borsten platgedrukt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
A0000
Berichten: 3021
Geregistreerd: 15-06-04

Re: borsten platgedrukt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 15:02

Yvonniej schreef:
rommie schreef:

Ik denk dat ik wat ik bedoel wel vaak genoeg duidelijk gemaakt heb, lees maar eens terug als je het niet snapt want ik kan het niet op nog een andere manier uitleggen en heb daar ook niet zo'n zin in. Ik begin een beetje het idee te begrijpen dat jullie gewoon niet wíllen begrijpen wat ik bedoel..

het kan ook zijn dat iemand anders een andere mening heeft....


Heb ik ergens gezegd dat dat niet mag dan? Volgens mij niet. Ik vind het prima dat iedereen een andere mening heeft. Sterker nog, het zou niet best zijn als dat niet zo was. Maar doe niet net of je de argumenten van een ander niet begrijpt want volgens mij zijn jullie echt niet achterlijk en zó onduidelijk heb ik het toch niet uitgelegd?

A0000
Berichten: 3021
Geregistreerd: 15-06-04

Re: borsten platgedrukt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 15:03

Cer schreef:
Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar ik begrijp niet dat er begrip voor is. Dat zou daar ook niet moeten zijn....
Er is ooit een imbeciel geweest die dit verzonnen heeft, en onder het mom van de meest waanzinnige excuses is het algemeen acceptabel geworden.

Een voorlichtingsrondje gaat niet werken, dat zal echt jaren en jaren gaan duren



Kijk dat is weer iets anders... Ik begrijp ook niet dát het er is, maar wel waaróm het er is. Maargoed ik verval weer in het oude verhaaltje Clown

Sisco4life

Berichten: 6435
Geregistreerd: 04-03-06

Re: borsten platgedrukt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 15:05

JETSKeTjee schreef:
RobinCera schreef:
ze doen dit idd om te zorgen dat ze niet aantrekkelijk zijn voor 'verkrachters' ... ook heb ik gelezen een keer dat in Afrika (?) de schaamlippen van meisjes aan elkaar worden genaaid

oow jakkes.



Waarom zouden ze die vrouw pakken vooor die verkrachters?
Laten ze bij hun hun *beep* eraf halen, kunnen ze minder schade aanrichten.
ten tweede ( als je dan toch bezig bent) strijk dan met die hete stenen die ballen ook nog ff mooi plat.

Horsesandme

Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Op de rug van mijn Pony

Re: borsten platgedrukt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 15:19

Kana schreef:
En daarbij is de cultuur in Afrika NIET te vergelijken met onze cultuur.
Lekker hypocriet om vanuit onze normen en waarden uit te gaan en hun dan af te schuifen als 'gestoord'




deze reactie vind ik dan veel erger.
heel veel mensen waarbij het gebeurt is vinden dit heel erg. Hoe zou jij het vinden als je borsten ffies plat gestreken werden, je clitoris er afgesneden en schaamlippen
Verward

Yell
Berichten: 13761
Geregistreerd: 07-10-04
Woonplaats: het noorden

Re: borsten platgedrukt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 16:20

rommie schreef:

Heb ik ergens gezegd dat dat niet mag dan? Volgens mij niet. Ik vind het prima dat iedereen een andere mening heeft. Sterker nog, het zou niet best zijn als dat niet zo was. Maar doe niet net of je de argumenten van een ander niet begrijpt want volgens mij zijn jullie echt niet achterlijk en zó onduidelijk heb ik het toch niet uitgelegd?

Op wie doel je, als ik zo vrij mag zijn..

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Re: borsten platgedrukt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 16:27

Cer schreef:
Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar ik begrijp niet dat er begrip voor is. Dat zou daar ook niet moeten zijn....
Er is ooit een imbeciel geweest die dit verzonnen heeft, en onder het mom van de meest waanzinnige excuses is het algemeen acceptabel geworden.

