Sander Lantinga ( BNN / 3fm ) opgepakt ivm streaken.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lusitana

Berichten: 22441
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Re: Sander Lantinga ( BNN / 3fm ) opgepakt ivm streaken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 16:35

rommie schreef:
Het was geen protest Lusitana, het was een actie voor een tv programma die dus niet egoistisch was, maar voor het vermaak van heel veel nederlandse mensen en al helemaal niet als protestactie bedoeld.

Ja, dat bedoel ik juist. WÁS het een protest geweest, dan had het nog nut. Ik vind "vermaak" geen goede reden om te streaken. Maar dat is allemaal heel persoonlijk, ik heb de tijd van de "geboorte van het streaken" om het zo maar te zeggen, nog mee gemaakt, ik denk dat het wel wat uitmaakt. Voor de nieuwe generatie is misschien heel anders.
Maar kun je me uitleggen hoe dat programma dan werkt, want het leek mij dat hij iets wilde en niet in opdracht van het progamma iets deed... maar misschien heb ik het mis...
Het commentaar was wel leuk. Thanks for sharing Haha!

Lusitana

Berichten: 22441
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Re: Sander Lantinga ( BNN / 3fm ) opgepakt ivm streaken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 16:42

superlenie schreef:
Lusitana.. en je punt is?
Ik geloof niet dat het hier echt gaat om de definitie van streaken. En inderdaad, net als wat Rommie zegt, was het al helemaal geen protestactie, maar een opname voor het Tv programma Try Before You Die.
Hierin doen de presentatoren hilarische en soms gewaagde dingen die ze altijd al hadden wil doen, nu met bijkomstigheid dat het leuk vermaak is.

Waarom ik reageer, is dat streaken niet uitgelegd kan worden zoals het is uitgelegd, dan kun je wel zeggen dat het niet om de definitie gaat, maar als je iets uitlegd en er staat ergens "streaken is..." dan hoort daar wel de juiste betekenis te staan lijkt mij... Knipoog Dat is mijn punt en waarom zou ik dat niet mogen toevoegen in dit topic? En waarom zou ik geen info omtrent streaken mogen geven en een peroonlijke mening? Alleen omdat het wat afwijkt van wat de meute vindt?
Het is gewoon info, gewoon een mening, gewoon een post.
Je raakt off topic door mij persoonlij te gaan aanspreken.

A0000
Berichten: 3021
Geregistreerd: 15-06-04

Re: Sander Lantinga ( BNN / 3fm ) opgepakt ivm streaken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 16:48

Iedereen begrijpt toch wat er bedoeld wordt Lusitana. Jij bent de eerste die erover valt hoe streaken uitgelegd wordt. Misschien heeft het er mee te maken dat je niet in Nederland woont, volgens mij begrijpt de gemiddelde Nederlander het prima en mocht hij het niet begrijpen maar het interesseert hem wel, dan kan hij de link openen en ziet hij vanzelf wat er mee bedoeld wordt.

Lusitana

Berichten: 22441
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Re: Sander Lantinga ( BNN / 3fm ) opgepakt ivm streaken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 18:04

Oh, en ik mag er niet over vallen dat vrouwen worden uitgesloten van het streakergebeuren op deze manier? want zelfs als je naar alle beelden kijkt en teksten leest, komt dat dus echt niet naar voren. Dus ik voeg dat even toe, big deal. en ik geef mijn eigen mening, net als de rest. Als gezegd, het is gewoon een post, en door mij aan te spreken dwalen we af, veranderd het topic, niet handig, ik ben niet het onderwerp.
En ik weet nog niet of dat programma dan de opdracht had gegeven, of het alleen filmde, dat was een directe vraag die nou wel weer on topic is.

Anoniem

Re: Sander Lantinga ( BNN / 3fm ) opgepakt ivm streaken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 18:19

Het programma geeft de opdracht.
Of beter gezegd, de presentator heeft iets wat hij nog voor zijn dood wil doen... en dat voert hij /zij dan uit, voor het programma.

Kijk eens op www.bnn.nl en dan Try Before You Die.

Oh en ik denk dat het wel meevalt, dat vrouwen op deze manier uitgesloten worden van het streaker gebeuren. Ik herriner me een aantal voetbalwedstrijden of de Wimbledon finale van Richard Kraijeck, waar een dame nog heel pittig in haar toedeledokie over het centre court rende. Clown

Lusitana

Berichten: 22441
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Re: Sander Lantinga ( BNN / 3fm ) opgepakt ivm streaken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-06 18:29

Nee, ik bedoel dat ze uitgesloten worden als je zegt dat streaken rondrennen in je blote l~l is, die hebben vrouwen niet.... Daarom reageerde ik op die uitleg. Knipoog Vrouwen doen het nl ook!
Bedankt voor de link en uitleg , ik ga even kijken!