Borstvergroting

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dresjoepie

Berichten: 2523
Geregistreerd: 23-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 22:12

Ik heb zelf een d cup weeg 50 kilo en 1.60 Dus daar ben ik heel blij mee wilde eig groter onder het mom van als je het doet moet je het goed doen !!!

Maar ben blij dat de arts me dit heeft afgeraden Zou er heel onnatuurlijk uitzien achteraf had die daar groot gelijk in Heb dan ook de druppel vormige Heb het in het ziekenhuis laten doen Vind het toch een fijner idee dat wanneer je onder narcose moet je in elk geval al in het ziekenhuis bent

Ken 2 meisjes zijn in belgie geweest bij de ene zat de borst 2 cm hoger Dus die is nog eens terug gemoeten en hersteld De andere weet ik niet precies meer maar was niet tevreden

Ben er super blij mee

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 08:59

ik vind dat als je een ingreep laat doen, je niet moet gaan kijken, van oh maar daar is het veel goedkoper.

wil niet zeggen dat ze het in belgie niet goed doen (ik ken betere en mindere verhalen) maar om nou juist daar heen te gaan omdat t goedkoper is...

t resultaat lijkt me het belangerijkste.

dan zou ik als je het echt graag wilt, juist er nu al voor gaan sparen :)

BertBaley

Berichten: 6824
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: 's-Gravenzande , Zuid-Holland.

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-14 09:17

Gewoon lekker in Nederland laten doen ja :j
En 20 te jong? Nee hoor ik was zelf net een paar dagen 20 toen ik het liet doen!

loez

Berichten: 11078
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 14:14

Meld me ook!

Op 14-3-2012 heb ik na jaren dromen eindelijk een operatie gehad!
Wilde dit al enorm lang alleen het geld... pfff.

Jaren lang problemen gehad met vriendjes, preuts zijn, niet met vriendinnen durven zwemmen, nooit bh's kunnen kopen enz. Dat heeft best wel een impact gehad!


Helaas zit de kleine -tot geen- voorgevel in mijn moeders familie.
Zodoende hebben mijn oma (ondertussen er uit gehaald na 40 jaar), mijn moeder en nu ook ik een operatie gehad.

Ik ging van geen cupmaat ( AA ) was te klein zelf, naar een mooie schappelijke C.

Enorm goede, leuke arts. Die ook echt een maat heeft gekozen die perfect bij me past.

Mensen die me niet kennen kunnen niets aflezen dat het 'nep' is.

De operatie is me reuze meegevallen. Ben gewoon wakker geweest, is plaatselijk verdoofd en ik had een roesje. Moest om 10 uur nuchter daar zijn, om 11 uur ging ik onder het mes en om half 1 was ik klaar. Voordeel: Geen narcose, dus na een uurtje op bed liggen en wat gegeten en gedronken te hebben was ik ready for take off!!

Met mams vanuit Maastricht terug naar Venray (iets meer dan een uur), lekker wakker en ik voelde niets want het was verdoofd.

1e week was een ramp. Sliep op de bank, kon geen traplopen, dan viel ik flauw van de pijn, ondanks de pijnstillers :D.

's ochtends overeind komen kon ik niet zelf, moest wachten tot mijn moeder beneden kwam om me overeind te helpen. Moet er wel bijzeggen, het is achter mijn borstspieren gezet.

Mijn moeder zat gelukkig thuis en heeft mij fulltime kunnen verzorgen, dit raad ik ook echt iedereen aan. Kon mijn drinken nog niet van de tafel pakken.

Een dikke week heeft mijn moeder me geholpen met opstaan, wassen, douchen, aankleden enz.

Hierna kon ik stukje bij beetje elke dag mijn armen iets verder vooruit steken en omhoog brengen.

Na 2 weken ben ik rustig aan weer aan het werk gegaan. Werk administratief/receptie in een bandenzaak, dus kon veel zitten. Dat ging allemaal.

Had wel echt barbieborsten in het begin. Zaten hoog, strak en glanzen als een idioot haha, omdat het enorm strak stond.

