paardrijden en overgewicht.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 16:47

Femek2902 schreef:
Hier gaat het wel goed met het water :) Naja, thee.. Maar das praktisch hetzelfde. Al een hele liter op :D

Niet per se he! In thee zitten misschien niet zo veel kcal maar in veel theesoorten zit wel theïne, waardoor het niet hetzelfde is als water :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 16:48

Ylvy schreef:
Op hoop van zegen val ik even ertussen in.
Ik sta op het punt om broeken te passen :o

Ah, succes. Ik vind broeken passen al jaren de hell, voel me echt op mijn meest onzeker op dat soort momenten. Daarom koop ik ze nu in een ruime maat bij de Primark :))

Ylvy

Berichten: 5210
Geregistreerd: 02-10-12

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 16:59

Ik was ook bij de primark,
Maar mijn broek is bijna kapot en hij zakt steeds van mijn billen af :')

Maatje 40 heb ik gekocht. 38 kon net maar vond ik net te strak uitzien. Ik had toen ik begon maatje 44 :)

JesdaJinn

Berichten: 10448
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 17:05

Super toch Ylvy!

Bumblehorse

Berichten: 1363
Geregistreerd: 16-04-11
Woonplaats: Noorden van België

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 17:21

Ik hoef als ik af val geen broeken meer te kopen, heb alle nieuwe nog gehouden (stuk of 5 jeans) :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 17:21

Bumblehorse schreef:
Ik hoef als ik af val geen broeken meer te kopen, heb alle nieuwe nog gehouden (stuk of 5 jeans) :P

Ik heb ook een paar broeken liggen voor 'straks als ik afgevallen ben' := Vooral broeken die ik besteld had en waarvan ik geen zin had om ze terug te sturen toen bleek dat ze niet pasten _O-

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 17:30

_KellyAV schreef:
Gefeliciteerd Bontejames! Met je verjaardag mag het, ik vind niet dat je jezelf alles moet ontzeggen :)

Haha leuk is dat het Turbotinker. Houdt er alleen wel rekening mee dat er wel weer wat bij kan komen ;)

Ik ga zo lekkere banaan ei pannekoekjes maken :9
Maar eerst nog even lekker in bed liggen :o



Daar reken ik ook wel op. Maar door een dag flink ziek zijn is dit dan toch wel een welkome beloning.

TurboTinker

Berichten: 14900
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Meppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 17:31

Ylvy schreef:
Bedoel je tussen je dijen?
Ik zoek ook nog een oplossing,
Vooral als ik een jurkje met panty draag drukt de huid door de panty heen en schuurt. Heel irritant en pijnlijk..

Helaas dus ook zoekende.

Drinkmomentje dankjewel :D


Daarom hier altijd een kort sportbroekje onder de jurk aan ;) niemand die het ziet.

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 17:38

Aaah fijn zeg ylvy!!

Ylvy

Berichten: 5210
Geregistreerd: 02-10-12

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 17:49

Ik ben er ook heel blij mee,
Ik heb wel nog even snel een slobber/joggingbroek gekocht voor in huis, die van mij was een tent (helemaal uitgelubberd) en er zat een gat bij de knie en een gat bij mijn gat :')

Maatje 38, niet gepast.. we zullen zien.

Kort sportbroekje heb ik eigenlijk nooit over nagedacht.
Ik draag namelijk al boxers met korte pijpjes maar dat helpt niet.

Emmaa, is alleen maar goed, dan heb je iets om naartoe te werken!

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 18:16

Super Ylvy! :D

Dat schuren tussen de bovenbenen is echt heel herkenbaar... In de winter nergens last van omdat ik leef in jeansbroeken. Maar als het te warm wordt 'moet' ik toch een shortje of rok/jurkje aan, en icm met zweet is dat inderdaad de hel. Lig ook al open na 10min lopen dan -O-

Anoniem

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 18:18

Aloe Vera gel helpt heel erg goed om de plekken te laten genezen trouwens, het verkoelt fijn en het helpt bij mij echt om het weer weg te laten gaan. Als ik echt dingen ga doen in de zomer heb ik altijd een fietsbroekje eronder aan, anders krijg ik ontzettend veel last.

Mizora

Berichten: 18098
Geregistreerd: 08-02-05
Woonplaats: Oudenhoorn

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 18:20

Ik loop ook met 40°C gewoon in een lange broek, ik heb geen zin in dat soort ongemakken.

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 19:10

Zolang het blijft zweten is nog niet het ergst, als het opdroogt en je moet blijven lopen :+

Eloya

Berichten: 5192
Geregistreerd: 27-12-14
Woonplaats: Deventer

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 19:21

ik begin de motivatie een beetje te verliezen merk ik, en waarom geen idee want ik wil heel graag afvallen
Denk door de weinige support thuis.
Er wordt veel gesnackt, beetje veel ruzie en dat triggert eetbuien bij mij..

Zit dus even beetje vast, maar 30e weer afspraak bij psycholoog misschien trekt me dat weer terug over de streep.. pff baal er wel beetje van

Water drinken ook weinig gedaan vandaag, sowieso weinig gedronken, alleen nog maar cola light (de verslaving blijft sterk helaas)

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-17 19:30

pak dan eerst 1 of 2 "slechte" eetgewoontes aan Eloya. Niet alles tegelijk als het teveel wordt.

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33798
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 19:32

Eloya schreef:
ik begin de motivatie een beetje te verliezen merk ik, en waarom geen idee want ik wil heel graag afvallen
Denk door de weinige support thuis.
Er wordt veel gesnackt, beetje veel ruzie en dat triggert eetbuien bij mij..