Een voorlichtingsrondje gaat niet werken, dat zal echt jaren en jaren gaan duren

Zou er dan begrip voor zijn om een kind ziek te laten worden terwijl je het had kunnen laten inenten? En als dat kind later volwassen is, en het kan bijvoorbeeld geen kinderen meer krijgen omdat het destijds die prik niet heeft gehad, zal ze dan niet zeggen "waarom gunden jullie mij die prik niet, wat hebben jullie mij allemaal af laten nemen?" MAar ja zo kijk ik er tegen aan.

Sisco4life schreef:


Waarom zouden ze die vrouw pakken vooor die verkrachters?
Laten ze bij hun hun *beep* eraf halen, kunnen ze minder schade aanrichten.
ten tweede ( als je dan toch bezig bent) strijk dan met die hete stenen die ballen ook nog ff mooi plat.

Mannen gaan altijd vrijuit, vrouwen krijgen altijd de schuld. Tot voor 50 jaar geleden was dat zelfs hier nog zo.

A0000
Berichten: 3021
Geregistreerd: 15-06-04

Re: borsten platgedrukt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 17:59

Desiree schreef:
Zou er dan begrip voor zijn om een kind ziek te laten worden terwijl je het had kunnen laten inenten? En als dat kind later volwassen is, en het kan bijvoorbeeld geen kinderen meer krijgen omdat het destijds die prik niet heeft gehad, zal ze dan niet zeggen "waarom gunden jullie mij die prik niet, wat hebben jullie mij allemaal af laten nemen?" MAar ja zo kijk ik er tegen aan.



zo omgekeerd kun je het inderdaad ook bekijken Ja Raar toch, dat mensen hun kind niet laten inenten terwijl ze allerlei nare ziektes kunnen krijgen... Toch gebeurt het veelvuldig, op mijn basisschool was het merendeel van de kinderen niet ingeënt

En Yvonniej ik bedoel o.a. jou en Cer.

Mariiska

Berichten: 2850
Geregistreerd: 23-09-05
Woonplaats: Drachten (Friesland)

Re: borsten platgedrukt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 18:00

gatsie :S
dan woon ik toch liever in Nederland Nagelbijten / Gniffelen

Yell
Berichten: 13761
Geregistreerd: 07-10-04
Woonplaats: het noorden

Re: borsten platgedrukt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-06 18:44

@-Rommie> je hebt 2 keer gepost op de eerste blz en op nummer 8 of 9.. Je hebt waarschijnlijk de rest van de discussie niet gevolgt.

In ieders geval ben je me verder niet opgevallen. Zul je misschien je argumenten kunnen herhalen, zodat ik kan zeggen of ik ze begrijp of niet ?

A0000
Berichten: 3021
Geregistreerd: 15-06-04

Re: borsten platgedrukt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 00:22

Ik heb de hele discussie wel degelijk gevolgd, hou er namelijk niet van om me ergens mee te gaan bemoeien zonder dat ik weet waar het over gaat. Als je mijn posts hebt teruggezocht neem ik aan dat je ze ook gelezen hebt?
Laatst bijgewerkt door A0000 op 13-07-06 11:55, in het totaal 2 keer bewerkt

Yell
Berichten: 13761
Geregistreerd: 07-10-04
Woonplaats: het noorden

Re: borsten platgedrukt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 01:46

nee ik heb je posts niet nagezocht daarom hield ik ook even in het midden dat je ongeveer op die blz's hebt gepost.

Maar aangezien je zelf al zegt dat je je er niet mee ging bemoeien omdat je niet precies weet waar het over gaat lijkt me einde discussie. En voorkomen van een discussie het beste.

1 ding zijn we het denk ik wel over eens..

Het is te zot voor woorden dat het gebeurd.

A0000
Berichten: 3021
Geregistreerd: 15-06-04

Re: borsten platgedrukt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-06 11:56

rommie schreef:
Ik heb de hele discussie wel degelijk gevolgd, hou er namelijk niet van om me ergens mee te gaan bemoeien zonder dat ik weet waar het over gaat. Als je mijn posts hebt teruggezocht neem ik aan dat je ze ook gelezen hebt?


LEZEN a.u.b. ik weet prima waar de discussie over gaat. Ik zou zeggen, als je mijn posts niet hebt meegekregen heb je waarschijnlijk zélf niet de hele discussie gevolgd.