Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marjo

Berichten: 37227
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 19:39

Er staat serieus zo'n magazine van Rituals te koop op marktplaats.

En ja. Er wordt geld voor gevraagd. 1 euro maar, maar toch :')

estja
Berichten: 1428
Geregistreerd: 14-09-05

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 20:44

Paar weken geleden de Chado eau de toilette op gespoten. Vond hem wel lekker dus heb vandaag een reisuitvoering gehaald. Mezelf verwend en er een fles douchefoam bij gedaan. Gebruik ik net die faam, ruikt die heel anders als de parfum: naar de oude Dao in de lichtgroene fles. Heerlijk! Mij hoor je niet klagen :))

Djeradalover

Berichten: 2879
Geregistreerd: 14-09-08

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 22:03

Parfums worden gemaakt/bedacht adh van de LE’s door andere mensen dan die de geurlijn van de douche/home producten bedenken. Dus zit volgend rituals altijd verschil in :P

KimD

Berichten: 20421
Geregistreerd: 02-01-10
Woonplaats: Vijlen

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 22:22

Ik kom even binnenvallen! Wij verkopen sinds kort Rituals op het werk, waaronder de verfrisser voor in de auto.

Hoe goes werkt die? Ik heb nu altijd die leuke poppetjes van de Action, maar wil wel een iets anders in onze hondenauto. :+

DeBuurvrouw
Berichten: 506
Geregistreerd: 04-07-12

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-19 22:58

De eerste rook wel behoorlijk in de auto,was wel lekker. Na een maand of 4 de tweede erin gedaan maar die ruikt minder sterk.

Bevalt verder wel goed. Ga binnenkort de happy Buddha proberen.

EllaBellaah

Berichten: 3640
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Nieuwegein

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-19 23:49

Ik heb vanmiddag mezelf weer eens getrakteerd op een bezoekje aan de Rituals. Heb van mijn moeder een cadeau kaart gekregen van 15 euro, zij had hem ook weer gekregen maar ze kan niet tegen producten met parfum, of ik hem wilde hebben. Maar natuurlijk :+
Daarnaast ook nog een kortingscode voor een mini parfum omdat ik jarig ben geweest. Kwam uiteindelijk thuis met de happy budha foam en thee, een fles micellair water, een mini parfum en een klein tubetje karma factor 30 gezichtscrème, moest 13 euro betalen, dat is leuk winkelen!
Ben heel erg benieuwd hoe mijn huid reageert op de micellair water, heeft iemand daar ervaring mee?

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 01:18

EllaBellaah schreef:
Ik heb vanmiddag mezelf weer eens getrakteerd op een bezoekje aan de Rituals. Heb van mijn moeder een cadeau kaart gekregen van 15 euro, zij had hem ook weer gekregen maar ze kan niet tegen producten met parfum, of ik hem wilde hebben. Maar natuurlijk :+
Daarnaast ook nog een kortingscode voor een mini parfum omdat ik jarig ben geweest. Kwam uiteindelijk thuis met de happy budha foam en thee, een fles micellair water, een mini parfum en een klein tubetje karma factor 30 gezichtscrème, moest 13 euro betalen, dat is leuk winkelen!
Ben heel erg benieuwd hoe mijn huid reageert op de micellair water, heeft iemand daar ervaring mee?


Geen ervaring mee, wel benieuwd na! Kom vaak snachts pas thuis, en om dan uitgebreid te gaan fashwashen.. (lees: half twee a half vier.)

Bedenk me net dat ik wel klein flesje in het setje heb zitten wat ik in de winkel alsnog meekreeg na aanleiding van 90eu bestellen! Kreeg er twee toen.

_MG

Berichten: 2875
Geregistreerd: 31-10-03

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 10:28

Ik heb de proefverpakking van het micelair water en vind hem tot nu toe erg fijn. Geurloos en voelt niet bezwared aan in vergelijking met bv. Garnier enz.

Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 11:08

Als er iemand nog wat gaat bestellen, ik heb nog een code voor een gratis kleine parfum. Stuur maar een PB.

