Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
laura1987

Berichten: 7131
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 15:53

Waar doen jullie die challenge? In de app?

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70549
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 15:55

Nee, via de mail krijg je het elke dag toegestuurd.

Ik heb het net ook afgerond.

laura1987

Berichten: 7131
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 16:02

Ik heb hem opgezocht op de site en nu ook helemaal voltooit :)

Blue_flower
Berichten: 1931
Geregistreerd: 26-01-15

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 16:16

Ook voltooid in paar min.

xPareltje

Berichten: 941
Geregistreerd: 14-02-18

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 16:32

Hoe kunnen jullie de hele challenge al doen? Ik kan maar per dag klikken en ben gisteren vergeten op het duimpje te drukken dus vrees dat ik pech heb :+

Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 17:01

Dat maakt niet uit, op 1 e-mail ben ik 2 dagen later begonnen en kon ook alles verder gewoon afronden :)

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70549
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 17:14

xPareltje schreef:
Hoe kunnen jullie de hele challenge al doen? Ik kan maar per dag klikken en ben gisteren vergeten op het duimpje te drukken dus vrees dat ik pech heb :+

Je kan in de e-mail nogmaals op de link drukken dacht ik. Wanneer je dan onderaan de challenge op het duimpje drukt kun je daarna doorklikken op de nieuwe challenge dag.

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 17:15

Ik heb alleen maar de mail van de eerste dag gekregen. Gewoon de link volgen en clicky clicky, thumbs upje, doorgaan naar de volgende dag (of ff refreshen) zonnetje clicky etc.
Binnen paar minuten hele challenge gefixt.

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 17:51

Ik heb een persoonlijke challenge :+

Auto mankeert iets mysterieus en de garage komt er niet uit waar het weg komt,heb alwel 2 ideeën gekregen van hem.
Idee 1 kost ruim 250,- ex
Idee 2 kost ruim 400,- ex.

Ik denk dat ik wat Rituals ga verkopen :oo

Blue_flower
Berichten: 1931
Geregistreerd: 26-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 18:39

Daan13 schreef:
Ik heb een persoonlijke challenge :+

Auto mankeert iets mysterieus en de garage komt er niet uit waar het weg komt,heb alwel 2 ideeën gekregen van hem.
Idee 1 kost ruim 250,- ex
Idee 2 kost ruim 400,- ex.

Ik denk dat ik wat Rituals ga verkopen :oo


Een andere garage vragen?

Daan13
Berichten: 2869
Geregistreerd: 18-12-19

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 18:54

Morgen eten met m'n schoonzussen en handige zwagers O:)
Even kijken of die tijd hebben van het weekend.

Die kan ik blij maken met Rituals dus ik kan sowieso wel de verzameling uitdunnen _O-

Ashleytjuhh

Berichten: 6660
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 19:20

Ik ben ook al door de challange heen. Ben benieuwd hoeveel mensen het echt kijken allemaal :') denk dat 90% het doet voor de gratis spray :+

xPareltje

Berichten: 941
Geregistreerd: 14-02-18

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 19:46

huh bij mij is dag 4 wit.. maar ik weet toch dat ik geen duipje heb gegeven dacht ik wat moet ik nu doen? Of heb ik nu gewoon vet harde pech?

Matheno

Berichten: 7942
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 22:15

Daan13 schreef:
Ik heb een persoonlijke challenge :+

Auto mankeert iets mysterieus en de garage komt er niet uit waar het weg komt,heb alwel 2 ideeën gekregen van hem.
Idee 1 kost ruim 250,- ex
Idee 2 kost ruim 400,- ex.

Ik denk dat ik wat Rituals ga verkopen :oo


Mandi banketstaaf foam ruilen tegen Rituals of Light geurstokjes?

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 22:23

Wat was de aanmeldlink ook al weer? En krijg je gelijk de code voor se spray?

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 23:29

Wauw, ik heb gewoon de banyu tube bc voor 5€ hier in de buurt kunnen overnemen, 1x beetje gebruikt. Ik ben benieuwd!

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 07:52

xPareltje schreef:
huh bij mij is dag 4 wit.. maar ik weet toch dat ik geen duipje heb gegeven dacht ik wat moet ik nu doen? Of heb ik nu gewoon vet harde pech?


