Viruswaanzin

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
secricible

Berichten: 25696
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: Maasbommel

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 19:15

Gelukkig was haar test positief, dan ben je niet besmet :Y)

verootjoo
Berichten: 35642
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 19:18

secricible schreef:
Gelukkig was haar test positief, dan ben je niet besmet :Y)


Ja maar echt raar dat als je dan dood gaat dat de artsen zeggen dat je dood ging aan Corona :? Terwijl je het niet eens had, want je was tenslotte positief.

nynke55
Berichten: 5940
Geregistreerd: 14-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 19:18

secricible schreef:
Gelukkig was haar test positief, dan ben je niet besmet :Y)


Verhip, zit ik een beetje voor de flauwekul in quarantaine... :+

Zebrastreep

Berichten: 9760
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 19:22

Magrathea schreef:
Weten jullie nog, die man in Friesland die bij zijn zoon voor de school ging demonstreren tegen mondkapjes?

De zoon heeft er een mening over: Zoon van actievoerder tegen mondkapjes staat niet achter zijn vader - https://nos.nl/l/2351233


ik las bij rtl nieuws dat er daardoor een nieuwe hashtag is ontstaan. Namelijk #houjemondmartin

Sneu voor die jongen. Hij blijkt zijn vader al 7 weken niet gezien of gesproken te hebben. Vader zat namelijk de hele dag achter zijn laptop. Maar dan wel het een mondkapje mishandeling noemen , en al 7 weken geen enkele aandacht aan je kind tonen.

Tiggs

Berichten: 7526
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 20:39

rien10 schreef:
Bij sommige mensen verkies ik ducktape boven een mondkapje.


:') :')

Vala

Berichten: 6728
Geregistreerd: 31-05-05
Woonplaats: Werkendam

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 21:10

Ja en dan graag de tape over mond en neus plakken voor extra bescherming.

nynke55
Berichten: 5940
Geregistreerd: 14-03-10

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 21:19

Dat is wel heel drastisch, Vala.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110695
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 21:33

vivana schreef:
bigone schreef:
Viviana, echt??? Hoe oud ben je en wat zeggen je man en kind, ook overtuigd dat alles onzin is, corona niet bestaat en maar een griepje??

Wie zegt dat het niet bestaat? Mijn man en kinderen zijn ook niet bang!
Corona is er zelfs altijd al geweest he...
Als je bang bent moet je vooral thuis blijven.....dat is nl wat ze willen
@Verootjoo
Alles is erg Corona ,Griep, Kanker, overal vallen doden van ,maar je kunt je maar beter vast houden aan de Corona. Want dat is wat ze willen *\o/*
Helaas, mss ben ik dan wat naief maar er zijn genoeg bewijzen dat het om iets heel anders gaat en dat men zich geregeld verspreekt.


Pfoe, ik ben maar opgehouden met het tellen van onwaarheden in jouw bericht, want het is gewoon niet bij te houden.
Iets met de klok hebben horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt..
Echt, ik hoop oprecht dat jou en je familie Corona bespaard blijft!

Electra63

Berichten: 17843
Geregistreerd: 11-11-08

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 23:07

Ik was vandaag bij mijn kapper en zij is ook overtuigd, dat het een complot is, met name door farmacie en Bill Gates. En zij gelooft ook dat we straks allemaal verplicht gevaccineerd worden.

Kinke

Berichten: 20533
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 23:11

hoorde vanavond dat in het gehucht waar wij wonen 3 mensen besmet zijn. 2 daarvan zijn supersportief, halverwege de 40

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110695
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 23:12

Electra63 schreef:
Ik was vandaag bij mijn kapper en zij is ook overtuigd, dat het een complot is, met name door farmacie en Bill Gates. En zij gelooft ook dat we straks allemaal verplicht gevaccineerd worden.


Ze had wel een mondkapje op of dat niet? :P

Zebrastreep

Berichten: 9760
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 23:17

Electra63 schreef:
Ik was vandaag bij mijn kapper en zij is ook overtuigd, dat het een complot is, met name door farmacie en Bill Gates. En zij gelooft ook dat we straks allemaal verplicht gevaccineerd worden.


OMG echt hoe vaak ik dat nog lees terwijl Rutte laatst al heeft gezegd ( ik was naar het nieuws op de radio aan het luisteren , alleen jammer dat geen enkele nieuws site het gepubliceerd heeft.) dat het vaccin in Nederland NIET verplicht gaat worden. Mag juridisch niet in Nederland. Ook bedrijven mogen werknemers niet verplichten om het vaccin te nemen. Dus misschien in andere landen waar de wet niet zo op orde is , kunnen ze het gaan verplichten. Gelukkig in Nederland ligt dat wel anders.

Ik wou vreselijk geïrriteerd worden je komt daar immers om je haar te laten doen. Ik kap het altijd af dat de complottheorieën mij niet interesseren en ik dat niet hoef te weten. Zo had ik ook een collega die dezelfde mening maar al te graag met mij wilt delen omdat collega's haar voor gek zouden verklaren. Na een tijdje heb ik ook gezegd prima dat je er niet in gelooft en het onzin vindt , maar ik hoef daar niks meer over te horen sorry. En het is tot nu toe niet weer gebeurd , ik begin er ook gewoon niet meer over.

