Sauna Liefhebbers!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
happytime

Berichten: 1243
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 12:56

Ik was nog net voor de lockdown geweest ,Ridderode was weer heerlijk,tijd om weer te gaan *\o/*

Fem

Berichten: 12513
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 16:57

Wij willen morgen waarschijnlijk naar de sauna gaan. Iemand nog een leuke actie/korting gezien?

Corelli

Berichten: 9996
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 17:05

Ik heb het idee dat er door Corona bijna geen acties meer zijn. Enige wat ik nog zag was via actievandedag maar dat vond ik zelf niet echt een aanbieding

Hannanas
Berichten: 13016
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 17:08

Wij gaan ook snel weer! Zonder korting, ik gun het ze allemaal driedubbel. Dat alle sauna-complexen maar graag financieel overeind kunnen blijven.

Fem

Berichten: 12513
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 17:17

Ik heb inderdaad besloten dat we niet gaan azen op een korting.
We gaan morgen naar Thermen Goirle, hadden we vorige keer ook hele fijne tijd gehad. Net gereserveerd!

Ik heb momenteel heel veel last van zenuwpijn, zit daarvoor in de ziektewet en aanstaande dinsdag krijg ik weer een behandeling in het ziekenhuis.
Even ontspannen kan geen kwaad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 19:13

Corelli schreef:
Ik heb het idee dat er door Corona bijna geen acties meer zijn. Enige wat ik nog zag was via actievandedag maar dat vond ik zelf niet echt een aanbieding


Idd, vorig jaar ook al weinig acties gezien..

Ik ga eens kijken of ik zaterdag nog ergens terecht kan, maar ben bang dat het veelste druk is overal. Mijn vaste sauna gaat pas volgende week open -O-

Swah

Berichten: 1857
Geregistreerd: 12-10-12
Woonplaats: In het paradijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 14:02

Fijn dat het weer kan! Wij gaan lekker nog even twee dagen naar de sauna met overnachting voor ik straks weer ga bevallen, heerlijk nog even samen weg! Denk alleen een paar keer in de minst hete sauna naar verder lekker bubbelen en relaxen! *\o/*

Rodevlinder

Berichten: 2264
Geregistreerd: 16-02-16

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 14:12

Ik vind sauna's ook heerlijk, helaas ben ik de enige in mijn omgeving en alleen gaan zie ik niet zitten dus ga ik vrijwel nooit.

Paardenfan25
Berichten: 1274
Geregistreerd: 05-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 14:30

Zonnebloem92 schreef:
Ik vind sauna's ook heerlijk, helaas ben ik de enige in mijn omgeving en alleen gaan zie ik niet zitten dus ga ik vrijwel nooit.


Alleen gaan is echt niet raar hoor. Doen er veel meer.

Zijn ze nog steeds zo streng met mondkapjes in de sauna als je je verplaatst ? Reden voor mij om te wachten.

Swah

Berichten: 1857
Geregistreerd: 12-10-12
Woonplaats: In het paradijs

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 16:01

Thermen Bussloo zegt: Mondkapjes bij verplaatsing in receptiehal, kleedkamers, restaurants en beauty.
Dus zo te lezen niet in het sauna complex zelf.

Ah zonnebloem, dat doen best veel mensen hoor dus wie weet kan je het gewoon een keer proberen!

DideH
Berichten: 7002
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 16:42

Paardenfan25 schreef:
Zonnebloem92 schreef:
Ik vind sauna's ook heerlijk, helaas ben ik de enige in mijn omgeving en alleen gaan zie ik niet zitten dus ga ik vrijwel nooit.


Alleen gaan is echt niet raar hoor. Doen er veel meer.

Zijn ze nog steeds zo streng met mondkapjes in de sauna als je je verplaatst ? Reden voor mij om te wachten.


Ik ga heel vaak alleen :j Lekker boekje mee en gewoon lekker relaxen. Ene keer vind ik het gezellig om met iemand te gaan als ik wat meer toe ben aan gezelligheid, maar als ik echt volledig tot rust wil komen ga ik liever alleen.

Corelli

Berichten: 9996
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-22 18:55

Swah schreef:
Thermen Bussloo zegt: Mondkapjes bij verplaatsing in receptiehal, kleedkamers, restaurants en beauty.
Dus zo te lezen niet in het sauna complex zelf.

Ah zonnebloem, dat doen best veel mensen hoor dus wie weet kan je het gewoon een keer proberen!

Dit klopt, was er vandaag :) Heerlijke dag gehad, maar vond wel dat er weinig afstand gehouden werd
Dus zelf wat meer de ruimte opgezocht. Dat ging gelukkig prima, want het was niet druk :)

Enorm genoten ook van de lunch: een heerlijk naanbroodje geitenkaas _/-\o_

crow
Berichten: 2427
Geregistreerd: 12-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 14:49

Zonnebloem92 schreef:
Ik vind sauna's ook heerlijk, helaas ben ik de enige in mijn omgeving en alleen gaan zie ik niet zitten dus ga ik vrijwel nooit.


