Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pien_2010

Berichten: 43333
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 21:12

STUK!! Wouw......veel plezier....

Kitty

Berichten: 7699
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 22:01

Heel veel plezier, Britt! Je ziet er prachtig uit.

HorsePassion
Berichten: 974
Geregistreerd: 21-03-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 22:31

Powervrouw +:)+

Amado7

Berichten: 10731
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-24 23:15

Wauw!!

Lukasje
Berichten: 11262
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-24 03:18

Amai, wat zie je er knap uit!

BritHittepit

Berichten: 2554
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-24 09:49

Lekker op mijn airmaxen naar de auto en daar mijn schoenen gewisseld en s avonds hetzelfde :D

Uitgebreid verslagje volgt nog maar we hebben genoten! Nu nog ontbijten in onze B&B

pien_2010

Berichten: 43333
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-24 10:39

Goed zo. Fijne update!!!

Janneke2

Berichten: 22749
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-24 12:06

Heerlijk meis...!

Geniet maar lekker {:}

Lukasje
Berichten: 11262
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-24 12:37

Top meid !

BritHittepit

Berichten: 2554
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-24 13:24

Allereerste de foto’s van de B&B! Zeker een aanrader! Heerlijk bed, heel netjes en proper!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En ze hadden ook zo’n lief hondje <3

BritHittepit

Berichten: 2554
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-24 13:35

En dan nu O&O! Het was echt een heel leuke belevenis! We hadden 9 gangen genomen met bijpassende drank 0%! Dit was echt UNIEK!

De drankjes werden bv onder een stolp geserveerd met damp, er was een warme thee bij, een schuim die in het glas werd gespoten en dan toch een drankje werd (soort bier), glas met suikerspin waarover de drank dan gegoten werd en de suikerspin dan verdween,… ongelooflijk _/-\o_

Het eten was ook HEERLIJK, smaken die je nergens anders tegenkomt! Het enige wat voor mij minder was, was de wagyu, deze was 50% vet en die textuur was voor mij niet lekker maar mijn man heeft hier dan wel extra van genoten!

Het enige wat ik spijtig vond was dat de ‘hapjes’ te groot waren voor mij… wat ook deels mijn eigen schuld is. Als ik niet genoeg kauw of te grote stukken eet dan zit mijn maag direct ‘vol’ en daardoor zat ik dus vanaf gang 1 al met een vol gevoel, toen de avond vorderde zakte dit wel terug en ik heb echt GENOTEN!

Vanaf ik op de kamer kwam, in de douche stond, vloeide de spanning zo weg en had in echt een enorm ontspannen gevoel :D

En dan ook nog nieuwe laarzen besteld en we zijn ook in eens spuitwerk van mijn man zijn moto gaan ophalen… een heel DUUR weekend maar het was het dubbel en dik waard!

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

pien_2010

Berichten: 43333
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-24 15:15

Wouw dat ziet er gaaf uit. Geweldige ervaring!!!

BeFunny

Berichten: 10549
Geregistreerd: 11-06-15
Woonplaats: Alleen maar rechtdoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-24 17:10

Brit je ziet er fantastisch uit.
En zo te zien hebben jullie ook een top avond gehad. Ziet er heerlijk uit allemaal zeg. Het is je ontzettend gegund :j Wat het gekost heeft dat ben je morgen alweer vergeten maar de herinnering aan die mooie avond blijft voor zowel jou als je vriend.

Prairy
Berichten: 9079
Geregistreerd: 28-12-03

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-24 17:37

Hola Chica <3 wat zag je er prachtig uit!

Tip die niet zo ver uit de buurt is voor jullie voor een aparte eet beleving, in Eindhoven op Strijp-S

https://www.pippens.nl/

Zoolgangster

Berichten: 9602
Geregistreerd: 08-04-06
Woonplaats: 587 km van Londen

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-24 17:48

Wat een geweldige avond hadden jullie daar, helemaal top!

Charaz

Berichten: 24294
Geregistreerd: 12-04-02

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-24 18:07

O&O zit hier om de hoek (ik woon tussen Etten Leur en Sint Willebrord in) en ben er nog nooit geweest.

