[Centraal] Tattoo's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
c_alsemgeest

Berichten: 20704
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:55

Ik laat trouwens binnenkort een tattoo ontwerpen.
Hij komt op mijn ribbenkast/zij te staan.
De tekst:
We just thought we were having fun…
We didn’t realize we were making memories.

Met daarboven een huilende engel waarvan de veren uit haar vleugels over de tekst heen dwarrelen.

lesilla
Berichten: 26847
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: Efteling

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:56

Klinkt bijzonder, ben heel benieuwd wat het gaat worden!

savasan

Berichten: 1044
Geregistreerd: 21-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:56

Maar de shops die het 16+ doen, zeggen ook zo goed mogelijk werk te willen afleveren. Hoe kan dat dan in combinatie met dat een tatoeage kan gaan veranderen door de groei?

manon_king

Berichten: 343
Geregistreerd: 06-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:57

Leuk topic! Ik heb vorige week woensdag mijn eerste (en laatste :o) bij Bodycult in Utrecht laten zetten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:57

c_alsemgeest schreef:
Ik laat trouwens binnenkort een tattoo ontwerpen.
Hij komt op mijn ribbenkast/zij te staan.
De tekst:
We just thought we were having fun…
We didn’t realize we were making memories.

Met daarboven een huilende engel waarvan de veren uit haar vleugels over de tekst heen dwarrelen.


Wauw heel mooi :j

lesilla
Berichten: 26847
Geregistreerd: 11-08-06
Woonplaats: Efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:58

manon_king schreef:
Leuk topic! Ik heb vorige week woensdag mijn eerste (en laatste :o) bij Bodycult in Utrecht laten zetten.


Dat vraagt om een foto :D

Myryana

Berichten: 2139
Geregistreerd: 28-03-05
Woonplaats: Düsseldorf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 21:59

Morgen of zaterdag ga ik eens langs de tattooshop hier in de buurt voor mijn idee voor mijn lettering tattoo. Ben eigenlijk wel beetje nerveus hahaha xD

Heb wat verschillende lettertypes die ik leuk vind maar misschien dat ze daar nog wat ideeen hebben.

manon_king

Berichten: 343
Geregistreerd: 06-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 22:03

lesilla schreef:
manon_king schreef:
Leuk topic! Ik heb vorige week woensdag mijn eerste (en laatste :o) bij Bodycult in Utrecht laten zetten.


Dat vraagt om een foto :D


Komt ie :D:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 22:11

Leuk, zie ik het goed dat je in die 4 sterretjes wit hebt zitten?

We zijn best wel vlot door het vorige topic gegaan ... eens zien of ik in dit topic nog foto's kan laten zien van een nieuwe of dat het nog een topic gaat duren :D

c_alsemgeest

Berichten: 20704
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 22:16

lesilla schreef:
Klinkt bijzonder, ben heel benieuwd wat het gaat worden!

Als er ontworpen en getekend gaat worden zal ik het posten.
Ik wil hem trouwens laten doen door Emmy van Needle art... zij maakt zulke prachtige black & white's :+:


Mijn man heeft daar ook pas zijn sleeve door haar laten uittekenen (over schouderblad tot onderkant pols). Zo uit de losse pols op zijn arm om een idee te krijgen van de indeling. Nu gaat hij verder ontworpen worden en 3 augustus wordt de eerste sessie gehouden... de eerste in een reeks van 6 :oo :P
Op zich is hij wel wat gewend qua tattoo's hij heeft twee reusachtige, maar erg mooie zwaluwen op zijn buik... (geen cartoon achtige als robbie williams), letters op zijn buitenkant van zijn arm een in schaduwen en een soort triball verwerkte ooevaar op zijn schouder en een tekst op de binnenkant van zijn andere pols.
Die van hem is ook zwart wit en religieus.... maar zonder kruizen, jezus afbeeldingen oid erin :P
er zitten onder andere witte duiven, uitbloeiende rozen, wolken en 'the angel of grief' in verwerkt.
De engel: Afbeelding

voor ons hebben de tattoo's een diepe betekenis, omdat mijn vader ernstig ziek is en niet lang meer te leven heeft. Dit geeft toch een stukje extra om ermee om te gaan.
Laatst bijgewerkt door c_alsemgeest op 28-04-11 22:17, in het totaal 2 keer bewerkt

manon_king

Berichten: 343
Geregistreerd: 06-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 22:16

idinn schreef:
Leuk, zie ik het goed dat je in die 4 sterretjes wit hebt zitten?

We zijn best wel vlot door het vorige topic gegaan ... eens zien of ik in dit topic nog foto's kan laten zien van een nieuwe of dat het nog een topic gaat duren :D


Ja, klopt. Hij was klaar, maar hij zei zelf dat dit het nog echt af zou maken. Ben er zo blij mee *\o/*

MontyRulezz

Berichten: 2813
Geregistreerd: 21-05-06
Woonplaats: Noord-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 22:18

Ik ga zondag een weekje naar Egypte, maar daarna wil ik mijn 2e tattoo laten zetten.