Het is een heel simpel systeem, dus denk niet dat je pech hebt. :(:)

Klik in het midden van de zon. (waar "the happiness challenge" staat).
Scroll op de nieuwe pagina (met de video) helemaal naar beneden.
Klik op Unlock Next Challenge.

Je hoeft niet eens een thumbs upje te geven.

Als het niet lukt, misschien even goed refreshen enzo, opnieuw inloggen. Er kan weinig fout gaan. ;-)

Uiteindelijk krijg je een pagina waar staat dat je anderen ook blij mag maken (hoera) en dat je op 24 augustus een little surprise zal ontvangen (vermoedelijk een code voor de HB thingy, op je mailadres). Maar volgens mij krijgt iedereen die op de hoofdpagina van de website komt, zonder ingelogd te zijn, de optie om de challenge te accepteren.

BTW de reden dat de ene persoon wel elke dag een mail heeft ontvangen en de andere niet, is gewoon omdat je dat kan aangeven bij de sign-up: er staan twee vakjes, als je die aanvinkt krijg je elke dag een mail, (zo uit mijn hoofd), en de tweede is als je een Member wilt worden (en sneaky, die moet je ter bevestiging ook aanvinken als je al een Member bent. Beetje knullig.)

Banyu schreef:
Wat was de aanmeldlink ook al weer? En krijg je gelijk de code voor se spray?


Gewoon de hoofdpagina (zonder ingelogd te zijn). https://www.rituals.com/en-nl/home (ik heb mijn instellingen op Engels)

Je krijg nog geen code, pas op 24 augustus. Aangenomen dat het inderdaad een code is (maar dat lijkt wel waarschijnlijk, aangezien je nergens de optie hebt gekregen een afleveradres te bevestigen).

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 10:06

Net voor het respectabele bedrag van 40,68 geshopt, voor de volgende items:

2 x Velvety smooth cleansing foam
2 x body mist (Sakura/Jing)

cadeautjes:
Sweet Jasmine kitchen set
Namaste active firming serum
summer magazine (whoopteedoo, maar zit wel iets van een paar testertjes in, geloof ik?)

inc gebruik van twee codes, 52,02 euro korting. ;-)
Tja, alleen die active firming serum kost normaal al 31,90, dan gaat het natuurlijk hard als ze dat als korting beschouwen.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 11:21

Dallista schreef:
xPareltje schreef:
huh bij mij is dag 4 wit.. maar ik weet toch dat ik geen duipje heb gegeven dacht ik wat moet ik nu doen? Of heb ik nu gewoon vet harde pech?


Het is een heel simpel systeem, dus denk niet dat je pech hebt. :(:)

Klik in het midden van de zon. (waar "the happiness challenge" staat).
Scroll op de nieuwe pagina (met de video) helemaal naar beneden.
Klik op Unlock Next Challenge.

Je hoeft niet eens een thumbs upje te geven.

Als het niet lukt, misschien even goed refreshen enzo, opnieuw inloggen. Er kan weinig fout gaan. ;-)

Uiteindelijk krijg je een pagina waar staat dat je anderen ook blij mag maken (hoera) en dat je op 24 augustus een little surprise zal ontvangen (vermoedelijk een code voor de HB thingy, op je mailadres). Maar volgens mij krijgt iedereen die op de hoofdpagina van de website komt, zonder ingelogd te zijn, de optie om de challenge te accepteren.

BTW de reden dat de ene persoon wel elke dag een mail heeft ontvangen en de andere niet, is gewoon omdat je dat kan aangeven bij de sign-up: er staan twee vakjes, als je die aanvinkt krijg je elke dag een mail, (zo uit mijn hoofd), en de tweede is als je een Member wilt worden (en sneaky, die moet je ter bevestiging ook aanvinken als je al een Member bent. Beetje knullig.)

Banyu schreef:
Wat was de aanmeldlink ook al weer? En krijg je gelijk de code voor se spray?


Gewoon de hoofdpagina (zonder ingelogd te zijn). https://www.rituals.com/en-nl/home (ik heb mijn instellingen op Engels)

Je krijg nog geen code, pas op 24 augustus. Aangenomen dat het inderdaad een code is (maar dat lijkt wel waarschijnlijk, aangezien je nergens de optie hebt gekregen een afleveradres te bevestigen).


