Definitief ontharen

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

_Denise_

Re: Definitief ontharen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 01:34

SHR staat voor super hair removal en is slechts een benaming voor een dynamische behandeltechniek. Het platform waar ik mee werk van Alma lasers heeft ook een SHR handstuk, dit is echter ook gewoon IPL. De Soprano series maken ook gebruik van SHR en dit zijn wel lasers, al dan niet werkzaam met verschillende golflengten.

De Alexandrite en nd:yag zijn ook lasers. Als je zelf een licht huidtype hebt ben je ongetwijfel met de eerste behandeld. Dit is geen SHR.

_Denise_

Re: Definitief ontharen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 17:18

Laserkliniek Zwolle. Die zijn aangesloten bij het kwaliteitsregister.

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-19 22:05

@janderegelaa: dat is een keuze inderdaad. Ik zou zelf altijd voor kwaliteitsgeregistreerd kiezen.

PanamaD schreef:
Ik ben nog steeds een beetje aan het rond kijken welke mij het meest aantrekt. Vind meer dan €100 per keer best prijzig namelijk voor de bikini lijn of hebben jullie dat er ook voor betaald?

Kom nu deze laser soort tegen:
Light Sheer Desire Laser
Bij basic no hair. Iemand die dit kent?

Diodelaser, nog altijd de gouden standaard. M.i. betere resultaten dan IPL of Soprano Ice. Titaniumuitvoering nog geen ervaring mee.

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 06:30

Dat is logisch, dat is ook het verschil tussen lage fluence en hoge repetitie (SHR, dynamisch) en hoge fluence met een statische techniek. Dit maakt SHR minder pijnlijk, met name voor de donkere huidtypes. Ik vind de resultaten van de dynamische techniek in de praktijk echter nog tegenvallen. Wellicht dat de nieuwere systemen met gecombineerde golflengten verbeterd zijn. Nogmaals, met die heb ik geen ervaring.

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 09:31

Setteli schreef:
Ik heb vorig jaar 2 behandelingen gehad met de Soprano Ice (boven en onderbenen). Ben gestopt, omdat ik het geld even niet heb. Maar heb al zoveel minder haar dan eerst. In de zomer moest ik elke dag scheren. Nu is dat 1x per week.
Ik zag net op de site van die huidkliniek dat ze de soprano ice niet meer hebben, maar nu met SHR werken.
Soprano Ice is niet pijnloos, maar wel goed te doen.

Soprano Ice geeft de keuze tussen SHR en HR, kan best zijn dat het hetzelfde apparaat is. Het IPL handstuk van een ander Alma platform heeft ook een SHR en een HR stand. Het SHR gedeelte slaat hier op het dynamisch (en minder gevoelig) behandelen.

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-19 15:50

janderegelaa schreef:
_Denise_ schreef:

Soprano Ice geeft de keuze tussen SHR en HR, kan best zijn dat het hetzelfde apparaat is. Het IPL handstuk van een ander Alma platform heeft ook een SHR en een HR stand. Het SHR gedeelte slaat hier op het dynamisch (en minder gevoelig) behandelen.

Soprana heeft wel 2 verschillende machines. De IPL en de laser.

Heb je een linkje hiervan? Ik ken alleen 3 lasermachines van Soprano.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie