Wat bij ongesteldheid en hoe te doen met sex?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wat gebruik jij het liefste (1) en wat doe je met sex (2)?

(1) Maandverband
1 (14%)
(1) Tampons
3 (42%)
(1) Softcup
Geen stemmen
(1) Anders, nml..
Geen stemmen
(2) Gewoon hops en gaan met die banaan
2 (28%)
(2) Bijna niet, als ik het doe met handdoekje, condoom oid
1 (14%)
(2) Ik slik de pil continu door
Geen stemmen
(2) Sponsje
Geen stemmen
(2) Anders nml..
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 7


Urielle

Berichten: 50082
Geregistreerd: 28-07-05
Woonplaats: Rilland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 14:54

Ja, ik had het ook over permanent doorslikken, ik geloof na een maand of vier, vijf dat je een doorbraakbloeding krijgt ofzo?
Heb nog nooit zo lang doorgeslikt

pubelia

Berichten: 9999
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: In een huis

Re: Wat bij ongesteldheid en hoe te doen met sex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 15:06

Ik heb altijd maandverband. Ik ben altijd heel erg ongesteld, maar wel kort 4 a 5 dagen. (slik geen pil) van die 4 a 5 dagen ben ik altijd maar 2 dagen heel heftig, maar dan echt heel heftig. Dus vind ik het voor mezelf niet lekker om een tampon te gebruiken. Vandaar maandverband. En wij vrijen niet als ik ongestelt ben, ook niet in de mindere dagen...

A0000
Berichten: 3021
Geregistreerd: 15-06-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 15:15

Urielle schreef:
Ja, ik had het ook over permanent doorslikken, ik geloof na een maand of vier, vijf dat je een doorbraakbloeding krijgt ofzo?
Heb nog nooit zo lang doorgeslikt



Ohja dat klopt inderdaad... Hoe lang het is weet ik niet, heb het bij mezelf nooit uitgeprobeerd maar ik mag van de dokter niet langer dan 3 maanden slikken, vriendin van me slikt een half jaar door en die heeft voor zover ik weet ook geen doorbraakbloedingen...

Paardenmeis1

Berichten: 10659
Geregistreerd: 15-11-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-06 16:23

Ik slik de pil niet door en waarom? Omdat ik mijn pil maar 2x per jaar krijg. Ik krijg per jaar precies 12 strips en anders moet ik ze gaan betalen.

Hebben jullie dat niet?

Cyntje
Berichten: 23461
Geregistreerd: 31-10-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 16:31

nee in mijn verzekering worden ze gewoon vergoed , hoeveel moet je er voor betalen dan?

A0000
Berichten: 3021
Geregistreerd: 15-06-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 16:50

Bij mij worden ze ook vergoed... Begin van het jaar hebben ze wel moeilijk lopen doen ivm de nieuwe verzekeringen. Ik moest toen wel gaan betalen maar heb het 3 maanden later terug gekregen omdat het toch wel weer vergoed wordt

joel

Berichten: 1026
Geregistreerd: 05-02-06
Woonplaats: Dessel (B)

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 17:25

bah gedver, ik ben niet van zin om in een potje rode verf te gaan liggen roeren, neeej dankuwel dan pas ik wel een weekje en laat ik mevrouw met rust hoor hahaha

tante_trien

Berichten: 8593
Geregistreerd: 21-10-05

Re: Wat bij ongesteldheid en hoe te doen met sex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 17:27

Sex hebben schijnt te helpen tegen menstruatiepijn stond in de cosmo!

Ik vind dat het werkt

Marloes__

Berichten: 5207
Geregistreerd: 28-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 17:27

Owh jakkie bah ik vind dat ook echt vreselijk!!

Maandverband ook, ik zweer bij tampons, altijd, ook 's nachts!

