zoofilie

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
enidan23
Berichten: 373
Geregistreerd: 21-02-05

zoofilie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-06 18:33

ik kijk regelmatig reportage op sbs6 zondags.
pasgeleden ging het over zoofilie (o met puntjes weet ik niet te vinden)
dit houdt in dat mensen een relatie hebben met een dier ( seksueel dus)
denk dat menig mens dat niet vinden kunnen, ik dus ook niet.

nou werd er gezegt dat zoofilie net zoiets is als homofilie, dus het is aangeboren en je kan er niks aan doen.
ik heb de reportage gekeken, en dr was zo n kerel met meerdere geflopte relaties en kon het dus niet goed vinden met het vrouwelijk ''menselijk'' geslacht. hij was lichamelijk gehandicapt en moeders mooiste was t ook niet.
hij was in t bezit van een pony( daar was hij mee getrouwd) en een ezel waar hij dus een relatie mee had.

als hij in seksueel contact kwam met de pony of ezel.. bond hij ze niet vast en ze liepen niet weg dan,volgens hem genoten ze dr dus zelf ook van!

er was ook een vrouw,zij was getrouwd maar had ook relaties met haar 2 honden.
deze wilde ze nooit opgeven,al dreigde haar man met een scheiding toen hij er achter kwam.

het schijnt al eeuwen zo te zijn dat de mens sex met dieren heeft.

is dit dierenmishandeling? of is het gewoon ranzig! aangezien meerdere honden lekker tegen je been aan lopen te rijden en er zelf niet slechter van worden als ze eens boven op je mogen! ( sorry hoor! Haha! )

is dit "zoofilie'' aangeboren net als homofilie of is dit gewoon een of andere psychische stoornis..

Yessy

Berichten: 23037
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Re: zoofilie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 19:19

Ik denk dat het onder dezelfde categorie valt als homofilie en pedofilie, met als verschil dat die eerste algemeen geaccepteerd is (of iig imo zou moeten zijn maargoed), en die andere 2 niet (in onze cultuur iig). Zal best allemaal aangeboren etc zijn, maakt in principe niet uit.

Ik vind het persoonlijk nogal ziek overkomen, seks met dieren, maarja als die mensen er blij van worden en die dieren er niets van krijgen (misschien vinden ze het zelfs lekker, mijn merrie vond rondom de ki de arm van de dierenarts in d'r achterwerk ook erg lekker, liep te kreunen etc *burp*), nouja ik wil me er dan verder niet mee bemoeien, en er niks mee te maken hebben, doe de struisvogel dus Knipoog

Maarja waar leg je dan die grens? Hoe merk je aan sommige dieren of ze er 'plezier' aan beleven of dat ze gewoon zo zijn afgericht...

fourth
Berichten: 1904
Geregistreerd: 20-07-05

Re: zoofilie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 22:33

@Yessy: Ik denk eerder dat homofilie een geaardheid is en pedofilie & zoofilie fetishen/ziekten. iig niet te vergelijken met homofilie.

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Re: zoofilie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 23:57

Die heb ik idd ook al 2 keer gezien.. Ik weet niet wat ik ervan moet denken.. Die gehandicapte man, was wel erg zielig, had erg medelijden met hem! Dat was het enigste wat ie had die pony en die ezel.. Ik denk eerlijk gezegd dat zo'n pony er weinig van voelt als je ziet hoe groot die van een paard is Nagelbijten / Gniffelen

enidan23
Berichten: 373
Geregistreerd: 21-02-05

Re: zoofilie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-06 20:15

das idd waar! Haha!

Olympia

Berichten: 55604
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re: zoofilie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 21:06

Ik heb het ook gezien, maar na een 15 min afgezet, ik vond het zo blegh...

Duhelo

Berichten: 28577
Geregistreerd: 29-05-03

Re: zoofilie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 17:18

ik vind het een verschil of het dier vrouwelijk of mannelijk is.
als bijvoorbeeld een reu een vrouw mag bespringen, schade zal hij der zeker niet van hebben, plezier waarschijnlijk wel...
als een man een kleine teef pakt, dan zit er wel kans in dat de teef daar schade van zal ondervinden...

SanderD

Berichten: 9378
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: Gent + Sittard

Re: zoofilie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 18:06

Of dit aangeboren is of niet zou ik niet weten en daar laat ik me dan ook even niet over uit, maar over zoofilie zelf heb ik wel een mening.

Ik vind het erg vies gedrag, maar als de dieren er geen negatieve ervaringen aan overhouden of het zelfs leuk vinden heb ik liever dat dan een of andere gestoorde gek die zijn dieren met een stok mishandelt o.i.d. Scheve mond

Maargoed, zoals Yessy al zegt, het lijkt me onmogelijk bij ieder dier uit te vinden of hij/zij het uit eigen wil toelaat of doet... er zullen ook zat mensen met deze 'ziekte' zijn die dieren tegen hun wil sexueel misbruiken, maar een dier kan helaas nog steeds niet praten.

enidan23
Berichten: 373
Geregistreerd: 21-02-05

Re: zoofilie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-06 19:27

homofilie wordt geaccepteerd (door mij) omdat beide partijen volwassen zijn en er zelf voor kiezen omdat zij het zo voelen.
zoofilie en pedofilie vind ik machtsvertoon.
een kind kan niet tegen een volwassenen op en een dier blijft trouw aan zijn baas en kan niet via woorden uiten wat zijn daadwerkelijke mening er over is.

Goof

Berichten: 28934
Geregistreerd: 12-05-05
Woonplaats: Thuis

Re: zoofilie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 20:23

VanillaQueen schreef:
@Yessy: Ik denk eerder dat homofilie een geaardheid is en pedofilie & zoofilie fetishen/ziekten. iig niet te vergelijken met homofilie.


Ik denk dat het allemaal te maken heeft met geaardheid, het verschil is alleen dat wij de eerste vorm wel accepteren en de andere twee niet.
Het zijn alledrie behoeftes tot sex op een andere manier dan die wij gewend zijn. Degenen die homofilie niet accepteren zullen zeggen dat ook dat een ziekte is.
Het is dus maar net hoe je het bekijkt.

Ik heb trouwens ook de documentaire gezien en keur absoluut het zoofilie af!