Goede vervanger voor Endomondo sportapp

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 17:59

Voor degenen met gangenpaarden: sinds wanneer registreert Equilab de tölt niet meer? Paard heeft 3 weken moeten herstellen van een kleine ingreep en heb vandaag voor het eerst een kort ritje gemaakt. De app staat nog steeds op ijslander ingesteld en toch is de tölt registratie weg. Ik heb wel de gratis versie, vind betalen voor een app weggesmeten geld.

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 18:31

SVRL schreef:
Voor degenen met gangenpaarden: sinds wanneer registreert Equilab de tölt niet meer? Paard heeft 3 weken moeten herstellen van een kleine ingreep en heb vandaag voor het eerst een kort ritje gemaakt. De app staat nog steeds op ijslander ingesteld en toch is de tölt registratie weg. Ik heb wel de gratis versie, vind betalen voor een app weggesmeten geld.


Weet niet of het in een betaalde app wel geregistreerd blijft, maar ja het ontwikkelen van een app kost tijd en je weet tijd is geld................

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 18:38

SVRL schreef:
Voor degenen met gangenpaarden: sinds wanneer registreert Equilab de tölt niet meer? Paard heeft 3 weken moeten herstellen van een kleine ingreep en heb vandaag voor het eerst een kort ritje gemaakt. De app staat nog steeds op ijslander ingesteld en toch is de tölt registratie weg. Ik heb wel de gratis versie, vind betalen voor een app weggesmeten geld.

Er is begin januari een update geweest, waardoor je paard niet meer geselecteerd staat. (links onderin staat paard, naast rechts training) als je je paard weer selecteert en dan de naam weer in beeld hebt, dan doet hij het weer.

StonedRomy

Berichten: 7547
Geregistreerd: 20-03-11
Woonplaats: onder een steen

Re: Goede vervanger voor Endomondo sportapp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 18:39

Is er een app die nauwkeurig de snelheden bijhoudt en een route kaart heeft? Liefst ook Max snelheid

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-21 19:08

tine10 schreef:
SVRL schreef:
Voor degenen met gangenpaarden: sinds wanneer registreert Equilab de tölt niet meer? Paard heeft 3 weken moeten herstellen van een kleine ingreep en heb vandaag voor het eerst een kort ritje gemaakt. De app staat nog steeds op ijslander ingesteld en toch is de tölt registratie weg. Ik heb wel de gratis versie, vind betalen voor een app weggesmeten geld.

Er is begin januari een update geweest, waardoor je paard niet meer geselecteerd staat. (links onderin staat paard, naast rechts training) als je je paard weer selecteert en dan de naam weer in beeld hebt, dan doet hij het weer.


Top, bedankt

Nathalie83

Berichten: 1371
Geregistreerd: 07-09-08
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 14:57

Ik gebruik nu Polar Flow en Equilab

Femke_Tweety

Berichten: 12018
Geregistreerd: 02-04-10
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug

Re: Goede vervanger voor Endomondo sportapp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-21 14:58

Il ben uiteindelijk uitgekomen op sports tracker

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Re: Goede vervanger voor Endomondo sportapp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 08:14

Is er iemand die de betaalde versie van Equilab heeft?
Geeft het echt meer voordelen?

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 09:25

Ik vind de gratis equilab te wisselende gegevens doorgeven, op 12 km soms 2 km minder. Dan ga ik geen betaalde versie proberen.

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 10:36

tine10 schreef:
Ik vind de gratis equilab te wisselende gegevens doorgeven, op 12 km soms 2 km minder. Dan ga ik geen betaalde versie proberen.


Dat was niet mijn vraag tine10 ;)

Maar wat jij zegt is mij natuurlijk ook opgevallen, maar heb er eens een andere app naast laten lopen en dan komen ze op nagegnoeg dezelfde aantal kilometers

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 10:43

Wel indirect. Want als de kwaliteit nu al niet goed is, wie zegt dan dat dat wel is als je ervoor gaat betalen. Wat ik heb begrepen van anderen is dat er weinig verschil is tussen de gratis en betaalde versie.

Ik heb een tijdlang 3 verschillende apps tegelijk gebruikt, Equilab zat er bijna altijd een paar km onder. Soms een paar honderd meter.

candalisa

Berichten: 3473
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: Goede vervanger voor Endomondo sportapp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 13:19

Ik heb de betaalde versie van Equilab ben er echt heel tevreden mee zo kan je live tracking doen en zit er een functie om mensen te laten weten waar je bent en dat je gaat rijden als hij lang op 1 plek blijft verzend hij een alarm uit ... zo vind ik het handig om alle training schema’s bij te kunnen houden van zowel
Longeren als rijden

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 13:47

[quote="tine10"]Wel indirect. Want als de kwaliteit nu al niet goed is, wie zegt dan dat dat wel is als je ervoor gaat betalen. Wat ik heb begrepen van anderen is dat er weinig verschil is tussen de gratis en betaalde versie.

Ik heb een tijdlang 3 verschillende apps tegelijk gebruikt, Equilab zat er bijna altijd een paar km onder. Soms een paar honderd meter.[/quote

Daarom was mijn vraag ook, wie heeft de betaalde versie! Die heb jij dus niet en dat geeft niet maar wel dat jij dus niet kan beoordelen of die wezenlijk anders is.

