Meer Rituals-liefhebbers hier?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
laura1987

Berichten: 7131
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 20:40

Die codes werken allemaal niet met de sticks die je krijgt bij besteding van €100, jammer.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 20:45

laura1987 schreef:
Die codes werken allemaal niet met de sticks die je krijgt bij besteding van €100, jammer.


Klopt, gelden ook niet met de andere acties, zoals van de shampoo's bijvoorbeeld!
Opzich ook wel logisch natuurlijk hihi.

laura1987

Berichten: 7131
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 20:53

Banyu schreef:
laura1987 schreef:
Die codes werken allemaal niet met de sticks die je krijgt bij besteding van €100, jammer.


Klopt, gelden ook niet met de andere acties, zoals van de shampoo's bijvoorbeeld!
Opzich ook wel logisch natuurlijk hihi.


Logisch, maar wel jammer ;)

DideH
Berichten: 7002
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 21:06

Is die actie van de shampoos nu nog steeds dan? Hoor jullie daar steeds over?

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 21:07

Enkel alleen vandaag nog!

DideH
Berichten: 7002
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 21:10

Ik zat er al een beetje over na te denken, maar weet niet niet zo goed. Heb echt een supergevoelige hoofdhuid. Meer mensen met dat met ervaring met rituals?

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 21:39

Ik heb een en al een gevoelige huid! EN sinds ik dit ontdekt heb, gebruik ik niks anders meer!!

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 21:44

Hetzelfde hier! Erg snel jeuk en sinds ik Rituals shampoo gebruik nergens last van :)

Matheno

Berichten: 7942
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 21:49

Van de meeste shampoo van Rituals wordt m'n haar erg droog, maar de shampoo van Karma is super voor mijn haar.

Djeradalover

Berichten: 2879
Geregistreerd: 14-09-08

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 22:56

Ik gebruik nu 1,5 jaar shampoo van rituals non stop en sinds enkele maanden ook de conditioner. Van de conditioner (maakt niet uit welke geur, geeft allemaal zelfde reactie) krijg ik heel veel jeuk als die tijdens het wassen mn hoofdhuid raakt. Daar moet ik dus goed mee opletten, ook dat ik het goed uitspoel.

Dit had ik vroeger niet met bv andrelon of syoss conditioner, die kon ik ook gewoon bovenin mn haar inmasseren!

zonnebloem18

Berichten: 24838
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 23:04

Conditioner hoort ook niet in de buurt van je hoofdhuid te komen als je het goed doet. Alleen als je wat korter haar hebt wordt het lastiger.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 23:47

Conditioner gebruik ik echt onderin van mijn haar. Heb half lang haar.

Kmbrly

Berichten: 1844
Geregistreerd: 11-05-09
Woonplaats: Rekem

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 13:07

Mailtje heeft geholpen :):)
Het extra product met code wordt nog nagestuurd

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 14:19

Kmbrly schreef:
Mailtje heeft geholpen :):)
Het extra product met code wordt nog nagestuurd


Heb ik iets gemist? :P

DideH
Berichten: 7002
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 18:01

Banyu schreef:
Ik heb een en al een gevoelige huid! EN sinds ik dit ontdekt heb, gebruik ik niks anders meer!!


Ik zit nu aan de head & shoulders, dus qua prijs maakt dat ook niet zoveel uit. Heb nu nog steeds wel wat jeuk, maar niet meer zo veel als bij andrelon. Vind t wel een beetje spannend om te wisselen :+

laura1987

Berichten: 7131
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 18:02

Head & shoulders is echt de slechtste shampoo die je kunt gebruiken. Dat spul is zo ontzettend agressief.

DideH
Berichten: 7002
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 18:06

En toch is het echt bij mij daardoor al vele malen beter geworden dan met andrelon of andere merken die ik tot nu toe geprobeerd heb :+ dus iig is het voor mij persoonlijk niet het slechtste ;)

Djeradalover

Berichten: 2879
Geregistreerd: 14-09-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 18:18

zonnebloem18 schreef:
Conditioner hoort ook niet in de buurt van je hoofdhuid te komen als je het goed doet. Alleen als je wat korter haar hebt wordt het lastiger.


Ik hang al voorover en heb juist dik lang haar, en toch presteer ik het nog conditioner op mn hoofdhuid te krijgen af en toe :Y)

Janine1990

Berichten: 43805
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 18:23

laura1987 schreef:
Head & shoulders is echt de slechtste shampoo die je kunt gebruiken. Dat spul is zo ontzettend agressief.


