... net wel met opstaan Mn evenwicht verloren en me opgevangen met een arm, zou dit kwaad kunnen?? Het doet geen pijn, maar ben als de dood dat het verkeerd gaat :( zouden jullie daar voor bellen? Of gewoon ff aankijken, en beter opletten.... nogmaals, ik voel geen pijn oid

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 15:56

Het is nu toch al gebeurd dus ik vrees dat er, als er uberhaupt iets ‘kapot’ is, weinig meer aan te doen valt. Bellen kan altijd!

SharonIndezz
Berichten: 4695
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 16:21

Ze zeggen hier thuis precies het zelfde idd..

Ben zo onzeker met alles :( stom

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 17:25

Als je ongerust ben zou ik bellen, al is het maar voor je gemoedstoestand. Vragen staat vrij :)

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 18:00

Ik heb een vraagje, niet over echt een borstvergroting, maar over een lift. Ik weet even niet waar ik anders mijn vraag moet plaatsen, dacht misschien heeft iemand hier ervaring. :o

Ik zou best graag mijn borsten willen liften zodat ze natuurlijk blijven maar wel omhoog staan, ik heb wel gewoon borsten (kleine D cup) maar vind dat ze zo niet mooi in shape zijn. :o Ik ben nog jong en vind nu al hangtieten krijgen echt verschrikkelijk poedersuiker.

Iemand hier ervaring oid daarmee?

viphorse

Berichten: 1511
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 19:23

Shaggy09 schreef:
Ik heb een vraagje, niet over echt een borstvergroting, maar over een lift. Ik weet even niet waar ik anders mijn vraag moet plaatsen, dacht misschien heeft iemand hier ervaring. :o

Ik zou best graag mijn borsten willen liften zodat ze natuurlijk blijven maar wel omhoog staan, ik heb wel gewoon borsten (kleine D cup) maar vind dat ze zo niet mooi in shape zijn. :o Ik ben nog jong en vind nu al hangtieten krijgen echt verschrikkelijk poedersuiker.

Iemand hier ervaring oid daarmee?


Ik heb nog heel even getwijfeld om dat te doen. De arts liet zien wat eruit zou komen als hij ze alleen lifte en dat gaf best al mooi resultaat.

Nog precies 1 week en dan mag ik !

Elin_

Berichten: 9646
Geregistreerd: 11-11-09

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 10:06

Ik stel de vraag nogmaals, maar hoe staan jullie tegenover de risicos? Zoals vermoeidheid e.d. wat uit onderzoeken gekomen is? Op de lange termijn zegmaar.

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 10:37

Goh ik ben toch al chronisch vermoeid dus dat kan er ook nog wel bij. De rest van je leven onzeker erover voelen is ook niks...
Al moet ik zeggen dat ik nog nooit van dat risico gehoord heb en er lijken mij ook ernstigere risicos aan te kleven dan dat..
Laatst bijgewerkt door sanso op 18-09-19 10:49, in het totaal 1 keer bewerkt

BiBiQ

Berichten: 4795
Geregistreerd: 01-08-07
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 10:37

Elin_ schreef:
Ik stel de vraag nogmaals, maar hoe staan jullie tegenover de risicos? Zoals vermoeidheid e.d. wat uit onderzoeken gekomen is? Op de lange termijn zegmaar.


Vermoeidheid?

Elke operatie heeft risico's natuurlijk. En je stopt iets lichaamsvreemds in je lijf. Maar de techniek is zo ver, de onderzoeken zijn zo goed. Ik durfde het prima aan en heb nu na 2,5 jaar nog geen moment spijt.

viphorse

Berichten: 1511
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 12:53

Elin_ schreef:
Ik stel de vraag nogmaals, maar hoe staan jullie tegenover de risicos? Zoals vermoeidheid e.d. wat uit onderzoeken gekomen is? Op de lange termijn zegmaar.


