[Centraal] Tattoo's

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Aranel
Berichten: 20212
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 22:26

Mooi hoor Splash! :)

Ik ben zo voorzichtig aan ook weer met wat ideetjes aan het spelen voor een nieuwe tattoo :D sowieso een hoefijzertje en dan gecombineerd met nog 'iets' met een teken wat geluk brengt, maar ik weet nog niet wat :') Qua plek weet ik het ook niet precies, zat te denken aan voet of enkel maar daar ben ik ook nog niet over uit. Lastig lastig!
Laatst bijgewerkt door Aranel op 16-12-11 22:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Marshaha

Berichten: 2944
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 22:29

Ik moet bekennen dat ik ook een ramp ben met mails beantwoorden. Zeker als ik over dingen moet nadenken die erin staan. Ik moet mezelf echt onder mijn reet schoppen om dat te doen.
Als het standaard vragen zijn heb ik ze binnen no time beantwoord tussen afspraken door,of kan het zijn dat de baliemedewerker antwoord
Ik ben een chaoot wat dat betreft... Shame om me

Splash: whaah wat lief van je
Dank je, ik krijg er rode wangetjes van

Warboel
Berichten: 14706
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 22:42

Oh supermooi Splash en Denise!

Ik ben net terug. Ook viel het mij 100% mee :) De bovenste vogel zit op m'n schouderblad en die deed HEEL erg zeer. Maar de rest was piece of cake *\o/* Even een fotootje uploaden :)

s_casper

Berichten: 489
Geregistreerd: 13-12-08

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 22:46

Wow splash, die van jou vind ik erg mooi!

Ik wil dit woord op mijn voet: сањалица (dromer in het servisch) Ik vind het alleen zo lastig om een goede plek op mijn voet uit te kiezen. Vind het zo moeilijk voor te stellen hoe het wordt.

Warboel
Berichten: 14706
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 22:53

Afbeelding

Afbeelding

Fee_
Berichten: 6459
Geregistreerd: 22-10-09
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 23:12

Wauw, prachtig zeg! Heel gaaf! Heeft het ook een betekenis?

Aranel
Berichten: 20212
Geregistreerd: 09-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 23:14

Ooh die is ook mooi zeg :oo Had je deze niet ook al eens in dit topic laten zien? Komt me bekent voor :j

Warboel
Berichten: 14706
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 23:23

Ja het heeft wel een betekenis hoor. Ik hoor eigenlijk nog een zusje te hebben, maar die is 20 jaar geleden overleden. Ik heb haar nooit gekend verder. Maar ik wilde haar toch op een manier bij hebben.. En ik ben sowieso ook gek van vogels. Heb het ontwerp zelf ook gemaakt.
Helaas toch ook wel negatieve reacties gekregen.. "Maar je hebt dr toch niet gekend" :n Maargoed, daar sta ik boven. Ik heb er een goed gevoel bij :)

@Aranel: Hij is net een uur geleden gezet, maar het ontwerp heet hier al weer gestaan ja :j

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 23:25

je moet doen wat goed voelt... niet gekend wil niet zeggen niet in je hart...

crazycactus

Berichten: 10930
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Mussel

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 23:31

Wauw het is wel een tattoo-dagje hier vandaag. Ik vind ze alle 3 prachtig!!!! Succes met de jeuk dames :P

Fee_
Berichten: 6459
Geregistreerd: 22-10-09
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 23:37

Lekker laten kletsen, hij is echt heel mooi!

Ik wil ook in zo'n stijl, twee vlinders. Ook zo helemaal zwart.

DeniiSee

Berichten: 1319
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: s'-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 23:38

waaauw beide 2 mooie tattoo's ook zeg! hoelang hebben jullie gezeten?
haha komt wel goed met de jeuk, hoop ik :z

DesireeK

Berichten: 5255
Geregistreerd: 17-04-07
Woonplaats: Den Haag

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-11 23:57

Wauwwww Warbling.. die is heel erg gaaf geworden zeg.. echt heel mooi :j

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 00:30

wow gave tattoo's weer zeg

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 00:58

Alle 3 een mooi resultaat! Warbling jij moet je er goed bij voelen, sommige mensen moet je gewoon laten kletsen. Ik vind het een erg mooi gebaar en de uitwerking is zo te zien super gelukt!

