[Centraal] Piercings

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Samsie

Berichten: 1942
Geregistreerd: 02-01-07

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 13:42

Dit is al de 3e keer... Paar dagen geleden was hij er ook uitgevallen, maar toen kon hij nog terug gezet worden. Ik heb er dus toen een pleister opgedaan en ik haal gisteravond de pleister er vanaf en hij is weg :(

Nou gaatje groeit vanzelf weer dicht, het ziet er niet ernstig uit.

Had een skindiver en had de piercingshop gemailt. Ze zeiden dat me lichaam hem misschien gewoon niet wilt hebben en als ik hem weer opnieuw plaats dat dat dan op eigen risico is.

Vind het wel echt jammer en zit er wel aan te denken om hem weer opnieuw te nemen, maar dan niet de skindiver maar die andere soort.

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 13:48

Heeft iemand hier zijn/haar navelpiercing er een keer uitgehaald? Ben dat namelijk ook van plan maar moet je er dan nog een zalfje of iets dergelijks opsmeren of gewoon zo er uit halen en verder niks? Heb ook een keer ergens gelezen dat je hem na drie weken weer opnieuw kan zetten maar dat die dan meer kans heeft om uit te groeien dan dat je bijvoorbeeld een jaar wacht?

Samsie

Berichten: 1942
Geregistreerd: 02-01-07

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 14:27

Hoelang heb je hem al?

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 14:40

twee en half jaar

Lous

Berichten: 24253
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 14:43

naomi_g1998 schreef:
Heeft iemand hier zijn/haar navelpiercing er een keer uitgehaald? Ben dat namelijk ook van plan maar moet je er dan nog een zalfje of iets dergelijks opsmeren of gewoon zo er uit halen en verder niks? Heb ook een keer ergens gelezen dat je hem na drie weken weer opnieuw kan zetten maar dat die dan meer kans heeft om uit te groeien dan dat je bijvoorbeeld een jaar wacht?


Je hebt je piercing ong 3 jaar en hij is 2mm uitgegroeid wat ik van je weet.
Meid dit is heel normaal.
Als je hem nu eruit haalt heb je zelfs kan dat hij niet meer dicht groeit omdat je hem al vrij lang hebt. Ook krijg je littekenweefsel wat maakt dat het een stuk gevoeliger is bij herpiercen en de kans op uitgroeien word ook groter.
Daar heb je dus alleen jezelf mee.
Ik zou je huidige dus gewoon laten zitten.

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 14:46

Lous schreef:
naomi_g1998 schreef:
Heeft iemand hier zijn/haar navelpiercing er een keer uitgehaald? Ben dat namelijk ook van plan maar moet je er dan nog een zalfje of iets dergelijks opsmeren of gewoon zo er uit halen en verder niks? Heb ook een keer ergens gelezen dat je hem na drie weken weer opnieuw kan zetten maar dat die dan meer kans heeft om uit te groeien dan dat je bijvoorbeeld een jaar wacht?


Je hebt je piercing ong 3 jaar en hij is 2mm uitgegroeid wat ik van je weet.
Meid dit is heel normaal.
Als je hem nu eruit haalt heb je zelfs kan dat hij niet meer dicht groeit omdat je hem al vrij lang hebt. Ook krijg je littekenweefsel wat maakt dat het een stuk gevoeliger is bij herpiercen en de kans op uitgroeien word ook groter.
Daar heb je dus alleen jezelf mee.
Ik zou je huidige dus gewoon laten zitten.

Twee of drie mm uitgegroeid inderdaad, kan dit geen kwaad dan? Volgens mij is hij het laatste jaar niet nog meer kleiner geworden dus het uitgroeien is denk ik 'gestopt'.

Lous

Berichten: 24253
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 14:50

Mijn zus heeft nu al 8 jaar haar navelpiercing en die zit nu al wat jaren op 6 mm. Geen probleem. Gewoon goed in de gaten blijven houden.

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 14:53

Ah oké! Dan houd ik hem wel gewoon in. Als die dan ooit nog verder uitgroeit haal ik hem er wel uit. Waar kan je kortere staafjes kopen? Piercingshop waar ik hem heb gezet verkoopt hun sieraden niet en bij de claire's of Kuci Muci alleen maar 10 mm hier...

Mazikeen

Berichten: 739
Geregistreerd: 20-10-12
Woonplaats: Haarlem

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 18:01

^ Crazyfactory.com

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 18:02

Ik kom op een gamesite, haha. :+ Maar ik weet wel welke je bedoelt, bedankt!

Lous

Berichten: 24253
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 20:22

Wie weet een goede piercer in de buurt van Breda voor het zetten van een rook?

Dinniej

Berichten: 6464
Geregistreerd: 03-10-05
Woonplaats: Woudenberg

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 08:37

In de buurt van Breda weet ik er zo geen, maar misschien kun je het combineren met een dagje uit?

Ik vertrouw zelf alleen op de beste van Nederland, Paradigm in Arnhem, Classic Ink & Mods in Amsterdam en Dare2Wear in Amsterdam.

Corelli

Berichten: 9996
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 09:12

Bodymx in roosendaal schijnt goed te zijn, hoor ik van veel mensen daar uit de buurt

YMJArabians

Berichten: 9678
Geregistreerd: 10-11-05
Woonplaats: Somewhere

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 18:33

Zijn hier mensen die persoonlijke ervaringen hebben met Tattoo Spike in Zwolle? Zit er sterk aan te denken om een tongpiercing te laten zetten (Wat ik al jaren graag wil, alleen laten weerhouden door mn ouders die er zeeeer op tegen zijn). Vriendin heeft drie weken terug eentje bij hem laten zetten en zij was wel tevreden. Maar ik hoor liever ervaringen van meerdere mensen :)

Hanmar
Advies Mies

Berichten: 16984
Geregistreerd: 28-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 22:17

Omdat dit topic al over de 100 pagina's gaat heb ik een nieuw deel geopend: [MW] [Centraal] Piercings

Daarom hier een slotje, jullie kunnen verder in het nieuwe topic! :)