Vermoeid zijn denk ik vele mensen door verklaarbare en onverklaarbare reden en tja risico’s .....aan alles kleeft een risico .
Verder sluit ik mij aan bij de meiden boven mij .

loez

Berichten: 11075
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 15:05

Vermoeidheid enz heb ik ook nooit iets over gehoord. Ik heb ze nu ruim 7.5 jaar en ben er nog steeds dagelijks blij mee. Ondertussen een dochter van 12 weken. Was benieuwd of er een verschil zou zijn na de zwangerschap. Melkklieren heeft de chirurg met de operatie in tact gelaten en dat bleek ook. Ik kon borstvoeding geven, ofja, er kwam melk uit haha uiteindelijk niet voldoende, maar of dat door de operatie komt geen idee, zijn ook vrouwen met natuurlijke borsten waar het niet op gang komt.

En verder is er aan mijn borsten ook niets veranderd.

De stuwing die ik kreeg na een aantal dagen voelde precies hetzelfde als na mijn operatie. En ze zagen er ook weer zo uit alsof ik net geopereerd was haha. Dus qua pijn vond ik het meevallen want diezelfde pijn had ik ooit al gehad :D

Elin_

Berichten: 9646
Geregistreerd: 11-11-09

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 11:22

Bijzonder wel. Ik ben zeer ontstekingsgevoelig, vandaar mijn enorme research en er zijn best in grote getallen vrouwen met serieuze klachten. Van kapselvorming tot ergere klachten. Dit is best een risico en dat alleen voor 'mooie borsten' . Dit is absoluut geen aanval hoor, meer hoe jullie ertegenover staan en hoe het met de mensen is die ze langer hebben. Ik vind het namelijk nogsteeds best een euvel om over te gaan om daadwerkelijk te beslissen..

BertBaley

Berichten: 6824
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: 's-Gravenzande , Zuid-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-19 11:41

Ik heb geen klachten :n

Popstra
Berichten: 13782
Geregistreerd: 21-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 11:45

Ik snap je denken wel.
Er is overigens nog helemaal niet bekend wat implantaten op de lange termijn voor effecten heeft in het lichaam. Ze komen er ook nooit zo mooi uit als dat ze er in gingen.
Daar was laatst een heel item over in het programma Radar.
En nee, dat was niet om bang te maken of af te branden. Dat waren deskundigen die er tot op de dag van vandaag onderzoek naar doen.
Geld overigens voor diverse implantaten, niet alleen voor bij borst vergroting.

Maar als je zo twijfelt dan moet je het niet doen.

CarinaR

Berichten: 11954
Geregistreerd: 15-10-04
Woonplaats: Net buiten ons dorp

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 12:20

Hallo, in mijn werk als kraamverzorgster kom ik vrouwen tegen met borst vergroting/verkleining.
Ik ben benieuwd of er hier ook moeders zijn die voor hun zwangerschap al een vergroting hebben gehad, en hoe het met de borstvoeding is gegaan.
Reacties mogen ook via pb.
Over verkleining is tot betrekken met borstvoeding meer duidelijkheid dan bij vergroting is mijn ervaring.

lor1_1984

Berichten: 12052
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 12:25

Elin_
Voor mij was het niet 'alleen maar' voor mooie borsten maar om mijzelf weer lekkerder in mijn vel te laten zitten en net wat zekerder te zijn van mezelf.
Ik was beide borsten kwijt na dubbelzijdige amputatie tgv borstkanker en wat er nog over was was raar en hoekig.
Nu zijn ze mooier van vorm (in beha iig :+) en een goede cupmaat meer.

Ja er is kans op bijwerkingen, zoals een zeer klein verhoogd risico op borstkanker (1% meer ofzo tov normaal) maar dat is een afweging die je voor jezelf moet maken. :)
Voor mij is een borstimplantaat niet veel anders dan bijvoorbeeld een piercing.

loez

Berichten: 11075
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-19 13:18

CarinaR schreef:
Hallo, in mijn werk als kraamverzorgster kom ik vrouwen tegen met borst vergroting/verkleining.
Ik ben benieuwd of er hier ook moeders zijn die voor hun zwangerschap al een vergroting hebben gehad, en hoe het met de borstvoeding is gegaan.
Reacties mogen ook via pb.
Over verkleining is tot betrekken met borstvoeding meer duidelijkheid dan bij vergroting is mijn ervaring.