Queelens

Berichten: 8027
Geregistreerd: 07-10-07
Woonplaats: 't Gooi

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 12:38

Ik krijg als het goed is vandaag van die zelf samengestelde shampoo en conditioner binnen. Ben heel benieuwd, is even een uitprobeersel tov de shampoo en conditioner die ik nu heb.

Al meer mensen hier die dat hebben gedaan via de hair temple?

EllaBellaah

Berichten: 3640
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 17:01

_MG schreef:
Ik heb de proefverpakking van het micelair water en vind hem tot nu toe erg fijn. Geurloos en voelt niet bezwared aan in vergelijking met bv. Garnier enz.


Heb je gemerkt dat je huid er ook daadwerkelijk beter van werd, of dat niet?
Ik werk als kok en heb 's avonds geen zin meer om mijn huid compleet te reinigen, vandaar micellair water. Dan wordt mijn huid toch helemaal schoon, maar zonder al te veel moeite voor mij :')

_MG

Berichten: 2875
Geregistreerd: 31-10-03

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 19:59

Ellabellah, vind ik moeilijk te zeggen aangezien ik sowieso dramatische huid heb als ik hem niet goed verzorgd. Ik gebruik eerst melk of reiniger en dan micelair water.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 20:11


Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 21:17

Meer mensen die de karma douchegel niet zo goed vinden?

Hij is lekker in de douche, daar niet van... maar daarna ruik je er niets meer van... Terwijl de meeste andere geuren dat juist wel hebben.

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 22:34

Keek net ff op de site, krijg ik dat als je je aanmeld voor de nieuwsbrief je een gratis handcreme (sakura) kunt krijgen bij aankoop van minimaal 25 euro. Was allang aangemeld maar na aanvullen email gewoon een mailtje met barcode (voor de winkel) en unieke code (voor online) ontvangen. Kreeg het als popup toen ik de site bezocht.

Edit: Het schijnt dat je die pop up niet krijgt op mobiel tenzij je die op desktop versie instelt, dus alleen op pc/laptop in principe krijg je hem te zien.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70549
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-19 22:48

De desktop optie krijg ik niet te zien op mijn mobiel, ik ga morgen achter de computer kijken, bedankt voor de tip :)

Matheno

Berichten: 7942
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 10:46

Sakura789 schreef:
Als er iemand nog wat gaat bestellen, ik heb nog een code voor een gratis kleine parfum. Stuur maar een PB.


Ah jammer, zie het nu pas. Gisteravond besteld.

Stond gistermiddag in de winkel, maar de actie van de geurstokken geldt dus niet in de winkel.
Dat cadeau is wat te groot om te missen, dus alles weer teruggezet hahaha.

Banyu schreef:
Ik ga mn producten omgooien denk ik, kom namelijk deze site net tegen:

https://www.rituals.com/nl-nl/mag-face- ... d-how.html



Dat doe ik al. Ik had een erg onzuivere, vettige huid, en daarbij ook nog erg gevoelig. (snel trekkerig, rode vlekken etc)

Tegenwoordig is mijn huid een stuk verbeterd! Ik gebruik eerst de olie om te reinigen, daarna de foam, vervolgens de toner, dan een serum, en dan mijn nachtcreme.

s'ochtends de olie balm, toner en dan dagcreme.

Het was een klein fortuin om de producten aan te schaffen, maar mijn huid is er zóóó van opgeknapt! Elke cent waard!
Laatst bijgewerkt door Matheno op 21-05-19 11:18, in het totaal 3 keer bewerkt

Sakura789

Berichten: 2830
Geregistreerd: 19-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 10:47

Is ook al vergeven ;)

Alwiene

Berichten: 16074
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Waar mijn Westie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 11:11

C_arola schreef:
De desktop optie krijg ik niet te zien op mijn mobiel, ik ga morgen achter de computer kijken, bedankt voor de tip :)


Die optie zit in de instellingen van je browser en is niet iets wat je aangeboden krijgt ofzo.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70549
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 12:16

Alwiene schreef:
C_arola schreef:
De desktop optie krijg ik niet te zien op mijn mobiel, ik ga morgen achter de computer kijken, bedankt voor de tip :)


Die optie zit in de instellingen van je browser en is niet iets wat je aangeboden krijgt ofzo.

Ah ok, soms kun je het ook op de website zelf kiezen.