Deze:Afbeelding maar dan zonder het woord eronder op de binnenkant van mijn linkerpols. Dit woord is heel typerend voor mij, beschrijft mij heel goed, na een hele nare periode een hele tijd geleden ben ik er heel sterk uit gekomen. Als reminder daaraan deze tattoo.

c_alsemgeest

Berichten: 20704
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 22:19

oh zelf heb ik trouwens ook nog een tekst op mijn pols... even kijken of ik er ergens een foto van heb...

manon_king

Berichten: 343
Geregistreerd: 06-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 22:19

c_alsemgeest schreef:
Als er ontworpen en getekend gaat worden zal ik het posten...... Dit geeft toch een stukje extra om ermee om te gaan.


Klinkt heel bijzonder, heb je er een foto van? :)
Edit: ik bedoel die van je man ;)

Tatyana

Berichten: 1498
Geregistreerd: 24-01-05

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 22:23

@c_alsemgeest: Wat een ontzettend gaaf idee en ik kan er alleen maar in meegaan dat je voor Emmy kiest. Heb al wel meer erg mooi werk van haar gezien!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 22:28

manon_king schreef:
Ja, klopt. Hij was klaar, maar hij zei zelf dat dit het nog echt af zou maken. Ben er zo blij mee *\o/*

Het ziet er daardoor inderdaad af uit, heb ze eigenlijk met rond googlen voor ideetjes altijd zonder iets erin gezien..

c_alsemgeest

Berichten: 20704
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 22:28

manon_king schreef:
c_alsemgeest schreef:
Als er ontworpen en getekend gaat worden zal ik het posten...... Dit geeft toch een stukje extra om ermee om te gaan.


Klinkt heel bijzonder, heb je er een foto van? :)
Edit: ik bedoel die van je man ;)

Nee helaas nog niet... vorige week had hij wel een ondergetekende en een kaal geschoren arm... maar daar mocht ik geen foto van maken _O-

Marshaha

Berichten: 2944
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Weert

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 22:31

was ik ook weer

apincy

Berichten: 338
Geregistreerd: 26-12-07
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 22:34

ik meld me ook weer en ben benieuwd naar alle mooie tattoo's die voorbij gaan komen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 22:41

Marshaha schreef:
was ik ook weer


Nou ben ik wel benieuwd wat je van de tattoo's van mn vriend vind :P

Optiwolk

Berichten: 4787
Geregistreerd: 22-02-11

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 22:44

Ik kom ook weer jaloers meelezen!
Als alles goed gaat hoop ik over anderhalf jaar onder de naald te gaan :P

eempiej
Berichten: 3987
Geregistreerd: 16-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 22:46

Ik meld me ook weer even in het topic.
Mijn oom, (tattoo verslaafd :P ) kwam er met pasen, met het mooie weer achter, dat zijn aller liefste en leukste nichtje (ik dus :P ) ook een tattoo heeft. Dus nu ben ik ook nog stoer volgens hem :')
Moest wel lachen, voor mij is hij niet meer nieuw, maar voor veel mensen deze zomer wel.

wollewaps

Berichten: 1049
Geregistreerd: 06-12-08
Woonplaats: Odoornerveen (Drenthe)

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 22:46

Ik speel ook weer voor trouwe meelezer! :D

Isjtar

Berichten: 679
Geregistreerd: 30-01-07
Woonplaats: Urmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 22:59

Ik heb het hele vorige topic in 1 dag uitgelezen en ga nu toch maar eens posten...
Ik loop al ontzettend lang met het idee dat ik een tattoo wil. Had alleen nog geen enkel idee wat en waar ik iets wilde. Had al wel een ontwerpje bedacht met een aap (chinees sterrenbeeld) zittend op een fontein (water is mijn element) met een lotusbloem oid in zijn handen rustend op zijn schoot. Dit had ik even laten bezinken en dat vind ik nu toch niet meer zo geweldig.
Ik zag in het vorige topic op pag 100 een tattoo van een chinees teken (Joy) met daaronder een lotusbloem en ik ben eigenlijk verliefd geworden op die! Nou zou ik dan dat Chinese teken willen vervangen voor het teken voor aap, om toch weer mijn Chinese sterrenbeeld er in terug te laten komen. Dit sluit namelijk zo verbazingwekkend goed bij mij aan en omschrijft mij echt heel goed, dus dat vind ik dan wel erg mooi :)
Ik had alleen het idee om mn eerste tattoo gewoon in simpel zwart te laten zetten, maar ben bang dat die lotusbloem dan zo onduidelijk wordt... Wat denken jullie?
En wat voor prijskaartje zou er ongeveer aan vast zitten? Ik zou hem het liefst max. 8cm hoog willen hebben...
Als ik de reacties zo lees uit het vorige topic zou ik wel graag naar Marshaha willen gaan, is ook makkelijk in de buurt voor mij! :)

c_alsemgeest

Berichten: 20704
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 23:07

Bij zwarte tattoo's kan een klein streepje witte inkt bloemen e.d. er echt uit laten springen :j
Prijzen verschillen erg per shop... kan je het beste even bij de shop langsgaan.