Eens! Heb ik ook jaren gebruikt en mijn hoofd werd er alleen maar slechter van. Ik weet zeker dat het me meer grijze haren heeft opgeleverd door littekenweefsel :(

Gebruikte yes to, maar die receptuur is aangepast en werkte niet meer prettig. Nu sinds ruim een jaar loving blends van Garnier, dat werkt gelukkig wel prima.

Als dat niet meer gaat ga ik Rituals wel proberen.

laura1987

Berichten: 7131
Geregistreerd: 30-04-05
Woonplaats: Ergens

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 18:24

Zelf gebruikt ik davines, deze shampoo is vrij van allerlei rommel.

Ik had trouwens een “ontplofte” rituals bus. De foam kwam langs de gehele bovenkant als je op het knopje van de bus drukte. Gelukkig krijg ik een nieuwe opgestuurd.

Matheno

Berichten: 7942
Geregistreerd: 06-01-11
Woonplaats: Luttelgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 18:49

DideH schreef:
En toch is het echt bij mij daardoor al vele malen beter geworden dan met andrelon of andere merken die ik tot nu toe geprobeerd heb :+ dus iig is het voor mij persoonlijk niet het slechtste ;)


Ik gebruik verschillende shampoos, de shampoo van Joico bevalt me het beste, en die wissel ik af met Rituals.

Ashleytjuhh

Berichten: 6660
Geregistreerd: 24-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 19:50

DideH schreef:
En toch is het echt bij mij daardoor al vele malen beter geworden dan met andrelon of andere merken die ik tot nu toe geprobeerd heb :+ dus iig is het voor mij persoonlijk niet het slechtste ;)



ik heb nu ook head &shoulders. van andere gelijk jeuk en meer roos en van die berg plakkaten. 1x andere kan net maar niet vaker.
misschien wel troep maar als ik daar alleen tegen kan dan is het voor mij de beste :j

kun je mij laten weten hoe de rituals bij jou lukt? :o

zonnebloem18

Berichten: 24838
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: Meer Rituals-liefhebbers hier?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 20:30

Als je in de winkel aangeeft dat je graag zou willen proberen kan je vaak wel een testertje mee krijgen. Ik gebruik nu alleen nog maar Rituals shampoo, heb 3 verschillende en die bevallen alle 3 goed.

Irisx

Berichten: 2744
Geregistreerd: 16-02-08
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-19 20:32

Ashleytjuhh schreef:
DideH schreef:
En toch is het echt bij mij daardoor al vele malen beter geworden dan met andrelon of andere merken die ik tot nu toe geprobeerd heb :+ dus iig is het voor mij persoonlijk niet het slechtste ;)



ik heb nu ook head &shoulders. van andere gelijk jeuk en meer roos en van die berg plakkaten. 1x andere kan net maar niet vaker.
misschien wel troep maar als ik daar alleen tegen kan dan is het voor mij de beste :j

kun je mij laten weten hoe de rituals bij jou lukt? :o

Ik heb dit ook. En ben er (mede door mn andere shampoo) geen last meer van.

Ik heb eerst heel intensief moeten wassen met een speciale shampoo. Mediceuticals. Die helpt tegen de korsten ed wat ik op een gegeven moment gekregen heb en heel soms nog heb.

Daarnaast gebruik ik dus Rituals. En hier heb ik geen last van mijn hoofdhuid. Terwijl als ik met bijv Andrelon/H&S/Loreal/whatever mijn haren was, ik de volgende dag wakker word met de korsten en eczeemplekken op mn hoofd.

Dus ik zweer naast die Mediceuticals, die echt heel goed werkt tegen de eczeem, bij de Rituals.

Blue_flower
Berichten: 1931
Geregistreerd: 26-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-19 09:34

Ashleytjuhh schreef:
DideH schreef:
En toch is het echt bij mij daardoor al vele malen beter geworden dan met andrelon of andere merken die ik tot nu toe geprobeerd heb :+ dus iig is het voor mij persoonlijk niet het slechtste ;)



ik heb nu ook head &shoulders. van andere gelijk jeuk en meer roos en van die berg plakkaten. 1x andere kan net maar niet vaker.
misschien wel troep maar als ik daar alleen tegen kan dan is het voor mij de beste :j

kun je mij laten weten hoe de rituals bij jou lukt? :o


Hebben jullie wel eens een shampoo van de tuinen geprobeerd? Waarschijnlijk reageert jullie hoofdhuid op de troep in de standaard shampoo’s. Je huid moet wel even wennen aan een natuurlijke shampoo en geef dus niet na 1 week op.