[Centraal] Tattoo's

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DesireeK

Berichten: 5255
Geregistreerd: 17-04-07
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 16:11

Warbling schreef:
Mooi dat je er zo blij mee bent! En dat het meevalt :+
Ben nog op werk..Heb het meeste nu gedaan dus de zenuwen beginnen te komen :')

En ik ben steeds in de war, ik heet ook Desiré dus ik denk steeds dat jullie het tegen mij hebben maar jullie kunnen mijn echte naam helemaal niet weten (nu wel :')) haha ben ook wel een beetje blond.


Hahahaha... Vind het soms ook wel lastig hoor hahaha.. Maar nu weten we het inderdaad wel :) wel leuk nog een naamgenoot :j

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48598
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 16:35

Marshaha: wat is jouw wachttijd voor een afspraak? Ik wil nl. mijn volgende tattoo heel graag door jou laten zetten eigenlijk, maar gezien de afstand (ik woon in noord Groningen :P ) maak ik er dan een weekendje Weert van, met mijn vriend... maar ik weet pas 2 weken van te voren of er geen werkzaamheden aan het spoor zijn, dus of ik de reis daadwerkelijk ga kunnen maken...

crazycactus

Berichten: 10930
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Mussel

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 17:32

Gefeliciteerd Splash en we zijn natuurlijk heeeeel nieuwsgierig naar je tattoo!!!!!

DeniiSee

Berichten: 1319
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: s'-Gravenzande

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 18:22

Ik heb half 7 een afspraak om mn tattoo te laten zetten! wordt: Willen is Kunnen
In sierlettertjes. Door alles wat ik de laatste tijd heb meegemaakt, wilde ik dit heel graag. heb er wel heeellang over nagedacht, maar vanavond komtie er tocht echt op :D
Komt op plekje boven mn rechterheup. Ben benieuwd...

Warboel
Berichten: 14705
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 18:26

Hihi nog een slachtoffer vandaag!

Zit nu bij de MacDonalds.. heb een cheeseburger, garnalen, kipnuggets en patat.. goed eten..maar ik heb helemaal geenhonger door de zenuwen :')

DeniiSee

Berichten: 1319
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: s'-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 18:29

hahaha ohjeee, hoelaat ga jij?
Ik ben een beetje zenuwachtig, valt eigenlijk wel mee. Weetniet wat ik ervan moet verwachten mn navelpiercing deed iniedergeval geen pijn. Merk het wel joh :D

heb nu pas bijgelezen haha, hoe is het bij doe van jou gegaan Splash? foto's? :D

Warboel
Berichten: 14705
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 18:51

7 uur!
Vriendje zou foto's maken van het zetten. Maar was door alle zenuwen mn geheugenkaartje vergeten in mn camera te doen :') is een echte Warbling actie hoor. Overkomt me vaker :P net dus even een nieuw geheugenkaartje gekocht. Moest er toch nog 1 bij. En we zijn afhankelijk van een bus die 2x per uur rijdt en de busrit duurt een half uur, dus kon ook niet meer even terug :')

DeniiSee

Berichten: 1319
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: s'-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 18:55

oooh ik een half uurtje voor je! ik heb om half 7 een afspraak. ga over kwartiertje weg.
hihi ik neem mn zussie van 13 mee. Die wilde graaag mee en die maakt ook wat fototjes met onze kleine camera. of met der bb geenidee.
ik kan nog terug, beter nog ikzit nog thuis haha. maar neee ik ga wel, krijg nu alleen wel een beetje zenuwen van het wachten haaat dat haha!

Wat ga je laten zette?

DeniiSee

Berichten: 1319
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: s'-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 19:08

oeeeeh ikgaat! even snel geldpinnen en dan gaan we..... spannend *\o/*

Dreamy

Berichten: 24072
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 19:09

Komt goed :D

tam20
Berichten: 1281
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 19:48

hahaha wat een zenuwen :D Ben benieuwd naar het resultaat!

Ben nog steeds erg blij met die van mij, alleen gaat hij nu vervellen en is hij dus niet op zijn mooist :+

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 20:00

Zo, na een enerverend ochtendje toch om 1130 in Weert aangekomen, en toen kwam de spanning wel een beetje. Het zetten viel mij echt 100% mee, het is meer irritant dan pijnlijk, op sommige plekjes wat gevoelig maar niks noemenswaardig.

Marsha heeft het echt geweldig gedaan, hij is precies zo geworden als ik hoopte, ik ben er weg van <3 Complimenten voor Marsha, ze is hartstikke lief, behulpzaam en professioneel. Ik kan haar echt bij iedereen aanraden, Marsha... BEDANKT! :D

En dan nu mijn aanwinst, het tibetaanse classical khyug script, met als betekenis : "Dream".