--
Net nog even bij Jinek een verslaggever gezien die met een aantal ministers een interview had over onrust van demonstranten rondom het binnenhof. Staat letterlijk een hele groep de hele dag te wachten tot iemand naar buiten komt om die te belagen. En het zijn echt ook allemaal hetzelfde soort mensen. Als ze gaan vragen maar wat stoort je dan aan Rutte en de overheid? Ja alles en verder komt het gewoon niet. Een mening onderbouwen kunnen ze niet , omdat ze een eigen mening al niet meer hebben. Ze hebben het simpelweg overgenomen. En dan maar zeggen ik ben eigen baas , maar hun eigen mening zijn ze al kwijt.

BigOne
Berichten: 38267
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 23:22

Kinke schreef:
hoorde vanavond dat in het gehucht waar wij wonen 3 mensen besmet zijn. 2 daarvan zijn supersportief, halverwege de 40

Besmet zijn is niet het probleem, virusinfectie doorstaan zonder problemen wel.

Kinke

Berichten: 20533
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 23:23

uiteraard, dat weet ik

Kinke

Berichten: 20533
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 23:26

Wtf! zit in een groep op FB, dat gaat eigenlijk altijd goed, maar nu is er weer iemand die die complot onzin meent te moeten verspreiden en de rest 'wil wakkerschudden' etc.etc.

Zebrastreep

Berichten: 9760
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 23:28

Kinke schreef:
Wtf! zit in een groep op FB, dat gaat eigenlijk altijd goed, maar nu is er weer iemand die die complot onzin meent te moeten verspreiden en de rest 'wil wakkerschudden' etc.etc.


zeg maar meeehh sorry ik begrijp je niet ik ben een schaapje. ( oké wel heel flauw dit)

Ik ga ook op een vrij kinderachtige manier met dat soort mensen om. Ik noem ze zelf schaapjes omdat zelf ook in een kudde lopen. Alleen dan is het een andere kudde , maar elkaar achtervolgen doen ze wel.

BigOne
Berichten: 38267
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 23:29

Kinke schreef:
Wtf! zit in een groep op FB, dat gaat eigenlijk altijd goed, maar nu is er weer iemand die die complot onzin meent te moeten verspreiden en de rest 'wil wakkerschudden' etc.etc.

Erg hè . Heb ze er allemaal af gegooid .

nynke55
Berichten: 5940
Geregistreerd: 14-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-20 23:41

Zebrastreep schreef:
Kinke schreef:
Wtf! zit in een groep op FB, dat gaat eigenlijk altijd goed, maar nu is er weer iemand die die complot onzin meent te moeten verspreiden en de rest 'wil wakkerschudden' etc.etc.


zeg maar meeehh sorry ik begrijp je niet ik ben een schaapje. ( oké wel heel flauw dit)

Ik ga ook op een vrij kinderachtige manier met dat soort mensen om. Ik noem ze zelf schaapjes omdat zelf ook in een kudde lopen. Alleen dan is het een andere kudde , maar elkaar achtervolgen doen ze wel.



Tegen 1 iemand die mij een schaap noemde, heb ik gezegd dat ik haar een rund vond. Kon ze niet waarderen...

IMANDRA

Berichten: 9811
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 00:58

nynke55 schreef:
Zebrastreep schreef:

zeg maar meeehh sorry ik begrijp je niet ik ben een schaapje. ( oké wel heel flauw dit)

Ik ga ook op een vrij kinderachtige manier met dat soort mensen om. Ik noem ze zelf schaapjes omdat zelf ook in een kudde lopen. Alleen dan is het een andere kudde , maar elkaar achtervolgen doen ze wel.



Tegen 1 iemand die mij een schaap noemde, heb ik gezegd dat ik haar een rund vond. Kon ze niet waarderen...


Je bent een rund als je met Corona stunt! :))

Fitzroy

Berichten: 25109
Geregistreerd: 11-01-01

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 07:06

Ik hoor net dat Facebook alle pagina’s van Q-Anon gaat verwijderen. Dat lijkt me een goede stap. Maar zal ongetwijfeld weer leiden tot speculaties :+

nynke55
Berichten: 5940
Geregistreerd: 14-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 09:22


Electra63

Berichten: 17843
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 09:36

nynke55 schreef:
Pfff, kunnen ze deze dan ook verwijderen? Hoe verzinnen ze het. 8)7 Ik heb het artikel niet eens uitgelezen, maar het begint met dat een virus niet levend is en daarom niet overgedragen kan worden. https://www.gezondwereldnieuws.com/een- ... LVHG4Kp5vA



Deze wordt inderdaad veel gedeeld!

Tiggs

Berichten: 7526
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 09:57

Ergens vind ik het ook wel intrigerend, jammer dat het zo potentieel gevaarlijk is.
Wat voor soort mensen hangt deze theorieën aan, wat veroorzaakt het wantrouwen? Weinig scholing, lagere iq's, bepaalde (persoonlijkheid)stoornissen, lagere SE-klasse of iets heel anders?

Fitzroy

Berichten: 25109
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 09:58

In ieder geval FVD stemmers.

ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 10:06

Tiggs schreef:
Ergens vind ik het ook wel intrigerend, jammer dat het zo potentieel gevaarlijk is.
Wat voor soort mensen hangt deze theorieën aan, wat veroorzaakt het wantrouwen? Weinig scholing, lagere iq's, bepaalde (persoonlijkheid)stoornissen, lagere SE-klasse of iets heel anders?


Dat vind ik ook altijd interessant. Weinig scholing, soms wel (in geval van familie vriend), maar soms ook helemaal niet. Ik ken helaas ook gewoon hbo geschoolde mensen die er volledig in geloven. Ik denk wel dat er iets achter zit, iets van bevestiging vinden ergens in, onzeker zijn en relatief goedgelovig.