Ik krijg geen pop up op de computer te zien, ik denk dat de actie voorbij is.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-19 23:05

estja schreef:
Paar weken geleden de Chado eau de toilette op gespoten. Vond hem wel lekker dus heb vandaag een reisuitvoering gehaald. Mezelf verwend en er een fles douchefoam bij gedaan. Gebruik ik net die faam, ruikt die heel anders als de parfum: naar de oude Dao in de lichtgroene fles. Heerlijk! Mij hoor je niet klagen :))


Is toch Parfum?


Matheno schreef:
Sakura789 schreef:
Als er iemand nog wat gaat bestellen, ik heb nog een code voor een gratis kleine parfum. Stuur maar een PB.


Ah jammer, zie het nu pas. Gisteravond besteld.

Stond gistermiddag in de winkel, maar de actie van de geurstokken geldt dus niet in de winkel.
Dat cadeau is wat te groot om te missen, dus alles weer teruggezet hahaha.

Banyu schreef:
Ik ga mn producten omgooien denk ik, kom namelijk deze site net tegen:

https://www.rituals.com/nl-nl/mag-face- ... d-how.html



Dat doe ik al. Ik had een erg onzuivere, vettige huid, en daarbij ook nog erg gevoelig. (snel trekkerig, rode vlekken etc)

Tegenwoordig is mijn huid een stuk verbeterd! Ik gebruik eerst de olie om te reinigen, daarna de foam, vervolgens de toner, dan een serum, en dan mijn nachtcreme.

s'ochtends de olie balm, toner en dan dagcreme.

Het was een klein fortuin om de producten aan te schaffen, maar mijn huid is er zóóó van opgeknapt! Elke cent waard!


Ja, ik gebruik de cleansing foam. Maar het schuimt niet echt. Daarna doe ik de tonic en daarna fe sensitive creme.

Savonds gebruik ik het zelfde maar ipv de foam doe ik dan de cleansing balm.

Ik zag ook nog een andere soort foam, die wil ik misschien ook proberen icm de micellair water wat de site als advies geeft.

Matheno

Berichten: 7942
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 10:07

Banyu schreef:
Ja, ik gebruik de cleansing foam. Maar het schuimt niet echt. Daarna doe ik de tonic en daarna fe sensitive creme.

Savonds gebruik ik het zelfde maar ipv de foam doe ik dan de cleansing balm.

Ik zag ook nog een andere soort foam, die wil ik misschien ook proberen icm de micellair water wat de site als advies geeft.


Die cleansing foam is lekker licht, die smooth velvety foam vind ik iets te ruig voor mijn gezicht.

Als je eerst de cleansing balm gebruikt, en dan de foam, dan kom je op de stappen die de link aangeeft.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 10:56

Matheno schreef:
Banyu schreef:
Ja, ik gebruik de cleansing foam. Maar het schuimt niet echt. Daarna doe ik de tonic en daarna fe sensitive creme.

Savonds gebruik ik het zelfde maar ipv de foam doe ik dan de cleansing balm.

Ik zag ook nog een andere soort foam, die wil ik misschien ook proberen icm de micellair water wat de site als advies geeft.


Die cleansing foam is lekker licht, die smooth velvety foam vind ik iets te ruig voor mijn gezicht.

Als je eerst de cleansing balm gebruikt, en dan de foam, dan kom je op de stappen die de link aangeeft.


Thanks, dat ider begin ik ook te krijgen van de velvety!
Heb alleen 2 tubes op voorraad gehaald met de douglas 25% actie. Dus zal de foam eens bestellen met de 5 eu actie :D

_MG

Berichten: 2875
Geregistreerd: 31-10-03

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 16:06

Marijke, gebruik jij ook een serum van de rituals? Zo ja, welke en hoe bevalt die?

Matheno

Berichten: 7942
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-19 16:24

_MG schreef:
Marijke, gebruik jij ook een serum van de rituals? Zo ja, welke en hoe bevalt die?


Ja, ik gebruik de Hydrate. Bevalt eigenlijk super goed! Gebruik het s'ochtends en s'avonds, trekt supersnel in, je hebt er érg weinig van nodig en is absoluut niet vet.