Afbeelding

Dreamy

Berichten: 24072
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 20:01

Moooi <3

Evel_Knievel

Berichten: 2033
Geregistreerd: 14-12-06
Woonplaats: Lima, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 20:02

Annett1990 schreef:
Macchiato schreef:
Weet iemand of ik direct bij Low Voltage Ink een afspraak kan maken als ik gewoon naar de shop toe ga? Want ik heb komende zaterdag eindelijk tijd om die kant op te gaan (mail en telefoon krijg ik geen reactie op)


ken de shop niet maar zou dan inderdaad even langs gaan..
ik had ook tattooshop gemaild en daar kreeg ik ook geen reactie op toen heb k gebeld en hij zei dat k het beste langs kon komen dat ie daar niks over kan zeggen over telefoon (ging over of hij een foto kan natekenen tot tattoo zeg maar, maar dan moet ie dus de foto zien).
Ik weet niet waar jij over gemaild heb maar bij de meeste tattooshops kan je het beste gewoon langs gaan..
en dat tel niet opgenomen word bel je dan niet op tijden dat ze dicht zijn ofzo? dr zijn vast ook shops die tijdens tattoo zetten niet opnemen..


Bedankt voor je reactie! Morgen ga ik naar Joure toe. Nu hopen dat het niet voor niks zal zijn :)

picobello

Berichten: 1971
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Barber, Curacao

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 20:18

@splash: nice!!

tam20
Berichten: 1281
Geregistreerd: 07-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 20:30

Ziet er goed uit! Maar heb al verschillende tattoo's van Marsh gezien en ze zet ze inderdaad onwijs mooi. En een lieve meid is het zeker.

Vind het toch wel raar hoor Macchiato, een mail beantwoorden lijkt mij een kleine moeite. Ik had ook eerst een mail gestuurd naar de tattooshop waar wij geweest zijn over de wachttijd en ik kreeg netjes binnen 24 uur reactie. Nu heeft hij ook wel iemand lopen die de telefoon aanneemt en de mail etc. bijhoudt, maar toch..

Fee_
Berichten: 6458
Geregistreerd: 22-10-09
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 20:36

Gaaf Splash!!

DeniiSee

Berichten: 1319
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: s'-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 20:53

jaaaaa ik heb m !!
het viel echt heeeel erg mee, had zoveel meer pijn verwacht!
ben er echt heel erg blij mee, en vond het ook heel gezellig dat Rob lekker veel vroeg over wat ik in het dagelijks leven doe en daar over door vragen. Top!! zenuwen waren binnen no-time weg! <3

Dreamy

Berichten: 24072
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 20:54

En dan nu, fotoooo's ? :D

NatassJa

Berichten: 7492
Geregistreerd: 27-11-06
Woonplaats: Flakkee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 20:59

Dat had ik ook. Ik was zoooo zenuwachtig. Eerst werkte hij die van m'n broertje bij. En die deed net of het verschrikkelijk veel pijn deed. Toen moest ik..... Ik trilde helemaal, maar zodra de stencils erop zaten waren de zenuwen totaal weg! Niks meer te bekennen. Had zo'n leuke artist. Heerlijke man. Lekker babbelen, z'n dochter kwam nog langs. Af en toe een sigaretje tussen door haha. 2,5 uur waren zo voorbij!!

Ben wel benieuwd naar de foto's :D

DeniiSee

Berichten: 1319
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: s'-Gravenzande

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 21:00

Afbeelding
:D

DesireeK

Berichten: 5255
Geregistreerd: 17-04-07
Woonplaats: Den Haag

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 21:05

Mooi Splash :)

Die van jou is ook mooi Denise.. ik ben benieuwd wanneer ik weer kan :)

Gimli_

Berichten: 4910
Geregistreerd: 13-07-04

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 21:10

Mooie plaatjes hier weer, top!

Evel_Knievel

Berichten: 2033
Geregistreerd: 14-12-06
Woonplaats: Lima, Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 21:26

tam20 schreef:
Ziet er goed uit! Maar heb al verschillende tattoo's van Marsh gezien en ze zet ze inderdaad onwijs mooi. En een lieve meid is het zeker.

Vind het toch wel raar hoor Macchiato, een mail beantwoorden lijkt mij een kleine moeite. Ik had ook eerst een mail gestuurd naar de tattooshop waar wij geweest zijn over de wachttijd en ik kreeg netjes binnen 24 uur reactie. Nu heeft hij ook wel iemand lopen die de telefoon aanneemt en de mail etc. bijhoudt, maar toch..


Lijkt mij ook een kleine moeite, maarja blijkbaar hebben ze het wel heeeeeeel erg druk. Gelukkig kunnen ze beter tattooeren dan mail beantwoorden :P

DeniiSee

Berichten: 1319
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: s'-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 21:29

hier iets duidelijker:
Afbeelding