Zie mijn reactie een paar antwoorden hierboven :D

Elin_

Berichten: 9646
Geregistreerd: 11-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 12:30

lor1_1984 schreef:
Elin_
Voor mij was het niet 'alleen maar' voor mooie borsten maar om mijzelf weer lekkerder in mijn vel te laten zitten en net wat zekerder te zijn van mezelf.
Ik was beide borsten kwijt na dubbelzijdige amputatie tgv borstkanker en wat er nog over was was raar en hoekig.
Nu zijn ze mooier van vorm (in beha iig :+) en een goede cupmaat meer.

Ja er is kans op bijwerkingen, zoals een zeer klein verhoogd risico op borstkanker (1% meer ofzo tov normaal) maar dat is een afweging die je voor jezelf moet maken. :)
Voor mij is een borstimplantaat niet veel anders dan bijvoorbeeld een piercing.


Grappig dat je vergelijking maakt met implantaat en piercing. Ik ben vrij ontstekingsgevoelig ook met oorbellen e.d. ,maar daar betaal ik geen 4500 euro voor om er vervolgens achter te komen dat ze eruit moeten omdat mijn lichaam zowat alles afstoot + het uitrekken van de huid en daarna wat er dan overblijft.
Ik vind het zooooo'n lastige keuze. Ik ben net weer niet meer zo onzeker dat ik zeg ik schaam me of verstop me. Ik ben zoals ik ben zeg ik eindelijk na zoveel jaren, maarja het blijft wel iets wat ik eventueel mooier zou vinden :=
In jou geval snap ik het wel i.v.m. de amputatie, maar ik heb het echt over in een gezond lichaam snijden voor mooiigheid.

Naar niemand een aanval overigens, maar ik probeer mijn gedachtegang op papier te zetten in mijn eigen bewoording.


Popstra schreef:
Ik snap je denken wel.
Er is overigens nog helemaal niet bekend wat implantaten op de lange termijn voor effecten heeft in het lichaam. Ze komen er ook nooit zo mooi uit als dat ze er in gingen.
Daar was laatst een heel item over in het programma Radar.
En nee, dat was niet om bang te maken of af te branden. Dat waren deskundigen die er tot op de dag van vandaag onderzoek naar doen.
Geld overigens voor diverse implantaten, niet alleen voor bij borst vergroting.

Maar als je zo twijfelt dan moet je het niet doen.

Ja ik ben wel aan het kijken naar alle andere siliconen vrije oplossingen of in ieder geval zo min mogelijk, zoals de Hydrogel siliconen. Maar die zijn enkel rond en ik ben vrij smal (55 kilo, 1.70 lang, recht postuur)

viphorse

Berichten: 1511
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 19:57

Ik ben morgen aan de beurt :o

loez

Berichten: 11075
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 19:59

viphorse schreef:
Ik ben morgen aan de beurt :o


Spannend!! Succes! *\o/*

SharonIndezz
Berichten: 4695
Geregistreerd: 16-07-10
Woonplaats: 's-Hertogenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 20:14

viphorse schreef:
Ik ben morgen aan de beurt :o


Heeeel veel succes vast!! Laat je even weten hoe het is geweest?

viphorse

Berichten: 1511
Geregistreerd: 28-07-09
Woonplaats: Oss

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 21:38

Thnx ! Ik bericht morgen

Noisy

Berichten: 5404
Geregistreerd: 23-01-03
Woonplaats: In een huis met een dak erop

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 22:37

Succes en happy boobday morgen *\o/*

Ninx

Berichten: 14570
Geregistreerd: 19-07-05

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 11:57