Zit dus even beetje vast, maar 30e weer afspraak bij psycholoog misschien trekt me dat weer terug over de streep.. pff baal er wel beetje van

Water drinken ook weinig gedaan vandaag, sowieso weinig gedronken, alleen nog maar cola light (de verslaving blijft sterk helaas)

Als ik aardig moet zijn moet je het volgende stukje niet lezen. :P

Je schiet er weinig mee op om toch door de weeks cola te blijven drinken, er gebeurd echt niks als je dat niet drinkt. Maar door het toch te drinken gaat je suiker heen en weer en blijf je honger houden. En thuis snacken... tja vervelend. Maar blijf denken, ik ben lekker gezond bezig en zij niet... Of trek je terug op je kamer, idem dito met ruzie. En hoezo heb je geen water gedronken? Een fles water naast je neer zetten is net zoveel moeite als een fles cola. Desnoods doe je er wat ranja door.

Als je af wil vallen en paard wil rijden, dan moet je er wat voor laten. :j

Ylvy

Berichten: 5210
Geregistreerd: 02-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 19:33

die 38 zit goed, dus ik ben happy.
Dankje allemaal :D

Mizora, jij en ik zijn hetzelfde :=
Ik heb sinds echt 10 jaar eindelijk een jurkje aan gehad afgelopen zomer, vandaar dat ik tegen dat probleem aanstootte.

Vooral als het dan al een wondje is geworden Jester :+ oh pfoe..
Daarom ben ik nou zo dol op Winter billionache

Zoals emptywords zegt, rome is niet gebouwd in een dag, neem je tijd en pak 1 ding per keer op.
Zoals je hier bij anderen gezien hebt hebben ze steeds minder behoefte aan zoetigheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 19:36

MarlindeRooz schreef:
Als ik aardig moet zijn moet je het volgende stukje niet lezen. :P

Je schiet er weinig mee op om toch door de weeks cola te blijven drinken, er gebeurd echt niks als je dat niet drinkt. Maar door het toch te drinken gaat je suiker heen en weer en blijf je honger houden. En thuis snacken... tja vervelend. Maar blijf denken, ik ben lekker gezond bezig en zij niet... Of trek je terug op je kamer, idem dito met ruzie. En hoezo heb je geen water gedronken? Een fles water naast je neer zetten is net zoveel moeite als een fles cola. Desnoods doe je er wat ranja door.

Als je af wil vallen en paard wil rijden, dan moet je er wat voor laten. :j

Aan de andere kant kan dat glas cola prima als je je dag er verder op aanpast. Je kan best een glas cola drinken, maar qua kcal zal je dan misschien een tussendoortje moeten laten staan.. Ik zou het er persoonlijk niet voor over hebben maar het is niet alsof je je hele dieet gelijk saboteert als je een glas cola drinkt.

fohadie
Berichten: 4300
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 19:41

Monster_tos schreef:
WATER DRINK REMINDERTJE *\o/* *\o/* *\o/*

Wel met een psje, te veel water is niet goed, zoals hier ook al eerder vermeld. Niet alleen water vergiftiging maar je kan ook je nieren overbelasten. -O-



Dank voor je psje en je aanvulling over de nieren. helemaal waar.

Schurende bovenbenen ken ik. Meestal smeer ik van te voren met vaseline, sudocreme, uierzalf, nivea of iets anders vettigs. Juyist van te voren, anders ben je te laat. En regelmatig blijven smeren!


Heeft Primarkt bij jullie grotere maten dan maatje 40 die valt als 38?! Ik ben 1x bij die winkel geweest, nooit meer omdat ze alleen maar maatje s of kleiner hadden of megagroot zonder elastiek wat om je lijf heen lubbert.. Qua broeken hadden ze bij deze winkel alleen kleine maatjes, groter dan 4 kon ik niet vinden.. (ik zit tussen 42 en 44 in, bij skinny broeken mt 46 gok ik vanwege de bovenbenen.)

Eloya: Ik had vorige week een off weak en ben nu ook begonnen met een of twee dingen tegelijk aanpakken. Alles tegelijk veranderen is gewoon veel minder makkelijk vol te houden! Lastig dat je weinig support krijgt, mijn verloofde vergeet dat ook nog wel eens en dan is het zooooo lastig om nee te zeggen tegen de snacks. Maar das toch geen ruzie waard? Sterkte bij je psygoloog, hoop dat hij/zij je weer in de goede richting kan " duwen".

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-17 19:41

in nijmegen en arnhem kan ik tot maar 48 qua broeken bij de primark

Anoniem

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 19:42

Bij Primark gaan ze bij mij makkelijk tot 46 en 48 :)

Ylvy

Berichten: 5210
Geregistreerd: 02-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 19:43

Ik haalde altijd bij de primark, vanaf maat 44 tot nu maat 38/40 dus ja, volgens mij wel.
En in allerlei soorten.
Maargoed, ik spreek dan over Rotterdam, weet niet of dit bij andere locaties ook zo is.

_KellyAV

Berichten: 3761
Geregistreerd: 27-12-08
Woonplaats: Westerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 19:53

Wat goed dat je nagenoeg in maatje 38 past ylvy! Ik kan niet wachten tot het moment dat ik dat kan zeggen :)

De primark waar ik weleens heen ga gaat ook tot 48 ofzo. Maar ik vind die broeken nooit echt fijn zitten.

Ik draag heel graag jurkjes en rokjes dus ik hoop dat mijn benen deze zomer slanker en strakker zijn, zodat ik er wat minder last van heb.

Zometeen weer een uurtje fitnessen :D

EmptyWords

Berichten: 10576
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: Wehl

Re: paardrijden en overgewicht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-17 20:19