Ik ga nu meestal met een vriendin maar ik vond het juist ook super fijn om alleen te gaan.

crow
Berichten: 2427
Geregistreerd: 12-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 14:50

Fem schreef:
Ik heb inderdaad besloten dat we niet gaan azen op een korting.
We gaan morgen naar Thermen Goirle, hadden we vorige keer ook hele fijne tijd gehad. Net gereserveerd!

Ik heb momenteel heel veel last van zenuwpijn, zit daarvoor in de ziektewet en aanstaande dinsdag krijg ik weer een behandeling in het ziekenhuis.
Even ontspannen kan geen kwaad.


Ik heb voor 17 febr gereserveerd. Ook weer heel veel zin in.

Cabelona

Berichten: 1699
Geregistreerd: 29-10-08
Woonplaats: Vroomshoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 12:02

Ik ga binnenkort naar de sauna in de buurt van Apeldoorn.

Veluwse Bron ken ik.
Hoe is Bussloo en Sauna Drome?

Net zo druk als de veluwse bron of toch rustiger?
Wat is jullie algemene indruk van deze sauna's?

Corelli

Berichten: 9996
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 12:59

Ga je op een doordeweekse dag of in het weekend? Bussloo is fijn, vind ik. Een stukje kleiner dan de VB, maar in het weekend ook wel druk. En ken je de Bronsbergen in Zutphen? Of sauna Swoll?

Cabelona

Berichten: 1699
Geregistreerd: 29-10-08
Woonplaats: Vroomshoop

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 13:10

Doordeweeks op een donderdag of vrijdag, wel in de schoolvakantie maar niet in de bouwvak.

Zwolle vond mijn vriendin te ver weg. Ze komt uit de buurt van Purmerend en ik uit Twenterand. Dus enigszins in het midden zou prettig zijn.

Sauna's die ik ken en prettig vond zijn Saré in Oldenzaal, Saunapark Epe (duitsland), Spa One in Oosterhout.

Sauna's waar ik niet meer dood gevonden wil worden is bijvoorbeeld Zwaluwhoeve. Veluwse bron een aantal keer geweest toen hij pas geopend was. Toen was het heerlijk. Pre corona ook nog eens geweest maar toen was het echt massaal geworden. Dus die doe ik daarom liever ook niet meer.

Corelli

Berichten: 9996
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: Deventer

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-22 13:12

Ik denk dat Bussloo je dan prima gaat bevallen :j
Die valt door de week goed mee qua drukte

x_spekkie_x

Berichten: 4355
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-22 09:09

Ik ben vorige week in het weekend bij SaunaDrome geweest in Putten. Ik vond het meevallen qua drukte. Bij elke opgieting was er nog plek. Via de website hebben ze 50% korting tot eind augustus.
Ik ken jouw andere sauna's niet, dus ik kan niet vergelijken. Maar ik vond het een fijne sauna en niet te groot.

kitty_gomez
Berichten: 8093
Geregistreerd: 22-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-22 18:00

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 06-03-24 22:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Swah

Berichten: 1857
Geregistreerd: 12-10-12
Woonplaats: In het paradijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 20:05

Pfoe, wil binnenkort ook echt weer gaan. Wat zijn aan- en afraders in Groningen, Drenthe en Friesland?

Anoniem

Re: Sauna Liefhebbers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-22 20:11

In Zuidwolde hebben ze een mooie nieuwe sauna erbij, hele grote opgietsauna. Gisteren geweest, aanrader :D

x_spekkie_x

Berichten: 4355
Geregistreerd: 15-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 09:12

Swah schreef:
Pfoe, wil binnenkort ook echt weer gaan. Wat zijn aan- en afraders in Groningen, Drenthe en Friesland?

Ik heb begrepen dat in Nederland de 'beste' grote saunacomplexen die van Quality Wellness Resorts zijn. De beste van de vier schijnt Bad Nieuweschans te zijn (ter hoogte van Groningen maar dan tegen de Duitse grens aan).
De anderen zijn Thermen Berendonck (vlakbij Nijmegen), Thermen Bussloo (vlakbij Apeldoorn) en Thermen Soesterberg (vlakbij Amersfoort).

Prairy
Berichten: 9072
Geregistreerd: 28-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 09:23

Wij hebben een nieuwe vaste sauna *\o/*

Elaisa wellness in Maasmechelen. Hele mooie sauna aan een mijn terril meer met de mijn terrils eromheen, beetje het idee dat je in de bergen zit (beetje dan). Hele mooie bos tuin er ook bij, goed eten, en ruim voldoende sauna's. Regelmatig korte concerten in het mineraal bad dat op de bovenste verdieping ligt. Ook veel andere belevenissen, mijn favoriet is de volle maan temazcal.

Het is niet goedkoop, maar wij vinden het het geld waard, je krijgt echt veel meer als bijv bij een Blue wellness die ondertussen ook niet goedkoop meer zijn.

Hadden eerst 10x avond entree en hebben nu 30x entree pas gekocht, nog voor de oude prijs. Gelukkig had ik net mijn motor verkocht, kwam mooi uit.

merel_gomez
Berichten: 10041
Geregistreerd: 14-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-22 10:30

.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 06-03-24 08:19, in het totaal 1 keer bewerkt