Zou deze operatie zo weer doen. De 1e week was enorm doorbijten, maar dik en dwars de moeite waard!

Ben dag in dag uit blij met ze, ze zijn nu fijn zacht en helemaal van me zelf :D

Ben overigens bij praktijk Michail in Horst geopereerd. De operatie zelf vond plaats in Maastricht.

Top kliniek, Angelos en zijn vrouw Bianca zijn geweldig. Zie ze nog regelmatig omdat ze toevallig hun auto bij ons op het werk in onderhoud hebben.

http://www.praktijkmichail.nl/

Mijn voor en na foto's staan er ook ergens tussen! Moet zeggen, mijn na foto's zijn vrij vlak na mijn operatie gemaakt, op de foto zien ze er nog niet bepaald natuurlijk uit. Terwijl dat ondertussen wel zo is!

De onderste 3 zijn van mij. Als ik ze nu bekijk na de operatie, zijn ze nu écht een stuk natuurlijker dan op de website net na de operatie :=

Kosten waren toen trouwens € 2600 euro incl nazorg. Dus meer dan dit heb ik niet betaald. Dit is omdat ze geen ziekenhuis, of operatiekamer oid hoeven te huren. Is allemaal in eigen beheer!

Dus voor veel mensen aantrekkelijk kwa prijs.

Naar België zou ik niet heen gaan. Daar heb ik teveel horror verhalen van voorbij zien komen.
Vriendin van mij is daar geholpen net na mij, weet niet welke kliniek en hebben bij elkaar staan kijken. Nu is mijn litteken een cm of 3 a 4 en was direct netjes na de operatie en nu nog, bij haar leek het een compleet slagveld van korstjes, rondzwervende hechtingen enz.

Nog 1 punt, borstvoeding kan ik gewoon geven mocht ik kinderen krijgen, ze hebben op een bepaalde manier geopereerd waardoor alle melkklieren in takt blijven!

Voor iemand die vragen heeft staat mijn PB altijd open. :)

BertBaley

Berichten: 6824
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: 's-Gravenzande , Zuid-Holland.

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-14 14:19

Zo dat is een koopje vergeleken met mij _O-

loez

Berichten: 11078
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 14:22

Ja idd, ben vanaf mijn 17e opzoek geweest naar een kliniek, dit is dus in 2007 al geweest, wist vanaf mijn 15e a 16e al dat het niets ging worden met mijn voorgevel. Daar varieerden de prijzen tussen de € 4500 en de 6500 euro. Ziekenhuizen en Priveklinieken. Nu had ik voor € 2600 een geweldige kliniek 8 km van mij vandaan.

Op mijn 21e liet ik me opereren trouwens!

Dit is nu overigens, tijdens een shoot met mijn zus, linkse ben ik :D

Afbeelding

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 09:23

Heb ik nou nog nooit gehoord dat het met een roesje wordt gedaan? En al helemaal niet achter de spier ??

Ik heb het voor de spier en bij mij was het alleen een spierpijn gevoel

loez

Berichten: 11078
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 09:32

Yep :) Met een roesje, plaatselijke verdoving en achter de spier! Operatie ging prima, niets gemerkt en tussendoor slaap je bijna. Je krijgt wel alles mee. Maar dat viel me reuze mee! Achter de spier is een grotere ingreep dan voor de spier idd zover ik begrepen heb. Bij mij voelde het ook als spierpijn, alleen kon ik mijn armen niet bewegen, omdat de spier waar de prothese nu achter zit in verbinding staat met die spier om je arm omhoog te brengen, die hardere spier bij je oksel zeg maar :)

BertBaley

Berichten: 6824
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: 's-Gravenzande , Zuid-Holland.