Indie
Berichten: 1675
Geregistreerd: 06-05-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 17:28

ik gebruik overdag tampons en s'nachts maandverband, vink toch even prettiger, woor mij gevoel kan et dan ff luchten daar anders denk ik dat et dalijk gaat infecteren ofzo als er 5 dagen lang achter elkaar een stop in zit zeg maar is misschien gelul en zit waarschijnlijk tussen me oren maar heb op deze manier ook nog nooit (anders ook niet) last gehad van infecties... dat lijkt me zo erg ... iemand dat ooit wel gehad?

seks tijdens me ongesteldheid doe ik niet aan, alleen als ik et echt niet meer kan houwe , maar dan alleen in de mindere dagen en met condoom andrs vind ik (en me vriend ook) het al helemaal zo'n smerige boel worden. ik voel me toch een stuk prettiger en aantrekkelijker als ik et niet ben. dan maar ff onthouding hoor, ben je deste, tsja om en maar ff plat te zegen .. geiler als je dan eindelijk weer kan

Pluutje

Berichten: 5625
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 17:30

rommie schreef:
Urielle schreef:
Ja, ik had het ook over permanent doorslikken, ik geloof na een maand of vier, vijf dat je een doorbraakbloeding krijgt ofzo?
Heb nog nooit zo lang doorgeslikt



Ohja dat klopt inderdaad... Hoe lang het is weet ik niet, heb het bij mezelf nooit uitgeprobeerd maar ik mag van de dokter niet langer dan 3 maanden slikken, vriendin van me slikt een half jaar door en die heeft voor zover ik weet ook geen doorbraakbloedingen...


Die persoon zei dat de kans inderdaad groot is dat dat gebeurd, maar dat het per persoon verschilt wanneer. En het schijnt ook een kwestie van opbouwen te zijn. Ik slik nog niet zo lang door, tot nog toe gaat het prima.

Emilia

Berichten: 4042
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: Ergens op het platteland

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 17:43

Gewoon een weekje ff niet. Vind het niet echt fris om het wel te doen als je ongesteld bent.

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 18:14

Tampons, ALTIJD! Ik gebruik 's nachts helemaal niks, ik verlies dan geen bloed en 's ochtends gewoon even snel naar de WC. Als ik zin heb hebben we ook gewoon sex (met condoom, zoals altijd). Volgens mij heb ik overigens wel geluk, want ik kan me gewoon met mini tampons redden, alle dagen (als ik soms verhalen van sommigen lees ontaardt de menstratie in een waar bloedbad ).

Afgelopen zondagochtend was ik bij mijn ouders en waren er eventjes geen tampons voor handen, dus een inlegkruisje gebruikt (voor het eerst sinds 10 jaar geloof ik). Getverderrie, niks voor mij. Ieeehw, wat voelde dat vies.

Ik vind tampons één van de beste uitvindingen ooit. Ik vergeet dan zelfs bijna dat ik ongesteld ben.

_Linda

Berichten: 4506
Geregistreerd: 22-10-02

Re: Wat bij ongesteldheid en hoe te doen met sex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 18:19

Ik gebruik tampons, en tijdens de lichtere dagen 's nachts maandverband. (aangezien ik dan toch amper tot geen bloed meer verlies)
En geen sex (althans uhm..hoe zal ik het uitdrukken..geen n.euken) tijdens ongesteldheid, voel ik mezelf niet prettig bij, vind het ook niet prettig voor m'n vriend. Dus dan een weekje niet.

Sita_

Berichten: 21958
Geregistreerd: 23-09-05
Woonplaats: Ljouwert

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 18:24

Nou echt niet..
Hij heeft nog een rechterhand en dan gebruikt hij die maar..
Ik heb het 1 keer gedaan maar nooit meer, ten eerste een bende en ten tweede het deed gewoon zeer..
Wel doe ik tijdens ongesteldheid gewoon aan handwerk en mondeling.. Maar niet all the way..

Ik heb wel het geluk dat ik door de weeks ongesteld ben en mijn vriend nu nog alleen in het weekend zie. Dus eigenlijk hebben we er nooit last van.