Ik wil ook weer.. maar wanneer (vooral qua geld haha) en wat precies. De grote lijnen heb ik wel op papier, maar heb er nog niet het goede gevoel bij.. er klopt nog iets niet aan. Laatste tijd ook twijfel om bij m'n sleutelgat nog 2 woorden te laten zetten. Dus moet ook op zoek naar een mooi, passend lettertype. Het kriebelt iig weer steeds meer haha.

Corelli

Berichten: 9997
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 02:19

Alle drie nooi, maar vooral die van splash spreekt me erg aan <3 is er nog een speciale reden dat je voor die specifieke taal hebt gekozen?

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 03:33

Warbling, prachtig joh! En het is jouw gevoel, jouw keuze. Als jij het zo voelt is het goed.

Marsha... :)

Ik heb denk ik een klein half uurtje gezeten? En dankjullie allemaal. Ik heb voor tibetaanse gekozen omdat ik het een prachtig script vind en ondanks dat ie op een zichtbare plek zit blijft de betekenis toch van mij.

En nu moet ik werken, Bah!!!!

Warboel
Berichten: 14706
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 06:14

Ja laat ze ook lekker gaan hoor. Krijg de meeste hartstsikke positieve reacties :) denk dat als die straks mooi genezen is ik vaak uit de kleren mag :')

Werkse Splash, als je nog aan het werk bent :P Ik moet nu werken :)

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 08:30

Ik moet er nu uitom dalijk te gaan werken... Waarschijnlijk doen vriendlief en ik sessies om de beurt, ziet een van ons het niet meer zitten, kan de ander de tijd vol maken

Warboel
Berichten: 14706
Geregistreerd: 04-11-08
Woonplaats: Leiden

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 09:59

Ga je er een met je vriend zetten? Gaaf. Sorry als ik er overheen gelezen heb trouwens :P

Gister kwam de mededeling dat ik een hele gevoelige huid heb.. met t tekenen werd het al rood en dik :') toen die klaar was was het ook helemaal knalrood en superdik. Heb ook een hele erge lichte huid. Maar dat is juist mooi met dat zwart :)

Vriendje zou foto's maken van het zetten, maar hij vond het eng en heeft t dus niet gedaan := ach maakt niet uit. Wel lief dat 'ie meegegaan was :)

Joanne1987

Berichten: 5888
Geregistreerd: 13-11-06
Woonplaats: Den Bosch

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 10:34

Niet hetzelfde, hij wil een rugstuk met wolven en ik wil m'n rug bij laten werken en iets met vlinders Nasr schouderkop/bovenarm

_Madelon

Berichten: 4760
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Westervoort

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 11:06

Ik heb besloten dat ik mn verjaardagsgeld ga gebruiken om hem dan toch echt te laten zetten.
Duurt nog even maar hopelijk in februari dan toch eindelijk, van de week maar is even kijken of ik al een afspraak kan maken en bij wie. Ga is even goed onderzoek doen.

DeniiSee

Berichten: 1319
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: s'-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 11:13

Pfff ik word een beeetje moeilijk van mn ex..
Die zit nu leuk te doen met dattie verkeerd is gedaan in de hoogte en breedte en dat de N niet goed staat dat het lijkt dat er Willem staat

Word hier een beeetje misselijk van, jong moet lekker zn eigen leven zoeken.
Ik ben der blij mee, en weet dat ik me er niks van moet aantrekken, maar vind het me een partij lelijk dattie zo zit te banketstaaf over mn eerste tattoo -O-

Monatoetke

Berichten: 964
Geregistreerd: 18-07-08

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 11:15

mooie tattoo's dames, gefeliciteerd met jullie prachtige aanwinsten ;)

picobello

Berichten: 1971
Geregistreerd: 20-04-04
Woonplaats: Barber, Curacao

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-11 11:43

Ik zal ook eens foto's laten zien van mijn tattoo's. Ze zijn nu 2 weken geleden gezet. Foto's zijn niet zo goed van kwaliteit, zijn van mijn telefoon. En ik heb gemerkt dat het best lastig is een fatsoenlijke foto van je eigen arm en been te maken :+

Dit is een pootafdruk van mijn recent overleden poes. Dit pootje staat voor mijn liefde voor al mijn katten, maar ik heb voor haar voetje gekozen omdat zij heel speciaal voor me was.
Afbeelding


En dit is de naam van mijn man in het tibetaans schrift. Ik ben al langere tijd geinteresseerd in het boeddhisme, kan me daar erg in vinden en ik vind het een prachtig schrift en nu weet niet iedereen meteen wat er staat, dat is prive.
Afbeelding