Oh, geen idee of ik dat gedaan had, volgens mij wel, anders ben je 'm voor niks aan het doen dan, of??
Straks een proberen op twee ander emaialdressen.

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 11:50

Banyu schreef:
Oh, geen idee of ik dat gedaan had, volgens mij wel, anders ben je 'm voor niks aan het doen dan, of??
Straks een proberen op twee ander emaialdressen.

:+ Niks *moet* natuurlijk, ik neem aan dat ze genoeg hebben aan je emailadres om een code naartoe te mailen, dus dan maakt het verder geen moer uit of je hem wel of niet hebt aangevinkt.
Hooguit dat ze straks in hun systeem een emailadres zien staan als aangemerkt, die wil Rituals member worden, en dan zien ze dat hey, dat adres IS al lid!
No problemo, gewoon knullig van hun.

Matheno

Berichten: 7942
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 12:07

Dallista schreef:
Net voor het respectabele bedrag van 40,68 geshopt, voor de volgende items:

2 x Velvety smooth cleansing foam
2 x body mist (Sakura/Jing)

cadeautjes:
Sweet Jasmine kitchen set
Namaste active firming serum
summer magazine (whoopteedoo, maar zit wel iets van een paar testertjes in, geloof ik?)

inc gebruik van twee codes, 52,02 euro korting. ;-)
Tja, alleen die active firming serum kost normaal al 31,90, dan gaat het natuurlijk hard als ze dat als korting beschouwen.



Magazine zitten normaal geen testers bij. Is gewoon een zomerblad.
Het firming serum, kreeg je die erbij door een code ? Welke als ik vragen mag?

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 12:48

Matheno schreef:
Magazine zitten normaal geen testers bij. Is gewoon een zomerblad.
Het firming serum, kreeg je die erbij door een code ? Welke als ik vragen mag?

Tja, naar mijn weten is het gewoon een saai promoblaadje, maar ik meen ergens opgevangen te hebben dat er in deze magazine twee testertjes zouden zitten. Dus... we gaan het meemaken. Maar wellicht heeft iemand de magazine al?

Je krijgt bij aanschaf van twee Namaste producten automatisch een Namaste gift gratis erbij. Zitten wel wat voorwaarden aan, het werkt bijvoorbeeld niet bij el cheapo Namaste producten (bv zo’n klein setje met wipes), dus ze moeten vanaf een x bedrag zijn. Ik ben dol op de velvety smooth foam, die zijn 12,90 per stuk zo uit mijn hoofd (en met namaste2020 code krijg je op 1 Namaste product ook nog 5 euro korting!).

De Namaste gifts waar je uit kan kiezen zijn er een stuk of zes, geloof ik, vooral van die serums.

Djeradalover

Berichten: 2879
Geregistreerd: 14-09-08

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 15:09

Als ik die namaste2020 gebruik krijg ik geen serum meer erbij, ik heb maandag via de app besteld en toen nog wel 10% korting op alles gehad+serum+cadeautje en magazine.
In het magazine zit idd een pagina met 2 namaste monstertjes :D

Dallista

Berichten: 4418
Geregistreerd: 10-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 16:20

Djeradalover schreef:
Als ik die namaste2020 gebruik krijg ik geen serum meer erbij, ik heb maandag via de app besteld en toen nog wel 10% korting op alles gehad+serum+cadeautje en magazine.
In het magazine zit idd een pagina met 2 namaste monstertjes :D

Okay, dan klopt dat dus, leuk, monstertjes zijn cute!

Is mij wel gelukt met de namaste korting. Ik heb het ook geprobeerd met de app, maar kwam goedkoper uit met de website (namaste2020 en nog een andere vage korting die ook erbij werkte). De goodies bleven allemaal staan. <3

Marocje
Berichten: 5606
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-20 16:52

Oh! Ik dacht dat je die serum sowieso kreeg, maar dan had ik geluk: voor mijn verjaardag had ik namaste producten gehad en dus die serum. Vandaag ging ik de rest halen van namaste en kreeg dus weer die serum! Toch leuk een korting van 43 euro en hetzelfde bedrag afrekenen. Kreeg nl ook die kitchen set.

En domdom: besef me nu pas dat ik dus die code voor mijn verjaardag helemaal ben vergeten in te wisselen }:0 Zat maar te denken in die winkel wat er nou nog meer was wat ik wilde -O-