Ga er zeker eens reserveren als ik je foto’s zie!

Lukasje
Berichten: 11262
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-24 19:53

Wat een topavond! Die prijs slik je wel door maar die beleving nemen ze je nooit meer af. Fijn dat jullie er samen zo van genoten hebben !!

BritHittepit

Berichten: 2554
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-24 19:24

Dijn pasen voor iedereen!

Dr Konijn heeft mijn verslag gemaakt van de scan! En bracht goed nieuws!

Afbeelding

Wel weer een rare situatie… iemand in mijn omgeving had ik ook ingelicht en deze persoon reageerde met: Zou je dan niet kiezen om te stoppen met de behandeling en voor een betere levenskwaliteit kiezen?

Ik schrok hier enorm van omdat de kanker wel heel agressief was en ook snel verspreidde en groeide! Er is niet echt een alternatieve behandeling mocht ik uit de studie stappen, chemo maar dat wil ik niet meer… want dat is dezelfde als ik kreeg in het begin van deze behandeling en waardoor ik dus ook deels in het ziekenhuis beland ben…

Voor mezelf vind ik deze behandeling goed omdat het zo goed aanslaat, ik lever inderdaad wel wat levenskwaliteit in omdat ik veel moe ben maar ik ben niet doodziek van de behandeling…

Het kwam hard binnen want voor mij is dit kiezen tussen leven en dood want als ik deze behandeling stop weet ik dat ik op een tikkende tijdbom zit…

Zo is er pas iemand overleden waarvan we dit niet verwacht hadden… we hadden deze persoon nog gezien in het ziekenhuis en donderdag kregen we plots te horen dat deze persoon overleden is… het kan zo snel keren…

Neon

Berichten: 4927
Geregistreerd: 03-07-06

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 19:38

Wat een bizarre reactie :(

Jouw lijf, jouw keuze…
En dat is al moeilijk zat zonder ongevoelige reacties van anderen die totaal niet weten waar ze over praten…

Je zag er prachtig uit op je date <3

MarliesV

Berichten: 15197
Geregistreerd: 24-06-08
Woonplaats: Hellendoorn

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 21:32

Nou precies dat Neon.

Wat zagen jullie er top uit en wat een fantastisch verslag. Het eten ziet er top uit en die BenB ook. Fijn dat het zon top ervaring was.

pien_2010

Berichten: 43333
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-24 21:48

Wat een fijne uitslag. Gewoon doorgaan op de ingeslagen weg volgens advies van artsen.

Met kanker gebeurt het vaker dat mensen strontziek zijn een aantal jaren en dan toch nog jaren met kwaliteit leven.
Dus laat je niet in de war brengen door zo'n opmerking. Je bent onder deskundige leiding bezig en als die persoon ooit in zo'n situatie komt mag die het doen op haar manier. Ook je uitslagen zijn veelbelovend. Ik zou ook nooit stoppen nu. Zo zonde.

.

BritHittepit

Berichten: 2554
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-24 22:37

Ik hoop dat, als er 1 product wegvalt, mijn levenskwaliteit beter wordt… en dat zou eind dit jaar zijn.

Maar ik ben wel gelukkig nu, ik moet soms plannen, soms moet ik dingen wijzigen of afzeggen maar ik kan nog dingen doen waar ik echt van geniet! Ik blijf ook plannen maken voor de toekomst en ik zoek ook dingen om te ontspannen, zoals het paardrijden dat ik wil terug opnemen!