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-14 11:16

Ik heb ook achter de spier hoor :j
Ik heb alleen vel over die botjes daar boven anders zou het er niet mooi uitzien.

loez

Berichten: 11078
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 12:30

Dat had ik inderdaad ook! En door het achter de spier te zetten komt de prothese er mooi in te liggen en niet er bovenop! Ik ben blij met m'n resultaat. Links onderin nog een beetje een doof gevoel en die tepel en behoorlijk gevoelig, nu is alles aan m'n linkerkant zoieZo stukken gevoeliger dan rechts haha. Rechterborst al het gevoel gewoon terug

Kimbers

Berichten: 5109
Geregistreerd: 04-02-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 12:34

Heb het topic niet doorgelezen, maar het ia toch zo dat siliconen maar zo'n 10 jaar meegaan. Betekend dus dat je meerdere malen in je leven onder het mes moet.

Borstvergroting is in ieder geval niet voor levenslang, pin mr alleen niet vast op die 10 jaar.

Vind het persoonlijk erg zonde dat vrouwen deze keuze maken, wees toch een keer tevreden met je lichaam zolang deze gezond is.

loez

Berichten: 11078
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 12:40

Tevreden zijn zonder voorgevel is erg lastig. Heb het jaren geprobeerd, liep in de zomer zelfs met truien om het te verbloemen, schaamde me rot. Dus voor meiden die hetzelfde probleem hebben is dit de goede oplossing. Mijn chirurg gaf aan dat ze officieel om de 10 jaar vervangen zouden moeten worden, maar dat dit niet perse nodig is. Mijn oma heeft ze na 40 jaar uit haar zelf de protheses laten verwijderen en waren nog in super staat.

YellowGray
Berichten: 1049
Geregistreerd: 05-06-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 12:47

Ik heb er ook lange tijd zo over gedacht, maar het is ook wel erg makkelijk om er zo over te praten als je zelf overal tevreden over bent en ook gezegend bent in de chest area (en dan praat ik alleen over mezelf overigens).
Zeggen dat het "zonde" vind ik niet zo'n leuke opmerking. Hoezo is het zonde? Het is toch niet jouw lichaam? Ik vind het heel knap en bewonderenswaardig als je tevreden bent met je lichaam zoals het is, en ik vind het ook wel van moed getuigen als je dat niet bent en er iets aan wilt doen.
Ik vind dat als het een weloverwogen keuze is, het eindresultaat mooi is en iemand er echt gelukkig van wordt, dat nooit zonde kan zijn.

loez

Berichten: 11078
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 13:00

YellowGray schreef:
Ik heb er ook lange tijd zo over gedacht, maar het is ook wel erg makkelijk om er zo over te praten als je zelf overal tevreden over bent en ook gezegend bent in de chest area (en dan praat ik alleen over mezelf overigens).
Zeggen dat het "zonde" vind ik niet zo'n leuke opmerking. Hoezo is het zonde? Het is toch niet jouw lichaam? Ik vind het heel knap en bewonderenswaardig als je tevreden bent met je lichaam zoals het is, en ik vind het ook wel van moed getuigen als je dat niet bent en er iets aan wilt doen.
Ik vind dat als het een weloverwogen keuze is, het eindresultaat mooi is en iemand er echt gelukkig van wordt, dat nooit zonde kan zijn.




Amen!

Bij ons zit t in de familie, zus lief is gezegd met een volle D en na 2 kids nog steeds, zij heeft me meerdere malen gevraagd te wachten tot ik kids had. Omdat het dan meer kon worden.

Nu lijk ik sprekend op mijn moeder, die ook compleet niets had. Zwanger van broer en zus volle D cup, zwanger van mij idem, tot na de borstvoeding, wat voorheen strak vel was waren theezakjes geworden, dus toen heeft ze zich toch laten opereren. Ik heb bewust gekozen hier niet op te wachten. Ben nu 23 en mijn vriend vond het natuurlijk niet nodig, vond me mooi zoals ik was. Maar snapte mijn punten. Durfde me bij hem niet eens uit te kleden.

Ik wilde er niet mee wachten want elke ochtend en avond was een hel. Had kipfilets, voor anderen. Zodat ik me toch gewoon fijn kon kleden. Tot dat je naar bed gaat, op staat of gaat douchen. 24-7 maakte ik me er druk om.

