Viruswaanzin

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
maava
Berichten: 1568
Geregistreerd: 14-12-14
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 10:09

Ilse_123 schreef:
En dan zijn er nog mensen die beweren dat het allemaal wel meevalt -O-

Ik vond deze meme nog. Zal natuurlijk niet voor iedereen gelden, maar wel de paar Corona ontkenners die ik op mijn facebook had.

Afbeelding

secricible

Berichten: 25710
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 10:29

Karin schreef:
De link naar dat artikel uit Arts & Auto postte ik op de vorige pagina. Dat is een artikel uit april, daaruit komt het citaat dat Arabesk hierboven postte. Ik kan dan ook alleen maar denken: neem het maar lekker als je ervan overtuigd bent dat het werkt. :D


oh ik zie het nu ja. Sorry, ik was ook even de kluts kwijt gisteravond :D

Karin

Berichten: 65337
Geregistreerd: 10-01-01

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-20 10:34

Het gaat weer hard hier hè :D

Maar wel interessant, dat soort onderzoeken.

Astorga
Berichten: 3037
Geregistreerd: 07-06-05

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 18:49

Een bekende van me zit op een anti-coronamaatregelen-pagina en deelt daar ook van op zijn tijdlijn. Zag nu een bericht voorbij komen van iemand die in de super werd aangesproken op het niet dragen van een mondkapje en die daarop volledig uit zijn plaat ging, incl schreeuwen en alles. Tamelijk onbeschoft als je het mij vraagt. Was dan ook erg verbaasd over alle "wat goed van je dat je zo dicht bij jezelf blijft", "ga zo door" en "blijf vooral in je kracht staan" berichtjes daaronder. Hoe hebben we als samenleving zo ver af kunnen glijden?

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 18:50

Astorga schreef:
Een bekende van me zit op een anti-coronamaatregelen-pagina en deelt daar ook van op zijn tijdlijn. Zag nu een bericht voorbij komen van iemand die in de super werd aangesproken op het niet dragen van een mondkapje en die daarop volledig uit zijn plaat ging, incl schreeuwen en alles. Tamelijk onbeschoft als je het mij vraagt. Was dan ook erg verbaasd over alle "wat goed van je dat je zo dicht bij jezelf blijft", "ga zo door" en "blijf vooral in je kracht staan" berichtjes daaronder. Hoe hebben we als samenleving zo ver af kunnen glijden?

Blijf in je kracht staan is niet eens een correcte zin :') pffft

secricible

Berichten: 25710
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 19:01

Zum kotsen, ik zag het filmpje ook. Wat een treurneus. Kleerkast tegen een puber die ook maar zijn werk doet.
Laatst bijgewerkt door secricible op 16-12-20 19:01, in het totaal 1 keer bewerkt

verootjoo
Berichten: 35673
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 19:01

Als je je in je identiteit voelt aangetast omdat je een mondkapje moet dragen is het echt tijd voor hulp hoor :=

Anoniem

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 19:02

Nou idd.. dan moet je toch eens denken aan therapie...

Earth

Berichten: 7950
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 19:03

Sommige mensen zoeken naar mijn idee gewoon een reden om tegen de samenleving aan te schoppen...

Zebrastreep

Berichten: 9843
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 19:05

Earth schreef:
Sommige mensen zoeken naar mijn idee gewoon een reden om tegen de samenleving aan te schoppen...


Precies! Tenzij ze geld nodig zijn van een of andere instantie die weten ze dan heel snel te vinden. Of altijd dreigen met dat de politie slecht is maar als ze wat overkomt zijn het de eerste die aan de lijn hangen. Heel hypocriet eigenlijk.

Mizora

Berichten: 18133
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 19:08

verootjoo schreef:
Als je je in je identiteit voelt aangetast omdat je een mondkapje moet dragen is het echt tijd voor hulp hoor :=


Inderdaad, valt in de categorie niets aan roze willen dragen vanwege je mannelijkheid (de vriend van mijn zus weigerde hun teef met de halsband uit te laten die ik gegeven had omdat de naam in roze geschreven was en met roze onderlegd was. Het ging om een zwarte 5cm halsband bij een boerboelkruising)

Stel je deze halsband voor in het zwart met een randje zichtbare roze fleece (hier zwart, dus niet meer dan dat) en dan een roze naam.
Afbeelding

Nee, het is bij hem niet beter geworden, hoewel hij geloof ik niet ingewikkeld doet over een mondkapje.

nynke55
Berichten: 5940
Geregistreerd: 14-03-10

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 19:22

Dat filmpje is in scene gezet, lees ik net in het dagblad van het noorden.

secricible

Berichten: 25710
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 19:26

Wauw... Waarom zou je dat in scène willen zetten?
Lees dat de man het in scène zette,m de jongen werd overrompeld en werkte mee.

Heel raar...

