Hooikoorts

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zertab

Berichten: 12423
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-21 13:57

SusanH schreef:
O echt? Ik doe hem meteen af. Ik kan nu niet buiten zonder zonnebril. Dus zodra ik de winkel uit kom kapje af en bril weer op.


Dat kan ik ook niet haha. Maar geen goede combinatie, mondkapje en bril :')

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34824
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-21 13:58

Jawel hoor gaat prima alleen zie ik binnen niet zo best met zonnebril 8-). En een kapje vind ik vreselijk dus die gaat zo snel ik de deur uit ben weer af.

Zertab

Berichten: 12423
Geregistreerd: 05-02-11
Woonplaats: Brabant

Re: Hooikoorts

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-21 14:21

Ik bedoel dat een mondkapje én zonnebril geen goede combinatie is, want dan slaat je bril aan. Tenminste bij mij :')

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34824
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-21 14:29

O nee dat gebeurt bij mij niet.

Morrie

Berichten: 22344
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-21 14:54

Zertab schreef:
Ik bedoel dat een mondkapje én zonnebril geen goede combinatie is, want dan slaat je bril aan. Tenminste bij mij :')

kwestie van ijzertje goed aandrukken en je bril over het kapje zetten.
Ik zet alleen een FFP2 kapje op als ik een keer ergens heen moet, ik ga niet beginnen aan een vodje dat niets doet. Vanmorgen moest ik naar Beter horen, daar moesten afdrukken van mijn oren worden gemaakt, toen moesten de oorelastieken af en ik moest het kapje een kwartier vasthouden, lekker nutteloos dus.
(Overigens moest ik niet omdat ik slecht hoor, maar omdat ik te goed hoor, vooral 's nachts, ik hoor niet alleen mijn echtgenoot maar ook de buurman snurken :'), oordoppen op maat laten aanmeten dus)

Seltje

Berichten: 3306
Geregistreerd: 25-05-10
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-21 15:50

Zertab schreef:
Ik bedoel dat een mondkapje én zonnebril geen goede combinatie is, want dan slaat je bril aan. Tenminste bij mij :')

Zonder bril zie ik niets. Maar ik heb op het werk de hele dag dus een bril en een mondkapje op. En ineens kan ik vlot ademen, de vorige dagen thuis was echt een ramp. Dus misschien thuis ook maar mijn kapje ophouden...

Tip: als je bril aandampt(schrijf ik dat zo?), je masker hoger zetten en je bril echt over je masker dragen.