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 13:48

candalisa schreef:
Ik heb de betaalde versie van Equilab ben er echt heel tevreden mee zo kan je live tracking doen en zit er een functie om mensen te laten weten waar je bent en dat je gaat rijden als hij lang op 1 plek blijft verzend hij een alarm uit ... zo vind ik het handig om alle training schema’s bij te kunnen houden van zowel
Longeren als rijden



Kijk hier heb ik wat aan,dank voor je reactie! Mag ik vragen hoeveel jij per maand betaald?

Hilary

Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Re: Goede vervanger voor Endomondo sportapp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 13:55

Kun je nog andere trainingsvormen kiezen? Ik lees hierboven rijden en longeren, maar ik wandel en fiets ook met mijn paard en dat hou ik ook graag bij.

Naskapower

Berichten: 3245
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-21 15:32

Hilary schreef:
Kun je nog andere trainingsvormen kiezen? Ik lees hierboven rijden en longeren, maar ik wandel en fiets ook met mijn paard en dat hou ik ook graag bij.


Opties voor training zijn:
Balkjes, buitenrit, cardio, draf training, dressuur, eventing, flatwork, galop training,kracht, lange teugel/lange lijnen, longeren, looptraining, springen en wedstrijd.

candalisa

Berichten: 3473
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 15:52

Hubbels schreef:
candalisa schreef:
Ik heb de betaalde versie van Equilab ben er echt heel tevreden mee zo kan je live tracking doen en zit er een functie om mensen te laten weten waar je bent en dat je gaat rijden als hij lang op 1 plek blijft verzend hij een alarm uit ... zo vind ik het handig om alle training schema’s bij te kunnen houden van zowel
Longeren als rijden



Kijk hier heb ik wat aan,dank voor je reactie! Mag ik vragen hoeveel jij per maand betaald?


Ik heb 9.99 voor een heel jaar betaald met de Black Friday korting dat vond ik best mooi om uit te proberen!

En idd naskapower had al geantwoord op de trainingsvraag

Hilary

Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-21 18:23

Naskapower schreef:
Hilary schreef:
Kun je nog andere trainingsvormen kiezen? Ik lees hierboven rijden en longeren, maar ik wandel en fiets ook met mijn paard en dat hou ik ook graag bij.


Opties voor training zijn:
Balkjes, buitenrit, cardio, draf training, dressuur, eventing, flatwork, galop training,kracht, lange teugel/lange lijnen, longeren, looptraining, springen en wedstrijd.

Thanks, daar kan ik wel wat mee :)

Kan natuurlijk prima bijv Flatwork gebruiken voor fietsen en looptraining voor wandelen oid. Ik ga ‘m eens testen in de gratis variant.

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Re: Goede vervanger voor Endomondo sportapp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-21 17:07

Ik gebruik nu al een tijdje sportstracker, maar mis daar de optie fietsen. Er zit alleen wielrennen en mountainbiken op terwijl ik bij endomondo altijd toerfietsen gebruikte. Ik gebruik nu maar steeds overig. Is er een app waar je wel recreatief fietsen als optie kan gebruiken?

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-21 17:10

Anoeska27 schreef:
Ik gebruik nu al een tijdje sportstracker, maar mis daar de optie fietsen. Er zit alleen wielrennen en mountainbiken op terwijl ik bij endomondo altijd toerfietsen gebruikte. Ik gebruik nu maar steeds overig. Is er een app waar je wel recreatief fietsen als optie kan gebruiken?

Sportractive heeft fietsen, wielrennen en mountainbiken, ook nog e-biken

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-21 17:15

tine10 schreef:
Anoeska27 schreef:
Ik gebruik nu al een tijdje sportstracker, maar mis daar de optie fietsen. Er zit alleen wielrennen en mountainbiken op terwijl ik bij endomondo altijd toerfietsen gebruikte. Ik gebruik nu maar steeds overig. Is er een app waar je wel recreatief fietsen als optie kan gebruiken?

Sportractive heeft fietsen, wielrennen en mountainbiken, ook nog e-biken

Dank je wel!

rollyjogered

Berichten: 202
Geregistreerd: 10-09-16
Woonplaats: Noorwegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-21 18:48

Anoeska27 schreef:
Ik gebruik nu al een tijdje sportstracker, maar mis daar de optie fietsen. Er zit alleen wielrennen en mountainbiken op terwijl ik bij endomondo altijd toerfietsen gebruikte. Ik gebruik nu maar steeds overig. Is er een app waar je wel recreatief fietsen als optie kan gebruiken?

sportstracker heeft fietsen? bij mij de aller eerste optie.

Afbeelding

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Re: Goede vervanger voor Endomondo sportapp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-21 19:44

Ik heb de Nederlandse versie en daar hoort het icoontje bij wielrennen.

tine10

Berichten: 5075
Geregistreerd: 14-10-08
Woonplaats: in zuid-oost Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 17:39

Dit bedoelde ik eerder dus, vandaag eindelijk aan gedacht om schermopname te maken voor ik de rit opsloeg. Ik ben er klaar mee..... Op 20 km ben je namelijk minstens 2 km kwijt. Niet grappig.
Afbeelding

Afbeelding

Hilary

Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Re: Goede vervanger voor Endomondo sportapp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 17:54

340 overgangen?!