zidane verklaart kopstoot

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
imd

Berichten: 15410
Geregistreerd: 02-05-06

Re: zidane verklaart kopstoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 16:25

Ik vind het altijd zo stom dat gezeur over moeders ed zo opgenomen wordt.. Ik bedoel, ik hou natuurlijk ook van mijn familie, maar als iemand iets raars over ze zegt denk ik gewoon bij mij zelf dat diegene niet wijs is.. Ik sla hem niet in elkaar oid..

Anoniem

Re: zidane verklaart kopstoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 16:53

nee precies, kwestie van fatsoen. In mijn ogen is Zidane 10x zo erg omdat ie geweld moest gebruiken. Teken van zwakte.

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Re: zidane verklaart kopstoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 17:11

Geloof je het zelf Nagelbijten / Gniffelen

Vind t echt een sukkel, en rood was echt terecht, weg met die #$%^#

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Re: zidane verklaart kopstoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 18:56

Tsja, over mijn moeder moeten ze ook niet zoiets zeggen want daar komen z niet van af met een kopstoot

Jennyzz

Berichten: 2856
Geregistreerd: 05-04-04
Woonplaats: Schalkwijk

Re: zidane verklaart kopstoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 19:46

Ik vind het echt geen sukkel gewoon. Ik vind het juist 'knap' dat hij het toch (waarschijnlijk) voor zijn familie heeft opgenomen in plaats van die gast er mee weg te laten komen.
Stiekem vond ik het wel een brilliante actie. *LOL*
Hoe kom je er in godsnaam op om iemand in zijn borst te raken met je hoofd? Vork

Anoniem

Re: zidane verklaart kopstoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 20:26

Jennyzz schreef:
Hoe kom je er in godsnaam op om iemand in zijn borst te raken met je hoofd? Vork

Omdat je weet dat je op die manier iemand letterlijk de adem kan benemen, zodat je tegenstander niet meer voluit kan spelen? Knipoog

Ik heb de kopstoot niet 'live' gezien, en ik heb er ook niet zo'n behoefte aan om het te zien, maar als iemand op een bepaald moment wegens psychologische tegenstand (schelden in dit geval) zijn beroep niet zonder geweld kan uitoefenen hoort hij op dat moment niet in dat beroep thuis.
Rood, en dus een (koude?) douche, was volgens mij in dit geval dan ook terecht.
De gemiddelde topvoetballer verdient "aardig" en dan hangt daar imo ook een stuk professionaliteit aan vast waardoor je je niet tot idiote kopstoten laat verleiden, wàt de tegenstander ook zegt. Zidane had zijn kop bij de bal moeten houden!

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Re: zidane verklaart kopstoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 21:00

Marreke schreef:
Jennyzz schreef:
Hoe kom je er in godsnaam op om iemand in zijn borst te raken met je hoofd? Vork

Omdat je weet dat je op die manier iemand letterlijk de adem kan benemen, zodat je tegenstander niet meer voluit kan spelen? Knipoog

Ik heb de kopstoot niet 'live' gezien, en ik heb er ook niet zo'n behoefte aan om het te zien, maar als iemand op een bepaald moment wegens psychologische tegenstand (schelden in dit geval) zijn beroep niet zonder geweld kan uitoefenen hoort hij op dat moment niet in dat beroep thuis.
Rood, en dus een (koude?) douche, was volgens mij in dit geval dan ook terecht.
De gemiddelde topvoetballer verdient "aardig" en dan hangt daar imo ook een stuk professionaliteit aan vast waardoor je je niet tot idiote kopstoten laat verleiden, wàt de tegenstander ook zegt. Zidane had zijn kop bij de bal moeten houden!


AMEN Haha!

Douni

Berichten: 1940
Geregistreerd: 20-10-04
Woonplaats: Axel

Re: zidane verklaart kopstoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 21:35

Ninla_ schreef:

AMEN Haha!


Idem Dito!

superwoman

Berichten: 18768
Geregistreerd: 04-11-04
Woonplaats: zuidholland

Re: zidane verklaart kopstoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 21:53

Jennyzz schreef:
Ik vind het echt geen sukkel gewoon. Ik vind het juist 'knap' dat hij het toch (waarschijnlijk) voor zijn familie heeft opgenomen in plaats van die gast er mee weg te laten komen.
Stiekem vond ik het wel een brilliante actie. *LOL*
Hoe kom je er in godsnaam op om iemand in zijn borst te raken met je hoofd? Vork


Knap hoor! Frusty
Geloof niet dat z'n familie in gevaar was Ziek

jolijneke
Berichten: 75
Geregistreerd: 23-02-06

Re: zidane verklaart kopstoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 22:02

hihi,
ik vind het wel gaaf van hem. jammer dat hij zijn laatste wedstrijd rood heeft gekregen. maar als nog terecht.
misschien een beetje stom van hem
het stomste vind ik dat er zo'n drama van gemaakt wordt. ik vind voetbal een leuke sport, alleen wordt het verpest door al het geld dat in de omloop gaat, spelers gaan daardoor rare dingen doen.
ondanks dat blijf ik het en goede actie vinden van hem. en het leukste dat hij zo "cool" reageerde op de kaart, en niet heftig in discussie ging. hij zag zijn fout onder ogen. knap hoor

Olympia

Berichten: 55602
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re: zidane verklaart kopstoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 22:18