BritHittepit

Berichten: 2554
Geregistreerd: 05-09-09
Woonplaats: Mol

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-24 22:52

Nog een tekstje van facebook, in België speelde afgelopen week een programma over de bewustmaking voor borstkanker, vorig jaar was dit voor prostaatkanker:

Alles in de strijd…

Een programma dat goed weergeeft wat voor impact kanker heeft…

nu gaat het over borstkanker maar elke kanker verandert je leven…

Zoals daar beschreven wordt dat het NA de behandeling moeilijk is om ooit nog voltijds mee te draaien in de maatschappij maar dat het voor de maatschappij heel moeilijk te begrijpen is dat iemand die ‘genezen’ is en er goed uit ziet, niet meer mee kan…

Ik merk soms ook dat ik op onbegrip stuit… want ik zie er toch goed uit? En ik zet ook een lachje op mij gezicht…

Zoals Ann Van den Broeck beschrijft… ik zou ook graag mee doen in het plezier zonder dat ik me te moe voel maar ik stuit nog dagelijks op men grenzen… ook in mijn werk of dagelijkse dingen… zo is het bij mij ook… en daarbij komt dat haar behandeling al gestopt is en de mijne nog steeds loopt…

Ik heb een ongelooflijk leuke avond gehad donderdag bij O&O maar gisteren was mijn batterijtje helemaal leeg terwijl ik eigenlijk heel de week mijn batterij al vol probeerde te houden zodat ik toch kon genieten… en ook vandaag zit dat batterijtje nog niet terug vol.

En zo gaat dat dan… alles plannen rond dat ene ‘piekmoment’ dat je er zeker wil staan en dan bots je nog steeds op die grens…

Mijn resultaten zijn wel spectaculair met deze behandeling en ik kan ook gewoon leuke dingen doen maar ik moet wel telkens rekening houden met mijn ‘slechte’ batterij en hier rondom plannen en soms ook plannen wijzigen of afzeggen omdat mijn batterij niet ‘goed’ is opgeladen…

Maar ik LEEF en ik GENIET! En ik maak zeker plannen voor de toekomst maar niets is nog ‘makkelijk’ maar moeilijk gaat ook zeker

#Allesindestrijd

kiki1976

Berichten: 16856
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Bijna 34 en baarmoederhalskanker

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-24 08:25

Wat fijn dat jullie zo genoten hebben samen.

Sommige mensen snappen niet hoe een (in hun ogen dan) vraag zo kwetsend kan zijn.
Mijn moeder was al een jaar aan de chemo ivm een agressieve borstkanker. Mijn vader overleed heel plotseling aan accuut hartfalen. Toen vroeg ze aan mijn moeder " ga je nu nog wel door met de chemo".
Voor mijn moeder stond dat buiten kijf, ik ga ermee door.
Maar het deed haar wel heel wat. Alsof de rest niet de moeite was om door te knokken.
Diezelfde persoon walst nu dwars over haar eigen moeder heen, je moet doorgaan. Haar moeder heeft sterk het gevoel, ik mag niet stoppen ik moet door.
In een gesprek met haar moeder ook aangegeven. Het is en blijft jouw keuze! Jij bent degene die het moet ondergaan. Jij bent degene die de hele lange operatie moet en dan het herstel van 6 maanden tot een jaar moet ondergaan. Niet wij.

Ik ben heel hard van mening dat wel/niet behandelen een wel gemaakte keuze van degene moet zijn.
Want zij zijn degene die dit loodzware traject door moeten gaan.
Laten we daar respect voor hebben en achter ze staan. Want beide wegen zijn zwaar, loodzwaar

pien_2010

Berichten: 43333
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-24 09:27

Precies Kiki. De fitte moeder van 85 van mijn vriendin is onlangs geopereerd aan borstkanker. Op haar verzoek toch ook het hormonen traject. Maar daar is ze paar maanden later mee gestopt want daar was ze toch echt te beroerd van en vond ze niet in verhouding met kwaliteit van leven voor die paar jaren die ze toch maar extra zou krijgen. Ze wordt aan alle kanten gesteund.
Als je zo jong bent als Britt is het een totaal ander verhaal en ik vind je keuzes goed overwogen en totaal logisch.
Mijn vriendin met een hersentumor heeft toen de kindjes baby waren ook alles uit de kast getrokken. Van opgegeven en echt beroerde jaren (net als Britt) leeft ze al heel lang een kwalitatief goed leven. Haar kinderen zijn inmiddels volwassen mannen. En de kanker controles blijven. Soms is er weer actie nodig meestal is het ok. Ze is er inmiddels kei nuchter onder en ze doet alles weer met de paarden, reizen etc (onlangs mongolië reis).