Verder zweer ik bij tampons.. Dag en nacht. En ik slik ook heel vaak, soms een half jaar, de pil door

Yessy

Berichten: 23046
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Re: Wat bij ongesteldheid en hoe te doen met sex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 19:35

xxlindaxx schreef:
Ik gebruik tampons, en tijdens de lichtere dagen 's nachts maandverband. (aangezien ik dan toch amper tot geen bloed meer verlies)
En geen sex (althans uhm..hoe zal ik het uitdrukken..geen n.euken) tijdens ongesteldheid, voel ik mezelf niet prettig bij, vind het ook niet prettig voor m'n vriend. Dus dan een weekje niet.

helemaal mee eens, en voor de rest heb ik de simpele mededeling 'niet aan het touwtje trekken' gegeven, daar houdt ie zich aan

Druif_01

Berichten: 8863
Geregistreerd: 04-11-01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 19:41

ik zweer bij tampons!! vind ze helemaal geweldig, ben blij dat die dingen er zijn, draag ze ook s nachts. Bah vind maandverband zo vies, alles zit dan onder, no thanks. Als ik trouwens de pil doorslikte dan kreeg ik gelijk al doorbraakbloedingen

Dreamer_S
Berichten: 3603
Geregistreerd: 05-05-04

Re: Wat bij ongesteldheid en hoe te doen met sex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-06 19:50

Ik gebruik tampons,alleen 'snachts maandverband én tampon..
en sex heb ik dan helemaal niet,dat vind ik echt te ranzig..

Leo

Berichten: 50225
Geregistreerd: 06-12-02

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 10:07

Overdag tampons en 's nachts maandverband in een strakke boxer, die ik 's ochtends weer omruil voor een string.
De pil slik ik nooit door, dan krijg ik in de week erna vreselijke buikkrampen. Na twee keer heb ik dat vervolgens dan ook uit mijn hoofd gelaten.
Nu slik ik de pil als het echt niet uitkomt gewoon twee dagen langer en dan verschuif ik dus mijn menstruatie een paar dagen. Bevalt prima!
Sex hoef ik niet als ik ongesteld ben. Lijkt me niets!

Paardenmeis1

Berichten: 10659
Geregistreerd: 15-11-04

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-06 10:46

Leo_ke schreef:
Overdag tampons en 's nachts maandverband in een strakke boxer, die ik 's ochtends weer omruil voor een string.
De pil slik ik nooit door, dan krijg ik in de week erna vreselijke buikkrampen. Na twee keer heb ik dat vervolgens dan ook uit mijn hoofd gelaten.
Nu slik ik de pil als het echt niet uitkomt gewoon twee dagen langer en dan verschuif ik dus mijn menstruatie een paar dagen. Bevalt prima!
Sex hoef ik niet als ik ongesteld ben. Lijkt me niets!


Zo met de pil doe ik het ook Gewoon verschuiven en als het echt niet langer kan doorslikken.

En ik draag altijd boxers als ik ongesteld ben. Daar voel ik me dan prettiger in.

Cuddie_

Berichten: 1442
Geregistreerd: 30-06-05
Woonplaats: Heerlen, Limburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-06 21:23

tampons.. altijd ! en geen sex..

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 10:13

Maandverband en geen sex.

Lotje02

Berichten: 4006
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Tilburg

Re: Wat bij ongesteldheid en hoe te doen met sex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 10:53

Ik gebruik overdag tampons en 's nachts maandverband. Tijdens de ergste dagen doe ik niet aan sex, vind het een beetje een vies idee, en voel mezelf dan ook meestal niet zo happy, dus dan heb ik er ook gewoon geen zin in. Tijdens de mindere dagen dan begint de zin weer terug te komen en dan doen we het met condoom.

Jockey_my

Berichten: 2263
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: boxmeer

Re: Wat bij ongesteldheid en hoe te doen met sex?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 14:08

Nou maandverband komt er bij mij niet bij hoor .
Echt een ranzige bende.

Doe mij maar gewoon tampons dag EN nacht .

Voor mij ook geen sex tijden de menstruatie, vind dat zelf niet fris..

vuurneon
Berichten: 49885
Geregistreerd: 17-10-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 14:15

Tanmpons ook voor mij dag en nacht!
Seks tijdens de menstuatie alleen bij de lichtere dagen en er gaat niemand 'down under' bij mij tijdens de menstruatie