Ik las in de krant dat de Fifa zich er ook weer mee gaat bemoeien Ja

Anita_D

Berichten: 1507
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Lopik

Re: zidane verklaart kopstoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 22:31

Hier een kort fragment van Zidane en Materazzi, gefilmd vanuit een andere hoek.
Je kunt hier duidelijk zien dat Materazzi gewoon door scheld terwijl Zidane al weg loopt...
En hier de eervolle top 5 van Materazzi, sorry ik kon het gewoon niet laten Bloos
Laatst bijgewerkt door Anita_D op 14-07-06 22:53, in het totaal 2 keer bewerkt

jolijneke
Berichten: 75
Geregistreerd: 23-02-06

Re: zidane verklaart kopstoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 22:32

ha, lekker voor die italiaan.

superwoman

Berichten: 18768
Geregistreerd: 04-11-04
Woonplaats: zuidholland

Re: zidane verklaart kopstoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 08:52

Anita_D schreef:
Hier een kort fragment van Zidane en Materazzi, gefilmd vanuit een andere hoek.
Je kunt hier duidelijk zien dat Materazzi gewoon door scheld terwijl Zidane al weg loopt...


Tuurlijk zal hij wel wat rottigs gezegd hebben, maar zó los je dat niet op.

Het zijn allebei geen lievertjes hoor!

Anoniem

Re: zidane verklaart kopstoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 08:58

Nouja, ik vind het een waardig afscheid voor Zidane, het past hem en zijn carriere wel dat ie op zo'n manier zijn laatste wedstrijd heeft beeindigd. Als de wedstrijd portugal-nederland voetbal mag heten dan hoorde dit er ook gewoon bij.

Fitzroy

Berichten: 25137
Geregistreerd: 11-01-01

Re: zidane verklaart kopstoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 08:59

Die eervolle Top-5 zal er van Zidane nog veel smeriger uit zien. Haha!

Waardig afscheid?? Pffff .. daar versta ik toch wat anders onder. Afgang heet dit.

Anita_D

Berichten: 1507
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Lopik

Re: zidane verklaart kopstoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 14:48

Het zal die man een worst wezen, hij is toch allang binnen.

floor__

Berichten: 1503
Geregistreerd: 18-10-05
Woonplaats: Pijnacker

Re: zidane verklaart kopstoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 15:06

[***] schreef:
Nouja, ik vind het een waardig afscheid voor Zidane, het past hem en zijn carriere wel dat ie op zo'n manier zijn laatste wedstrijd heeft beeindigd. Als de wedstrijd portugal-nederland voetbal mag heten dan hoorde dit er ook gewoon bij.


idd

bonney4evver

Berichten: 7463
Geregistreerd: 23-03-03

Re: zidane verklaart kopstoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 16:18

Ninla_ schreef:
Geloof je het zelf Nagelbijten / Gniffelen

Vind t echt een sukkel, en rood was echt terecht, weg met die #$%^#


o dus die itiliaan is geen sukkel? pfff

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Re: zidane verklaart kopstoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 16:25

floor__ schreef:
Ik snap de reactie van Zidane heel goed! Hoe zou jij reageren als een tegenstander je moeder en zus uitschold voor terroristische h o e r en weet ik veel wat nog meer? Ik zou hem ook een flinke mep gegeven hebben hoor!


Ik zou diegene uitlachen en meer niet. Wat kan mij het in vredesnaam schelen wat iemand die mijn familie niet eens kent over mijn familie zegt?
Ik snap dus echt niet dat er mensen zijn die daar wakker van kunnen liggen, laat staan met agressie reageren. Clown

Anoniem

Re: zidane verklaart kopstoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 17:26

In de hitte van de strijd ThePast03...ik snap het wel een beetje.

superwoman

Berichten: 18768
Geregistreerd: 04-11-04
Woonplaats: zuidholland

Re: zidane verklaart kopstoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 01:04

ThePast03 schreef:
floor__ schreef:
Ik snap de reactie van Zidane heel goed! Hoe zou jij reageren als een tegenstander je moeder en zus uitschold voor terroristische h o e r en weet ik veel wat nog meer? Ik zou hem ook een flinke mep gegeven hebben hoor!


Ik zou diegene uitlachen en meer niet. Wat kan mij het in vredesnaam schelen wat iemand die mijn familie niet eens kent over mijn familie zegt?
Ik snap dus echt niet dat er mensen zijn die daar wakker van kunnen liggen, laat staan met agressie reageren. Clown



ik ook!
Juist wanneer je "in de hitte van de strijd" zit, moet je goed nadenken om te winnen.
Ik vind het een teken van zwakte als je woorden, met agressie moet beantwoorden

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Re: zidane verklaart kopstoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 16:05

Ik maak me er niet druk aan. Het is je eigen keuze hoe je je carriere wilt afsluiten. Hij deed het heel bewust....

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Re: zidane verklaart kopstoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 16:25

Kan Zidane wel begrijpen eerlijk gezegd, oke misschien niet professioneel maar wat de tegenstander flikt vind ik ook zeker niet kunnen. Hoe kinderachtig kan je zijn

Suomi
Berichten: 3789
Geregistreerd: 29-06-04

Re: zidane verklaart kopstoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 16:27

Sorry hoor, maar wat Materazzi ook gezegd mag hebben Zidane had zich gewoon niet zo moeten laten kennen! Er wordt wel vaker over en weer wat gezegd, maar is dat dan maar meteen een reden om de ander een kopstoot te geven?