Tot dat ik uit de operatie kwam. Ik was direct positief veranderd. Heb het zelfs trots aan mijn zus laten zien. Die stond nog harder te huilen dan ik van blijdschap. Ook heb ik een tijd terug de voor foto's pas aan mijn moeder en zus laten zien. Zij hebben me voor de operatie nooit gezien, pure schaamte terwijl mijn moeder goed wist en als 1 van de weinige wist wat ik doormaakte.

Kimbers

Berichten: 5109
Geregistreerd: 04-02-05

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 13:35

Daarom zeg ik ook, ik vind het zonde.. En niet ' het is zonde'.

Vind het gewoon jammer dat mensen zo ontevreden kunnen zijn met hun lichaam/uiterlijk. Je gezondheid op het spel zetten voor iets wat met je uiterlijk te maken heeft vind ik bizar. En nogmaals.. Dat vind ik.


Ik hoop dan voor iedereen die hier de keuze heeft gemaakt om wel onder het mes te gaan, dat alles goed gaat.

Levitate
Berichten: 1183
Geregistreerd: 20-08-12
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 13:41

Kimbers schreef:
Daarom zeg ik ook, ik vind het zonde.. En niet ' het is zonde'.

Vind het gewoon jammer dat mensen zo ontevreden kunnen zijn met hun lichaam/uiterlijk. Je gezondheid op het spel zetten voor iets wat met je uiterlijk te maken heeft vind ik bizar. En nogmaals.. Dat vind ik.


Ik hoop dan voor iedereen die hier de keuze heeft gemaakt om wel onder het mes te gaan, dat alles goed gaat.

Ik ben het met jou eens. Ik heb nu ook een A (en blijf hopen op groter, dat dan weer wel) maar ik heb het geaccepteerd. Ik zou ook niet veel meer willen dan een B of kleine C, ik bedoel, dat zit toch verschrikkelijk in de weg bij alles?

Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik er ook barstens weinig om geef wat anderen van mij vinden, dus misschien heb ik in dat opzicht wel weer makkelijk praten, maar als ik hier mensen zie zeggen dat ze nu een D of E hebben denk ik eigenlijk wel: liever jullie dan ik :')

Ik ben tevreden met mijn lichaam, er lopen genoeg mannen rond op deze wereld dus als iemand je niet wil omdat je borsten te klein zijn dan zijn ze je ook niet waard, zo denk ik dan maar weer :j .

BertBaley

Berichten: 6824
Geregistreerd: 21-07-06
Woonplaats: 's-Gravenzande , Zuid-Holland.

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-14 17:55

Zonde? Ik ga liever gelukkig dood als dat ik altijd ongelukkig ben over iets en dan alsnog dood ga _O-

Als zou ik elk jaar moeten zou ik het nog doen haha!

En wat betreft mannen, mijn vriend had ik al voor mijn operatie en voor hem hoefde het helemaal niet maar nu vind die het niet erg meer _O-

loez

Berichten: 11078
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-14 18:20

Ben blij dat er mensen zijn doe wel gelukkig zijn met zijn of haar lichaam :) ik was ook happy met mijn lichaam behalve mijn voorgevel. Rug was net zo plat als m'n borstgebeuren. En idd zou ik mijn operatie zo opnieuw doen!

Killed

Berichten: 1576
Geregistreerd: 29-03-11
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 21:37

Ik vroeg me af of er onder jullie zijn die nagedacht hadden over lipofilling?

loez

Berichten: 11078
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 22:00

Wat is lipofilling? Opvulling met eigen weefsel? :)

Iris82

Berichten: 39862
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 22:15

rockey schreef:
Heb ik nou nog nooit gehoord dat het met een roesje wordt gedaan? En al helemaal niet achter de spier ??