Astorga
Berichten: 3037
Geregistreerd: 07-06-05

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 20:01

Ik heb geen filmpje gezien maar las een verhaal. Misschien dat de video daar wel op is gebaseerd, dat weet ik niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 20:31

secricible schreef:
Wauw... Waarom zou je dat in scène willen zetten?


Omdat het volgers oplevert...

-O-

secricible

Berichten: 25710
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 21:30

Ik leef echt in een andere wereld....

Electra63

Berichten: 17899
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 21:42

safina schreef:
secricible schreef:
Wauw... Waarom zou je dat in scène willen zetten?


Omdat het volgers oplevert...

-O-


Die vent heeft teveel anabolen gebruikt.
Kijk maar eens op zijn FB: kind achter in de auto los en dan zeggen dat ze een "incassootje" gaan doen, daar leert het kind meer van dan van dan naar school gaan ;)

Anoniem

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 21:43

En zulke mensen mogen zich voortplanten ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 22:03

secricible schreef:
Ik leef echt in een andere wereld....


Ik ook. Goddank. Maar het voelt soms wel of mijn wereld klein is en de gekke wereld best groot. >;)

Earth

Berichten: 7950
Geregistreerd: 09-04-20
Woonplaats: 1,5 meter

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 22:31

Soms begin ik bijna aan mezelf te twijfelen, als ik dan weer info voorbij zie komen waarbij mensen oz overtuigend zijn. Dan denk ik, mis ik nou iets? Soms lijkt het of er al teveel mensen zijn die de regering ondermijnen, die het hebben over gemanipuleerde cijfers enzo. Dan denk ik he, ben ik nou gek?
Maar dan denk ik weer, nee, ik laat het niet toe. Ik laat me niet bang maken. Ik vertrouw erop dat het goedkomt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 22:31

Die gekke wereld plant zich helaas ook het meeste voort heb ik het idee :=

Electra63

Berichten: 17899
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 22:39

idinn schreef:
Die gekke wereld plant zich helaas ook het meeste voort heb ik het idee :=


Ik vind het vooral verontrustend, dat dit soort lui, volgers en aanhangers hebben.

Zebrastreep

Berichten: 9843
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 22:53

Earth schreef:
Soms begin ik bijna aan mezelf te twijfelen, als ik dan weer info voorbij zie komen waarbij mensen oz overtuigend zijn. Dan denk ik, mis ik nou iets? Soms lijkt het of er al teveel mensen zijn die de regering ondermijnen, die het hebben over gemanipuleerde cijfers enzo. Dan denk ik he, ben ik nou gek?
Maar dan denk ik weer, nee, ik laat het niet toe. Ik laat me niet bang maken. Ik vertrouw erop dat het goedkomt.


Ik denk altijd maar als het echt zo was waren die gekkies die maandag stonden te fluiten hardhandig aangepakt door de politie. In noord-Korea zou je dat niet moeten proberen dat kan je je leven kosten. Nu is noord korea wel heel extreem maar er zijn meer landen waarbij het heel extreem gaat als je wantrouwig bent en dit ook uit richting de regering.

secricible

Berichten: 25710
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 22:55

Zebrastreep schreef:
Earth schreef:
Soms begin ik bijna aan mezelf te twijfelen, als ik dan weer info voorbij zie komen waarbij mensen oz overtuigend zijn. Dan denk ik, mis ik nou iets? Soms lijkt het of er al teveel mensen zijn die de regering ondermijnen, die het hebben over gemanipuleerde cijfers enzo. Dan denk ik he, ben ik nou gek?
Maar dan denk ik weer, nee, ik laat het niet toe. Ik laat me niet bang maken. Ik vertrouw erop dat het goedkomt.


Ik denk altijd maar als het echt zo was waren die gekkies die maandag stonden te fluiten hardhandig aangepakt door de politie. In noord-Korea zou je dat niet moeten proberen dat kan je je leven kosten. Nu is noord korea wel heel extreem maar er zijn meer landen waarbij het heel extreem gaat als je wantrouwig bent en dit ook uit richting de regering.



Jaaa, maar nee, dat WIL de regering dat je dat denkt. Omgekeerde psychologie :)* }:)

Astorga
Berichten: 3037
Geregistreerd: 07-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-20 22:57

Earth schreef:
Soms begin ik bijna aan mezelf te twijfelen, als ik dan weer info voorbij zie komen waarbij mensen oz overtuigend zijn. Dan denk ik, mis ik nou iets? Soms lijkt het of er al teveel mensen zijn die de regering ondermijnen, die het hebben over gemanipuleerde cijfers enzo. Dan denk ik he, ben ik nou gek?
Maar dan denk ik weer, nee, ik laat het niet toe. Ik laat me niet bang maken. Ik vertrouw erop dat het goedkomt.

Is heel begrijpelijk hoor. Iedereen krijgt een podium en soms lijkt het meer te gaan om wie zijn verhaal met de meeste overtuiging brengt dan om wie echt deskundig is. Gelukkig zijn er ook steeds meer echte experts te volgen online en maak ik daar graag gebruik van.