Ik heb het voor de spier en bij mij was het alleen een spierpijn gevoel


Er zijn er die het onder plaatselijke verdoving doen. Het is goedkoper, niet omdat er geen ziekenhuisruimte gehuurd hoeft te worden zoals hier ergens stond, maar omdat er geen anesthesist aanwezig hoeft te zijn die de narcose begeleidt.

Het nadeel is wel dat er extreem veel plaatselijke verdoving gespoten moet worden dat meer kansen op bijwerkingen geeft en er alsnog een roesje gegeven worden. Er zijn meer risico's aan verbonden en een hoop plastisch chirurgen willen er ook echt niet aan.

Over achter en voor de spier: vriendin van mij die laat zich opereren binnenkort en daarbij wordt het implantaat tussen de spier geplaatst. Is een nieuwe techniek zonder de nadelen van beiden methodes. :)

loez

Berichten: 11078
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 22:51

Iris82 schreef:
rockey schreef:
Heb ik nou nog nooit gehoord dat het met een roesje wordt gedaan? En al helemaal niet achter de spier ??

Ik heb het voor de spier en bij mij was het alleen een spierpijn gevoel


Er zijn er die het onder plaatselijke verdoving doen. Het is goedkoper, niet omdat er geen ziekenhuisruimte gehuurd hoeft te worden zoals hier ergens stond, maar omdat er geen anesthesist aanwezig hoeft te zijn die de narcose begeleidt.

Het nadeel is wel dat er extreem veel plaatselijke verdoving gespoten moet worden dat meer kansen op bijwerkingen geeft en er alsnog een roesje gegeven worden. Er zijn meer risico's aan verbonden en een hoop plastisch chirurgen willen er ook echt niet aan.

Over achter en voor de spier: vriendin van mij die laat zich opereren binnenkort en daarbij wordt het implantaat tussen de spier geplaatst. Is een nieuwe techniek zonder de nadelen van beiden methodes. :)



Dit was ik :) En er was gewoon een anesthesist bij :) en had de prijs wel degelijk te maken met het wel of niet huren van een ziekenhuis :) verder heb ik gelukkig geen rare bijwerkingen of ontstekingen oid dergelijks gehad en is het enorm mooi geheeld!

Tussen de spier is 2 jaar geleden bij die vriendin van mij gedaan in België! Zag er mooi uit, behalve de wonden, dat leek een groot slagveld. Resultaat verder zag er wel netjes uit en had ze veel minder pijn na de operatie dan ik :) zeker een voordeel.

Gelukkig was bij mij na 1 week de ergste pijn weg.

mohica

Berichten: 1057
Geregistreerd: 14-06-08
Woonplaats: BELGIë !!!!!!!

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 10:06

Ik weet of het er al ergens staat, maar het genezen van littekens hangt ook een deel af van jouw eigen lichaam en dus niet enkel en alleen van de chirurg :+

assileM

Berichten: 687
Geregistreerd: 16-05-13
Woonplaats: Gelderland

Re: Borstvergroting

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 10:18

Hallo!

Hier nog iemand die over een paar jaar graag een borstvergroting wil doen. Ikzelf heb een pectus excavatum (trechterborst) en dit bellemerd de borstgroei. Ik heb nu zelf een cup A75 dus het valt nog mee. Maar door de kleinere cup prikken de beugels van de bh in mn borstbeen door mn pectus. Een grotere maat zou dus voor mij medisch gezien beter zijn en daar ga ik me sws veel beter bij voelen.

Ik zet even een stipje bij dit topic! En TS heel veel succes met jou borstvergroting!!

assileM

Berichten: 687
Geregistreerd: 16-05-13
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 10:19

mohica schreef:
Ik weet of het er al ergens staat, maar het genezen van littekens hangt ook een deel af van jouw eigen lichaam en dus niet enkel en alleen van de chirurg :+

Klopt idd. Ik ben ook geopereerd aan mn ribben en dat heeft de beste chirurg van het sint antonius gedaan. Mijn littekens zijn 5 jaar oud en nog steeds dik en roze. Ligt dus écht aan de genezing van je eigen lichaam

Edit; typfout